مراحل آماده‌سازی مرسدس بنز GLE مدل 2019

مرسدس بنز به توسعه‌ی نسل بعدی شاسی‌بلند GLE خود ادامه می‌دهد و عکاسان ما این خودرو را در حال انجام تست‌های خود در جاده‌های عمومی دیده‌اند.

2019-mercedes-gle-spy-photo
درحالی‌که مدل کنونی GLE تنها نسخه‌ی بازنگری شده‌ی ML است، نسل حدید بر پایه‌ی معماری مدولار جدید شرکت بنا شده و همه‌ی خوبی‌های دیده شده در E کلاس و کاهش وزن را برای این خودرو به ارمغان خواهد آورد.

2016 Mercedes-Benz GLE
2016 Mercedes-Benz GLE

انتظار می‌رود که طراحی نهایی مرسدس بنز GLE جدید دینامیک‌تر بوده و در آن شاهد گلگیرهای پهن‌تر بوده و در کل خودرو تیزتر از مدل کنونی باشد. کابین نیز جادارتر خواهد بود و داشبورد نیز از جدیدترین ساخته‌های این برند الهام خواهد گرفت بدین معنی که شاهد صفحه‌نمایش‌های بزرگ دیجیتالی در نشان‌دهنده‌ها و سیستم اطلاعات سرگرمی به همراه تریم های مختلف خواهیم بود.

2019-mercedes-gle-spy-photo2
پیشرانه‌ها نیز شامل مدل‌های 4 و 6 سیلندر توربوی مختلف خواهند بود و با توجه به وزن کمتر این خودرو کارایی و مصرف سوخت بهتری خواهد داشت. نسخه‌ی پلاگین هیبرید GLE جدید نیز کمی بعد از معرفی این خودرو عرضه خواهد شد. اما مدل سطح بالای AMG از همان پیشرانه 8 سیلندر توئین توربوی استفاده شده در E63 AMG در شرف عرضه خواهد بود.

2019-mercedes-gle-spy-photo3
انتظار می‌رود که GLE کاملاً جدید در سال 2018 از راه برسد و GLE کوپه جدید نیز کمی بعد از برادر بزرگ‌تر خود عرضه شود.

2019-mercedes-gle-spy-photo4

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

8 دیدگاه

  1. Xman
    سوابق: (254 دیدگاه) ,

    بنز همیشه تو همه چی خوبه . جای تعجب نیست اگه اینم تو کلاس خودش بهترین بشه!

    پاسخ
  2. تصویر پروفایل اسطوره
    اسطوره
    سوابق: (3676 دیدگاه) ,

    بهترین یا هیچ به معنای واقعی…
    GLE بهترین شاسی بلندیه که میشه سوار شد.
    نه هیکل خیلی گنده ای داره که تو خیابون ها جا نشه هم ابهت و کلاس یک کراس اوور فول سایز مثل LX 570. حتی مدل AMG با رینگ های مشکی و اگزوز دوبل و صدای پیشرانه ی وی 8 بای توربو بدون اغراق لندرور و رنج رور رو با هم میذاره تو جیبش. صداش واقعا معرکست. بدون اغراق میگم که غرش میکنه.
    بهترین شاسی بلندیه که میشه سوار شد.

    بهترین یا هیچ…

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل (new great britain(king mclaren
      (new great britain(king mclaren
      سوابق: (830 دیدگاه) ,

      داداش از شما دیگه تعصب انتظار نداشتم.
      لندرور و رنج روور رو با هم میذاره تو جیبش؟
      رنج روور بهترین شاسی بلندهای لوکس دنیا رو میسازه.از لحاظ ظاهری هم یک سرو گردن بالاتر از مرسدس gle هستش.
      از لحاظ فنی هم موتور جدید ساخت جگوار لندروور(Ingenium) که دولیتر حجم داره 237 اسب بخار قدرت و ۵۰۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید میکنه.اگه با مرسدس gle مقایسه بشه 2.1 حجم داره موتور مرسدس و 201 اسب بخار قدرت و 500 نیوتن متر گشتاور تولید میکنه.
      حجم بیشتر موتور مرسدس ولی قدرت کمتر نسبت به موتور انجینیوم رنج روور.
      حالا اگه بگردی بی ام و X5 ولوو XC90 وقتی با موتور جدید انجینیوم مقایسه بشن بازهم قدرت خروجی کمتری دارن جالبه که اون دوتا ماشین از تویین توربو هم استفاده میکنن.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3676 دیدگاه) ,

        عزیزم به نظر من GLE بدون تیون شدن هم یک شاهکاره. از همه نظر.
        اما در قسمت دوم منظورم GLE 63 4Matic AMG بود.
        5 لیتری توئین توربو وی 8
        0 تا 100 3.9 ثانیه
        740 نیوتن متر گشتاور
        577 اسب بخار
        در ضمن همه میدونن قدرت کم گرفتن از حجم زیاد به دوام و موندگاری موتور خیلی کمک میکنه.

        من تجربه ی دیدن ML 63 رو در جاده داشتم. جوری از بقیه سبقت میگرفت که فکر میکردی ماشین ها رو میگیره میریزه کنار. محشر بود. ابهتش در حد تانک بود.

        پاسخ
      2. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3676 دیدگاه) ,

        new great britain عزیز ماشین هایس مثل استون، مورگان، بنتلی، جگوار، رولز همیشه جزو علایق من بودن. هیچ وقت از کشوری بد نمیگم. اگر گفتم لندرور رو میذاره جیبش هر دوشون رو دیدم. به نظر خودم واقعا دست مرسدس خیلی پُر تر بود.

        پاسخ
      3. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3676 دیدگاه) ,

        در ضمن من تا حالا تجربه ی سوار شدنشون رو نداشتم که بخوام در مورد لوکس بودن و راحتی شون نظر بدم.
        اما خصلت اسپورت GLE رو خیلی بیشتر دوست دارم.

        پاسخ
  3. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2211 دیدگاه) ,

    دقت کردید که خودروهای روز دنیا بیشتر از همه چیز روی افزایش کیفیت بخش های نرم افزاری و الکترونیکی خودروها کار می کنن؟ مهندسی خودرو به قدری پیشرفت کرده که اگر خودروسازی توی 2 سال یک خودرو رو ارتقا نده به سرعت بازار رو از دست میده. دیگه فاصله ما با دنیا در حدی نیست که بتونیم جبرانش کنیم. در واقع به صرفه نیست که بخوایم با بزرگان دنیا رقابت کنیم

    پاسخ
  4. بنتلی
    سوابق: (1031 دیدگاه) ,

    توی شاسی بلندای فعلی بنز از ‏glcکوپه خیلی خوشم میاد و از طرفی بی صبرانه منتظر نسل بعدی ‏gleکوپه و جی کلاس هستم،ب شخصه اصلا از داشبورد نسل فعلیgle‏ خوشم نمیاد و ب نظرم طراحی قدیمی داره،امیدوارم نسل بعدیش مثه ‏glc‏ طراحی داخلی فوق العاده ای داشته باشه.فکر کنم طراحی داخلیش از ‏eکلاس جدید الگو بگیره ک دراینصورت واقعا عالی میشه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.