تعیین قیمت خودروهای دی‌اس در ایران

برند لوکس فرانسوی و زیرمجموعه شرکت سیتروئن، اخیراً دفتر خود در ایران را با عنوان خانه دی‌اس تهران افتتاح نمود. اکنون مدل‌های لوکس این خودروساز برای فروش در بازار ایران قیمت‌گذاری شده‌اند. شرکت آتی موتور به‌عنوان زیرمجموعه گروه آرین، واردات، فروش و خدمات پس از فروش دی‌اس به ایران را برعهده دارد.

ds-home-tehran
دی‌اس مدتی است که تبدیل به برند مستقلی شده و دیگر نشان سیتروئن روی خودروهای آن دیده نمی‌شوند. هرچند هنوز اشتراکات فنی زیادی بین این محصولات و خودروهای سیتروئن دیده می‌شود اما ویژگی‌ها، امکانات، طراحی و متریال مورد استفاده از کیفیت بالا و لوکس بوده و آن را در رتبه‌ای به‌مراتب بالاتر از سیتروئن قرار می‌دهد. ارزان‌ترین خودروی این شرکت در بازار ایران، مدل سدان DS 5LS می‌باشد که قیمت 190 میلیونی برای آن تعیین شده است. همین خودرو در نسخه هاچ بک، قیمتی 207 میلیونی خواهد داشت. از سویی برای کراس اوور DS 6 نیز قیمت 218 میلیون و 900 هزار تومان تعیین شده است.

2015 DS5
2015 DS5
2015 DS5
2015 DS5

2015 DS5
2015 DS5

البته این قیمت‌ها برای پیش‌فروش این خودروها تعیین شده است. تحویل DS5 بین 15 تا 30 روز و تحویل DS6 90 روز طول خواهد کشید. قرار است به‌زودی مدل‌های دیگری ازجمله DS3 و DS4 نیز به خانواده دی‌اس در ایران بپیوندند.

Citroen DS 6WR 2015
Citroen DS 6WR 2015
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS
DS 5LS

DS 6 WR
DS 6 WR

آیا دی‌اس آتیه‌ای درخشان در بازار ایران خواهد داشت؟

38 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل amir
    amir
    سوابق: (244 دیدگاه) ,

    این نمایندگی نمایندگی اصلی ds است و مثل بقیه وارد کننده نیست.
    به امید حضور نمایندگان اصلی برند ها در ایران.

    پاسخ
    1. مصطفی
      سوابق: (214 دیدگاه) ,

      قیمت ها وقتی از 200 میلیون تازه شروع می شه خدا بخیر کنه آخرشو .

      پاسخ
  2. Car Designer
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    انقلاب خودرو سازی ما به یک انقلابی نیاز دارد…به یک کسی که روی خودش کار کرده باشه…نه روی حرفاش…

    پاسخ
  3. ahmad
    سوابق: (151 دیدگاه) ,

    تا وقتی برند های لوکس و مشهور آلمانی و ژاپنی توی بازار هستن کی میره فرانسوی بخره؟!

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل <<<<<
    <<<<<
    سوابق: (247 دیدگاه) ,

    اتومبیل فرانسوی با قیمت بالا همیشه در ایران محکوم به شکست بوده. اینها هم وارد کننده نیستند این کارا رد گم کنی ایه
    میدونم که منتشر نمیکنی پدال!

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل <<<<<
    <<<<<
    سوابق: (247 دیدگاه) ,

    این فروشندگان (دلالان) وارداتی ها هم انگار نمیدونن اینجا ایرانه!!!!
    اونایی که قراره 200 میلیون پول بابت ماشین خرج کنند اونقدر گزینه های رنگ و وارنگ جلوی چشموشون هست که نخوان همچین چیزهایی را بخرن
    دی اس دیگه چه صیغه ایه؟؟؟!!!

    پاسخ
  6. ایرج
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    آیا نسخه های هیبریدی DSهم وارد ایران میشوند..

    پاسخ
  7. Mohammad
    سوابق: (58 دیدگاه) ,

    این برند خودش برندی دسته چندم در فرانسه محسوب میشه و اومده ایران که لوکس تولید کنه و با این قیمت ماشینها میشه هیوندای و تویوتا و کیا خرید،این عزیزان هم تا یه مدت دیگه به کشورشون برمیگردن…

    پاسخ
    1. کامران
      سوابق: (78 دیدگاه) ,

      با اینکه DS تو ایران ناشناخته هستش و تو بازار ایران موفق نمیشه کاملا موافقم ، ولی خیلی بی معرفتی هست با کیا و هیوندای مقایسه بشه . کیا و هیوندای ماشین اقتصادی طبقه ضعیف هستند شما ایران رو نبین من مدت ها کانادا بودم ، مدل های به ظاهر لوکس کیا و هیوندای تو کشورهای پیشرفته برای دلیوری پیتزا و پیک و بارکشی استفاده میشه .

      پاسخ
      1. سعید
        سوابق: (130 دیدگاه) ,

        موافقم
        نمیدونم چرا هر برندی که وارد میشه یه عده با ماشینهای کره ای مقایسه میکنن. ماشین کره ای رو فقط و فقط میشه با خودشون مقایسه کرد. من یکی هر برندی از اروپا رو ترجیح میدم به کره ها.اینقدر تو خیابون کره ای و چینی دیدیم که دیگه حالمون بد میشه

        پاسخ
      2. حامد
        سوابق: (1 دیدگاه) ,

        عزیزم شما تو شهر بوستون یا کالیفرنیا سانتافه و اپتیما ماشین های شخصی مردم حساب میشه چرا از خودتون حرف در میارین؟من نمیدونم یه حرفی میزنید که چی بشه؟؟؟اتومبیل بار کشی داره کیا یا هیوندا؟؟منظورت کارناوال و اینا که اونا برا حمل مسافره بعدشم کجا ماشین های قشر ضعیفه؟جنسیس ۳۰۰ م ارزونه؟؟اپتیما ۱۵۸ م ارزونه؟

        پاسخ
  8. تصویر پروفایل AliASg
    AliASg
    سوابق: (67 دیدگاه) ,

    به نظر من نسبت به قیمتش اصلا نمی ارزه … خب با پول ds6 میریم bmw x1 میخریم خب چه کاریه .این کجا و‌ آن کجا

    پاسخ
  9. احمد باقری
    سوابق: (4358 دیدگاه) ,

    اصلا کسی فهمیده این قیمتها از کجا میاد؟

    پاسخ
  10. maha
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    دی اس در چین تولید میشه. یعنی نسخه چینی سیتروئن هست.

    پاسخ
    1. کامران
      سوابق: (78 دیدگاه) ,

      بله هم در جین و هم در فرانسه تولید میشه
      من خودم طرفدار سرسخت بی ام و هستم ولی لازمه بدونید
      بی ام و سری 3 مخصوصا اونایی که تو خاور میانه پخش میشه تولید کمپانی مشترک چینی برلیانس
      Shenyang, PRC(BMW Brilliance)[3 هست
      مرسدس سی کلاس هم
      Beijing, China (Beijing Benz)
      ,و خیلی از کمپانی های دیگه و اصلا دلیلی پایین بودن کیفتش نیست.چون سیاست کنترل کیفت بی ام و و بنز پشت داستان هست.
      منم تکرا رمیکنم اصلا با این پول DS نمیخرم و طرفدارش نیستم ولی دلیل نمیشه که بگم بده.

      پاسخ
  11. Mohammad
    سوابق: (58 دیدگاه) ,

    اره اقای کامران قبول دارم این مثالی ک شما زدین درسته،توی یه فیلم دیدم توی آلمان بنز سری E بعنوان تاکسی استفاده میشد و اینجا ماشینی سلطنتی است

    پاسخ
    1. کامران
      سوابق: (78 دیدگاه) ,

      بله دوست عزیز موافقم ، ولی واقعیت اینه تاکسی تو اروپا برای افراد مرفح هستش ، مردم عادی با دوچرخه و اتوبوس و وسایل حمل و نقل عمومی که بر خلاف ایران بسیار کامل هستن تردد میکنن ، کرایه یک ساعت تاکسی در آلمان حداقل 30 تا 40 یورو در ساعت هستش ، که کمتر کسی جرات میکنه سوار بشه.

