ایستگاه خبر

شرایط فروش ویژه زمستانه DS

از سوی آرین موتور تابان نماینده رسمی DS Automobiles فرانسه، شرایط فروش ویژه زمستانه این برند پرمیوم فرانسوی اعلام شد.

Citroen-DS5-2016-01
طبق شرایط فروش جدید آرین موتور تابان برخی از مدل‌های برند پرمیوم DS با اقساط ۲۴ ماهه بدون بهره به فروش می‌رسند. در شرایط فروش جدید برند لوکس DS مدل زیبا و هیجان‌انگیز DS5 با مدل ۲۰۱۷ به قیمت ۲۲۷,۹۰۰,۰۰۰ تومان و موعد تحویل فوری عرضه می‌شود. در خرید نقدی تخفیفی معادل ۴,۴۰۰,۰۰۰ تومان به مشتریان تعلق می‌گیرد. برای رفاه حال علاقه‌مندان به پرچم‌دار محصولات DS این خودرو به‌صورت اقساطی با وام ۹۶ میلیون تومانی به خریداران عرضه می‌شود. بازپرداخت اقساط ۱۲ ماهه بدون بهره به مبلغ ۸ میلیون تومان یا دوساله به مبلغ ۴,۷۹۲,۷۱۴ تومان می‌باشد.

ds 5ls
همچنین مدل صندوقدار DS5 LS با قیمت ۱۹۲ میلیون تومان و تحویل فوری به فروش می‌رسد که در خرید نقدی تخفیف ۳,۶۹۴,۰۰۰ تومانی به مشتریان تعلق می‌گیرد. همچنین علاقه‌مندان به این برند DS می‌توانند این خودرو را با وام ۸۵ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۴ ماهه بدون بهره خریداری نمایند. مبلغ هر یک از اقساط ۳.۵۴۱.۶۶۷ تومان می‌باشد.

2016 DS6
مدل پرطرفدار DS6 با مدل ۲۰۱۷ به قیمت ۲۳۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان و تحویل ۳۰ روزه به فروش می‌رسد. در صورت خرید نقدی یک تخفیف ۴,۵۱۲,۰۰۰ تومانی به خریداران تعلق می‌گیرد. همچنین جهت رفاه دوستداران مدل شاسی‌بلند DS6 این خودرو با وام ۸۵ میلیون تومانی بدون بهره با اقساط ۲۴ ماهه به خریداران عرضه می‌شود. مبلغ هر یک از اقساط ۲۴ ماهه بدون بهره معادل ۳,۵۴۱,۶۶۷ تومان می‌باشد.

2016 Citroen DS4
و درنهایت جدیدترین مدل برند لوکس DS در ایران یعنی کراس‌اوور DS4 CrossBack با مدل ۲۰۱۷ به قیمت ۱۸۴,۹۰۰,۰۰۰ تومان به علاقه‌مندان این خودرو با موعد تحویل ۳۰ روزه عرضه می‌شود. در خرید نقدی تخفیفی معادل ۳,۵۵۴,۰۰۰ تومان به خریداران تعلق می‌گیرد. همچنین برای رفاه علاقه‌مندان به جدیدترین محصول DS این خودرو با وام ۸۰ میلیون تومانی به خریداران عرضه می‌شود. اقساط ۱۲ ماهه این خودرو بدون بهره و مبلغ هر یک از اقساط برابر با ۶,۶۶۶,۶۶۷ تومان بوده و در اقساط ۲۴ ماهه معادل با ۳,۹۹۳,۹۲۸ تومان می‌باشد.
علاقه‌مندان به برند پرمیوم DS جهت اطلاع از مشخصات مدل‌ها و همچنین شرایط فروش این برند فرانسوی می‌توانند به وب‌سایت آن مراجعه نمایند.

پایان رپورتاژ

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا