اینفینیتی

شکار نسل جدید اینفینیتی QX50 در کالیفرنیا

نسل فعلی اینفینیتی QX50 مدت زیادی است که در بازار حضور دارد و بازوی لوکس نیسان در حال تلاش زیاد برای آماده کردن نسل جدید این خودروست. به تازگی تصاویر جاسوسی جدیدی از این کراس اوور میدسایز جدید ثبت شده است.

infiniti-qx50-prototype-010
دو نسخه‌ی به اصطلاح mule از این خودرو شکار عکاسان صنعتی شده است. چندین خودروی مختلف دیگر نیز این دو مدل را همراهی می‌کردند. یکی از این خودروها ب ام و X3 بوده که باعث می‌شود فکر کنیم اینفینیتی برای تولید نسل جدید QX50 محصول ب‌ام‌و را معیار و سنگ محک قرار داده است. پیش‌نمایش این خودرو در فرم QX50 کانسپت بوده و از تناسبات کراس اوور مانند بیشتری بهره خواهد برد. به نظر می‌رسد نسبت داشبورد به اکسل این خودرو کوتاه‌تر بوده و موقعیت رانندگی نیز بالاتر است. بدون هیچ‌گونه تعجب، در طراحی QX50 جدید از شاخصه‌های طراحی مدل مفهومی استفاده شده که از آن جمله می‌توان به طراحی صیقلی چراغ‌های جلو، شیشه‌ی عقب شیب‌دار و چراغ‌های عقب افقی و گوشه‌دار اشاره کرد.

infiniti-qx50-prototype-009
انتظار می‌رود نسل جدید اینفینیتی QX50 بر پایه‌ی پلتفرم جدید دیفرانسیل جلوی اتحاد رنو نیسان ساخته شود و اولین محصول این برند لوکس باشد که از پیشرانه‌ی ۴ سیلندر ۲ لیتری توربو با ضریب کمپرس متغیر بهره می‌برد. این پیشرانه از میل‌لنگ مخصوصی استفاده می‌کند که می‌تواند موقعیت خود را تغییر دهد و بنابراین فاصله‌ها بین پیستون و سر سیلندر بسته به شرایط تغییر کند و ضریب کمپرس متفاوتی به وجود آید.

infiniti-qx50-prototype-004

نسل جدید QX50 اواخر سال جاری معرفی خواهد شد و در سال ۲۰۱۸ به بازار عرضه خواهد شد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. Shahryar

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (237 ديدگاه)

    من همیشه طراحی اینفینیتی رو دوس دارم،واقعا معرکس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. جواد

    ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (24 ديدگاه)

    منم همینطور

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا