ایستگاه خبر

نمایشگاه کرمان، پذیرای دو خودروی جدید

سه شنبه ۶ بهمن‌ماه، ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، قطعات و صنایع وابسته کرمان آغاز می‌شود. در این نمایشگاه رونمایی ۲ خودرو جدید در روزهای برگزاری نمایشگاه در برنامه قرار دارد.
مدیرعامل شرکت مجری این نمایشگاه با اعلام این خبر افزود : ششمین نمایشگاه کرمان از تاریخ ۶ تا ۹ بهمن‌ماه در مساحت تقریبی شش هزار مترمربع و با حضور ۱۰ شرکت خودروساز و واردکننده خودرو و حدود ۳۰ شرکت فعال درزمینهٔ قطعات و صنایع وابسته در سایت دائمی نمایشگاه بین‌المللی کرمان برگزار خواهد شد.

kerman 93
مصطفی حمیدیان بابیان اینکه مهم‌ترین هدف در نظر گرفته‌شده برای این نمایشگاه معرفی خودروسازان فعال در استان کرمان و جدیدترین خودروهای تولیدشده توسط این شرکت‌ها است گفت: که البته آشنایی مردم کرمان با جدیدترین و آخرین محصولات و دستاوردهای صنعت خودرو کشور نیز یکی دیگر از دلایل برگزاری این نمایشگاه است.

BYD S6
BYD S6
BYD S6
BYD S6
BYD S6
BYD S6
وی همچنین بابیان اعلام اینکه متأسفانه به دلیل محدودیت فضای نمایشگاهی نتوانستیم پذیرای برخی شرکت‌های متقاضی باشیم تصریح کرد: نحوه حضور شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه از طریق ارسال دعوت‌نامه برای شرکت‌های مادر و همچنین ارسال فراخوان از طریق نشریات بوده است. لذا امیدواریم در سال‌های آینده با حضور گسترده‌تر شرکت‌های فعال در این زمینه باشیم.

JAC S5 Eagle 2014

JAC S5 Eagle 2014

JAC S5 Eagle Interior
JAC S5 Eagle Interior
مجری ششمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو در ادامه نیز با اعلام این خبر که در این نمایشگاه ۲ شرکت مطرح و فعال در صنعت خودرو از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهند کرد اظهار کرد: مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در روز اول با حضور مسئولین استانی برگزار می‌شود و ازجمله برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در این نمایشگاه می‌توان به رونمایی از خودرو BYD S6 محصول جدید شرکت خودروسازی کارمانیا و رونمایی از خودرو JAC S5 اتوماتیک محصول جدید شرکت کرمان موتور اشاره کرد.

JAC S5 Eagle
JAC S5 Eagle
وی در انتها نیز با اشاره به اینکه بسیاری از شرکت‌های حاضر در نمایشگاه محصولات خود را برای اولین بار به مردم عزیز کرمان معرفی خواهند کرد گفت: از شرکت‌های کرمان موتور، خودروسازان راین، مدیران خودرو، خودروسازان کارمانیا، گروه صنعتی بارز و …. به‌عنوان شرکت‌های کرمانی حاضر در این نمایشگاه می‌توان نام برد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۵۲ دیدگاه‌ها

  1. ahmad

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (659 ديدگاه)

    چینی ، چینی و باز هم چینی!

    خودروساز های ما با شصت سال قدمت، از مونتاژ خودرو های درجه دو فرانسوی رسیدن به مونتاژ خودرو های درجه سه چینی!
    به به به این همه پیشرفت …

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Abbas

      ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (93 ديدگاه)

      با سلام . متاسفانه خود کرده را تدبیر نیست مدیریت ضعیف و همه چی رو با رنگ سیاسی دیدن همینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. نیما

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    متاسفانه خودروهای چینی باظاهر فریبنده عقل وهوش مردم را بطرف خود جلب گرده اند که اگر مردم عزیزمان بدانند این خودروها از نظر کاربرد با شرایط تعریف انها متضاد است به خرید خود نسبت به این خودروها پایان میدهند منباب مثال همین خودروی جک s5 که به عنوان یک suvمعرفی میشود ایا واقعا کاربرد یک خودرو suv را دارد بنظر بنده حتی کاربرد یک خودروی کراس اور را هم دارا نیست به علت نداشتن سیستمawdیا4wd وووووووو. اما این خودروها از نظر دیزاین خارجی و داخلی چه بسا دارای زیبای خاص که کپی برداری صورت گرفته از خودروهای با برند معتبر موفق و تا حدودی رضایت بخش بوده است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (203 ديدگاه)

      دوستان مرحمت کنین نظراتتون رو برای خودتون نگه دارین
      مگر با منبع موثق…

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. فرامرز

      ۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (1595 ديدگاه)

      دوست عزیز شما انتظار داری جک اس۵ با بی ام و ایکس ۱ که چهار برابرش قیمت داره برابری کنه؟ تازه این امکاناتی رو که گفتین در مدل پایه همین ایکس ۱ نیست. کسی هم جک اس۵ رو برای صخره نوردی نمیخره. مردم پول ظاهر و امکانات و برتری هایی که به خودروهای داخلی داره رو میدن. خب معلومه که کراس اوور چینی در بازار آشفته ایران رقیبی نداره و هر جور حساب کنی از تولیدات داخلیمون بهتره. اون کسی که چینی میخره اصلاْ اشتباه نمیکنه چون نه هیچوقت میتونه خودرو درجه ۱ داشته باشه و نه هیچوقت خودرو ایرانی به چینی میرسه. تجربه هم نشون داده خودروی نو چینی بهتر از خودروی کره ای ۲۰۰ هزار کیلومتر کار کرده است.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. علیرضا

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (132 ديدگاه)

      با این وضع خودرو سازان داخلی در حال حاضر بهترین گزینه خودرو چینی با قیمت پایین هست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. نیما

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دوست گرامی بنده سابقه 12 سال مطالعه منابع دارم. تجربه کار در شرکتهای خودرو سازی را دارا میباشم .در ضمن با بررسیهای انجام شده وتحقیق از خود خریرداران و تجربه طی کردن مسافتهای طولانی توسط خریداران این مطالب را ذکر کرده ام .انسان که نمیتواند خودش را گول بزند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. نیما

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دوست گرامی امکان دارد یکی ازکاربردهای این خودروهارو نام ببرید و با یک خودرو در کلاس خود البته برند باشد مقایسه کنید .بنده جز حقیقت کلامی به زبان نیاوردم.با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      هویندایی ix35 … این هم مثال!! در یک کلاس هستند!! حالا شما یک خودرو داخلی هم رده را ذکر کنید!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علیرضا

      ۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (754 ديدگاه)

      تویوتا هم مددل راو 4 رو در دومدل تک دف و دو دف میزنه ژاپنی هم هست !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مگه چیز بدرد بخوری هم برای ارائه دارن؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. نیما

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    باعث تعجب که شما با در نظر داشتن تاریخچه عالی برندهای قدیمی انها را با چینی های که از تازه به میدون امدن وشرط پیروزی در تست ها و رقابت با برندها را ادعا میکنند مقایسه میکنین.اما حرف کجا و عمل کجا.هیچ کس نتوانسته با تاریخ مقابله و ان را تغییر دهد .همین پژو405 درسته که خیلی قدیمی میباشد من در این مورد موافقم که این خودرو از رده خارج و بسیار قدیمی میباشد اما توجه کنین که چه کارنامه ای برای اروپا در ده 90میلادی رقم زده ایا میتوانید کدمان کنید . بحث کیفیت در ایران کاملا فرق میکند و زمان بیشتری برای صحبت نیاز است.عزیزان توجه کنین خودروی که شناسنامه اصولی و مورد اعتماد ندارد قابل احترام و موردتایید نیست .با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. امین

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    شاید این حرف خیلی دیگه لوس شده که می گفتن(( ماشین کره ای چی هستش بابا!!! آشغاله)) … اما الان همین کره ای ها شدن تناز فروش در بازار. چینی ها هم همین طور هستند. چینی ها را دست کم نگیرید. من خودم از چینی خوشم نمی یاد ولی واقعا وقتی سوار بعضی از این خودروها شدم انصافا تعجب کردم. چین اون چین سابق نیست. مسیر خودش رو پیدا کرده و خیلی خوب داره میره جلو. متاسفانه خودروسازان داخلی ما خودروهای کم فروش چینی ها را در بازار ایران عرضه می کنند که البته اگر پر فروش ها هم بیایند به دلیل اینکه عده ای می گویند چینی است دیگر با فروش خوبی مواجه نمی شوند. یک مثال کوچک می زنم: برلیانس که هم اکنون خودرو های آن توسط ما ایرانی ها به سخره گرفته می شود در چین bmw مونتاژ می کند یا دانگ فنگ که فولکس واگن را مونتاژ می کند یا جیلی که قسمتی از سهام ولوو را خریداری کرده است. اینها چیزهای کوچکی است ولی گام های بزرگی محسوب می شود. آن موقع که برای ساخت سمند بالای 120 میلیون دلار هزینه شد می توانستیم با همین مقدار شرکت کیا موتورز و یا نیسان را خریداری کنیم(خود ایران خودرو ای ها گفتن در مستند تهران تقاطع سئول) .
    چینی ها مدیریت دارند پس می توانند. این نگاه تک بعدی را از سر محصولات چینی بردارید و مقداری توجه کنید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نیما

      ۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (29 ديدگاه)

      نظر شما دوست عزیز کاملا درست میباشد اما تا حدودی. توجه کنید که در مطلب قبلی بنده اشاره به این مورد کرده .ولی توجه نکردید که بریلانس فقط طراحی بدنه خودرو را کپی کرده ان هم تا به اندازه های محدود .ولی موتور چی ؟شاسی خودرو چی؟ توجه بفرمایید که نمیشود گندم را جای برنج به مردم فروخت .خودرو مانند پازلی هست که باید از اول ساخت خودور بر روی هم قطعات قرار گیرند اما در خودروهای چینی پازل چند خودروی دیگر را به هم متصل میکنند.اما بنده شرکت های کره ای را از قدیم اصالت دار میشناسم چون با مراجعه کردن به گذشته میتوان کارنامه ای این خودروهارو بررسی و به نتیجه رسید .درباره خودروهای کیا وهیوندا یک بحث مازاد دارد که نشان دهنده اصالت کمپانی است .بگزریم.اما خودرهای کره ای خیلی عقب تر از کمپانی های ژاپنی .امریکای.اروپایی .هستند ولی جای امید برای کره ای ها زیاد میباشد و نزدیک هستند.چینی ها این روند را پی میکنند اما در زمان خیلی زیاد با اصلاح درست .با تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علیرضا

        ۹ بهمن ۱۳۹۴
        سوابق: (754 ديدگاه)

        فرغون و گاری نسبت به 405 اصالت بیشتری دارن برو گاری سوار شو نماینده ایران خودرو

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. امین

    ۳ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (134 ديدگاه)

    منظور از ذکر برلیانس مسیر پیشرفت یک شرکت چینی است که ظرف چند سال از مونتاژ به تولید خودرو (جدا از بحث کیفیت) رسیده است. شرکت های کره ای هم همین مسیر چینی ها را طی کرده اند. تاسیس واحد تحقیقات و توسعه در آمریکا و خرید پلتفرم خودروهای قدیمی آمریکایی ها و تحقیق و توسعه همه جانبه آنها و سپس منتقل کردن تمام فرایند تولید به داخل کره. اما این فرایند برای چینی ها متفاوت است و کلیه فرایند را در داخل و با کمک شرکت های اروپایی طی می کنند و به همین خاطر شباهت هایی بین خودروهای اروپایی و چینی دیده می شود (برلیانس ) . در بحث موتور و شاسی هم انصافا پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته اند هر چند که این شروعی برای چینی ها محسوب می شود. ما نتوانستیم یک خودرو ملی و یا یک موتور کاملا ملی داشته باشیم ولی آنها هم موتور هایی متفاوت با همکاری شرکای ژاپنی و همچنین اروپایی ساخته اند آن هم در 10 سال. این یعنی پیشرفت . چینی ها از بقیه رقبای خود عقب تر هستند اما در تلاش هستند تا به آنها برسند. آنها فقط 5 سال است که صادرات محصولات خود را به شکل جدی شروع کرده اند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نیما

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    شما تکیه بسیار زیاد کمپانیهای چینی به کمپانیهای اروپای را قبول دارید .اما دقت نمیکنید اکثر شاسی های ساخت چین قادر به کنترل خودرو نیستند به دلیل نسبت قدرت خودرو به هندلینک .مانند خودروی جک جی5 که علاوه بر شتاب پایین به دلیل گیربکس 4 سرعته قادر به ثبت رساندن شتاب عالی نیست.هنگام رسیدن به پیچ کاملا توسط نیروی گریز از مرکز تعادل خود را از دست میدهد وقسمت پشت ماشین کاملا انحراف پیدا میکند چون شاسی به دو قسمت تقسیم شده است .خوب ایا اینها ضعف نیست.مانند خودروی ام وی ام 530 که در بعضی مواقع ترمز از کار می افتد وووووووو.در مورد موتور ملی که بنده مهندس خط ریختگری کمبرینگ و گیربکس این خودرو بودم توجه کردم که این موتور از نظر طراحی شباهت زیادی با موتورtu5دارد فرقش در سیستم cvvtوdohc میباشدکه در مورد کارایی این موتورهابحث زیاد است . طراحی بسیار عالی کمپانی زیمنس میباشد .دارای شتاب نسبتا عالی که اتاق بسیار حجیم سمند را احیا کرده است.خلاصه. خودروی برلیانس چه بسا دارای ظاهر bmw وبا موتور میتسوبیشی وبا شاسی نا اشنا از نظر شما مورد تایید است پس منتظر مردود شدن این خودرو و خودروهای چینی دیگر باشید.که البته حضور بسیار زیاد بعضی از این خودروها را در تعمیر گاه شاهدمیباشم. بنده گفتم که راه زیادی باید طی شود تا چینی ها بتوانند بزرگ و قابل اطمینان در ساخت خودرو شوند.با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      من اصلا درباره این موضوع که چینی صد در صد خوبه و صد در صد بد هست صحبت نکردم. روی بحثم این هستش که این شرکت ها در اول راه هستند و قطعا مشکلاتی دارند که کم کم بر طرف می شوند. این رو هم بگم که ملاک نتیجه گیری درباره خودروهای چینی باید تمام محصولات باشد و قبلا هم گفته بودم که خودروسازان داخلی خودروهای شرکت های تازه کار و بی کیفیت چینی را وارد می کنند. این دلیل نمی شود!! که بگیم صد در صد خودرو چینی اخ اخی هستش. در ضمن بنده فقط و فقط درباره روند پیشرفت کمپانی برلیانس نکاتی رو بیان کردم و این خودرو اصلا مورد تایید من نیست و برداشت غلط نکنید. در ضمن اگر خودرویی مانند جک جی 5 که شما ذکر کردید به عنوان مثال 3 مشکل کلی و اصلی دارد با شجاعت تمام هم من و هم کسانی که خودروهای به ظاهر داخلی را می خرند و می فروشند معتقدیم که خودروهای داخلی 300 مشکل کلی و جزئی دارند. از طراحی منسوخ بگیرید تا …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. نیما

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    الان بحث در مورد خودروهای چینی میباشد .بحث خودروهای دیگر در زمان بعد.اما توجه داشته باشید من طرفدار خودروهای داخل نیستم به دلیل قدیمی بودن در طراحی ولی. به هیچ عنوان نمیتوان Euro NCAPرا با CNCAPمقایسه کرد .شما تست همین خودروهای داخلی در زمان خود بالاترین درصد ایمنی را به دست اوردن اما خودروهای چینی حتی 2ستاره ایمنی بدست نیاورد که فقط CNCAPانها را تایید میکند که کاملا واضح است کذب و غیر اصولی است. بنظر بنده خودروهای داخلی اگر بسیار قدیمی باشند و باید از تولید حذف شوند. ولی دارای تجربه چند ساله به ثبت رساندن ابروی واطمینان بالای کمپانی مادر و کاربرد بالا را میباشند. با تشکر.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      خودرو های داخلی که همون سطح از ایمنی خودروهای چینی رو ندارن!!! تازه استاندارد بدنه و ساختشون ماله 20 ساله پیشه!!! چه طور این مقایسه رو انجام می دید؟؟.
      چه طور خودرو داخلی که هنوز از نمایشگاه خارج نشده دچار مشکلات فنی میشه و باید در اولین فرصت سرویس بشه خودرو کاربردی می نامید؟؟
      مثلا من به عنوان مثال 27 میلیون برای خرید یک خودرو داخلی هزینه می کنم ولی باید در عوض 30 بار برم تعمیرگاه و قطعه عوض کنم که این کارا همش خرج داره!! درباره این چه توضیحی دارید.؟؟
      بی خود و بی جهت به نظرم دارید از خودروهای داخلی حمایت می کنید. شما دانش خوبی دارید پس سعی کنید این دانش رو برای چیزی خرج کنید که لیاقتش رو داشته باشه و حداقل به شعور مشتریانش با تغییر جلو و عقب خودروها توهین نکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علیرضا

      ۹ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (754 ديدگاه)

      خورو های چینی نسبت به لگنهای داخلی صد در صد بهتر هستن به قول شما همین جک جی 5 از موتور دو لیتری 140 اسب میکشه بیرون شما از موتور پیشرفتتون 114 الاغ از لحاظ ایمنی هم که لگناتون دیگه هرکسی میدونه چه خبره اتفاقا گیربکس که خوروندن به موتور ef7 نا هماهنگ ترین در دنیاست من نمی دونم مهندس طراحش اصلا چیزی راجع به منحنی گشتاور میدونسته یا نه در مورد ترمز هم که تنها ترمز های ای بی اس پژو 206 های سال 88 به قبل که کاملا وارداتی بودن خوب بود ای بی اس های جدید تو نا همواری جاده به کل ترمز نمیگیره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. امیر رضا

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (5 ديدگاه)

    بابا چه چونه ای دارید شما ماشالا… این همه بحث نداره موضوع حضور خوردروسازهای چینی نه تنها در ایران بلکه در جهان دیگه بر کسی پوشیده نیست. مگر اینکه بخواهیم خودمون رو گول بزنیم که خب مخاطب صحبت من قاعدتا نمیتونند باشن. کسی که قدری در زمینه صنعت و استراتژی های جدید تولید در دنیا اطلاعات داشته باشه میدونه که امروزه تکنولوژی از طریف همکاری شرکتها و مشارکت شرکتها با هم هستش که ایجاد میشه. چین یه کشور سفارش پذیره و به واسطه ارتباطات خوبش با دنیا(سیاسی)، منابع ارزان، نیروی انسانی فراوان و… شریک تجاری بیش از 170 کشور بزرگ و کوچک در دنیاست. و صنعتش طوری به صنعت دنیا گره خورده که محکوم به پیشرفت د رکنار توسعه جهانی است. ما هم باید اینو یاد بگیریم. وجمله آخر… تولید خودروی چینی در ایران اگرچه با سهم داخل کم به واردات خودروهای لوکس شرف داره. سعی کنیم اینو بفهمیم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. محمدرضا

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (211 ديدگاه)

    شاسی بلندهای چینی (که به اعتقاد خود من شاسی نیستن ، حداکثر بهشون بشه گفت کراس اوور) برای افرادی ساخته میشن که عشق شاسی دارن و همین ! یعنی نه لذت رانندگی میخان نه هندلینگ نه کیفیت . عوام ایرانی دنبال این هستن که یه پُزی بدن که ما هم شاسی داریم و چینی ها دارن کم کم این آرزو رو براشون محقق میکنن . در نهایت خلایق هر چه لایق ! دوست عزیزی که عشق شاسی چینی هستی احترامت واجب اما آشغال سوار شدن خداییش پُز دادن و تعصب داشتن نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. نیما

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    انسان قدرت انتخاب دارد در این مورد شکی نیست اما این درست است که خودرویی ادم سوار شود که از نظر اطمینان مالی و جانی هیچ ثباتی ندارد .حالا مالی بماند که قابل بازگشت میباشد اما جانی چطور .پس انسان نباید بخاطر علایق غیر عرف و منطقی جان خود را به خطر بیندازد .دوستان باور کنید بنده به فکر مردم وراهنمایی برای انتخاب درست انها پیشنهاد میدهم چون من یک ایرانی هستم و وظیفه خود میدانم به هموطنم کمک کنم.و چینی ها باید بدانند که مردم ایران لایق بهترینها هستند.با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Developer

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (117 ديدگاه)

      کاری با بقیش ندارم اما یعنی از این جمله کلیشه ای ایرانی ها لایق بهترین ها هستند متنفرم ، خداییش نگاه کنین تو دنیای امروز ما چیکار کردیم که لایق بهترینها باشیم ؟ چه نقشی در پیشرفت دنیا داشتیم؟؟ انصافا دیگه این جمله های مثلا غرورآفرین! و کلیشه ای رو بذارین کنار

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. moein

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    اولا جالبه این سs5 رو حدود یه ساله دارن می فروشن تازه به عنوان خودرو جدید رو نمایی می کن
    دوما رئیس جمهور چین بعد از 14 سال اومد اران و مسعولان کشورمون هم ازشون کمال تشکر و قدر دانی را بجا آوردن که تو این چند سال به مردم ما جنس فرو ختن الهی بمیرم رفاتی این کارو کرده
    دیگه بماند حال و روز ماشیناشون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۴ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      قراره که مدل اتوماتیک این خودرو رونمایی بشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. نویدی

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (409 ديدگاه)

    متاسفانه باید پذیرفت که خودروهای چینی از هر لحاظ یه سر و گردن از خودروهای داخلی بالاترن ولی توی بازار ایران یه مشکل نسبتاً بزرگ دارن که آدمو واسه خریدشون مردد میکنه!…خدمات پس از فروش بسیااااار ضعیف.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. مصطفی

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    وقتی خوب ما در حد 50 تا 60 میلیون بیشتر نمیتوانیم برای خودرو هزینه کنیم و از طرفی ماشین مدل پایین هم دوست نداریم سوار شویم گزینه های چینی بهترین گزینه هستند بله خودروهای چینی در مقابل سایر خودروهای خارجی اصلا خودرو به حساب نمی ایند اما تو این شرایط چینی های بهترین گزینه هستند از قدیم میگن هرچقدر پول بدی آش میخوری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. صابر

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (10 ديدگاه)

    Developer عزیز یک نکته مهمی رو اشاره کرده و اونهم اینکه چه کاری کردیم که لایق بهترین هاهم باشیم؟
    واقعا کمی به خودتون خانواده هاتون اطرافیان فرهنگ و …. نگاهی بکنید تحلیل کنید چه قدم مثبتی برای این جهان برداشتیم که اینقدر ادعا داریم؟! شیوه رانندگی خوبی داریم آیا؟
    فرهنگ و ادبمون هر روز بهتر از دیروز میشود؟ تعصب و جهلی نداریم؟
    مقاومت کننده و اعتراض کننده خوبی هستیم آیا؟

    همین خودروهای چینی که خیلی از دوستان دل خوشی ازش ندارند و البته مطمئن هستم درصد بیشتر کسانی که مخالف ماشین چینی هستند یک ماشین چینی رو حتی به مدت چندماه نداشتند چه برسه به چند سال و تحلیل درست از وضعیت و استهلاک ماشین!!!
    یا دوستانی که می گویند بر فرض پژو داخلی بهتر از چینی هس واقعا در جریان نیستند قطعات ماشین های ایرانی نیز چینی هس؟

    من یک مقایسه ساده میکنم، در سال 86 یک پراید صفر از نمایندگی تحویل گرفتم در همان سال همسایه ما ماشین ام وی ام 110 ثبت نام کرده بود و کمی دیرتر از ماشین بنده تحویل گرفت اون زمان ام وی ام خیلی کم بود و یا کلا نبود! و البته همگی ایشون رو نقد کردیم که این اشغال چیه خریدی ولی دقیقا بعد نشستن و روندن ام وی ام فهمیدم پراید آشغالی بیش نیس.
    پرایدی که تحویل گرفته بودم از همون روز سنسورگازش اشکال داشت تا زمان فروش!! شاید باور نکنید یکبار هنگام دنده عقب گرفتن دنده شکست در دست من قرار گرفت! مشخص شد یکبار شکسته بود و در کارخانه جوش زده بودند!!! از همان فابریک کارخانه لوله بخاری را سروته بسته بودند!! و تا دوسال قبل دایما یک جایی از ماشین خراب میشد اما ام وی ام سه سلیندر همسایه مان هنوز که هنوزه کار می کند بدون اینکه دائم او را راهی نمایندگی کند!
    نگید به شرایط رانندگی بستگی داد از من محتاط تر و حساس به ماشین وجود نداره

    صرفا این یک مثالی بود که زدم تا خواهشا بجای گریز از واقعیت به تحلیل واقعیت بپردازید اون چیزی که مشخصه ماشین های چینی جای خود رو در بین مردم باز کردند به لطف طراحی و قیمت مناسب و کیفیت بهتراز خودروهای داخلی. و به نظر میرسه روزی به مرتبه ای که امروز کره رسیده برسند(البته در ایران بیشتر)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. فرزاد

    ۴ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    من با صابر کاملا موافقم.بنده حدود 6 تا خودرو صفر ایرانی عوض کردم و الان برلیانس اتومات دارم.اینقدر این ماشین نرمو راحته که واقعا من احساس میکنم بنز سوارم!!اصلا مقایسه خودروهای داخلی با خودروی چینی مثل برلیانس خنده داره!!!دوستان پیشنهاد میکنم اول سوار بشید بعد نظر بدین.خودمونو گول نزنیم چینی ها تا چند سال دیگر از کره ای ها جلو میفتن.حالا ببینید

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. نیما

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (29 ديدگاه)

    دوستان متاسفانه در تخیل و با فکر اشتباه به جلو نروید .این همه مثال زدید که همه اگر هم واقعیت داشته باشد که بعیید میدانم .باز هم خودورهای چینی غیر اصولی و غیر اعتماد هستند .و عزیزی که میفرمایید تجربه رانندگی با خودروی چینی را ندارم .بنده هم شرکت های ساخت این خودروها رابررسی ومشاهده کردم واز کسانی که تجربه بسیار زیاد رانندگی ومالکیت این خودروها داشته اند پرسش ونظر انها را پرسیدم. در بازار اکثر این خودروها با افت بی نهایت زیاد کاهش قیمت روبرو میباشند.دیگر تعمیرگاها پذیرش این خودروها را قبول نخواهند کرد .خدمات ضعیفی دارا میباشند. بنده گفتم نباید خودمان را گول بزنیم اما نظر شماها تایید اشتباه است که جای تاسف دارد .توجه کنید اکثر پزشکان جهان ایرانی میباشند .اکثریت طراحان کمپانی دایملر ایرانی میباشند.خلاصه از بحث دور نشویم .من نگفتم خودروهای تولید داخل خوب است .تذکر دادم در زمان خود بسیار عالی وقابل اعتماد بودن .توجه بفرمایید که خودروهای چینی ان تعریفی که درباره ی ان میکنند مصداق ندارد.مردم ایران ظاهر بین شده اند واز باطن گریخته اند.پس باید مردم را در مورد این خودروها هوشیار کرد.کلمات غرور افرین برای مردم ایران شعار نمیباشد بلکه حقیقت وباعث افتخار است.با تشکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. عليرضا frm

      ۷ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      …. جوک سال ….اکثریت طراحان کمپانی دایملر ایرانی میباشند.!! (میشه فقط 2 تاشو نام ببرید؟)
      لطفن سعی کنیم برای خودمون اینقد رنوشابه باز نکنیم… به قول معروف به عمل کار برآید؛ به سخندانی نیست.
      دوتا از همکارای ما ماشین صفر پرشیا و 206 گرفته اند … متاسفانه هر دو مشکل برقی داشتند(مدل 94 )

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. فرزاد

    ۵ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    جناب نیما یه پیشنهاد دارم یه بار سوار برلیانس بشید فقط.تولیدی شرکت پارس خودرو هست همه قطعاتشم گیر میاد توسط نمایندگی.من ام وی ام و جک و لیفان سوار شدم.تعریفی نداشت.خودتون میدونید چین درجه بندی داره.هر چیز چینی بد نیست!!مثلا من گوشیم هواوی هست و بسیار راضیم.چون قبلا سامسونگ داشتم یا هنگ میکرد یا مشکل سخت افزاری داشت.کیفیت مهمه.دیگه هر چیزی پشتش ساخت چین خورده به دلیل نیرو کار ارزان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نیما

      ۵ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (29 ديدگاه)

      اقا فرزاد محترم بنده به هیچ عنوان جسارتی به نظر شما نمیکنم .چون اعتقاد دارم نظر هر کسی برای خودش محترم وعزیزست.بنده سوار این خودرو شدم.نمیگم خودروی بدی است اما نمیتوانم از لحاظ معتبر بودن ان را تایید کنم .چون اکثر تست ها در کلاس کاربدی خودش را نمره ی قبولی نگرفته .البته این را هم ذکر کنم که در روزهای طولانی بعدی این ماشین اگراصلاح شد و توانست سر بلند شود بنده حتما از این خودرو تعریف و تمجید خواهم کرد .بازهم جای خوشحالی دارد که کمپانی پارس خودرو این خودروها را پشتیبانی میکند که تا حدودی ارامش مردم را افزایش میدهد .با تشکر

      موافقم 0
      مخالفم 0
  21. sunmartin

    ۶ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (8 ديدگاه)

    چینی پرستان عزیز لطفا خودتون گول نزنید عوام فریبی شرکت های بنداز و در رو چینی بر کسی پوشیده نیست در اذهان تمام جوامع اجناس چینی بصورت fake هست چه برسه به خودرو این خودروهای چینی هم بجز ایران و چندین کشور عقب مانده و توسعه نیافته آفریقایی و آسیایی در هیچ جایی از جهان حتی شناخته شده نیستند از MG گرفته تا لیفان و جک و چانگان و سایر اسامی عجیب
    اصولی که در این خودرو ها رعایت نمیشه هدلایت های بزرگ و اغراق شده موتورهای طراحی و مهندسی معکوس میتسوبیشی پلت فرم های منقرض شده خودروهای ژاپنی و انگلیسی و یک مشت مواد بازیافتی از من بشنوید که تجربه دو خودروی چینی خودم و بستگانم داشتم واقعا نه مفهوم رانندگی و نه هندلینگ و نه لذتی از راندن چینی ها نصیب راننده و سرنشینان میشه تنها درزمان فروش باید شانس آورد تا بفروش برسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امین

      ۶ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (134 ديدگاه)

      بی زحمت جوک نگید. ام جی یک شرکت دو ملیتی است که هم اکنون دفتر مرکزی آن در بریتانیا فعالیت می کند! جک در برزیل عرضه می شود و حتما برزیل از نظر شما کشوری است در آفریقا و یا آسیا. لیفان در روسیه هم عرضه می شود و قطعا این طور که شما گفتید کشور روسیه هم یک کشور آفریقایی است(خخخخخ) باقی شرکت ها هم صادرات مهمی دارند همین لیفان به بیش از 30 کشور جهان صادرات دارد و جک در اوکراین مونتاژ می شود. شما به جای اینکه توهم زده شوید ، مقداری مطالعه کنید و سپس حرف خود را بزنید. اگر همین چینی ها نبودند چشم شما هنوز هم دنبال پیکان بود. همین چینی ها چشم دل ما را باز کرده اند.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. علی

      ۸ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (20 ديدگاه)

      MG انگلیسیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  22. اث میلان

    ۶ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    سلام دوستان،من نظری راجع به این خودرو ها ندارم،ولی طبق آمار ارایه شده قرار شده از خودرو های وارداتی کره و ژاپن با توجه به حضور مستقیم هیوندا و کیا و نیسان و احتمالا تویوتا در ایران قیمت خودرو های وارداتی این 4 شرکت با توجه به عرضه مستقیم در ایران حدودا 15 تا 25 درصد کاهش پیدا کنه ضمن اینکه هزینه خدمات و گارانتی و صحت گارانتی کاهش پیدا میکنه، اجازه بدین تا حدود 3 ماه آینده،والبته تک نرخی شدن ارز،چون دست کشورهای واسطه مثل عمان و امارات کوتاه میشه البته اگه نرخ مالیات بر ارزش افزوده هم حتی افزایش یابد،بازهم 10 تا 15 درصد کاهش قیمت خواهیم داشت و این برای خیلی ها مناسب است چون قیمت ماشین های صفر را 10 تا 30 میلیون کاهش میده،و نمایندگی های دروغ گویی مثل ایرتویا و آسان موتور و اطلس خودرو و رامک خودرو باید غزل خداحافظی را بخونن مگر اینکه با شرایط کمپانی مادر کنار بیان،،،،،

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Darth Vader

    ۶ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (26 ديدگاه)

    چینی ینی مزخرف،یکسال چینی سوار شدم ۶ ماه جی فایو اوتومات ۶ ماه بسترن بهمن،جی فایو اتومات از همون اولم اشغال بود ولی بعد ۵٠٠٠ رسما تبدیل شد به فورقون،بسترن هم گرچه وضعیت بهتری داشت اما اونم بعد ٧٠٠٠ تا رسما شد فرغون نمایندکیاشون هم که افتضاح هیچی از این ماشیناشون سردرنمیاوردن ،تو یکسال ٢٠ میلیون رو این دوتا چینی ضرر کردم دیگه تا زنده ام چینی نمیخرم،همون پراید بیست تومنی و ٢٠۶ وطنی سگشون به چینی صد تومنی شرف داره،لعنت به ماشین چینی لعنت،ماشیناشون فقط رخ داره و چارتا اپشن دست و پا شکسته ی داغون که اتفاقا از محل همون اپشناشون مدام ایراد پیدا میکنن. بازار دست دومش افتضاحه خریدار نداره فقط دلال میاد رو ماشین اونام بمفت میخرن،الان یک ماهه به کره ای دست دوم خریدم خلاص شدم کاش از همون اول اینکارو میکردم اینهمه ضرر نمیکردم لکن خود کرده را تدبیر نیست:(

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. فرزاد

    ۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    Darth Vader عزیز شما همون اول که رفتی نمایندگی ندیدی چه اشغالی دارن بهت میفروشن؟؟من نمایندگی کرمان موتور و ام وی ام رفتم از ظاهر معلومه ماشین چیه.البته اینو بگم که همین اشغالا بهتره خودروهای وطنی هستند.من خودم برلیانس پارس خودرو خریدم کاملا راضیم بدون سر صدا و مشکل!!فقط 1 بار رفتم نمایندگی اونم واسه سرویس دوره ای.پس مشکل از خودتون هست که موقع خرید دقت نمیکنید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. مجید

    ۷ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام ،
    حدود 40 سال پیش : ماشین های ژاپنی خودروهای مزخرفی هستند در مقابل خودروی امریکایی یک وسیله مسخره و اشغال فقط ارزون
    حدود 20 سال پیش : ماشین های کره ای خودروهای مزخرفی هستند در مقابل خودروی ژاپنی یک وسیله مسخره و اشغال فقط ارزون
    امروز : ماشین های چینی خودروهای مزخرفی هستند در مقابل خودروی کره ای یک وسیله مسخره و اشغال فقط ارزون
    فردا : ؟؟
    هنر نزد ایرانیان است و بس – بله ولی مدیریت نزد ایرانیان نیست و بس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. کاردرست

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من میگم ماشین چینی طلاست ولی موقع فروش وقتی هر جا بردم نخریدن اگهی دادم زنگ نزدن یعنی چی یعنی تو ایران طالب ندارههههههههههههههه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. mohammad

    ۸ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    سلام من با دوستانی که از ماشین چینی حمایت میکنن موافقم چون دوستان مخالف سوار ماشینهای با برند خوب چینی نشدند ،در قیاس با ماشینهای ایرانی.چین همین شاسی بلند جدیدش s5رو از کمپانی هیوندایی ،که خط تولید ix33را تولید میکرده پس گرفته و با موتور میتسوبیشی و گیربکس آلمانی خودرو جک رو داره تولید میکنه و به 30کشور دنیا صادر میکنه و با قیمتی که داره و آپشنهای نسبتا خوب دست رقبای کره ای رو تا حدودی بسته.ی روزی هر کسی تو ایران میخواست ماشین ژاپنی بخره همه بهش میگفتن (ژاپنی!!!)الان داستان ماشینهای چینی هم همینه.مردم ما بخاطر پز دادن سوار ماشین شاسی بلند نمیشن بلکه با پول کمتری از سواری اون ماشین لذت میبرن .این تفکر دوستان برای پز رو نمیپسندم.یا علی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. فرزاد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    دقیقا با محمد موافقم.وقتی من برلیانس خریدم این همه اپشن داره و سواری عالی مگه مغز خر خوردم برم مثلا سراتو سایپا بخرم 90 میلیون!!!خودروهای وطنی هم که حرفشو نزن.از بس رفتم در نمایندگی گریم گرفت.هر هفته یه جاش خراب بود یا صدا میداد.5 ماه برلیانس دارم نه صدایی دیدم نه خرابی.اینقدر دیگه ماشین زیاد شده که جای پز دادن دیگه نیست.هر کسی مثل گوشی یه ماشین داره فقط مهم کیفیت و سواری و قیمت مناسبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. کارمند

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (2 ديدگاه)

    خودروی چینی کیفیت مطلوبی نداره و گرانی سراتو به خاطر کیفیت و سواری فوق العاده اون هست . سراتو تولیدی سایپا هم اکنون دارای گیبکس 6 دنده اتوامتیک هست و با مدل قبلی کره ای فرق داره و گیربکسش نسل جدید کیا روش نصب هست . اصلا با گیبکس بدون ترونیک 5 دنده برلیانس و از لحاظ کیفی و رانندگی قابل قیاس نیست .دوست عزیز

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. فرزاد

    ۱۰ بهمن ۱۳۹۴
    سوابق: (47 ديدگاه)

    جناب کارمند مهم اینه که سراتو هیچ اپشنی نداره!!حتی ترمز عقبش شده کاسه ای که خیلی زشته!! صندلیاش شده مثل 405 و انگار 90 میلیون میدی بابت موتور گیربکس.سواریم که دیگه جای بحث نداره سراتو خشکتر از برلیانس هست و کمکاش مثل مزدا 3 خشک و اسپورت هست.فقط شتاب بهتری داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سام01

      ۱۳ بهمن ۱۳۹۴
      سوابق: (4 ديدگاه)

      دوست عزیز من کامنتهای شما و مخالفان شمارو از ابتدا خوندم و البته از قدیم سایت پدالو برررسی میکردم ولی کمتر نظر میدادم.بحثتون تا اونجا که بین چینی و ایرانی بود بحث سلیقه بود.از جایی که سراتو را با برلیانس مقایسه کردین مقداری تعصب دخیل شد.اینجا که اومدین و مزدا را با برلیانس مقایسه میکنید حتی تو بحث نرمی و سفتی کمک کاملا متعصبانه هست بنظر من.در کل میگم برقراری توازن بین نرمی و سفتی سیستم تعلیق تاثیر مستقیم داره در هندلینگ و فرمان پذیری خودرو مخصوصا در جاده های کوهستانی.سیستم تعلیق خشک به قول شما و اسپرت از دید ما کاملا سلیقه ایی هست.مزدا به گفته خودش داره یه سگمنت اسپرت ارائه میده که اجبارا تعلیق خودرو خشک تر میشه.کلا منظورم این بود که به هیچ عنوان نمیشه مزدا دوست داشتنیو با هیچ چینی مقایسه کرد.

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا