نسخه ویژه ای از ایسوزو D-Max

در بازارهای استرالیا و آسیای شرقی، ایسوزوی D-Max را باید یکی از معتبرترین خودروهای این کلاس قلمداد کرد. اما شاید برای مشتریان اروپایی، نیاز به جذابیتهای بیشتری باشد. در بریتانیا، نسخه ویژه ای از D-Max ارائه شده که شامل طراحی ارتقا یافته و لوازم جانبی است.

Isuzu D-Max Blade
Isuzu D-Max Blade

در ظاهر خودرو، چرخهای 18 اینچی آلیاژی با رنگ مات، نشان BLADE، جلوپنجره مشبک، پنجره های رنگی، باربند سقفی و میله های فضای بار و دو رنگ سیاه یا سفید برای بدنه را می توان نام برد.

Isuzu D-Max Blade
Isuzu D-Max Blade

در داخل کابین، سیستم تهویه اتوماتیک، صندلیهای چرمی با گرم شونده داخلی، سیستم رادیوی دیجیتال، سیستم ناوبری با صفحه نمایش لمسی و یکپارچه با دوربین دید عقب، به صورت استاندارد در نظر گرفته شده اند.

Isuzu D-Max Blade Interior
Isuzu D-Max Blade Interior

قدرت وانت بار D-Max Blade از یک موتور 2.5 لیتری توربودیزل 161 اسبی و 400 نیوتن متری تامین می شود. گیربکس نیز می تواند شش سرعته دستی یا پنج سرعته خودکار انتخاب شود.


میزان مصرف سوخت این پیشرانه 7.4 لیتر در صد کیلومتر می باشد. مدلهای استاندارد این خودرو، ظرفیت 3.5 تن بار به صورت بکسل و یک تن به صورت حمل در فضای بار را دارند. این نسخه ویژه حدود 30 تا 31 هزار یورو بسته به گیربکس آن قیمت دارد.

14 دیدگاه

  1. مهدی
    سوابق: (627 دیدگاه) ,

    دورود
    از داخلش مخصوصا نمایشگر (سرعت سنج و ….. ) لذت بردم
    داشبورد و تجهیزاتش هم خیلی خوبه
    مختصر و مفید و بهینه با دسترسی آسان
    جالبه
    سپاسگذارم
    مهدی (فرزند کوروش)

    پاسخ
      1. بهرام
        سوابق: (90 دیدگاه) ,

        خدا لعنتت كنه ايرانخودرو ميبيني چطوري دل ادمو ميسوزوني ميميري ي دونه از اينا درست كني سايپا كه هيچ برنامه ساخت ميني بوس واتوبوس پرايدرو دارن وانتش كه موفق بود

        پاسخ
    1. meysam
      سوابق: (52 دیدگاه) ,

      جلوش یه سامورایی تمام عیاره. داخلش هم خیلی خوبه. کامیونتهای ایسوزو که توسط بهمن دیزل تولید میشه که خیلی خوبن هر کس داره واقعا راضیه فقط کاشکی گروه بهمن ای رو هم تولیدش کنه و جای کاپرا و آشغالای چینی رو بگیره.

      پاسخ
  2. مجید
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    حالا همه دارن از تویاتا هایلوکس کپی برداری می کنند .

    پاسخ
  3. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    کاش مدل پایه ش با قیمت مناسب وارد ایران میشد بجای آشغالای چینی

    پاسخ
  4. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    من عاشق این باربند سقفی ها هستم.یه پیکاپ ارزون میخری، در حالی که میتونی اونو شبیه اس یو وی گران قیمت بکنی! وی باز همون کاربری رو برات داره.
    یه زمانی انجام این عمل در دهه 80 و 90 میلادی و اوایل قرت بیست و یکم در امریکای شمالی زیاد شده بود…..
    در مورد این خودرو هم باید بگم موتور 2.5 دیزل هایلوکس از این مصرف بهتره ولی قدرتش خدود 20 اسب بخار کم تر از اینه. با این حال برای بازار اروپا معیار اول بین قدرت و مصرف، مصرف هست.
    طراحی داخلشو بشتر از هایلوکس می پسندم.خیلی شیکه.
    بر عکس هایلوکس که داخلش مثل تراکتور های فوردِ دهه 40 هست!!

    پاسخ
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
      سوابق: (1683 دیدگاه) ,

      زیگما 1000000 بار بهت گفتم اسب بخار واسه یه پیکاپ مهم نیست ، گشتاورش مهمه

      پاسخ
  5. saied
    سوابق: (827 دیدگاه) ,

    خیلی عالیه 🙂 فکر کن تو ایران راننده های نیسان بشینن پشت این ماشین 🙂

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل RETOLEX
    RETOLEX
    سوابق: (1407 دیدگاه) ,

    فکر نمی کردن ایسوزو چنین چیز هایی هم بسازه
    عالیه
    طراحیش هم واقعا خوبه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.