      پاسخ
  12. سیاوش
    سوابق: (30 دیدگاه) ,

    واقعا براشون متاسفم
    دارن با بی خردی و. طمع این ماشینای با کیفیتو نابود میکنن دقیقا مثل بلایی که سر پژو۴۰۷ و. سی۵ آوردن
    از نظر کیفیت کره ای ها که اصلا در مقابل دی اس عددی نیستن اما با این قیمت واقعا محکوم به فنا هستند

    پاسخ
  13. AباS
    سوابق: (49 دیدگاه) ,

    برند ناشناخته ای برای ما ایرانیا به نظرم شاید موفق نشه اینجا

    پاسخ
  14. فرزاد
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    200 میلیون بدم دی اس که چی بشه!!بعدشم میری تو خیابان از بس ماشین چینی زیاد شده مردم انگشت نمات میکنن میگن نگاه اینو ماشین چینی سواره.خخخخ.کسی که نمیدونه دی اس چیه

    پاسخ
  15. امید
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    برند فرانسوی لوکس تر از سیتروئن خوب میشه در حد رنو! من انتظار قیمتهایی نزدیک کپچر یا کولئوس رو داشتم. در حدود 100 تومان زیر این قیمتها. برای پژوهای 208، 2008 و 301 چه قیمتهایی میخوان مصوب کنن؟

    پاسخ
    1. احمد.ف
      سوابق: (463 دیدگاه) ,

      اون جوری که من دیدم تو خبرها ۲۰۸ در حدود ۶۰ – ۷۰ تومن، ۳۰۱ در حدود ۵۰ تا ۶۰ و ۲۰۰۸ هم ۱۱۰ تومن به بالا

      پاسخ
  16. احمد.ف
    سوابق: (463 دیدگاه) ,

    ماشین های فرانسوی کلا نسبت به هم رده هاشون گرون تر هستند. و با قیمت بیشتر آپشنهای کمتری ارائه میدن.
    به نظرم وارد کننده خیلی هم دندون گردی نکرده، شبیه بقیه برندها عمل شده منتها با توجه به قیمت اصلی زیادی گرونن . سایت chinaautoweb.com در قسمت برندهای خارجی همه این مدل ها رو قیمت زده که مطابق معمول ماشین های وارداتی قیمت دو برابر شده.
    نمیشه که اصلا نفروشه ولی آینده خوبی پیش رو نداره به نظرم

    پاسخ
  17. تصویر پروفایل رضا س
    رضا س
    سوابق: (23 دیدگاه) ,

    با این قیمتها اینجا آینده نداره هرچند اروپایی هستش . هرچند اینا رو هم دلالان برای دست به دست شدن بین خودشون وارد کردن چند سال دیگه هم لختش میکنن مثل سراتو با منت به مردم بیچاره میفروشن .

    پاسخ
  18. اکبر 66
    سوابق: (15 دیدگاه) ,

    چه باحال 210ملیون شکل ماشینهای چینی هست . بازم بگین چینیها بدن . 210 میلون……

    پاسخ
  19. ماهان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    قیمت های تقریبا 2 برابر حد نرمال قیمت های ماشین در ایران هستش و 100 درصد استقبال خوبی نخواهد شد اونم برای خودروهای فرانسوی که در ایران سابقه خوبی نداشتن در هر صورت سیتروئن قبلا نتونسته موفق باشه حالا دی اس با قیمت های نجومی معلوم نیست چه آینده ای خواهد داشت . من شخصا خودروهای کره ای و ژاپنی رو برای ایران مناسبتر میدونم گرچه اونها هم دارن با 2 برابر قیمت واقعی فروش میرن به هر حال اینجا ایران هستش و مجببور هستیم ماشین های بدون کیفیت رو با قیمت گرون و ماشین های نسبتا خوب رو با قیمت نجومی بخریم .

    پاسخ
  20. PARKER
    سوابق: (20 دیدگاه) ,

    سلام
    اینکه دولت اقای روحانی برای بازار خودرو قرارداد بسته با کلی شرکت های خودرو و قطعه فک کنمم اگه تا سال دیگه خودرو هاشون بیاد بازار کمترین قیمتشون همین دی اس ها باشند و حسرت یه خودروی خوب و با کیفیت رو بازم رو دل مردم بزارن در کل صنعت خودرو تو ایران طلسم شدست و به هیچ عنوان نممیشه درستش کرد
    اونوقت مردم بدبخت باید تا میلیون ها سال دیگه هممین اشغالای ویران خودرو رو باید استفاده کنند
    پژو پارس
    پژو 405
    سمند
    پراید
    و…کلی اشغال مال دهه 50 و 60 میلادی

    پاسخ
  21. hassan
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    بنظر من ماشینای فرانسوی وقتی خوبن که قیمت معقول داشته باشن و کلا من سگ کره ای رو به فرانسوی ترجیح میدم بعدم انقد از کره ای انتقاد نکنید بهترین ماشینا رو‌میسازه و تو کشورای اروپایی بیشترین خربد رو‌داره کیفیتشم عالیه

    پاسخ
  22. حسین
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    واقعا ماشینای خوبی هستند. به نظرم به قیمتی که نسبت به هم رده های خودشون مانند سانتافه و سوناتا دارند میارزند. آخه من موندم شما چه جوری این آشغال های بی کیفیت کره ای رو که فقط آپشن زیادی دارند ولی نه از نظر رانندگی و نه از نظر کیفیت قطعات و عمر قطعات رو با خودرو های فرانسوی یا اروپایی مقایسه میکنید. یه کمی فکر کنید بعد نظر بدید.

    پاسخ
  23. Amin
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    اگه 100 تا 150 میلیون بود حتما میخریدم ولی بیشتر ارزشش رو نداره کسی که 200 تومن پول داره یکم دیگه روش میزاره 100 تا ماشین بهتر گیرش میاد.

    پاسخ
  24. پژمان
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    این ماشینم مثل اکثر خودروهای فرانسوی عیب طراحی زیادی داره به لچکی جلوی دو طرف نگاه کنین کلا دید و کور کرده این لچکی تو 407 پژو هم بود که دردسر زا بود و عیوب دیگه اگه فرانسه به خواد با این نحو و خیلی ظعیف پیش بره بازار خودرو جهانیش و از دست میده خودرو های پر ایراد و با استهلاک فوق العاده بالا و اپشن خیلی کم و الکی گران و طراحی دموده بدنه خودروها رو هم بهش اضافه کنیم

    پاسخ
  25. ل4
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    چه فایده…راست میگین خودروی تا 40 یا 50 میلیونی بیارین…اینو فقط پولدارها میتونن بخرن.

    پاسخ
  26. اشکان
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    با سلام…
    دوستان درنظر داشته باشند که هیچ گاه خودروی فرانسوی رو با کره ای قیاس نکنن…کره بعد از چین میباشد…
    کیفیت ماشین اروپایی با کره ای اصلا قابل مقایسه نیست!کره مثل چینی فقط آپشن داری ولی دوام و کیفیت نداره!الآن فروش رنو بعد از تحریم داره بالا میره…قطعا خودروهای فرانسوی زیادتر میشن در ایران…کره ای بس که زیاد شده واقعا کلاس خودشو از دست داده!هر کسی با هر تیپی میبینی!
    فقط اروپایی

    پاسخ
  27. فرزاد
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    قیمت در امارات 130000 درهم یعنی حدودا 110 میلیون تومان ,با این قیمت گذاری تیر خلاص به این برنده توایران

    پاسخ
  28. امیرعلی
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    به نظر من ادم عوض اینکه بره ۲۱۶ میلیون بده به این با ۱۶۰ میلیون میره یدونه اوپل موکا میگیره که از این خیلی بهتره محصول المان هیچوقت بد نشده از استاندارد اروپا بخاطر اینکه کابین خیلی بی صدا داره از ده ۹.۷ گرفته بعد امکاناتش از این بیشتره تو شب از جلو که ماشین میاد اون قسمت چراغو کم نور میکنه و کروز هوشمند که خودرو است هم داره

    پاسخ
  29. ابوالفضل
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    دی اس مال سیتروئن هست سیتروئن هم ماشینای خوبی میسازه ولی با 200 میلیون تومن اگه من باشم میتسوبیشی لنسر میخرم که ژاپنی و کم خرج هست

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.