مرسدس بنز

بنز ML و بالاترین نمره ایمنی از تست‌های چالشی IIHS

تست‌های تصادف از موارد ضروری و در عین‌ حال، هیجان‌انگیز برای هر خودرویی هستند. تماشای این تست، برای هر کسی می‌تواند جالب‌ توجه باشد؛ تستی که نشان می‌دهد، چقدر ماشین‌ها برای حفاظت جان انسان، ایمنی دارند.

2014 Mercedes-Benz M-Class IIHS small overlap-front test impact
۲۰۱۴ Mercedes-Benz M-Class IIHS small overlap-front test impact

حضور در این تست، برای یک خودروی تازه‌ وارد، حکم سکوی پرتاب را دارد. اگر در این تست موفق نباشد، جان خود را فدای دیگران کرده و در طراحی بعدی، مسلماً موفق‌تر خواهد بود. خودروی جدیدی که در این تست شرکت کرده، مدل ۲۰۱۴ مرسدس بنز ML350 است و این آلمانیِ جاده صاف کن، توانسته در این آزمون چالشی بالاترین نمره ایمنی ممکن از تست‌ها را بدست آورد.

2014 Mercedes-Benz M-Class IIHS small overlap-front test airbag
۲۰۱۴ Mercedes-Benz M-Class IIHS small overlap-front test airbag

مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه‌های ایالات متحده، علاقه زیادی به کوبیدن ماشین‌ها و کامیون‌ها به اشیای ثابت دارد … البته برای تحقیقات علمی. آخرین قربانی این حرکت جنون‌آمیز، ماشین بنزی است که به آن اشاره شد. این خودرو، توانست تست‌های IIHS را با موفقیت پشت سر بگذارد و اولین خودرو از کلاس M مرسدس بنز باشد که توانسته نمره بالای ایمنی IIHS را دریافت کند. تست‌های انجام‌ شده شامل تست برخورد کناره جلوی خودرو (small overlap) نیز بوده‌اند. بنابراین اولین خودرویی است که توانسته ملزومات جدید تست‌های IIHS را که از آگوست ۲۰۱۳ اضافه شده‌اند، رعایت کند. با این حال، منتظریم که هر چه زودتر، بزرگان بیشتری در این زمینه وارد شوند و استانداردهای جدید را آزمایش کنند.

2014 Mercedes-Benz M-Class IIHS small overlap-front test legs
۲۰۱۴ Mercedes-Benz M-Class IIHS small overlap-front test legs

این خبر، هم برای هواداران ماشین‌های کلاس M و هم برای دوستداران ویدیوهای جذاب تست تصادف است. در این کلیپ، مشاهده می‌شود که بدنه موتور خودرو شکسته می‌شود، امّا در عین حال، سرنشین، هیچ آسیبی نمی‌بیند. کیسه هوا به خوبی عمل کرده و احتمالاً فقط آسیب کوچکی به پا وارد خواهد شد که برای سرعت برخورد ۶۵ کیلومتر بر ساعت، مناسب است. بعد از تصادف، آن‌چه بر جای می‌ماند، لاشه مرسدس بنز ML350 است، گیج و مبهوت با چراغ‌های شکسته. [دانلود ویدئو] [jwplayer mediaid=”49765″]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴۰ دیدگاه‌ها

  1. فرید

    ۲۲ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (787 ديدگاه)

    آقا بهزاد با این مرتضی به هیییییچ جا نمیرسی..ما ۴ نفر با این آقا بحث کردیم به هیچ جا نرسیدیم چون فقط میخواد حرف خودشو بزنه به شما هم پیشنهاد میکنم با ایشون بحث علمی نکنین در مورد آب و هوا صحبت کنی شاید یه نتیجه بگیری ولی باز من بعید میدونم…آخه زور داره آدم قبول کنه که بنز سی کلاس هم که اینقدر بعضی از دوستان بهش میبالیدن هم با تویوتا تو تست یکی شده منم باشم حرفم رو میپیچونم خوب طبیعیه این…خلاصه از ما گفتن بود به نفع خودته میلاد جان…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مرتضی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    بهزاد جان جوری جوش اوردی انگار اینجا من خدای نکرده فحش ناموسی دادم والا امریکایی ها گفتند تویوتا اشغاله من نگفتم که که رگ نداشته بعضیا باد میکنه!!! حالا چه فرقی به حال شما میکنه شما که دوهزار دلار هم نداری پس دنبال پیشنهاد من نباش سعی کن اروم باشی به خودش فشار نیار(این شیوه حرف زدنت رو عشقه!!) اگه تو هم مثل این فرید (معروف به بی تعادل) زبونم لال خدا و دین و ایمونت تویوتاست که بحث با تو حروم کردن عمر گران مایست اگرم که حرف ادیمزاد حالیته قبول کن بیشترین تعداد ماشین های برگشتی و و معیوب و فراخوان شده جهان با فاصله نجومی از بقیه رقبا دست همین تویوتای حلبی سازه!!! میگی نه؟؟ برو جایی که این یارو با من کل کل کرده ببین چند صد تا لینک دادم این بدبخت نتونست حتی جوابمو بده فقط برگشت گفت اقا با این بحث نکنین چرا ؟ چون قهوه ای شده بود هر چی میگفت یه لینک معتبر براش میزاشتم گند میزد به دنیایی که از تویوتا ساخته و حتی یه مدت هم منکر میشد این مرتضی مرتضی نیست یه نفر دیگست به اسم احسان؟؟؟ یا یه اسمی شبیهه این! انگار اسم مشکلش بود!! امثال تو رو دیدم سر اپل و سامسونگ به هم فحش ناموسی میدن تو که فقط یه خورده […] بازی در اوردی شر گفتی بی ردیف و قافیه که البته بهت هم میاد!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. مرتضی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    ببین چه داغی به دل فرید گذاشتم هر جا یکی با من در میفته تی تاب انگار بهش دادی کیف میکنه بنده خدا زیر فشار عصبی له شده بود یکی مثل خودش رو ارزو میکرد بدبخت کدوم چهار نفر متوهم؟؟ نکنه با چهار تا اسم میاومدی؟؟ حالا قاطی کردی ؟؟ خوبه متن تمام نوشته ها سر جاشه تو چهار نفر رو نام ببر……….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. مرتضی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    ببخش اگه اینقدر پریشونت کردم نمیخواستم اینطور ………. اقا مرسدس مال پدر من نیست من فقط سوارشم همین نمیخوام به یه هموطن هر چقدر هم نالوتی!!! بتازم که چی؟؟؟ گور بابای مرسدس بنز اصلا اشغال تر از بنز ما ماشین نداریم خوبه؟؟ فرید جان اینقدر از دست من عصبانی نباش خدا شاهده من به روز محشر ایمان دارم میدونم جواب همین کل کل هارو که البته من شروع نکردم رو هم باید بدم پس تویوتا بی نقص ترین اتومبیل جهان اصلا رقیبی من براش نمیبینم حرف تو درست تو پیروز شدی صورت منو کشیدی رو اسفالت کف خیابون نباید با حرف حق درافتاد اون لینکهایی که دادم رو هم فراموش کن بزار به حساب سن کمی بیشترم که البته چندان هم زیاد نیست اقا بحث تویوتا و مرسدس از نظر من تمومه مرسدس حرفی واسه گفتن نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. بهزاد

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    مرتضی جان گرامی اون اشتباه تایپی بود و به جای ت شین استفاده شد معذرت.
    بنده به هیچ عنوان نه تعصبی دارم نه از خودرو سازی بدم میاد و همرو به یک چشم البته با تفکیک قیمت و عملکرد و کاربرد میبینم.
    در بحث فراخوان بنده شرکت نداشتم و این مورد رو از نگاه کارشناسی اگر نگاه کنید(نه آماتوری) نه تنها خدشه ای در وجه ی شرکتی نمیذاره بلکه نتیجه ی معکوسی در پی داره و مابقی بماند.
    بنده هیچ علاقه ای به شرکت در مباحث کدوم سرتره یا کدوم آشغاله یا اصالت داره ندارم و اینگونه نظرات نتیجه ای برای کاربران مشتاق یادگیری نداره و نخواهد داشت.
    کسی که میاد و خودروی 50 یا 100 هزاری و… رو با خودرویی ارزان و متوسط قیاس میزنه یا 2 خودروسازی که در اساسنامه ی فعالیت 2 راه مجزا از هم رو پی ریزی کرده اند و کلا شاخصه ی کاری و بازارهای اونها هم متفاوته رو تو یک رده قرار دادن از بنیان اشتباهه.
    در usa برای اینکه بخواهید قانونی رو تصویب کنید یا حرفتون رو به کرسی بنشونید یک راهی هست و اونم جمع کردن امضا یا لابی کردن با مقامات مجلس و کاخ سفید و میتونید اونجا از طرف کاربران فهیم ایرانی که به درستی و دقیق خودروسازان آشغال جهانی رو شناسایی کردند لابی کرده و مانع از کلاه برداری این شرکت ها از ملت ساده لوح آمریکا شوید و حق مردم رو بهشون بازگردونید.
    الانم تویوتا چند میلیون فراخوان داده و امکان داره قطعه ای از برف پاک کن چند مدل دارای اشکال باشه و امنیت جهانی به خطر افتاده!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مرتضی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    بهزاد عزیز این که قوانین یه شرکتو مجبور میکنه معایب کارش رو بگیره بر عکس نمونه های داخلی!!! حسن هست اما نه برای اون شرکت برای اون قوانین حسنه!!! در ثانی وقتی امریکا اعلام میکنه 89 نفر بخاطر نقص این شرکت ژاپنی در امریکا کشته شدند این دیگه بحث بحث مشتری مداری نیست بحث فاجعست و حتی در موردی کار تا جایی پیش رفت که نزدیک بود اون شرکت از بازار امریکای فکر کنم شمالی؟!!! کلا اخراج بشه بحث برف پا کن ضعیف نیست بحث سر اینه که لوکس ترین مدلش وقتی به پیچ میرسید و پیچ تموم میشد اما فرمون صاف نمیشد!!!! کج میموند (برای پیکان این مشکل پیش نمیاد علتش الکترونیکی بودن خودروهای جدیده نه حسن پیکان!!)خودت بگو این چیزیه که بشه بهش نازید؟؟؟ حالا هم من اصلا دوست ندارم داخل این بحث بشم اما شرکتهای بزرگ دیگه چنین ایراداتی در این سطح نداشتند شاید در حد همون پرف پاک کن و …. و اما چیزی هم که اصلا هیچ جای اینترنت الان پیداش نمیکنی ولی من یادمه برای اولین سری کلاس آ بنز مشکل عدم تعادل داشت یعنی این پتانسیل رو برای چپ کردن داشت که البته قبل از اینکه فاجعه ای پیش بیاد مرسدس سریع برطرفش کرد جوری که الان کمتر کسی یادش میاد بله اینجور چیزا گاهی پیش میاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. بهزاد

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (2372 ديدگاه)

    دلیل اصلی اون حادثه گیر کردن کف پایی بود که منجر به عدم کار کردن ترمز یا گاز دادن بود و تو اون حوادث دادگاهی در آمریکا تویوتا رو مجبور به پرداخت غرامت و رفع عیب کرد.
    خیلی از تولیدات تویوتا در آمریکا هست و خیلی از متریال مورد استفاده هم کار پیمانکاران آمریکایی و اون کفی ها هم توسط یکی از همون پیمانکاران تولید و تامین شد و خیلی دیگه از حوادث مثل مشکل لاستیک های گودیر که اونم مجبور به پرداخت غرامت و جمع آوری میلیونها تایر شد و…
    از این حوادث و سهل انگاری ها در تمام نقاط دنیا و برند ها بوده و هست و تنها نتیجه ای که میشه گرفت دقت و سرعت در رفع و تصحیح اون مشکلاته و بدتر از اون کوبوندن فقط یک شرکته و ندیدین عیوب دیگران و چون تعداد ماشین های تویوتا بیشتر از سایرین هست این اعداد کمی گیج کننده به نظر میرسه.
    اگر قرار باشه فقط به عیوب توجه بشه برند مهم نیست و باید تمامی شرکتها و مشکلات اونها معرفی بشن نه فقط تویوتا یا هیوندای و بنز و…
    اگر ماشینی تو تست تصادف نمره ی g میگیره و به اون با شدیدترین لحن حمله میشه نمیشه پرسید فلان ماشین نمرش p هست چرا به اون تاخته نمیشه؟ فلان برند هنوز چند هزار مدل 2013 رو بازار نفرستاده دجار مشکل محوری و اکسل هست و زود فراخوان میشه اونم توسط سازمان حمایتی آمریکا یا ایربگ هاش تو تصادف عمل نمیکنه چرا اونجا به اون تاخته نمیشه؟و…
    با این حال دوست عزیز اگر قرار باشه فضا دوستانه و صمیمی و پر بار از بار علمی باشه بهتر تمامی برندها مورد نقد قرار بگیرن و گیر دادن به یک برند خاص نتیجه ای جزء بی احترامی نخواهد داشت باور بفرمایید بتده عاشق فراری یا بنز amg و سری های m بی ام و هستم یا بدون هیج بحثی یدونه لاستیک مزراتی و مک لارن رو به تویوتا و هیوندای و کیا و فورد نمیدم ولی مشکل اینجاست که درآمد و کاربری و هزینه های نگهداری و… مارو مجبور میکنه تو این سطح از بازار حرکت کنیم و احترام لامبورگینی سوارها رو هم داشته باشیم و با همون 180 اسب بخارمون حال کنیم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. مرتضی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    این موارد درسته اما این مواد به کار گرفته شده توسط همه شرکتها در امریکا به کار گرفته میشه باید مدیریت کرد و تونست خوش نام باقی موند منم همه این مدت همینو میگفتم که یکی دو نفر به عبارتی یه نفر همش توهین میکرد میگفت تویوتا بهترین ماشینه و مرسدس هیچ حرفی برای گفتن نداره!!! خوب معلوم بود چی پیش میاد حتی میگفت سیستم ایست خودکار بنز شانسکی کار میکنه!!!! این حرفا و البته توهین به مرسدس سوارها این بحث هارو پیش اورد و الا منو بحث سر اهن پاره … من هر حرفی زدم لینکشو اوردم پس نباید بهم توهین میشد باید کسی که همینطور حرفی میزنه رو بازخواست کرد نه کسی که با دلیل و مدرک حرف میزنه حتی اینجا اینجا بنز اولین شده ولی مدام میخوان بکوبندش حالا چرا؟؟ نمیدونم به خدا اکثر بنزسوارها ماشینشون رو دوست دارند ناراضی نیستند وقتی یکی میاد یه چیزی به دروغ به ماشینی که دیدنش میبنده اصلا عجیب نیست اعتراض کنند واقعا بنز همش تلق و پلاستیک خشک و نامرغوبه؟؟؟ پس چرا نمیبنیم؟؟ یا چرا عکسهای سری های جدیدش هم برعکسشو نشون میده؟؟؟ تعصب تا جایی خوبه که به انکار بقیه نرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. مرتضی

    ۲۳ مهر ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    دوستان یه توضیحی در مورد 2013 و 2014 هر مدلی بدم وقتی یه مدل 2014 مورد تست قرار میگیره یعنی تقریبا مسجله که همین ماشین سال اینده وارد بازار میشه اما 2013 طبیعتا یعنی هنوز مدل سال بعد نخواهد بود یعنی امکان داره تغییرات اساسی کنه نمونه تازش مدل تازه کلاس اس با نمونه سال قبل هیچ سنخیتی نداره یعنی فقط اسمشون یکیه بنز کلاس اس والا تغییرات اساسیه پس برای همین گفتم وضعیت بنز بهتره بخاطر اینکه بنز یا هر ماشینی که مدل 2013 حساب میشه میتونه برای سال بعد کاملا هر نقصی رو برطرف کنه یا کمترش کنه که بعضی دوستان مطلب رو نگرفتند و شروع کردند به فحاشی اگه اشتباه فکر میکنم از اشتباه در بیارین بنده رو

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا