اشراف‌زاده سریع‌السیر بنتلی، کانتیننتال جی‌تی اسپید [ویدئو]

بنتلی در حال سرعت گرفتن است. غول گران قیمت انگلیسی، با وجود ظاهری که کاملاً آشناست، یک پیشرفت درونی عمیق را تجربه می‌کند. کانتیننتال جی‌اتی اسپید، اشراف‌زاده ای که به ژنو می‌رود تا این پیشرفت را به همگان نشان دهد حتی بسیاری از آنانی که تنها می‌توانند آن را نظاره کنند بدون اینکه توان خرید آن را داشته باشند.

Bentley Continental GT Speed
Bentley Continental GT Speed

بنتلی کانتیننتال GT اسپید مجهز به یک موتور W شکل 12 سیلندر 6.0 لیتری است که با اندکی تقویت، اکنون 626 اسب بخار نیرو و 820 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. با چنین توانی، این سریع‌ترین کوپه تاریخ بنتلی خواهد بود زیرا می‌تواند به سرعت 331 کیلومتر در ساعت برای مدل کوپه و 327 کیلومتر بر ساعت در مدل کانوتیبل، دست یابد.

 Bentley Continental GT Speed Interior
Bentley Continental GT Speed Interior

تغییرات ظاهری در کانتیننتال GT اسپید به شکافهای بزرگ‌تر روی سپر جلو، دامن‌های جانبی لبه دار و دیفیوزر بزرگ‌تر عقب به همراه چرخهای 21 اینچی خلاصه می‌شود. چراغ‌های جلو و عقب و کلیپرهای ترمز قرمز رنگ و یک نوار کرومی که در دور تا دور بدنه به چشم می‌خورد، همراه با رنگهای قابل سفارش جدید، از دیگر موارد قابل ذکر می‌باشند.


فضای داخلی جی‌اتی اسپید به صورت یکنواخت با رنگ‌های تیره پوشیده شده است. نوع دوخت چرم، کیفیت بالا و ظرافت‌های بکار رفته در کابین این کوپه لوکس، مثال زدنی هستند.


قرار است این خودرو در تابستان سال 2015 و به عنوان مدل 2015 راهی بازار شود.

[jwplayer mediaid=”64947″]

32 دیدگاه

  1. شایان
    سوابق: (1312 دیدگاه) ,

    انگلیسی ها بخاطر همین اشرافیت خواهیشون الان جز کشورهایه توسعه یافته با رشد ضعیف هستن من نمیدونم این شاهان و ملکه هاشون چه گلی یه سرشون زدن

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      زمانی که آلمان و فرانسه و اروپا با رشد منفی و کاهش فروش خودرو مواجه بودن بریتانیا با رشد اقتصادی و رشد فروش خودرو مواجه بود!

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        همه چیز که فروش نیست .

        از سال 2008 که بحران مالی ، از امریکا اغاز شد و سپس به اروپا

        کشیده شد ، کشورهای اروپایی ناچار شده اند بر هزینه های رفاهی

        به نسبت تولید ناخالص داخلی بیفزایند . در انگلیس ، ازسالهای

        اولیه هزاره جاری بر شمار دریافت کنندگان کمک دولتی افزوده

        شد ، به طوری که حجم کمک های بیکاری ، مسکن و مستمری طی 13

        سال از 18/6 درصد تولید ناخالص داخلی به 23.7 درصد رسیده است

        که فقط از امریکا امریکا و پرتغال و ایرلند و اسپانیا بیشتر

        است . اما المان در همین مدت فقط 1.5 درصد تولید ناخالص پ

        داخلی به هزینه های رفاهی اضافه کرد .

        ((( یعنی المان 1.5 درصد . )))

        ((( انگلیس 5 درصد )))

        اضافه شدن هزینه های رفاهی ضرورتا به معنای بهبود کیفیت

        خدمات نیست ، بلکه از افزایش شمار خدمات گیرندگان ناشی میشود .

        اما در 3 سال گذشته ، بیشتر کشورهای غربی ناچار شدند

        کمربندهارا محکم تر ببندند . المان ظرف این 3 سال ، 3/4 درصد

        تولید ناخالص ملی از هزینه های رفاهی خود کاست و سوئیس 7

        درصد .

        بر اساس امار در انگلیس از سال 2008 ، قیمت ها سالانه 3 تا 4

        درصد افزایش یافته . اما افزایش دستمزد ها در حد 1 تا 2 درصد

        بوده . در نتیجه دستمزد واقعی بین سال های 2008 تا 2012 حدود

        8/5 درصد کاهش داشته است .

        ((( روزنامه ی همشهری . یکشنبه . 13 بهمن ماه .)))

        پاسخ
  2. توفیقی
    سوابق: (1124 دیدگاه) ,

    ماشین ماشین بریتانیایی
    هیچی کم نداره.

    پاسخ
    1. towncar
      سوابق: (33 دیدگاه) ,

      آره قیمت زیادی هم داره مفت گرونه قیافه و طراحی صد سال پیش هم داره
      چه کاریه وقتی فراری لامبو و مازاراتی هستن.
      تو کلاس اسپورت فقط ایتالیایی

      پاسخ
      1. pooya
        سوابق: (21 دیدگاه) ,

        آقا درست فراری لامبو و مازاراتی ماشین های خوبی هستن.ولی فراری با 458 ایتالیاش از این کم میاره.لامبو هم با گایاردوش در برابر این کم میاره. مازاراتی هم که هیچ مدلی نداره که بتونه با این رقابت کنه.

        (این نظر فقط درباره سرعت نبود.درباره همه چیز یک خودرو بود)

        پاسخ
        1. ahmad
          سوابق: (570 دیدگاه) ,

          ممکنه اون همه چیز رو نام ببری.

        2. pooya
          سوابق: (21 دیدگاه) ,

          منظور از همه چیز.

          1.قدرت موتور 2.زیبایی 3.سرعت 4.سواری نرم و راحت 5.لوکس بودن 6.تو هر هوایی میشه روندش چون دو دیفرانسیل و خیلی چیز های دیگه.

          فراری اف اف هم دو دیفرانسیل ولی اگه از دنده ای 5 یری بالاتر دیفرانسیل عقب میشه.لامبورگینی گایاردو هم چهار چرخ محرک و جلوش به همه جا گیر میکنه.

      2. nima
        سوابق: (3 دیدگاه) ,

        دوست عزيز مفت گرون نيست حتما يه امتيااز ديگه اي نسبت به ساير رقباش داره. شما تو اينجور استايل ماشين (4 نفره كانورتيبل ) هيچ ماشين ديگه اي رو چه از نظر شتاب سرعت تزئينات داخل لوكس بودن و… هيچي ديگه نميتوني پيدا كني !!! مازراتي هم با اون ابهتش از نظر شتاب و سرعت جلوش كم مياره

        پاسخ
  3. امید
    سوابق: (1324 دیدگاه) ,

    مدل کوپه بنتلی رو بیشتر دوست دارم

    پاسخ
  4. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    ماشین لوکس باید توش پیچیده و انبوه از دکمه و….باشه. نه مثل این.

    پاسخ
    1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
      سوابق: (1683 دیدگاه) ,

      لوکس داریم تا لوکس زیگما … مصلا پانامرا هم یک ماشین لوکسه که داخلش پر دکمه و اینجور چیزا باشه … ولی مثلا یک ماشین لوکس داریم مثل روزلرویس که با اینکه لوکسه ، سادست.

      پاسخ
      1. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
        سوابق: (1683 دیدگاه) ,

        مثلا*

        پاسخ
  5. feri
    سوابق: (152 دیدگاه) ,

    یه هیبریدی چیزی فقط موتور قوی تر که باعث فروش بیشتر نمیشه با زیگما مخالفم باید ساده باشه

    پاسخ
  6. Infinite
    سوابق: (219 دیدگاه) ,

    جناب زیگما رولزرویس هم یک ماشین لوکسه. آیا همواره در طراحی این ماشین اصل بر این نبوده که همه امکانات در عین سادگی کنار هم قرار بگیرند؟

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      اینا همش مزه است. این مسخره بازی ها مال دهه 70 و 80 بود.

      پاسخ
      1. Zonda R
        سوابق: (1591 دیدگاه) ,

        F.A
        دیدنش
        حتی تو فیلم ها هم جذابه

        پاسخ
  7. محمد ، ماشین فقط ژاپنی ، بخصوص تویوتا و نیسان
    سوابق: (1683 دیدگاه) ,

    یکم حداقل تغییرش میداد ؛ ماشین های بنتلی هم دیگه بیش از حد اصالت دارند

    پاسخ
  8. mory
    سوابق: (403 دیدگاه) ,

    کمپانی های انگلیسی مثل کمپانی های آلمانی و ژاپنی و آمریکایی ماشینایی نمیزنن که واسه مردم عادی باشه همش واسه پولدارا میزنن

    پاسخ
    1. سالار
      سوابق: (30 دیدگاه) ,

      مردم عادیه اینجا نه نمیتونن بنز بخرن ولی مردم عادیه اونا میتونن(البته به غیر چن مدل خاص).. امار فروش تو دنیا گویای همه چی هست 😉

      پاسخ
    2. ahmad
      سوابق: (570 دیدگاه) ,

      اتفاقا ایتالیا این خصوصیتو داره

      پاسخ
      1. mory
        سوابق: (403 دیدگاه) ,

        آره ایتالیام بدک نیس
        ولی سرآمدشون فولکس و تویوتان

        پاسخ
    3. hero
      سوابق: (593 دیدگاه) ,

      واسه همینه که یکی پس از دیگری نابود میشن!

      پاسخ
  9. سالار
    سوابق: (30 دیدگاه) ,

    ادم از رو عکسم وقتی کابینشو میبینه یه جوری میشه 🙂

    پاسخ
  10. سارا
    سوابق: (42 دیدگاه) ,

    این تیتر رو کی نوشته من اولش فکر کردم حدیثی چیزیه ! 🙂

    پاسخ
  11. مهدی
    سوابق: (627 دیدگاه) ,

    دورود
    نمای پشتش حالب نیست مخصوصا با اون نوار استیلی که دور چراغ عقبش کشیدند
    نمای جلو با عقب مطابقت نداره
    اگه یه فکری براش بکنند چیز خوبی از آب درمیاد
    درکل ماشینهای انگلیسی سلطنتی هستند و مشتریان خاص خودشون رو داره
    احتمال میدم مشتریانش به این خاطر از این نوع ماشینها استقبال میکنند که دست هرکسی نیست (خاص بودن)
    درکل ماشینهای انگلیس رو نمیپسندم
    آلمان و ژاپن بهترند
    سپاسگذارم
    مهدی
    فرزند کـــــــوروش

    پاسخ
  12. soroosh
    سوابق: (104 دیدگاه) ,

    کلا کشور انگلیس کشور گرونی به حساب میاد از مواد غذایی خونه تاا ماشیین aston martin jaguvar Range Over BentLy roys Royls

    واسه قشر خاص ماشین میسازه بنز حرف نداره اما همه نو قشری میتونه سوا شه اما انگلیسی نه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.