وال لوکس بنتلی از راه می‌رسد

یک وال در فضا، یک وال در اقیانوس و حالا بلوگا مدل جدید بنتلی یک وال پهن‌پیکری است که در جاده‌ها می‌تازد، یک بنتلی بزرگ چهار درب که مملو از ویژگی‌های جدید است و گونه به‌روزتر مدل فلایینگ اسپور. علیرغم همه اصلاحات اما بلوگا از فلایینگ اسپور بزرگتر است، با رینگ‌های 20 اینچی و تایرهای پیرلی که نهضت چراغ‌های دوبل بنتلی را ادامه داده و در کنار یک دماغه بزرگ و جلوپنجره‌ای توری و مشکی همه را به تحسین وامی‌دارد. بلوگا ظاهری جذاب و اسپرتی دارد.

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition

بنتلی این اسم را از آنجا برای مدل جدید خود انتخاب کرده که یادآور بزرگی و شکوه نوعی وال در اقیانوس آرام است. بلوگا همچنین نام مدل جدیدی از شرکت هواپیماسازی ایرباس است که چند سالی است با نام A300 بلوگا تولید می‌گردد.

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition

بااینکه تصاویر رسمی از داخل این مدل منتشر نشده است اما برطبق اطلاعات کمپانی بنتلی، بلوگا در داخل اتاق از تریم دورنگ بهره برده و با پدال‌های براق فلزی، فرش ابریشمی و فلزات گران‌بهای داشبورد برای ساخت محیطی لوکس و دل‌نشین تجهیز شده است.


موتور مورد استفاده در این مدل همان پیشرانه 4 لیتری و V8 آئودی است که 500 اسب بخار قدرت و 660 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و می‌تواند تا 295 کیلومتر در ساعت سرعت بگیرد و این سدان 2417 کیلوگرمی را در 4.9 ثانیه به سرعت صد کیلومتر بر ساعت برساند.

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga

به‌زودی مدل جدید بنتلی فلایینگ اسپور بلوگا در دسترس خریداران ثروتمند قرار می‌گیرد.

Bentley Flying Spur Beluga Special Edition
Bentley Flying Spur Beluga Special Edition

درباره نویسنده

تصویر پروفایل محمدحسین شاوردی

دانش آموخته و خبرنگار حوزه اقتصاد و علاقه مند به صنعت خودرو

51 دیدگاه

  1. رامتین
    سوابق: (733 دیدگاه) ,

    واقعا ابهت بنتلی مثال زدنیه. شکوه و کیفیت و حتی مشخصات فنیش بسیار عالیه. مثلا کانتیشال براحتی سرعت 320 را با این جثه میزنه که عالی است. رولزرویس شاید اشرافیتر باشه اما چهره اسپرت بنتلی در کنار کیفیت بالاش براحتی میتونه گزینه ایده آلی باشه و بنز S یا هر اتومبیل دیگه جلوش زانو میزنه.

    پاسخ
    1. امين
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      از لحاظ هیبت و اشرافیت شاید مرسدس در مقابل بنتلی زانو بزنه اما از بقیه ی جهات S65 حسابی از خجالت بنتلی درمیاد !!

      پاسخ
    2. فورد
      سوابق: (283 دیدگاه) ,

      لوکس بودنش به کنار ولی طراحیش خیلی تکراری و خسته کننده شده

      پاسخ
    3. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      مطمئنا بنز جلویه هبچ برند و اتومبیلی زانو نخواهد زد از عقده حرف زدن هم چیزی عوض نمیشه مقایسه بنز با بنتلی مسخرست حتی در اصلت هم گرد پای بنز نمیرسه حالا به بقیه موارد کاری ندارم یعنی در شان بنز نیست این باهاش مقایسه بشه ضمنا طراحی این ماشین مطمئنا یکی از بدترین طراحی هایه سال خواهد بود

      پاسخ
      1. ali
        سوابق: (97 دیدگاه) ,

        ببخشید پس بنز رو باید با چی مقایسه کرد ؟؟ با تراکتور؟؟؟

        پاسخ
        1. شایان
          سوابق: (1312 دیدگاه) ,

          حالا چرا تراکتور وسیله بهتری نبود اسمشو بیاری

        2. رهگذر
          سوابق: (343 دیدگاه) ,

          از نظر سگ جونی اره

        3. تصویر پروفایل متین
          متین
          سوابق: (183 دیدگاه) ,

          دوست عزیز بنز باید با یه کمپانی مثه بی ام دبلیو که در سطح کاریشه مقایسه بشه البته میتونه با این دسته از اتومبیل ساز ها که نیمه انبوه ساز اند هم مقایسه بشه ولی چیز خوبی از کار در نمیاد …

      2. ارمان
        سوابق: (994 دیدگاه) ,

        چطور میشه منکر لوکس بودن و قدرت و تکنولوژیه بنتلی شد؟
        یه ماشین همه چی تموم که تقریبا دست سازه و از نظر شخصی سازی با مقدار زیادی شرمندگی بنز به گرد پاش نمیرسه

        پاسخ
        1. شایان
          سوابق: (1312 دیدگاه) ,

          منکر تکنولوژی این بشم حرفایه خنده دار نزن ماشین در پائینترین قسمتش باید لوکس باشه یعنی در درجه آخر ولی باید باشه نه که از اول و آخر لوکس باشه مثل یه مجسمه که بقیه از بیرون بگن به به از داخل هیچی

        2. شایان
          سوابق: (1312 دیدگاه) ,

          مثل اینکه خبر نداری موتورای اینو فولکس واگن تولید میکنه تکنولوژی و قدرتشو بازم از آلمانی ها داره میمونه طراحی و دست ساز بودنش که نمیتونه واسه یه برند ارزش بیاره ضمنا ماشینهایه انگلیسی اصلا کمپانی که بقیه هستن یا یه شرکت خاصی نیستن یه برندن فقط همین شاید لوکس باشن ولی مطمئنا کامل نیستن برای همین در ارزش گذاری برندها اصلا جایگاه ندارن بازم میگم بنتلی و رولز رویس فقط برندن نه کمپانی
          بنز به والله اینو در حد خودش نمیبینه بنز یه ماشین طراحی میکنه میگه این رقیبه بنتلیه همین فقط با این حرف کل برنده بنتلی و میبره زیر سوال چطور شما این اجاز و به خودت میدی مهندسی بنز با بنتلی که در واقع مهندسی موتور اصلا نداره مقایسه کنی یعنی بنز نمیتونه یه اتومبیلی تولید کنه که با این دوتا فقط برند مقایسه بشه واقعا مسخرست این یاسته بنز و بی ام وست که زیادی لوکس نباشن و بتونن از این راحت به سودآوری زیاد برسن و از بنتلی و رولزروی استفاده کنن برای سودآوری بیشتر

        3. ارمان
          سوابق: (994 دیدگاه) ,

          از داخل هیچی؟
          این ماشین داخلش 3تا ژیروسکوپ داره که تعادل ماشینو هر ثانیه چک میکنن و نیروی بیشتری به چرخ مورد نظر میده
          داخل هیچی؟
          اندازه جنگنده f-16 x توش سیم کشی و حس گر داره
          داخل هیچی؟
          از گران ترین و نایاب ترین چوبهای دنیا در داشبوردش استفاده میشه
          داخل هیچی؟
          بهترین و مرغوب ترین چرم طبیعی (دست دوززز) درش به کار رفته
          داخل هیچی؟
          بهترین متریال از جمله فیبر کربن درش به کار رفته
          یه موتور عالی هم که روش سواره!
          دیگه چی باید داشته باشه؟
          به سلیقه شما نمیخوره بگو دوست ندارم
          1- ادب
          2-احترام در نوع نگارشتون رو رعایت کنید

        4. ارمان
          سوابق: (994 دیدگاه) ,

          شما اینقدر غیر منطقی هستی که ادامه بحث ممکن نیست
          من از انگلیسی بودن بنتلی حرفی زدم که شما میگی موتورش المانیه؟ چه ربطی به حرفهای من داره اخه؟
          بله موتورش المانیه چون بنتلی زیر مجموعه فلکس هستش
          شما بگو نیست اما هیچجا نمیتونی لوکس بودن بنتلی رو زیر سوال ببری والسلام

