ایستگاه خبر

شرایط فروش ویژه آرین‌موتور تابان در سال 96 نیز ادامه دارد

با اقساط بدون بهره ۲۴ ماهه DS بخرید

شرایط فروش ویژه محصولات پریمیوم DS فرانسه که از ماه‌های پایانی سال ۹۵ از سوی آرین‌موتور تابان، نماینده رسمی DS Automobiles در ایران، اعلام شده بود در آغاز سال ۱۳۹۶ نیز همچنان ادامه دارد. بر اساس شرایط اعلام شده دو مدل DS 6 و DS 5LS با اقساط ۲۴ ماهه بدون بهره و مدل‌های DS 5، DS 4 و DS 3 نیز با اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره یا ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۸ درصد در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

تسهیلات ۹۶ میلیون تومانی بدون بهره برای DS 5
DS5 2016
بر اساس شرایط اعلام شده از سوی آرین‌موتور، هاچ‌بک DS 5 با قیمت ۲۲۷.۹ میلیون تومان در شرایط فروش نقدی با تخفیف ویژه با قیمت ۲۲۳.۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو همچنین در شرایط فروش اقساطی با پیش‌پرداخت ۱۲۴ میلیون تومان و وام ۹۶ میلیون تومانی به متقاضیان عرضه می‌شود. بازپرداخت تسهیلات این خودرو طی ۱۲ قسط بدون بهره ۸ میلیون تومانی یا ۲۴ قسط ۴.۷۹۳.۰۰۰ تومانی امکان‌پذیر است. آرین‌موتور تابان این مدل را به‌صورت فوری به مشتریان تحویل می‌دهد.

تسهیلات ۲۴ ماهه بدون بهره برای DS 6
2016 DS6
علاقه‌مندان به خودروهای کراس‌اوور می‌توانند مدل DS 6 را از سبد محصولات آرین‌موتور انتخاب کنند. این خودرو ۲۳۴.۹ میلیون تومان در شرایط فروش نقدی با تخفیف ویژه و قیمت نهایی ۲۳۰.۴ میلیون تومان به فروش می‌رسد. در صورت انتخاب شرایط فروش اقساطی مشتریان می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت ۱۴۰ میلیون تومان، از تسهیلات ۸۵ میلیون تومانی بهره‌مند شوند. بازپرداخت این تسهیلات طی ۲۴ قسط بدون بهره ۳.۵۴۲.۰۰۰ تومانی امکان‌پذیر است. DS 6 به‌صورت فوری تحویل متقاضیان می‌شود.

تسهیلات ۸۵ میلیون تومانی بدون بهره برای DS 5LS
ds_5ls_01
سدان ۱۹۲ میلیون تومانی پریمیوم DS در شرایط فروش نقدی با تخفیف ویژه و قیمت نهایی ۱۸۸.۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. متقاضیان خرید اقساطی این سدان نیز می‌توانند با ارائه پیش‌پرداخت ۹۹.۷ میلیون تومان، تسهیلات ۸۵ میلیون تومانی در نظر گرفته شده را در قالب ۲۴ قسط بدون بهره ۳.۵۴۲.۰۰۰ تومانی بپردازند. این مدل به‌صورت فوری تحویل متقاضیان می‌شود.

۸۰ میلیون تومان تسهیلات برای هاچ‌بک متفاوت DS:
2016 Citroen DS4
طراحی محصولات DS عمدتاً جوان‌پسند است اما مدل DS 4، با درب‌های مخفی عقب، چهره‌ای جوان‌پسندتر از دیگر مدل‌ها دارد و با پیشرانه ۱.۶ لیتری توربو و وزن کمتر نسبت به دیگر مدل‌های DS، شتاب بهتری را ارائه می‌کند. این هاچ‌بک ۱۸۴.۹ میلیون تومان در شرایط فروش ویژه نقدی پس از کسر تخفیف با قیمت ۱۸۱.۳ میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو همچنین در شرایط فروش اقساطی با پیش‌پرداخت ۹۷.۷ میلیون تومان و تسهیلات ۸۰ میلیون تومانی عرضه می‌شود. بازپرداخت تسهیلات طی ۱۲ قسط بدون بهره ۶.۶۶۷.۰۰۰ تومانی یا ۲۴ قسط ۳.۹۹۴.۰۰۰ تومانی با کارمزد ۱۸ درصد امکان‌پذیر است. این مدل طی ۳۰ روز توسط آرین‌موتور به متقاضیان تحویل داده می‌شود.

تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی بدون بهره برای هاچ‌بک خوش‌تیپ جدید DS:
ds3
DS 3، جدیدترین و ارزان‌ترین محصول در سبد DS، با قیمت ۱۳۶.۹ میلیون تومان در شرایط فروش ویژه نقدی با تخفیف ویژه و قیمت نهایی ۱۳۴.۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین متقاضیان خرید اقساطی این مدل ضمن ارائه ۸۱.۵ میلیون تومان پیش‌پرداخت می‌توانند تسهیلات ۵۰.۴ میلیون تومانی را طی ۱۲ قسط بدون بهره ۴.۲ میلیون تومانی یا ۲۴ قسط ۲.۵ میلیون تومانی با کارمزد ۱۸ درصد بپردازند و این خودرو را طی ۳۰ روز تحویل بگیرند.

شرایط اعلام شده از سوی آرین‌موتور تابان برای محصولات DS در حالی طی سال ۹۶ نیز ادامه دارد که عمده خودروهای وارداتی از نظر شرایط فروش، چنین تسهیلاتی را در اختیار مشتریان قرار نمی‌دهند. همچنین گارانتی ۵ سال یا ۱۵۰ هزار کیلومتر و سابقه روشن گروه آرین در پشتیبانی خدمات پس از فروش خودروهای میتسوبیشی در کنار محصولات DS ضامن اطمینان خاطر مشتریان است.
علاقه‌مندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی به وب‌سایت این شرکت به آدرس http://www.dsautomobiles.ir مراجعه نمایند.

رپورتاژ آگهی

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا