بنتلیلندروور-رنجروور

مصاف دوک‌ها! بنتلی بنتایگا در برابر رنجروور اتوبیوگرافی

بنتایگا مخلوطی از اشرافیت و سرعت را ارائه می‌دهد، اما آیا می‌تواند در برابر رنجروور پیروز شود؟
با موج خروشان محبوبیت شاسی بلندها، نیاز به ایجاد گونه‌های لوکس این دسته از خودروها نیز بیش‌ازپیش احساس شد؛ و اولین کمپانی‌ای که بازار را وارد مرحله‌ی جدیدی کرد، بنتلی با بنتایگای جدید است.
کمپانی مشهور بریتانیایی اولین شاسی‌بلندی را ساخته که مخلوطی از اشرافیت بالای گونه‌های سدان خود را با سرعت آمیخته تا سریع‌ترین آفرودر جهان را بسازد و با کابینی دست‌ساز و پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶ لیتری، بنتایگا شاید سنگ محکی جدید در هر دو زمینه باشد.

Bentley Bentayga vs Range Rover
Bentley Bentayga vs Range Rover
این خودرو اولین گونه‌ی شاسی بلندهای لوکس است اما اینجا بنتایگا با مدل‌هایی مواجه است که به‌روزرسانی‌های متعددی را دریافت کرده‌اند و یارای رقابت با این خود را دارند. رنجروور برای ۴۰ سال تعیین‌کننده‌ی استانداردهای شاسی بلندهای لوکس بوده و حالا بخش خودروهای مخصوص جگوار-لندروور با عرضه‌ی مدل SVA اتوبیوگرافی، قدم به سطح دیگری گذاشته‌اند.

Bentley Bentayga
Bentley Bentayga
خب آیا رنجروور می‌تواند در اوج قله‌ی کلاس شاسی بلندهای لوکس باقی بماند؟ یا بنتایگا این بخش را به سطح جدیدی از اشرافیت، عملکرد و انحصاری بودن خواهد کشاند؟

Range Rover SVAutobiography
Range Rover SVAutobiography
شاخ‌به‌شاخ
خریداران می‌توانند واقعاً با هیبت بنتایگا به شهر بروند. بنتلی ۱۵ رنگ متالیک استاندارد و ۹۰ سایه رنگ مخصوص را با پرداخت هزینه‌ی اضافی پیشنهاد می‌کند. اگر شما رنگ خاصی را در ذهن دارید، کمپانی خودرو را به آن رنگ درخواهد آورد و همچنین سطح مشابهی از شخصی‌سازی برای چرم و روکش‌های داخل کابین وجود دارد.

Bentley Bentayga
Bentley Bentayga
Range Rover SVAutobiography
Range Rover SVAutobiography
۸ انتخاب برای رینگ‌های ۲۰ و ۲۱ اینچی وجود دارد درحالی‌که شما می‌توانید ریل‌های سقف را جدا کنید، تریم کروم بیشتری اضافه نمایید و یا پکیج‌های خاص متفاوتی را با پرداخت هزینه دریافت کنید.
در رنجروور SV اتوبیوگرافی ۲ انتخاب برای رینگ‌های ۲۱ اینچی طرح پولیش و رینگ‌های خاکستری تیره‌ی ۲۲ اینچی وجود دارد. به‌علاوه می‌توان از آپشن های سقف پانورامیک ثابت یا کشویی نیز نام برد. این موارد هزینه‌ی اضافی را تحمیل نمی‌کنند. باید خاطرنشان کرد که لندروور ۴۲ رنگ بدنه را ارائه می‌کند.

Bentley Bentayga
Bentley Bentayga
Range Rover SVAutobiography
Range Rover SVAutobiography
رنگ‌های متالیک وجود دارند اما رنگ طیفی که با تابش نور تغییر می‌کند هزینه‌ی ۱۲ هزار دلاری را طلب می‌کند. همچنین شما می‌توانید رنگ‌های دوگانه را نیز با مبلغ ۱۳ هزار دلار سفارش دهید. این ویژگی شامل رنگ سیاه از خط کمر خودرو به بالا و انتخاب ۹ رنگ مختلف برای بخش پایینی خودرو است. همه‌ی این آپشن ها منحصراً در اختیار SV اتوبیوگرافی هستند.

Range Rover SVAutobiography
Range Rover SVAutobiography
Bentley Bentayga
Bentley Bentayga
قضاوت
مکان نخست: رنجروور
نظرات خیلی نزدیک نیستند اما رنجروور اینجا پیروزی را از آنِ خود می‌کند. در دنیای شاسی بلندهای لوکس، SV اتوبیوگرافی هنوز هم به عنوان یک استاندارد مطرح است. کیفیت داخلی همپای بنتلی است به علاوه جزئیات شگفت‌آور بیشتری وجود دارد. این خودرو به اندازه‌ی رقیبش سریع و فرز نیست اما هنوز هم به اندازه‌ی کافی می‌تازد، علاوه بر آن این خودرو آفرود بی‌همتایی را ارائه می‌دهد. SV اتوبیوگرافی نهایتِ یک شاسی‌بلند لوکس است.

مکان دوم: بنتلی بنتایگا
بنتایگا نشان‌دهنده‌ی تلاش ستودنی و سخت بنتلی در ارائه‌ی اولین شاسی‌بلند لوکس خود است. عملکردی انفجاری، هندلینگی چابک و کیفیتی درخور از نقاط قوت این خودرو هستند و درعین‌حال از نمای داخلی و ظاهری خودرو نیز نباید گذشت. این خودرو فقط حس مناسب رنجروور را ندارد. بنتایگا بسیار درخشان است اما سواری آن بسیار شبیه آئودی Q7 می‌باشد که ۱۲۸ هزار دلار ارزان‌تر است.

آیا ارزش دارد برای یک رقیب دیگر صبر کنیم؟
لامبورگینی اوروس
موعد عرضه: ۲۰۱۸
قیمت: ۲۷۰ هزار دلار (تخمینی)
پیشرانه: ۱۰ سیلندر ۵.۲ لیتری، ۶۰۲ اسب بخار قدرت
اوروس به این زودی‌ها عرضه نمی‌شود اما می‌تواند در دیدِ هر شخص خواهانِ شاسی‌بلند سریع باشد. این خودرو احتمالاً از همان پیشرانه‌ی ۱۰ سیلندر هوراکان استفاده خواهد کرد و در بخش حداکثر سرعت با بنتایگا سرشاخ خواهد شد.

  رنجروور SVA اتوبیوگرافی بنتلی بنتایگا
قیمت پایه £۱۴۹,۸۰۰ £۱۶۱,۳۷۵
قیمت نسخه تست £۱۵۱,۶۶۰ £۱۹۰,۹۹۰
طول ۴,۹۹۹mm ۵,۱۴۰mm
فاصله بین دو محور ۲,۹۲۲mm ۲,۹۹۵mm
وزن خالص ۲,۴۶۵kg ۲,۴۴۰kg
وزن یدک کشی ۳,۰۰۰kg ۳,۵۰۰kg
گنجایش سوخت ۱۰۵ litres ۸۵ litres
پیشرانه V8/5,000cc W12/5,950cc
قدرت ۵۴۲/۶,۰۰۰ bhp/rpm ۶۰۰/۵,۰۰۰ bhp/rpm
گشتاور ۶۸۰/۳,۵۰۰ Nm/rpm ۹۰۰/۱,۳۵۰ Nm/rpm
گیربکس ۸-spd auto/4WD ۸-spd auto/4WD
ظرفیت بار ۹۰۹/۲,۰۳۰ litres ۴۸۴/۱,۷۷۴ litres
شتاب صفر تا ۹۶ ۵.۱ ثانیه ۴.۱ ثانیه
نهایت سرعت ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت ۳۰۱ کیلومتر بر ساعت
میزان صدا(بیرون/درون) ۶۴/۴۷ دسی بل ۶۶/۴۱ دسی بل

منبع: autoexpress

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۵ دیدگاه‌ها

  1. king 918

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    هر دو عالین اما رنجروور چه رخی داره بدکردار ………..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. امين ٧٧

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (117 ديدگاه)

    دلم لک زده برا یه نقد و بررسی کامل و بی نقص !
    فک کنم آخرین بررسی کاملی که گذاشتین مال بی ام و سری ٧ بود که از سایت بی ام و بلاگ گرفته شده بود و به طبع یه سری ((گزافه گویی ها)) داشت مثلا نوشته بود که بی شک بهترین کابین رو بین تمام رقباش داره ! اس ۵٠٠ هم باقالیه :/ اما هر چی باشه مقاله ی کاملی بود؛ تمام جنبه ها از جمله مسافت خط ترمز ، هندلینگ ، فیدبک فرمون ، عملکرد سیستم تعلیق بادی ، سرزندگی خودرو و ارگونومیک طراحی و … مورد بررسی قرار داده بود ، نه تکرار چند باره ی مشخصات و تعداد رنگ های قابل سفارش !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. بهنام طیبی

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    مقایسه مفیدی بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امير علي

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (399 ديدگاه)

    تفاوت قیمتاشون حدود ١٠ هزار دلاره به نظر من بنتلی سره طرف میگه بنتلی دارم کلاسش خیلی بالاتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. علي

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (969 ديدگاه)

    کلا خودروهای انگلیسی به ۴ مدل (مثلا) ختم میشن ولی جالبه از هر چهارتا خبر از دنیای اتومبیل که میاد رو نت یا مجله ها و حتی tv دوتاش در مورد خودروهای انکلیسیه یعنی به اعبارتی از کل سهم تولید ١٠٠٪‏ فقط ۵٪‏ سهم فروش داشته باشی ولی از سهم خبر رسانی و تبلیغات ۵٠٪‏ سهم. و این یعنی نهایت بی عدالتی . بگذریم ولی در کل suv های خوبی هستند هر جفتشون و شکی وجود نداره هر چند که من به شخصه با پول یکی از این دوتا حاضرم ی مرسدس بنز S 2016 بخرم و در کنارش ی بی ام وه X4 یا X3 یعنی ی جورایی صاحب ٢ خودروی روز و عالی باشم . ممنون

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بهنام طیبی

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (4433 ديدگاه)

      عشق المان داری؟؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. علي

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (969 ديدگاه)

        بهنام جان من مولتی فکر میکنم و اگر کسی منو قانع کرد باهاش همسو میشم. ضمنا نظر شخصیمو گفتم . فقط کافیه روی نظر شخصیه من وقتی پولیرو با زحمت بدست بیاری و بخوای خرجش کنی بیشتر فکر کنی ، اگر از خودروهای آلمانی مثال زدم چون کیفیت ساخت بالاتری دارن و حتی تجهیزات بیشتر که ی جورایی خیلی به صرفه تره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بهنام طیبی

          ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          ایول کار شما درست
          علی مدرگ تحصیلی چه مقطعی؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. rasa

          ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (85 ديدگاه)

          کسی که 250هزار دلار برای یه ماشین پول میده و اون ساعتش چند بود ؟؟؟ 100هزار؟ مطمینا هر چیزی دلش بخواد میتونه بخره اولا قیمت براش اولویت نیست

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. علي

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (969 ديدگاه)

        بیخودی خودتو تو زحمت ننداز برام کار پیدا کنی . فوق لیسانس تولید ترشی و بادمجون هم داشته باشی کار پیدا نمیشه . 😉💐

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. بهنام طیبی

          ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (4433 ديدگاه)

          اگه پیدا کردم چی؟؟؟؟؟؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. فقط انگلستان

      ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
      سوابق: (1045 ديدگاه)

      اخه المان چی هستش یه بار از یه بچه اشنامون پرسیدم پورشه دوس داری گفت اخه اون قورباخه ی مسخره کجاش خوشگله از این حرفش الانم رودم درد می کنه اینقدر خندیدم بهترین خودرو پورشه اون 918 هستش که براش مکلارنp1gtrرومیارم که از تمامی لحاظ از اون سر تر باشه وسه برابرشم قیمتشه بعد شرکت بنز که این همه به خودش می نازه بهترین خودروش بنز مکلارن اس ال اره که شرکت مکلارن براش درست کرد بهد از گذشت هشت سال نتونسته ماشین بهتری از اون درست کنه ولی برای همین بنز اس ال ار استون مارتین ولکان رو میارم که از تمامی لحاظ از اون سرتر باشه و سه برابرشم قیمتشه بعد شرکت بی ام و که خندم می گیره از بهترین و سریعترین خودروش که اون m6گرن کوپه دو در هستش که برای اونم مکلارن 675ltرو میارم تا بد جور دهنشو سرویس کنه چه از لحاض قدرت موتور چه شتاب اولیه و ثانویه چه حد اکثر سرعت چه تکنولوژی وچه همه ی موارد دیگه قیمتشم سه برابر m6 هستش و بعدم شرکت ائودی بهترین خودرو اونم r8هستش که برای اونم جگوارcx75 رو میارم که از تمامی لحاظ از اون سر تر باشه وقیمتشم هفت برابر اونه لوکس ترین خودرو دو در المان بنز cl65 می باشد که برای اونم رولزرویس فانتوم کوپه دو رو میارم تا معنی لوکس بودنو یادش بده سلطنتی ترین ماشین چهار در المان بنز s600هستش برای اونم رولزرویس فانتوم چهار در رو میارم تا معنی سلطنتی رو براش توضیح بده سریع ترین خودرو برقی جهان nemesis ماله انگلیسه لوکس ترین شاسی بلند های جهان که بنتلی بنتایگا و اترنیتی ارتمیس و رنجروور lwbاتوبیوگرافی هستن همشون ماله انگلیسن قوی ترین ماشین افرود جهان همین رنجرووره تو این سایته بهترین ماشین اسپورت سوپرلوکس جهان استون مارتینه که ماله انگلیسه دیگه چه چیز با ارزشی باقی می مونه که مال المان باشه شما وقتی کم میارید حرفی برای گفتن براتون باقی نمی مونه فقط می تونید اینو بگید رولزرویس و بنتلی ماله المانه اولن که فقط شما هستید که خودتونو با این حرفا سرکار می زارید الان امریکا خیلی از شرکتای ژاپنو خریده ولی تا حالا یه بار هم از دهن طرفدارای امریکا این حرفا در نیومده دومن من صدتا خودرو انگلیسی دیگرو اسم بردم اونارو چی کار می کنید خیلی به المان می نازیدید که خواستم جایگاه واقعیشو نشونتون بدم حالا هر چقدر دوس دارید دیس لایک کنید که انگلیس با این دیسلایک های شما حتما حتما شکست می خوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خسته شده

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (623 ديدگاه)

        چه جالب عین همین کامنتو از great britain دیدم!!!!!! لامصب ردگیری در حد بنزه به جای کامنت با صد تا اسم بهتره بدونی با این همه کامنت گذاشتن هنوزم انگلیس ماشین سازی نداره هرچی داره از آلمان و تکنولوژی و علمش داره پس بهتره زیاد به خودت فشار نیاری انگلیس هیچوقت نتونسته نمیتونه و نخواهد توانست حتی یک دهم صنعت اتومبیل سازی آلمان بشه چون اصولا صنعتی به این اسم نداره تموم این حرفایی که زدی دقیقا عکسش ضربدر دو به بالا صدق میکنه جایگاه واقعی اتومبیل های آلمان جائیکه بهش میگن انگلیس حتی انگلیسی ها با افتخار از داشتن ماشین آلمانی حرف میزنن باور کن عین این کامنتت و ترجمه کنی به عنوان طنز سال انگلیس جایزه پاستیل خرسیه شکلاتیو!!!!!! بهت میدن شک نکن جایزه و میگیری اینجا که حرفات زیاد خریدار نداره شاید اونجا از سر ترهم یه همچین جایزه و بهت بدن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. farzad

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (180 ديدگاه)

        اقا شما برو یه ماشین در حد bmw i8 از انگلیس بیار بعد بشینیم با هم حرف بزنیم
        انقد تعصب بیخود واقعا مسخرس

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. king 918

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (2493 ديدگاه)

        داش خودت دیدگاهتو قبول داری خدایی …………..؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        اخه داش گلم ……..

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. شایان

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (73 ديدگاه)

        بنز هیچوقت از مک لارن نخواست که اون مدل خاص و بزنه این مک لارن بود که از بدنه بنز کمک خواست برای اون مدل اگر بنز میخواست موتور اون مدل و تولید کنه بی شک توانایی فوق بالایی داشت و بهتر از اون میزد همون طور که برای تیم مک لارن در فرمول یک تولید کرد مقایسه بنز و مک لارن یه شوخیه واقعا زشته اون مدل برعکس اینکه شما میگی مک لارن مرسدسه نه مرسدس مک لارن!
        در مورد بقیه کامنتات هم چیزی جز تعصب بیخود ندیدم همون طور که گفتم در خود انگلیس هم مردم آرزو دارن ماشین آلمانی داشته باشن و فوق العاده قبولشون دارن و بهترین میدونن

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. محمد حسین

        ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (204 ديدگاه)

        د اگه تکنولوژی BMW نبود رولزرویس چی کار میخواست کنه؟ اگه پیشرانه BMW نبود که مک لارنF1 وجود خارجی نداشت…..
        بعدش هم , مرسدس بنز هیچ وقت به طور رسمی اعلام نکرده که میخواد رقیب اصلی رولزرویس باشه وگر نه بلد بود باشه؛ ازطرفی, شما در مقابل G63 AMG 6×6 چی میخوای بیاری؟ در مقابل مرسدس BIOMEچی میخوای بیاری؟ این همه تعصب نوبره والاّ…

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. Sardar

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (165 ديدگاه)

        نظری بسیار مبتدیانه در باره آلمان. حتی خود انگلستانم این حرفتو قبول نداره. بنتلی و رویس رولز که مال فولکس و ب ام دبلیو هستن.
        آلمان هنوز هم شاه خودروسازی جهانه

        موافقم 0
        مخالفم 0
      7. Das Beste Oder Nichts

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (218 ديدگاه)

        “فقط انگلستان” حالت خوبه؟ بنز از مک لارن کمک بخواد؟؟ بنز؟؟؟ بنز اگر وارد سگمنت هایپرکار ها فعلا نشده برای اینه که نیازی به اثبات خودش نداره. یک سری شرکت ها همیشه جزو “ترین ها” هستند. بنز در هر سگمنتی وارد بشه بهترین رو میسازه. دقیقا بر طبق شعارش.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. فقط انگلستان

          ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
          سوابق: (1045 ديدگاه)

          نگفتم کم میارید این حرفا رو می زنید داره می گه برای بی ام و i8رقیب بیار عزیزم اگر نگاه کنی نوشتم سریع ترین خودرو برقی جهان ماله انگلیسه بعد دارید همین طور مکلارن f1رومال المان می کنید وقتی 18سال پیش مکلارن 390تاروپرکرد فکر نکنم بی ام و اون زمان صدتا بیشتر رفته باشه یکی دیگه gکلاس رو برام اسم برده اخه اون که صد تا لاستیک داره واصلا جزو ماشین عادی محسوب نمی شه بذارید اون چیزایی رو که از قلم انداختم براتون بگم ماشین های المانی دارن یکی پس از دیگری به تاکسی تبدیل می شن ولی اون طرف هزاران نفر پولدار برای خرید یه ماشین انگلیسی ماه ها تو صف می ایستن اون طرف که ماشین های المانی اونقدر خز شدن که هیچ کس بهشون محل نمی زاره هر کس ماشین انگلیسی رو می بینه صد تا عکس ازش می گیره این حرفا رو داشته باشید که بازم پیش پا افتاده شدن ماشین المانی رو یاد بگیرید

          موافقم 0
          مخالفم 0
      8. Das Beste Oder Nichts

        ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
        سوابق: (218 ديدگاه)

        نرود میخ اهنین در سنگ.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. continntal

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (185 ديدگاه)

    هر دو ماشینای عالی هستن ولی به نظر من بنتایگد یه چیز دیگست هم اپشن بیشتر داره و هم موتور قوی تر ولی از افرود لند رور م نمیشه گذشت بنتایگا لایک رنج رور دیس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. احمد باقری

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    هر دو خوبن، به نظر میاد هیچکدوم در نمای عقب، اونطور که باید و شاید، خوب کار نکردن و بهتراز اینها میتونستند کار کنن. البته مسلما رنجرور در زمینه آفرود، بهتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مهرداد

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (70 ديدگاه)

    واقعا نمیدونم چرا رنج اور اول شد . نمای داخلی رنج اور درمقابل بنتلی مثه ماشین های بی کیفیت میمونه واقعا لوکس بودن در ر داخل کابین بنتلی موج‌میزنه صد درصد بنتلی با اختلاف اوله اینها اسمشون روشونه شاسی بلند لوکس کسی دنبال آفرود باشه میره لندکروز میخره این ماشین رو نساختن باهاش بری روی کوه اصلا رنج آور از نظر لوکس بودن به بنتلی نمیرسه داخل بنتلی با ادم حرف میزنه لامصب

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. نوید جهرمی

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (3691 ديدگاه)

    به جز آپشنا چه مقایسه ای داشت؟ نه نحوه ی رانندگی نه موتور و گیربکس نه آفرود.
    قضاوت بر چه مبنایی بود؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. A.B

    ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (208 ديدگاه)

    کابین بنتلی فوق العادس اووووف!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. محمود

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (18 ديدگاه)

    شاید نگاه مغرورانه انگلیسی جذابیت خاصی براشون ایجاد کرده اما نقش پوشالی انگلیسی تو این خودرو ها بیشتر به همون ساعتیه که تقریبا قیمت خود خودرو هست .شاید هنوز هم این خودرو ها حسی همراه با فخر و اعتماد به نفس را القا کنه اما مهم اینه که انگلستان از تولید خودروی رقابتی برای عموم مردم جا مونده و تقریبا تمام خودروهایی که عموم مردم ازش استفاده می کنن به اسم شرکت های مشهور دیگری است من قصد ندارم بگم انگلستان بده اما تو تولید خودرو برای عموم از رقبا جامونده و حتی شرکت هایی مثل رولزرویس …به شرکت های المانی واگذار شده .هرچند هنوز قدرتمندترین توربین های تولید نیرو و بهترین هاش از همین شرکت رولزرویسه اما باید قبول کرد که المان تو تولید خودرو یه چیز دیگه س شاید شما یادتون نیست تو دوره ای که اکثر شرکت های خودروسازی تو بحران مالی اروپا داغون شدن اما شرکت های المانی نه تنها اسیبی ندیدند بلکه یکی از مسایلی بود که اتحادیه اروپا با وام های المان و صنایعی مثل خودرو سازیش سرپا موند.ببخشید طولانی شد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. MjM

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (720 ديدگاه)

    دو لرد از خاندان سلطنتی انگلیس…یکی پخته با تجربه و جذاب…یکی جوان سریع و جویای نام!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. godfather

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (196 ديدگاه)

    پیشنهاد میکنم قسمتی که جیمز می Range Rover بررسی میکنه رو ببینید واقعن عالیه
    به نظرم ماشینای انگلیسی یه مشکل خیلی بزرگ دارن اونم جای اشتباه فرمون و کلن سیستم رانندگیشونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. مهدی 911

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (459 ديدگاه)

    من نمیدونم انگلیسیا با این ادعاشون چرا عرضه ندارن مستقل باشن یا زیر مجموعه المانیان یا از اونا کمک میگیرن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. میتو

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (1 ديدگاه)

    صنعت خودروسازی که نداربم، صنعت مونتاژمون هم که توی دهه هشتاد گیر کرده …
    یه ماشین 50000 دلاری هم که وارد بشه با این ارزش پولی داغونی که ما داریم + هزینه های گمرک تا پلاک ملی میشه چهار پنج برابر قیمت اصلی توی کشور سازنده،
    خیلییییی بده…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. امیرحسین

    ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (337 ديدگاه)

    چند وقت پیش یه رنج روور کرم رنگ تو بزرگراه صدر دیدم.رنگ ماشین می درخشید و ابهت اش آدمو میگرفت.در عین سادگی دلربا بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. میثم

    ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵
    سوابق: (66 ديدگاه)

    انگلیس هم صنعت بالایی داره میشه گفت ماشین های راه سازی و از این دستی که انگلیس تولید میکنه جز بهترینهاست بنتلی ماشین با ابهتیه یا بهترین ماشین لوکس دنیا رولزرویس
    بوگاتی ویرون افسانه ای و غیره که آلمانی ها توش دست دارن یه جورایی اینها به هم مرتبط هستن مثلا بنتلی انگلیسیه ولی مثلا موتورش از آلمان میاد انگلیس و آلمان همکاری یا خرید سهام در کل داستان زیاده بین اونا..ایتالیایی ها هم که ماشینهای معروف خودشون رو دارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. سینا

    ۷ تیر ۱۳۹۵
    سوابق: (127 ديدگاه)

    لندروور کجایی ؟دقیقا کجایی؟کجایی تو بی من؟تو بی من کجایی؟
    یه دنیا منتظرم کجایی لندروورم
    بیا تو به ایران
    بد نمیبینی واقعا
    نگو دل بریدی خدایی نکرده
    ببین خواب تو با چشمام چه کرده
    بیا جگوار رو یک جوری با خودت بیار
    لندروور کجایی ؟دقیقا کجایی؟کجایی تو بی من؟تو بی من کجایی؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. کیارش

    ۲ اسفند ۱۳۹۶
    سوابق: (2 ديدگاه)

    به نظر منم انگلیسیا کلکسیونی از تمامی ماشین ها رو دارم و با هر سلیقه و کارای خودرو دارن و هیچ کشوری چنین تنوعی با هم رو در صنعت خودرو سازی ندارند همه برندهاش در حد Aیا Bجهانی هست، فقط مشکلی که دارن تبلیغات کمی دارند و همیشه سعی می کنن مونتاژ گستردی در محصولاتشون نداشته باشند.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا