مرسدس بنز

برابوس و ارتقای کلاس سی

زمانی برابوس و AMG دو رقیب در عرصه تیونینگ مرسدس بنز محسوب می‌شدند. هرگز مدل‌های سدان و استیشن برابوس را که رکورد سرعت چنین خودروهایی را در اختیار داشتند، فراموش نمی‌کنیم. اما اکنون AMG تبدیل به بازویی از خود مرسدس تبدیل شده و دیگر برابوس یارای مقابله با آن را ندارد. با این وجود هنوز خودروهای برابوس می‌توانند برای کسانی که به دنبال چاشنی اسپرت بالاتری روی مرسدس خود هستند، جالب باشند.

Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
این بار برابوس به سراغ کلاس سی آمده است و حتی مدلهای AMG آن را نیز بی‌نصیب نگذاشته است. شروع این برنامه با کیت آئرودینامیکی ویژه برابوس است. این کیت شامل مدلهای AMG هم می‌شود و شامل اسپویلر لبه ای زیر سپر، دیفیوزر عقب و خروجی‌های چهار تایی اگزوز کرومی متفاوت است.

Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
همچنین مجموعه ای از چرخ‌های جدید با اندازه‌های ۱۸، ۱۹ و یا ۲۰ اینچی نیز برای این خودرو درنظر گرفته شده‌اند که با تایرهای ۲۲۵/۳۵ تا ۲۵۵/۳۰ پیرلی، کانتیننتال یا یوکوهاما ست می‌شوند.

Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
سیستم تعلیق نیز توسط برابوس تقویت شده و کاهش ارتفاع ۳۰ میلی متری را به همراه دارد. سیستم تعلیق بادی ایرماتیک هم همراه با ماژولی برای کاهش ارتفاع سواری ارائه می‌شود.

Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
Brabus C-Class AMG-Line
برابوس تنها روی تقویت پیشرانه دو مدل ضعیف‌تر C180 و c200 کار کرده و قدرت خروجی مدل ۱۸۰ را با ۲۱ اسب بخار افزایش به ۱۷۷ اسب بخار رسانده است و مدل C200 را نیز با ارتقای ۴۱ اسبی و ۳۰ نیوتن متری به ۲۲۵ اسب بخار و ۳۳۰ نیوتن متر ارتقا داده است. بدین ترتیب مدل C200 قادر است در ۷ ثانیه از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.
با این وجود به نظر نمی‌رسد که برابوس فعلاً نقشه‌ای برای تقویت موتورهای AMG داشته باشد. شاید هم به این نتیجه رسیده باشد که چنین سیاستی معقول یا اثرگذار نیست.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. kayvan

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (38 ديدگاه)

    خیلی خوشگل شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۴ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      سادش بهتره این برابوس هم همه ماشینا رو مشکی میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. مسعود

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (323 ديدگاه)

    برا بوس! بنر بوسیدنی :*

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. MAFIA

      ۴ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (435 ديدگاه)

      مسعود بفرما بگو کجای این بنز بوسیدنی.

      قدیمی ها راست گفتن زیبایی تو سادگی هست.

      مثل زن گرفتن هر چی سادشو بگیری کم خرجتره و دلنشین تر
      هر چی اسپرت تر پرخرج تر و پر استهلاک در ضمن روش هم بیگانه ها خط می اندازن.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. مسعود

        ۴ آذر ۱۳۹۳
        سوابق: (323 ديدگاه)

        برادر حالا کسی نیومده اینو بگیره جلو ما بوسش کنیم. نمیدن یه لنگ بکشیم رو شیشش. یه چیزی گفتیم حالا ما به دل نگیر

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. e36

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    برابوس و AMG چه شود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. HILUX

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (251 ديدگاه)

    برابوس یکی از بزرگترینها در زمینه ی تیونینگ هست تنها ایرادی که میشه ازش گرفت اینه که یکی از بهترین و شناخته شده ترین مارکهای صنعت خودروسازی رو از رو ماشین بر میداره و به جاش یه B میزاره.یکی از دلایلی که آدم مرسدس میخره مارکشه دیگه غیر از اینه؟؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. M Power///

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (415 ديدگاه)

    برابوس در برابر مرسدس های amg پنجر شد.

    راستش من عادت کردم وقتی اسم مرسدس و برابوس رو با هم بشنوم. باید انتظار یک اژدها با نفس آتشین رو داشته باشم. ولی الان این وقت یک پچه اژدهای ناز مامانی است.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. MOHAMMAD

    ۳ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (232 ديدگاه)

    خوشم میاد از اشتهای این آلمانی ها که بهترین ماشین های دنیا را میسازند و باز هم بدنبال اسپرت کردن بیشتر و جذابیت بیشتر هستند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. محمد

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    یه سوال داشتم از اساتید اهل فن
    اگر خودم بخوام یه c200 2015 وارد کنم کلا باید چقدر پول بدم؟تمامی هزینه های پلاک و حمل ونقل و تعرفه تبصره خودروی فرسوده و قیمت خود ماشینو …… همه با هم کلا چقدر میشه؟دوم اینکه خیلی دردسر داره یا نه؟ممنون میشم اگه راهنمایی کنین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علي اقا

      ۷ آذر ۱۳۹۳
      سوابق: (81 ديدگاه)

      همه هزیه ها به کنار شما یه تحقیق راجع به تبصره ١٣ ( نحسه واقعا!:D) بکن. شما برای پلاک کردن ماشین نیاز به اسقاط کردن چند تا ماشین اسقاطی داری. تعداد این ماشینا رو برای ماشینی که میخوای بیاری بپرس. حداکثر ۴ تاست. هر ماشین اسقاطی رو الان بیرون یه چیزی حدود۴۵٠٠٠٠٠ تومن میفروشن که اگر ضربدر ۴ کنی میشه ١٨٠٠٠٠٠٠ تومن. برای شماره گذاری چند تا هزینه دیگه هم هست. مالیات عوارض فیش ده درصد و یه مورد دیگه که یادم نیست واسه راوفوری که من خریدم فیش ده درصد حدود ۶٨٠٠٠٠٠ تومن و جمع سه مورد دیگه ۵٠٠٠٠٠٠ شد.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. رضا :: فقط مرسدس بنز :: فقط رئال

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (2283 ديدگاه)

    هر دو شون عالین
    بی نظیرن
    هرکدوم جای خود را دارن!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. parseh net30

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    آقای نوسینده. خواهشا فکر قلب مارو هم بکن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. یاسین

    ۴ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    عجب چیزی شده عالیه . پیروز باشید .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Drifting Is Not A Crime

    ۱۰ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (4 ديدگاه)

    هی روزگار صنعت خودروسازی آلمان،ژاپن، آمریکا کجا صنعت خودرو زباردررفته خودمون کجا واقعا اختلاف به فاصله زمین تا آسمان است…

    در صنعت خودروسازی ایران باید گل گرفته شود همین…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا