نسخه برابوس مرسدس AMG C63 S با گشتاور ۸۰۰ نیوتن‌متر

یک خبر خوب برای کسانی که فکر می‌کنند ۵۰۳ اسب بخار برای مرسدس AMG C63 S قدرت کمی است! نسخه برابوس در راه است. کیت قدرت و بدنه برابوس به نام PowerXtra B40 – 600 قدرت ۵۹۱ اسب بخار در دور ۵۸۰۰ را از موتور ۴.۰ لیتری V8 دو توربو، بیرون می‌کشد.علاوه بر این، حداکثر گشتاور به میزان ۱۰۰ نیوتن متر افزایش یافته است و در حال حاضر گشتاور ۸۰۰ نیوتن متر را در دور ۱۷۵۰ تا ۴۵۰۰ دور در دقیقه در دسترس قرار می‌دهد. نتیجه تمام این تغییرات دستیابی به شتاب صفر تا صد ۳.۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۰۰ کیلومتر بر ساعت است.

Brabus C63 S Sedan
Brabus C63 S Sedan

برابوس قرار است ماه آینده در نمایشگاه خودرو فرانکفورت کیت تنظیم موتور PowerXtra B40 – 600 را برای هر دو مدل سدان و استیشن مرسدس-آ ام گ C63 S رونمایی کند. قدرت فوق‌العاده آن از طریق برنامه ریزی جدید برای تزریق سوخت و سیستم جرقه‌زنی و همچنین افزایش فشار حاصل شده است.

Brabus C63 S Sedan
Brabus C63 S Sedan

در کنار کیت عملکرد، برابوس یک کیت آئرودینامیک هم ارائه می‌دهد که اجزای آن از کربن با سطح براق و مات ساخته شده است. سپر جلو مدل سدان و استیشن با لب اسپویلر برابوس به‌روزرسانی شده و ورودی‌های هوا هم با قطعات کربن احاطه‌شده‌اند و ظاهری اسپرت‌تر پیداکرده است.

Brabus C63 S Sedan
Brabus C63 S Sedan

در عقب، یک دیفیوزر و اسپویلر بهبودیافته قرارگرفته که هر دو از جنس کربن براق هستند و علاوه بر تغییر در ظاهر، آئرودینامیک بهتری ارائه می‌کنند، پوشش کربن در پوشش آینه‌های بیرونی نیز ارائه می‌گردد.

Brabus C63 S Sedan
Brabus C63 S Sedan

برابوس C63 S از رینگ‌های 20 اینچی برابوس بهره می‌برد که گفته می‌شود از جنس کربن هستند. چرخ‌ها با لاستیک پیرلی یا یوکوهاما در اندازه 255/30 ZR 20 در جلو و 275/30 ZR تا 20 بر روی محور عقب ارائه می‌شوند.


برابوس همچنین یک آپشن از اصلاحات داخلی اعم از تغییر رنگ نور پس‌زمینه و اضافه شدن آرم برابوس، ارائه می‌دهد که صندلی‌ها و ادوات از جنس چرم مرغوب ماستیک و آلکانترا در هر رنگ دلخواه با درزهای-ماندارین رنگی هستند، به‌علاوه این‌که پوشش چوب و مجموعه تریم کربن هم متناسب با ترجیحات مشتری، ارائه می‌شود. پدال شیفتر آلومینیومی و سرعت‌سنج با حداکثر ۳۴۰ کیلومتر بر ساعت هم از تغییرات داشبورد هستند.

منبع: carscoops

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

10 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل جواد
    جواد
    سوابق: (321 دیدگاه) ,

    اقاچرا گشتاور موتورهای بنز اینقدر بالا هستش چه تو مدل استاندارد چه نسخه amg برابوس همیشه برام سوال بود چون تو تقریبا همه موتورهای تولیدی بنز گشتاور از رقبا خیلی بیشتره

    پاسخ
  2. مهدی
    سوابق: (32 دیدگاه) ,

    حس استحکام و تو پر بودن و سنگینی تو ماشینای بنز با یک نگاه .حتی با عکسش!

    پاسخ
  3. ماهان گاز
    سوابق: (80 دیدگاه) ,

    جواد جان چون اونا مامیتوانیم را تو خودشون عملی کردن تا مثل ما ایرانیا فقط شعار بدن/زنده باد مرسدس بنز همه کلاساش

    پاسخ
  4. حمید
    سوابق: (199 دیدگاه) ,

    واووووو…عجب هیولایی شده،خیلی چیزه خوفی شده.با این که نمونه های استاندارد C رو بیشتر می‌پسندم ولی تو این تیونینگ هایی که واسه ی C شده،انصافا این یکی دیگه خیلی بی نقصه،فقط کاشکی سفیدش رو هم تیونینگ میکردن.تا دو هفته بعد و تو نمایشگاه فرانکفورت،sl_slc_gls_c coupe،این مدل های بنز هم ازشون رونمایی میشه B-)

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل Reza :: Deutschland :: Mercedes
    Reza :: Deutschland :: Mercedes
    سوابق: (2173 دیدگاه) ,

    خیلی هم تیون نکرده
    این اعداد و ارقام بیشتر به نسخه نرمال بنز میخوره تا برابوس
    یه 700 – 800 اسبی میخوایم 🙂
    با شتاب 3.1 🙂

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.