      3. آرمااااان
        سوابق: (335 دیدگاه) ,

        بنتلی همیشه اسمش با پسوند لوکس گره خورده و رقیب سرسختی واسه خودروهای لوکس گرون قیمت به حساب میاد،با این که تو سال1919ساخته شد ولی تونست 6بار تو سالای1924،27،28،30و…..مقام اولو توو مسابقات لمانز بیاره

        پاسخ
    4. amir
      سوابق: (244 دیدگاه) ,

      میدونید بلوگا یعنی چی و این رو میدونید بنتلی چرا بلوگا رو استفاده کرده-بلوگا نام گونه ای از ماهیان خاویاری است که بزرگترین گونه هم است و که زیستگاه آن در دریای خزر و با ارزشترین و گران ترین نوع خاویار است این ماهی از همه دراز تر و کشیده تر است به خاطر این بنتلی این نام رو انتخاب کرده چون خاویار=لوکس

      پاسخ
  2. mds
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    بنتلی خجالت نمیکشی از عقب پیکان کپی میکنی

    مدل کانتینیال من از نزدیک دیدم صداش گوشا رو کر میکنه

    پاسخ
      1. mds
        سوابق: (221 دیدگاه) ,

        تقریبا دو سال پیش رفته بودم سفر کره جنوبی… تو منطقه گانگنامشون از سوناتا بگیر تا اونتادور هر جور ماشینی هست

        پاسخ
        1. رضا
          سوابق: (1690 دیدگاه) ,

          گانگنام استایلو ندیدی اونجا؟!!؟ 🙂

        2. تصویر پروفایل ALL CARS
          ALL CARS
          سوابق: (467 دیدگاه) ,

          دمت گرم آقا رضا کلی خندیدم
          …*( گانگنام استایلو ندیدی اونجا؟!!؟ )*…

  3. امیر
    سوابق: (56 دیدگاه) ,

    منتظر رولس رویز برای ساخت یک رغیب برای بنتلی هستیم….

    پاسخ
  4. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    خودش خیلی بزرگ بود الان بزرگتر هم شده هیبتش خیلی بیشتر شده،اما بهتربود داخلش طراحی خاص مدل خودشو داشته باشه آخه خیلی توش شبیه کانتیننتال میمونه،ب نظرم بنتلی خیلی از رولزرویس فعال تر و جذاب تر هس ونسبت بهش قیمت منطقی تری داره

    پاسخ
  5. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    شایان خیلی متعصبانه نظر میدی،ب نظرم بنز مایباخ و بنتلی هم رده هستند و هردو با اصالت هستند،شما سوالات پست جگوار رو جواب ندادی،خواهشا با نظراتت هوارو آلوده نکن

    پاسخ
    1. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      داداشه گلم مایباخم مثل اینا من تعصب ندارم فقط میگم یه ماشین نباید زیادی لوکس باشه که از ماشین بودنش بیفته این ماشین هم از لحاظ طراحی هم راحتی میتونست فوق العاده تر از این باشه باشه من دیگه زیپ و میکشم چیزی نمیگم

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل Erfan
        Erfan
        سوابق: (246 دیدگاه) ,

        سلام شایان خوبی؟
        در مورد مهندسی کاملا بنز پیشتازه. از این نظر کاملا حق با تو هست. در مورد چهره هم همینطور. اما این ماشینا رو میدونی کیا میخرن؟ کسایی که میخوان خاص باشن و به نوعی خودنمایی کنن و من از این ادما اصلا خوشم نمیاد. الکی هم به شایان نگین متعصب داره حرف حق رو میزنه و منم قبلا همین فکر رو میکردم اما اشتباه بود. بنز مهندسیش یه سر و گردن بالاتر از اینه.

        پاسخ
        1. شایان
          سوابق: (1312 دیدگاه) ,

          قربانتو عرفان متاسفانه یکی دونفر هسن در این سایت کلا نه با نظرات بلکه با خود من مشکل دارن ایرادی نداره از این جور کاربرها زیاد بدون در این چند سال ولی ما ادامه دادیم و ادامه خواهیم داد

    2. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      قبلا گفتم الانم میگم من تعصب ندارم ولی بعضی ها رو دوست دارم همین

      پاسخ
    3. شایان
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      جواب دادم یه سر بزنی میبینی

      پاسخ
  6. تصویر پروفایل بابک
    بابک
    سوابق: (139 دیدگاه) ,

    بچه ها چرا تو پدال اینقد به هم می پرید و دعوا میکنید؟؟؟؟
    من تازه اومدم اینجا و این رفتارها برام عجیبه چون قبلا یه انجمن بودم که اصلا ینجوری نبود
    حالا این که بنز به گرد پای بنتلی نمیرسه یا بنتلی به گرد پای بنز نمیرسه رو نه ما کارشناس هستیم که تشخیص بدیم(با این نظراتی که از دوستان شنیدم) نه فرقی میکنه برای ما
    هر دو کمپانی کمپانی های معظمی هستند و من عاشق اینم که دوتا بنتلی (کانتیننتال و Mulsanne) رو داشته باشم و بنز S63 هم داشته باشم تو پارکینگم
    تعصب که نداره
    کسی که عشق ماشین باشه به هر ماشینی عشق میورزه مخصوصا بنتلی و بنز و ب ام و و مازراتی و فراری و….

    پاسخ
    1. لاکی استریک
      سوابق: (192 دیدگاه) ,

      لایک داری برادر حرفت طلاست باید قاب بگیرن

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل نوید جهرمی
      نوید جهرمی
      سوابق: (1443 دیدگاه) ,

      به هم پریدن کار بدیه
      اما من یکی جذب همین کل کل بچه های پدال شدم.فعال ترین سایت خودروییه که بچه ها با هر نظر و عقیده ای دور هم جمع شدن و هر کس نظرش رو بیان میکنه و به چالش میزارن مباحث رو.

      پاسخ
  7. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2207 دیدگاه) ,

    این ماشین واسه پیرمردهای خیلی پولداری خوبه که نمی خوان خودشون رو جوون نشون بدن اما بفکر بدست اوردن زن های جوون هستن.طراحی خسته کننده ای داره اما مشخصا خیلی باکلاس و لوکسه

    پاسخ
  8. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    بابک عزیز من قبلا گفتم هرخودرویی ک باعشق و برا رضایت و راحتی خریدار ساخته میشه برام قابل احترامه و لذت می برم،من با نظرمنفی مشکل ندارم چون نظرات افراد قابل احترامه،بین نظرات منفی من فقط با یکیش مشکل دارم ک ب نظرمیاد نویسندش فقط آلمانو میبینه و با بقیه مشکل داره حتی اگه بقیه شرکتا عالی کار کنن

    پاسخ
  9. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    طراحی سنگین و با وقاری داره که در این سطح کاملا طبیعیه
    به نظر من هم از لحاظ لوکس بودن کمی از اس کلاس بالاتر قرار میگیره ولی پشت سر رولزرویس قرار میگیره

    پاسخ
  10. احمد
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    خب دوستان با توجه به نظراتی که درباره ی این مطلب خوندم به نظر میاد که تقریبا همگی قبول دارید که S کلاس برتر و لوکس تر از بی ام و سری 7 می باشد .
    این طور نیست ؟؟؟

    پاسخ
  11. samurai
    سوابق: (66 دیدگاه) ,

    باز بعضیا نعش کش ساز المانیو با سوپر لوکسای بریتانیایی مقایسه کردن که اشتباه کردن
    بیشتر ماشینای بریتانیایی اصیلو با کیفیتن مثل بنز و بی ام و نیستن خز باشن مخصوصا بنز که تاکسی نعش کش مینی بوس اتوبوس کامیون و… تولید میکنه بعد همچین مارکه خزی رو با بنتلی اشرافی و باکیفیت و با ابهت و زیبا و قدرتمند نباید مقایسه کرد

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل متین
      متین
      سوابق: (183 دیدگاه) ,

      آقای سامورایی !!!!!!! اولن منظورتون از نعش کش چیه ؟!؟!!!؟؟؟
      اگه منظورتون ایمنیه که آلمان جزو سرآمدان این عرصه است …
      اگه منظورتون کلاس و لوکس بودنه که اصلن لازم نیست من حرفی بزنم چون وقتی 750 و اس کلاس و A8 هستن دیگه جای حرفی رو باقی نمیذارن …
      اگه منظورتون راحتیه که بازم لازم نیست من حرفی رو به زبون بیارم وقتی بازم مرک و آئودی و بی ام دبلیو این جا هستن …
      اگه منظورتون آمار فروشه که وکس واگن پیشتازه (چون اطلاعاتتون پایینه بگم که وکس واگن آلمانیه !!!!)
      و نکته ای که شما رعایت نمیکنین اینه که این خودروساز ها در یه کلاس نیستن پس لطفا با یه سری اطلاعات خام وارد بحث نشین !!!!

      پاسخ
      1. samurai
        سوابق: (66 دیدگاه) ,

        نعش کش منظور نعش کشای بهشت زهرایه
        از نظر ایمنی هم همیشه ماشینای ژاپنی بالاترین امتیازا رو میگیرن نه المانا
        لوکس بودنم که همیشه گفتم در برابر لوکسای بریتانیایی هیچ حرفی ندارن
        از نظر راحتیم ماشینای ژاپنی بالاترن هم کم خرجتر که از نظر اعصابی هم ژاپنیای کم خرجو با کیفیت بهترن
        از نظر فروشم تویوتا نیسان مزدا و… از المانا خیلی بیشتر فروش دارن اون فولکسم تو چینو هندو امریکای جنوبی که اشغالم بدی سوار میشن فروشش زیاده تو کشورای پیشرفته ماشینای ژاپنی بازاروگرفتن
        معلوم در یک کلاس نیستن کلاس بنتلی کجا ماشین بی کلاس بنز کجا

        پاسخ
        1. ali
          سوابق: (97 دیدگاه) ,

          ماشین بی کلاس بنز ؟؟؟دیگه قرار نشد از این حرفا بزنیدااا
          درسته که توی امار فروش و دوام و خیلی چیزای دیگه ژاپنی ها پیشتازن ولی دیگه از نظر لوکس بودن و اسم و رسم به پای ماشین های المانی لوکس نمیرسن

      2. پیمان
        سوابق: (9 دیدگاه) ,

        آقای متین کمپانی هایی که اسم آوددین ماشینای لوکس میسازن اما کمپانی بنتلی و رولس رویس ماشینای سوپر لوکس میسازن .
        این که بنز و بی ام دبلیو و آودی ماشینای خوبی دارن درست اما بنتلی تو یه دسته دیگه کار میکنه که نمیشه ماشینای آلمانی رو باش مقایسه کرد.
        از لحاز لوکس بودن کمپانی های بریتانیایی حرف اول رو میزنن
        در ضمن بنتلی متعلق به کمپانی ولکس واگن هست و رولس رویس متعلق به بی ام دبلیو

        پاسخ
    2. ali
      سوابق: (97 دیدگاه) ,

      مارک خز هاااا؟؟؟؟ خوبی؟؟؟

      پاسخ
  12. مهدی 911
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    تنها برتری بنتلی و رول رویز به بنز فقط تولید کمه که باعث میشه خاصتر باشن بنز در تمامی رده ها تولید داره از این جهت کاملترینخودروسازه بنتلی ورولرویز فقط تو تولید اس کلاس خودرو میزنن من خودم اس کلاس روترجیح میدم اس کلاس ماشین ادمای باکلاس ومتشخصه ولی رولرویز ماشین اشرافه حتی اگه اشراف اگه بی کلاسم باشه بازم رول رویس میخره

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل بابک
      بابک
      سوابق: (139 دیدگاه) ,

      بنتلی mulsanne هم ماشین آدم های سنگین و موفقه
      فقط بنتلی Mulsanne Speed

      پاسخ
  13. مهدی 911
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    مهم تکنولوزی خودروییه که بنز سرامد تمام خودروسازاست استفاده از چرم تمساح و عاج فیل فخر فروشیه

    پاسخ
  14. بنتلی
    سوابق: (1019 دیدگاه) ,

    شایان دیگه خسته شدم از حرفات،مثل بچه ها حرف میزنی،شرکتی ک در یازده سال اول تاسیس ۶ بارتو لمانز اول شده نمیتونه موتور خودرو بسازه؟!!!هه حرفت خیلی مسخرس.استفاده از موتور و پلتفرم مشترک برا کاهش هزینه هس و ربطی ب توانایی شرکت زیرمجموعه نداره،صرفا جهت اطلاع!
    دیگه هوا رو آلوده نکن خواهشا

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.