بنتلی

منصوری GT در گمرک آستارا

اگر شما هم مانند ما یا مثل میلیون ها ایرانی دیگر فرصت دیدن بوگاتی ویرونی که خیلی بی سروصدا در هفته اخیر به آستارا آمد و رفت را نداشتید هیچ جای نگرانی نیست! چراکه یک سوپراسپرت مشهور دیگر به گمرک آستارا آمده که البته قبل از رفتنش این بار به دام چشمان تیزبین CARCCX افتاد؛ این شما و این هم منصوری کانتیننتال جی تی . . . .

MANSORY Bentley Continental GT

سال ۲۰۱۰ میلادی بود که منصوری پکیج جدید خود را برای نسل اول کانتیننتال جی تی مهیا کرد؛ در کیت بدنه این خودرو که هم برای نسخه های کوپه و هم برای نسخه های کانورتیبل کانتیننتال قابل سفارش بود، مواردی مانند تغییر سپر جلو، مه شکن های جدید، استفاده از صفحات کرومی در ورودی هوای سپر جلو و همچنین در رکاب های جانبی جدید، LED مخصوص روز، اسپویلر کوچک قرار گرفته در انتهای صندوق و در آخر نیز اگزوزهای فولادی ضدزنگ با طراحی جدیدشان که تمام با کروم روکش کاری شده بود بسیار بیشتر از همه خودنمایی می کنند.

MANSORY Bentley Continental GT

رینگ های فورج کاری شده آلومینیومی نیز بصورت استاندارد با سایز ۲۱×۱۰.۵ اینچ عرضه می شدند که تایرهای دانلوپ ۲۸۵/۳۰ بر روی آنها سوار بود. البته مشتریان می توانستند این رینگ ها را در سایزهای ۲۰×۹ اینچی (با تایرهای ۲۷۵/۳۵) و یا ۲۲×۱۰ اینچی (با تایرهای ۲۹۵/۲۵) و در رنگ های دیگر نیز سفارش دهند. اما برای تریم داخلی این خودرو، مشتریان منصوری می توانستند از فیبرکربن یا چرم های ناپا را سفارش دهند؛ دستگیره درب ها نیز با روکش فولادی ضدزنگ و پدال ها نیز با روکش آلومینیومی پولیش شده مزین شده بودند. همچنین فرمان خودرو با ترکیبی از چرم و چوب طبیعی روکش شده بود.

MANSORY Bentley Continental GT

پیشرانه ۶.۰ لیتری V12 بنتلی در نسل اول کانتیننتال جی تی قادر به تولید ۵۵۲ اسب بخار قدرت و ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور بود حال آنکه در پکیج منصوری این اعداد به ترتیب به ۶۷۲ اسب بخار و ۷۸۰ نیوتن متر رسیده بود. شتاب صفرتاصد خودرو نیز با ۰.۳ ثانیه بهبود به ۴.۵ ثانیه رسیده بود و حداکثر سرعت این کوپه انگلیسی از ۳۱۸ کیلومتر برساعت در حالت استاندارد به بیش از ۳۲۷ کیلومتر برساعت افزایش یافته بود. این پکیج تنها در سال ۲۰۱۰ و آن هم برای ۲۰ مشتری ساخته شده بود. همچنین گفتنی است منصوری نسخه ارتقا یافته این پکیج را در سال ۲۰۱۱ تنها در ۲۴ نسخه به مشتریان ثروتمند خود عرض کرد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مطالب مشابه

‫۴۸ دیدگاه‌ها

  1. REZA . JUST TOYOTA

    ۹ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1409 ديدگاه)

    رنگش خیلی خوبه
    نارنجی و مشکی خیلی با هم جور هستن

    موافقم 1
    مخالفم 0
  2. ASTON MARTin

    ۱۹ دی ۱۳۹۳
    سوابق: (1346 ديدگاه)

    مشتری ثرتمندم نشدیم ای خدااااااااا میخوااااااااااااااام :((((((((

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ایوب

    ۲۰ اسفند ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    من شنیده بودم آقای منصوری اومدن ایران ومی خوان یه شرکت تاسیس کنن به نام دینا منصوری ولی هرجایی که گشتم چیزی در این مورد پیدا نکردم کاش میومدن و مارو ازدست پراید وماشین های چینی نجات میدادن!

    موافقم 1
    مخالفم 0
  4. SINA

    ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عالیه
    داخلشو واقعا عالی کار کرده

    موافقم 1
    مخالفم 0
  5. abolfazl

    ۲۳ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ای کاش بیاد تا مردم از غرور مسولین شرکت سایپا وبی کیفیتی راحت بشن.
    بگو الهی آ مین

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا