مرسدس بنز

اولین تصویر رسمی از مرسدس بنز کلاس S کانورتیبل

اولین تصویر رسمی از رندر خودروی بعدی کلاس S کابریولت مرسدس بنز منتشر شد. این خودرو اولین پرچم‌دار چهارنفره کانورتیبل مرسدس بنز از سال ۱۹۷۱ تابه‌حال است و ششمین خودروی بزرگ کلاس S محسوب می‌شود.
تصاویر جاسوسی و مخفیانه‌ای که از این خودرو منتشر شده بود در حالت سقف بسته بود و این رندر اولین تصویر سقف باز این خودرو محسوب می‌شود. طبیعی است که سقف این خودروی کانورتیبل به صورت الکتریکی و تمام اتوماتیک بسته می‌شود.

2017 Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
۲۰۱۷ Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
همان‌طور که در تصویر می‌بینیم، قسمت عقب، چراغ‌ها، ویژگی‌ها و طراحی کابین مشابه مدل کوپه کلاس S طراحی شده است.

Mercedes S-Class Cabriolet
Mercedes S-Class Cabriolet
معلوم نیست که این تصویر مربوط به کدام تریم این خودرو است اما مطمئناً مرسدس بنز در زیر کاپوت این خودرو موتورهای کلاس S کوپه را قرار می‌دهد. این پیشرانه‌ها با نام‌های مرسدس AMG مدل S63 و S65 شناخته می‌شوند. پیشرانه S63 یک موتور هشت سیلندر ۵.۵ لیتری است که با توربوی دوقلو قادر به تولید ۵۷۷ اسب بخار نیرو است، پیشرانه S65 هم یک موتور ۱۲ سیلندر توربوی دوقلو است که با حجمی ۶.۰ لیتری می‌تواند ۶۲۱ اسب بخار نیرو تولید کند.

2016 Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
برای اطلاعات بیشتر باید منتظر رونمایی این خودرو در نمایشگاه فرانکفورت ماه آینده باشیم.

منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

مهدی نیک سیرت

دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی شیمی، نویسنده و مترجم اخبار و مطالب دنیای خودرو در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۲۸ دیدگاه‌ها

  1. AHMADREZA

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    عشقمه خفن ترین کانورتیبل میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. asa

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (569 ديدگاه)

      یک افعی اماده حمله به دز های دشمن . فقط امید وارم حداقل یکی از این افعی ها تو ایران از نزدیک ببینم که ارز و به دل نمونم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. مرصاد قاسمی خانقشلاقی

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (108 ديدگاه)

      عالیه ….
      کشیده ….خشن …. جذاب ….. قدرت
      البته اگه بیاد ایران که به سختی میاد ….. فک کنم طرف یه یه قل دو قل کنه …. یه قیمت 6 …7 میلیاردی بزاره روش …

      البته اگه تا امسال بیاد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ZIPPO

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (248 ديدگاه)

    ممنون از مرسدس
    بسیار عالی و خوب
    مرسدس دیگه چیزی نمیشه گفت جز تحسین
    این و خیلی از خودرو های مشابه مثل بی ام دبلیو و لکسوس و ایودی و …… فقط یک خودرو نیستند
    دنیایی از علم و فناوری و تجربه پشت هر سانتیمتر از این خودروها نهفته شده
    چقدر بچه گانست دوستایی که میان و با توجه به این که کوچکترین تجربه و کوچکترین اطلاعاتی داشته باشن تمام این فناوریو تجربه رو زیرسوال میبرن
    همون طور که دیدیی نظر اراجیف گذاشتن بسیار راحته وهمینطور زیر سواال بردن
    البته این جور نظرات فقط و فقط بی اطلاعی و فقدان اطلاعات شخص رو میرسونه و بس

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. بابک

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (186 ديدگاه)

      پس چرا خودت کلا همیشه بنز رو به خاطر شباهت طراحی کلاس های s و c زیر سوال میبری و میگی باید خرج کنه و طراح های کیا رو یکی دو ماه ببره آلمان؟
      به هر حال پیشرفت خوبی داشتی تو نظر گذاشتن و باعث شدی علی رغم میل باطنیم اولین لایکم رو بهت بدم بازم از این نظرا بذار نمیدونی زیپو وقتی از اون نظرای بد میذاری دست خودم نیستا ولی دوس دارم یه جا ببینمت حسابتو برسم داداش
      مخلصیم
      :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. asa

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (569 ديدگاه)

      اگر یک تنوعی توی طراحی های بنز ایجاد بشه من خودم به شخصه بیشتر عاشقش میشم . البته همینم قابل تحسینه و جای ایرادی نداره . به امید اون روز………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. ALL CARS

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (467 ديدگاه)

      زیپووو (ZIPPO) خودتی؟!!!
      باورم نمیشه !!! :) :) :)

      نه نه یا این تو نیستی یا تو این نیستی یا هردو نیستین یا ما نیستیم یا کلا هیچ چی نیست
      چیمیگم نمیدونم
      جدا زیپووو خودتی ؟؟؟
      همیشه همینطوری باش برادر

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Hamid...Audi

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (712 ديدگاه)

      O_O!!!
      ینی دقیقا اینطوریما!!!
      خداییش ازت انتظار داشتم بگی رقابتش با هیوندای سنتینال کانورتیبل دیدنی میشه!
      به همین برکت قسم :D

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. علي

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (969 ديدگاه)

    من به شخصه لذت بردم ولی حیف که جنس سقفش فلزی نیست و یکم سبکه برای این ماشین به این زیبایی و خوبی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mohammad

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (29 ديدگاه)

      من به سقف فلزی بیشتر علاقه دارم …. البته بحث سر علاقه هست نه مسائل فنی …

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Infinite

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (452 ديدگاه)

      موافقم. واقعا این مدل شایسته سقف فلزی بود ولی خب حتما امکانش نبوده. وگرنه چه کسی منکر سقف فلزی و زیبای کلاس SL هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. کیارش

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (207 ديدگاه)

    بسیار شیک و عالی
    واقعا بی نقص طراحی شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. luis

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (612 ديدگاه)

      من بت این دیسلایکو ندادماااااا من بت لایک دادم چون از این شاهکار تعریف کردی و به هیچ کمپانی توهین نکردی خوشحالم کردی همیشه همینجور باش برادر.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Reza :: Deutschland :: Mercedes

        ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
        سوابق: (2283 ديدگاه)

        آفرین با هم دوست باشین
        همین خوبه :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
  5. هایلوکس 2016

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    واقعانظرات بعضی ازدوستان عزیزشگفت انگیزه وباورنکردنی اخه شماهاچطورمیایددرباره سقف بنزیاجلوبندی lx570نظرمیدیددرواقع بااین کارتون تجربه یه طراح روکه سالهارواین ماشینازحمت کشیده روزیرسوال میبرین…ده خولامصبابجای این کارا بیایدکاری کنیم خودروسازای داخلی نابودبشن واثری ازشون نباشه…بجای این کارابیایدلگن خودرو وسایپاروکه سالهاست خون مردم روبامحصولاته به دردنخورشون میمکن ازبین ببریم….نابودکردن خودروسازای داخلی جهاددر راه خداست…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (810 ديدگاه)

      هایلوکس 2016 عزیز بله اون شخص طراح شرکت بنز به راستی کارش رو به خوبی انجام میده.
      اما موضوع اینه که بهترین طراح هم نمیتونه نظر مردم رو عوض کنه.به فرض کل طراحان خبره و زبردست جهان تمام اصول مطلوب طراحی رو بر سر یک خودرو پیاده کنن،در آخر من بیننده هستم که یا خوشم میاد از طراحی و یا نمیپسندم.
      سلیقه ی آدم ها با طراح کاری نداره با دل آدم کار داره و این چیزی است که طراحان توانایی تغییرش رو ندارن.
      هرچند بنده طراحی این خودرو رو دوست دارم و اصلاً سقفش برام مهم نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Infinite

      ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (452 ديدگاه)

      هایلوکس 2016 عزیز
      نیازی نیست شگفت زده بشید. این که یک عده به سقف فلزی علاقه دارند نه شگفت انگیز و نه باور نکردنیه. اما در مورد لکسوس من هم معتقد هستم که جلو پنجره بزرگی داره و کمی به طراحی خودرو لطمه زده. این نظر شخصی ماست و به سلیقه ما بر می‌گرده و حتی از نظر علم طراحی هم می ‌تونه مورد بررسی قرار بگیره که در اون قطعا کاملا علمی به سوزه میشه نگاه کرد و بحث سلیقه در میان نیست. طراح هر چقدر هم که ماهر باشه باز هم ممکنه دچار خطا بشه. انسان ممکن الخطاست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. luis

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (612 ديدگاه)

    بسیار با وقار و دوست داشتنی .شاید خیلی دوستان مخالف باشن ولی من به شخصه عاشق این چراغ عقب های جدید بنز هستم ابهت خاص و شیطنت خاصی به ماشین میده کلا از چراغ عقب کشیده خیلی خوشم میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. هایلوکس 2016

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (48 ديدگاه)

    من بعیدمیدونم احتمالااین یه zippoی دیگه هست که داره ازاسم اون سواستفاده میکنه به هرحال اگه خودتی بهت تبریک میگم افکارت متحول شدن احتمالااااا…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Infinite

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (452 ديدگاه)

    از طراحی چشم نوازی برخوردار هست. واقعا زیباست…
    اگر قصد خرید کانورتیبل داشتم این مدل انتخاب اولم بود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. AHMADREZA

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (1022 ديدگاه)

    بچه ها شاید باعث تعجب هست و باعث تعجب خودم هم هست چون خودرو ساز ها بیشتر از سقف پار چه ای استفاده می کنند چون بر خلاف فلزی استحلاک کم تری داره راحت تر برای خودرو ساز نصب میشه با انواع رنگ ها و پارچه ها می توان آن را سفارش داد(مناسب برای پول دار ها)و سریع هستند
    می بینید که ماشین های کانورتیبل بزرگی مثل سری 6 بنز e کلاس بنتلی کانتینتال هم به همین سقف ها مجهز هستند البته رولز رویس ریث کانورتیبل هم همچین سقفی استفاده خواهد کرد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Jon Snow

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (147 ديدگاه)

    من کوپش رو بیشتر میپسندم تا این :)

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. احمد باقری

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    مرسدس، آخرشی.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Ali.Q

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (124 ديدگاه)

    کل مقاله یه طرف نظر zippo یه طرف :)
    مرسدس ام که عالیه دیگه حرفی نمیمونه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. Archi KHAN

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    قشنگ شده . ولی خیلی با شباهت به سری E کانورتیبل نیست ؟!!!
    تاره اون چراغ های عقب اش واقعا دوست داشتنیِ …
    و احتمالا خیلی ارزونتر !

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. سامان از تبریز

    ۲۶ مرداد ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    کسی میدونه چرا مرسدس برا موتور سری 65 که 12 سیلندره فقط 2 تا توربو میزاره ???
    چرا 4 تا توربو نمیزاره ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Reza :: Deutschland :: Mercedes

      ۲۷ مرداد ۱۳۹۴
      سوابق: (2283 ديدگاه)

      چه خبره 4 تا توربو؟!؟!؟!
      همون دوتام زیادیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  15. علی

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ولی مدل کوپه اش خیلی خواستنی تره.ظاهرش جذاب تر از اینه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا