مرسدس بنز

بررسی اولین رانندگی با مرسدس بنز AMG GT

در این پست، قصد داریم اولین تجربهٔ فراموش‌نشدنی از رانندگی با مرسدس بنز AMG GT S را به تصویر بکشیم و اظهارنظری دربارهٔ عملکرد موتور ۵۰۳ اسبی این خودرو در مقابل رقبایش یعنی ۹۱۱ توربو و جگوار F-Type R داشته باشیم.

Mercedes-Benz AMG GT S
Mercedes-Benz AMG GT S
حکم

در یک دید کلی GT S را این‌گونه توصیف کنیم؛ خودرویی است به معنای واقعی اسپرت، کوچک و تهاجمی، با قلبی قدرتمند با چاشنی AMG، زیبا و باشکوه، با صدایی پرطنین و پرقدرت، با یک برچسب قیمت شش رقمی. اولین تصور هرکسی راجع به این خودرو این است که GT S در جاده باعث ترشح هرچه بیشتر آدرنالین خون ما خواهد شد.

Mercedes-Benz AMG GT S
Mercedes-Benz AMG GT S
مرسدس بنز AMG GT یک کوپهٔ اسپرت جدید است که همانند مدل‌های کوپهٔ اسپرت دیگر این کمپانی، از مدل ۳۰۰ SL الهام گرفته است، کوچک‌تر و ارزان‌تر از مدل گالوینگ SLS AMG است، کمی چاشنی C63 نیز به موتور آن اضافه شده و برای رقابت با کوپه‌هایی چون پورشه ۹۱۱ و جگوار F-Type R با به میدان گذاشته است و صدایی پرطنین و منحصربه‌فرد دارد. مرسدس بنز، این مدل را گل سرسبد خودروهای دو نفرهٔ اسپرت خود می‌نامد.

Mercedes-Benz AMG GT
Mercedes-Benz AMG GT
برای لذت بردن از این خودرو نیاز به دیدن آمار و ارقام و ویژگی‌های موتور ندارید، فقط کافی است دکمهٔ استارت را که در کنسول بزرگ مرکزی قرار دارد فشار دهید، صدایی فوق‌العاده خشن و مردانه از پیشرانهٔ جدید ۴.۰ لیتری V8 توربوشارژ فوران می‌کند که حاصل از تلفیق دو موتور A45 AMG است، پس در این شکی نیست که موتور ۵۰۳ اسبی این خودرو اوج لذت و احساس قدرت را به شما القاء می‌کند. همچنین با کمترین میزان تولید آلایندگی سوخت در بین موتورهای V8 حکمرانی می‌کند.

Mercedes-Benz AMG GT S
Mercedes-Benz AMG GT S
با اولین حرکت و شتابگیری احساس می‌کنید که سوار بر یک تفنگ شکاری شده‌اید. ما برای اولین رانندگی با AMG GT از یک رانندهٔ حرفه‌ای و معروف کمک گرفته‌ایم، برند اشنایدر (Bernd Schneider) برندهٔ پنج مسابقهٔ DTM، برندهٔ ۲۴ ساعتهٔ SPA، برندهٔ ۲۴ ساعتهٔ نوربرگ‌رینگ و ۱۲ ساعتهٔ Bathhurst با SLS AMG GT بوده است. همچنین چون او می‌داند که بهترین اسپرت AMG به چه چیزهایی نیاز دارد، با حضور فعال خود و بیان تکنیک‌های لازم، در فرآیند توسعه و تولید GT جدید به مرسدس کمک کرده است.

Mercedes-Benz AMG GT SMercedes-Benz AMG GT S
Mercedes-Benz AMG GT S
برمی‌گردیم به توصیف موتور و عملکرد آن. پس از فریاد خشن اولیه از احتراق موتور، صدای خِرخِر خفه ای را می‌شنویم که ابهت خاصی دارد. البته تنظیمات دیگری برای سیستم اگزوز به صورت استاندارد بر روی این خودرو قرار دارد که سر و صدای اگزوز را در ترافیک به سطح قابل قبول اجتماعی محدود می‌کند. دکمه دیگری نیز صدای لوله اگزوز را باز می‌کند و به حالت معروف “yob” برمی‌گرداند.

Mercedes-Benz AMG GT
Mercedes-Benz AMG GT
این یک خودروی ولگرد خیابانی نیست، یک مرسدس بنز است، که گرن توریزمو نیز نامیده می‌شود و باید قادر به انجام یک سفر طولانی بدون هیچ مشکلی باشد.

Mercedes-Benz AMG GT Interior
Mercedes-Benz AMG GT Interior
در مدت زمانی که ما در این خودرو سپری کردیم فقط این موضوع را یافتیم که مرسدس از این خودرو، به معنی واقعی، یک AMG کامل ساخته است. شگفت‌انگیز است، سواری لذت‌بخش است، حتی انعطاف پذیر تر از خودروهای فراری یا پورشه است. کیفیت قطعات به طرز خارق‌العاده‌ای بالاست، صندلی‌ها ضمن نرمی و راحتی فوق‌العاده، اسپرت، زیبا و کارآمد هستند که به خوبی نیروی جانبی ناشی از فشار بدن را کنترل می‌کنند و حس ثبات بسیار خوبی به شما القاء می‌کند.

Mercedes-Benz AMG GT S
Mercedes-Benz AMG GT S
پیشرانهٔ توئین توربو قدرت کافی را در اختیارتان می‌گذارد، نکتهٔ جالب این پیشرانه اینجاست که ۶۵۰ نیوتن متر گشتاور مفید را تنها در ۱۷۵۰ دور بر دقیقه به چرخ‌ها منتقل می‌کند. این ویژگی را تنها در موتورهای دیزلی می‌توان یافت ولی مرسدس بنز به تولید قدرت و گشتاور بالا در دور موتور پایین حتی در موتورهای بنزینی، ید طولانی دارد. این کار نه تنها شتاب و عملکرد بالای موتور را از همان ابتدای حرکت در دسترس قرار می‌دهد، بلکه مصرف سوخت را به شکل قابل‌توجهی پایین می‌آورد، از این روی، مصرف سوخت ۹ لیتر بر ۱۰۰ کیلومتر این خودرو مارا شگفت‌زده کرد. ردلاین یا خط قرمز موتور هم از ۷۰۰۰ دور بر دقیقه شروع می‌شود. گیربکس هفت سرعتهٔ دوکلاچه، بسیار نرم و بدون تکان شدید باعث سرعت بخشیدن و شتابگیری خودرو می‌شود.

Mercedes-Benz AMG GT S
Mercedes-Benz AMG GT S
AMG GT یک اسپرت جدی است، نه یک خودروی عضلانی؛ پوشش چرم آلکانترا همانند دیگر محصولات این کمپانی، طراحی داخل کابین را ضمن اسپرت بودن، ظاهر لوکس خود را حفظ کرده است. راحتی، پایداری، چابکی و صدای قدرتمند این خودرو خنده‌های مکرر را بر روی چهرهٔ اشنایدر نمایان می‌کند.

Mercedes-Benz AMG GT S
Mercedes-Benz AMG GT S
اشنایدر به محض خارج شدن از ترافیک شهری، در مسیر بزرگراه، شروع به تاختن این تازه‌نفس کرد و در مسیرهای پر پیچ‌وتاب نیز آن را مورد آزمایش قرار داد. با انتخاب دکمهٔ اسپرت که در کنسول میانی تعبیه شده است، خلق‌وخوی پیشرانهٔ V8 به‌شدت تغییر می‌کند و به یک موجود خشن و رام نشدنی تبدیل می‌شود، پاسخ پدال گاز به شما سریع شده، سیستم تعلیم و فرمان سفت‌تر شده و پایداری خودرو دوچندان می‌شود. حال، هر آنچه که از یک خودروی مسابقه‌ای نیاز دارید در اختیار شماست. با بالا رفتن دور موتور از ۳۰۰۰ دور بر دقیقه سر و صدای زیادی به پا می‌کند، صدایی که شبیه به خرناس کشیدن یک شیر نر عصبانی است.

Mercedes-Benz AMG GT S
Mercedes-Benz AMG GT S
اشنایدر رانندهٔ حرفه ای خودروهای GT است، طبق ارزیابی او، توزیع وزن متعادل خودرو بر روی دو محور کاملاً مشهود است و با اینکه ۵۳ درصد وزن خودرو بر روی محور عقب است، Understeer کمی اتفاق می‌افتد. او می‌گوید: من هرگز چنین مرسدسی با این ثبات و پایداری ندیده‌ام. او برای اثبات حرف خود، تمامی سیستم‌های کنترلی خودرو را خاموش کرد و سعی کرد کنترل خودرو را به صورت شخصی و بدون نیاز به سیستم‌های کمکی جانبی در دست بگیرد، که از پس انجام این عمل نیز به راحتی برآمد.

Mercedes-AMG GT 2015
Mercedes-AMG GT 2015
در انگلستان، قیمت AMG GT S حدود ۱۱۰,۰۰۰ پوند خواهد بود که بین پورشه GTS 911 با ۹۱,۰۰۰ پوند و پورشه ۹۱۱ Turbo با ۱۲۰,۰۰۰ پوند قرار می‌گیرد. در مجموع به گفتهٔ اشنایدر، اولین رانندگی با این خودروی جسور بسیار لذت‌بخش، سرگرم‌کننده و جذاب بود و یک سواری فراموش نشدنی را برای ما به ارمغان آورد. همچنین معتقدیم AMG GT S برای قهرمانانی چون جگوار F-Type R، آستون مارتین ونتیج S، آئودی R8 V10 و مزراتی آلفیری دندان تیز کرده است و همگی در تیررس مرسدس بنز تازه‌نفس قرار دارند، چراکه چابکی و پایداری بسیار عالی این خودرو زنگ خطری برای این خودروها به حساب می‌آید.

Mercedes-AMG GT 2015 Interior
Mercedes-AMG GT 2015 Interior
مشخصات کلیدی:

مدل: مرسدس بنز AMG GT S

قیمت: ۱۱۰,۰۰۰ پوند (حدود)

پیشرانه: ۴.۰ لیتری V8، توربو دوقلو

قدرت: ۵۰۳ اسب بخار

گشتاور: ۶۵۰ نیوتن متر

انتقال قدرت: گیربکس هفت سرعته دو کلاچ – محرکهٔ عقب

شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر: ۳.۸ ثانیه

بیشینهٔ سرعت: ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت

مصرف سوخت: ۷.۴ در بزرگراه – ۹.۶ در شهر

میزان آلایندگی گاز دی اکسید کربن: ۲۱۶ گرم-۲۲۴ گرم

فروش: آوریل ۲۰۱۵

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

Ahmad..F12

احمد نیشابوری، دانشجوی کارشناسی رشته مهندسی تکنولوژی نرم افزار، علاقه‌مند به تکنولوژی و خودرو

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. 4MATIC

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    نهamggtمی تونه جای slsروبگیره ونهslsجایslrرو ولیslsیه چیزدیگس
    حیف که توایران5ملیارده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alpha

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      این ارزون تره خوب

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. saeed.shariati

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (477 ديدگاه)

      بشدت شکیییییییییل هست
      کنسولش هم خیلی جالبه
      حالا متعصبان به برند پورشهبیان با۹۱۱عرض اندام کنن
      قیافه شو بدون موتور به صد تا ۹۱۱ ترجیح میدم
      اکه تو ایران بیاد احتمالا یه میلیارد و ششصد قیمت میخوره

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahdi

        ۱ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (208 ديدگاه)

        یهویی بد جوری جو گیر شدیا

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ASTON MARTin

          ۲ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          ماشالا
          مصرفش اندازه پارسو سمنده ولی این کجا وو انکجا :|
          شاهکار
          هرچی بگیم کم گفتیم
          زمین تا اسمون با اس ال اس قبلی فرق داره
          مرسدس خدای خودرو سازیه
          یه خداس

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. DRAGONBORN

          ۲ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1884 ديدگاه)

          کنسول وسطش زیباترین طراحی ای است که تا به حال دیدم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

          ۲ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          باید هم باشه….از سلطان کهنه کار غیر این انتظار نمیره…
          .
          .
          .
          افسانه جدید متولد می شود!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. DRAGONBORN

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      ممنون داش احمد گل گلای سرمایه دار

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۱ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        ممنونم دراگون جان

        موافقم 0
        مخالفم 0
    4. پوری پوریا!

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (322 ديدگاه)

      افففرین 4MATICگل گفتی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Zonda R

      ۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1872 ديدگاه)

      @.F
      احمد جان
      ممنون از مطلبه زیبات

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Ahmad..F12

        ۲ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (2543 ديدگاه)

        ارادت دارم داداش گلم

        ممنون از توجه خودت

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. « رضا ... فقط مرسدس بنز ... فقط رئال »

          ۲ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2283 ديدگاه)

          داش احمد دستت درد نکنه خیلی منتظرش بودم!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Ahmad..F12

          ۳ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          فدات داش رضا

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. ماهان

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (27 ديدگاه)

    فقط این جمله یادم میاد هیچ ماشینی مثل بنز طراحی و مهندسی نشده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ELDORADO

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    خیلی ازش خوشم میاد طراحی داخلیش معرکس
    صدای اگزوزش روح ادمو پرواز میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Alpha

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (544 ديدگاه)

    از اون چیزی که فکر میکردم بهتره .منتظر دیدن عملکردش تو نوربرگ‌رینگ هستم.

    دست شما هم درد نکنه احمد جان

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      قربونت آلفا جان

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. DRAGONBORN

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    عجب ماشین باحالی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Alpha

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (544 ديدگاه)

      آواتار این ملعون رو چرا گذاشتی ؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. DRAGONBORN

        ۱ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1884 ديدگاه)

        تو در جایگاهی نیستی که به کسی بگی ملعوم آلفا!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
  6. ELDORADO

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (14 ديدگاه)

    فقط فق فقط فقط فقط فقط فقط فقط
    بنز بنز بنز
    خداکنم حذف نام بنز واقیت نداشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      بنز سلطان آلمانه
      والسلام

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۱ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (4526 ديدگاه)

        داداش همینجوری خواستی یه چیزی گفته باشیا! ;)

        BMW,آئودی,پورشه و… کشکن؟!

        اونی که عاشق یه برند باشه مطمئن باش به عشقش خیانت نمیکنه! ;)

        حتی اگه برندهای دیگه صد مرتبه از برند مورد علاقه ی خودش بالاتر
        باشن.

        یا حق.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Ahmad..F12

          ۱ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          درود بر شاهین عزیزم ♥

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. شاهین

          ۱ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (4526 ديدگاه)

          به به! سلام داداش احمد گلم 3>
          جون خودم یادم رفت تو دوتا کامنت قبلی ازت بخاطر این پست خوشگل تشکر کنم،با خودم گفتم یه کامنت اضافه بزارم میشه هرزنویسی!
          احمد جون دستت درد نکنه.خیلی آقایی ;)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. ASTON MARTin

          ۲ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (1346 ديدگاه)

          عجب حرفی زدی شاهین : )

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. Ahmad..F12

          ۲ آبان ۱۳۹۳
          سوابق: (2543 ديدگاه)

          فدات شاهین جان

          خیلی مخلصیم ♥♥♥

          موافقم 0
          مخالفم 0
  7. خاوری

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    این مرسدس خیلی زیباست دوسش دارم… اما اگه قرار باشه تو این رنج ماشینی بخرم و انتخاب کنم فقط مزراتی آلفی یری رو انتخاب میکنم… چون طراحی و برندش خاص خاص خاصه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شاهین

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (4526 ديدگاه)

      سلام خاوری عزیز
      آقا من ارادت خاصی بهت دارم،خودت بهتر میدونی ;)
      ان شاالله مازراتی آلفیری هم هرچه زودتر تولید بشه! شنیدم که چراغ سبز تولید رو دریافت کرده.
      الان تو نت کار شو عکساشو دیدم بسی لذت بردم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. خاوری

        ۲ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (1103 ديدگاه)

        چاکریم..ماهم خیلی دوست داریم شاهین جون…
        شاهین میدونی چرا مزراتی و آستون و جاگوار رو برا خرید ترجیح میدم؟ به نظرم بااینکه بنز و بی ام و و پورشه ترجیح میدم اما اینا یه زیبایی خاصی به صنعت خودرو میدن چون نحوه مهندسی ، مدیریت، طراحی و فروششون فرق داره … امیدوارم این سه تا برند همیشه تو روزای اوجشون باشن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  8. بهاره

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (16 ديدگاه)

    خدایش واسه خودش غولیه.. بزارین یه داستان از شرکت بنز بگم . وقتی که ناصرالدین شاه رفته بود آلمان از قضا از کنار شرکت بنز رد میشه .چشمش به ماشین می خوره می بینه می گه عجب چیزی آهن خودش حرکت میکنه میگه مثل اسب ها دیگه خیابون هارو کثیف نمی کنه!!! تازه بیشتر هم بهش سوار میشن .!!! همون موقع رئیس شرکت بنز خبر دار میشه که شاه ایران اومده دم در شرکت خوشحال میشه .. میره دم در شرکت با شاه احوال پرسی میکنه. بعد شاه ایرانی میگه قیمت این چنده؟با خودش میگه الان فرست خوبیه که بنز رو به ایرانی آشنا کنیمو و صادرات کنیم به ایران وفعلا قیمت پایین بگم. میگه 5 قران. شاه از جیبش یه 2 تومنی در میاره و بهش میده میگه خورد ندارم 3 تا دیگه هم بدین .!!!! هر کی خوشش اومده لایک کنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. RH - MB - DE - RM

      ۹ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      خیلی باحال بود ایول!!!!! :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  9. داریوش

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (93 ديدگاه)

    خیلی خوبه اتاقش هم که سنگ تموم گذاشته . ولی ما رفیقامونو به هیشکی نیمفروشیم. منظورم پورشه هستش.
    دیدن بنز حس اعتماد بهم میده پورشه چالاکی و قدرت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. امیرمسعود

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (22 ديدگاه)

    قطعا طراحی خارجی این خودرو از روی slsبوده
    پس هیچ شکی در موفقیت حتمی طراحی خارجی این ماشین نیست.انگارکه slsمیمونه که سیبلشو زده!!!!
    از لحاظ قدرت موتور تاحدی حریف ماشین های سوپر میشه ازلحاظ طراحی داخلی هم که قا بل مقایسه با رولز رویسه یعنی بهتر از لامبور وفراری و…تازه جی تی هم هست
    پس خیییییییییلی دوس داشتنیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مصطفی ...

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (51 ديدگاه)

    واقعا زبونم بند اومده فقط میتونم بگم :
    خدااااااااااااااااااااا منم از اینا میخوام :((((

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. پوری پوریا!

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (322 ديدگاه)

    ماشین خوبیه ولی برای جانشینی SLS نباید ابعاد کوچیکتر میشد.من از کنسول میانی خوشم اومد مثل اینکه با الهام از هواپیمای F-22 کنسول میانی رو رو این مدل کار کردن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۱ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      پوری جانشین خوبیه این طور نگو!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  13. امیدبرتر

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (108 ديدگاه)

    ظاهر جلوش و صدای اگزوزش فوق العادست!
    راستی پشتش چقدر شبیه بی ام و ام6 شده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Just germany...

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (264 ديدگاه)

    هیچ کس تو دنیا نیس که به کیفیت مرسدس شک داشته باشه
    اگه قرار باشه یه نمره از 10 به هر قسمتش بدم اینه
    مشخصات فنی 8.5/10
    طراحی داخلی 10/10
    طراحی بیرون 8/10
    ( البته این فقط سلیقه شخصی خودم هست )
    چیزی که شدید تو ذوقم میزنه پشت ماشینه
    یعنی واقعا میتونست بهتر باشه چراغاش خیلی کوچیکه
    یا ما به پشت sls خیلی عادت کردیم یا این واقعا پشتش یه جوریه…!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. Ahmad

    ۱ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (3 ديدگاه)

    قیافش مثل با کلاسای مغروره!!!
    سلطنت یعنی MERCEDES BENZ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (810 ديدگاه)

    در ابتدا از احمد آقای گل گلاب تشکر میکنم و سلام عرض میکنم محضر شاهین عزیز.داداش انشالله که در درس هایت موفق هستی.
    در مورد این خودرو هم باید بگم محشره ولی به نظرم SLS AMG یه چیز دیگه بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      باربد عزیز ممنون ار لطفت

      یه مطلب برات دارم دو آتیشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شاهین

        ۲ آبان ۱۳۹۳
        سوابق: (4526 ديدگاه)

        سلام باربد جان
        ممنون از لطفت و محبتت داداش گلم
        ان شاالله شما هم همیشه تو زندگیت موفق باشی 3>

        موافقم 0
        مخالفم 0
  17. علی

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (969 ديدگاه)

    من نمیفهمم ماشین به این خوبی و زیبایی چه ربطی به جگوار و یا آستون مارتین داره . این کجا اونا کجا. موشه تو سوراخ نمیرفت جارو به دمش بستن.

    این ماشین و لامبو اوراکان و اونتادر بازارهارو ۲ قبضه میکنند حالا خواهید دید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. میلاد . فقط آلمان . فقط بنز .

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود .
    خیلی عالی احمد جان ، کسایی که به این ماشین ایمان نداشتن و مدام ایراد گرفتن خودشون خجالت بکشن.
    چقدر کامنتاشون با پست قبلی این بنز فرق کرده ، منم وحشتناک سرم شلوغه به علاوه مشکل اینترنت

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad..F12

      ۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (2543 ديدگاه)

      فدات میلاد جان

      آره واقعاً :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
  19. ESI

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (387 ديدگاه)

    عشقم 911 TURBO

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. h112

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    با اینکه استون مارتین رو زیاد دوست ندارم ولی….
    http://uploadax.ir/images/r6qxw55utp8ql1he0ftf.jpg

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. h112

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (434 ديدگاه)

    درباره مرسدس بنز جی تی…یه خودرو همهچی تمومه…با مصرف سوخت فوق العاده خوب……

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. مرتضی

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    سیاهش عجب هیبتی داره از ماشین اسپرت خوشم نمیاد اما واقعا سیاهش چشمم رو گرفت پام برسه المان یه امتحانی میکنم :D و البته کرایه خواهم کرد نه خرید :D

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. DRAGONBORN

      ۲ آبان ۱۳۹۳
      سوابق: (1884 ديدگاه)

      رنگ مشکیش واقعا به این ماشین میاد.

      عاشقشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. مرتضی

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (849 ديدگاه)

    همین یه مدلش به کل محصولات!!! فله سازان فراخوانی میارزه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. یاسین

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (279 ديدگاه)

    من این مدلو بینهایت دوست دارم خیلی با ابهت و پر سر وصدا در عین حال

    کم مصرف و پر قدرتو لوکسه و کوچیکم که هست ! دیگه چی میخواین ؟ !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. DRAGONBORN

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    نسخه BLACK ش بیاد غوغا میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. DRAGONBORN

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (1884 ديدگاه)

    بنز = پادشاه خودروسازی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. Frankenstein

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (77 ديدگاه)

    خوب یه رقیب بسیار عالی برای پورشه 911
    پدال جان لطفا یه مقایسه بین اینا بزار ببینیم چی میشه………

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. سعید

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (481 ديدگاه)

    ارگونومی در حد لیگ برتر…انجین در حد گل های دژاگه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. رامتین

    ۲ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (3050 ديدگاه)

    اگه سرعتش 320 میرسید بجای 310، یعنی میشد 200 مایل، اونوقت میتونستم بگم مهندسی آلمانی سرآمد همه دنیاست. هنوز ایتالیا یه مقدار بسیار کم جلوتر از آلمانه در سوپر اسپورت.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. e36

    ۳ آبان ۱۳۹۳
    سوابق: (918 ديدگاه)

    جای بحث نذاشته بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا