ایستگاه خبر

2011 ؛ سال خوش انگلیسی ها

به گزارش « ایسنا » بریتانیا در سال ۲۰۱۱ میلادی، با افزایش  ۵.۸ درصدی سطح تولیدات خود، آنرا به حجم ۱.۳۴ میلیون دستگاه رساند و همچنین ۸۴ درصد از کل این میزان تولید را صادر نمود. این درحالیست که سال گذشته، بریتانیا تنها ۶۰درصد از ۱.۱۲ میلیون دستگاه تولیدی خود را به منطقه یورو صادر کرده است . . .

در سال ۲۰۱۱ میلادی بالاترین حجم تولید صنعت خودروسازی بریتانیا از سال ۲۰۰۸ تاکنون رقم خورده است. خودروسازان بزرگ بریتانیا شامل شرکتهای هوندا، تاتاموتورز، بی.ام.و، نیسان، تویوتا و جنرال‌موتورز می‌شوند. در این میان تاتاموتورز صاحب دو برند بریتانیایی جگوار و لندرور و جنرال‌موتورز نیز صاحب برند واکسهال است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. یه پسل باهوش

    ۲۹ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (1135 ديدگاه)

    منظور چیه ؟؟

    خودروسازان بزرگ بریتانیا شامل شرکتهای هوندا، تاتاموتورز، بی.ام.و، نیسان، تویوتا و جنرال‌موتورز می‌شوند. در این میان تاتاموتورز صاحب دو برند بریتانیایی جگوار و لندرور و جنرال‌موتورز نیز صاحب برند واکسهال است.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا