مرسدس بنز

تیونینگ ویژه مرسدس بنز اسپرینتر توسط هارتمن

زمانی را که ون‌های ویژه با شیشه‌های خاص و تریم چوبی و صندلی های کاپیتانی داخل کابین عرضه می‌شدند را به یاد می‌آورید؟ خب شرکت تیونینگ هارتمن تصمیم گرفته در جهتی کاملاً متفاوت ون کمپر اسپرینتر را مزین کند هرچند ما کاملاً مطمئن نیستیم که افراد به دنبال ونی باشند که کابین آن از فولاد و آلومینیوم تشکیل شده و معمولاً این‌گونه ترکیب‌بندی را می‌توان در ون‌های باری دید.


هارتمن کار خود را با مرسدس بنز اسپرینتر سقف بلند انجام داده است. در نمای بیرونی شاهد اضافه شدن اسپویلر جلویی، رکاب‌های جانبی و مجموعه‌ای از رینگ‌های آلیاژی با رنگ خاکستری متالیک هستیم. با در نظر گرفتن اینکه رنگ ون مشکی بوده و شیشه‌ها نیز دودی هستند، قطعاً شاهد ونی گیرا و چشم‌نواز هستیم.


همان‌گونه که حدس می‌زنید بخش اعظم تغییرات در کابین اعمال شده‌اند. سقف و دیواره‌ها برای کاهش سر و صدا پوشش مخصوصی داشته و کف آلومینیومی مدولار نیز برای تثبیت صندلی‌ها و دیگر تجهیزات نصب شده است. با استفاده از این کف‌پوش می‌توان تمامی تجهیزات کابین را به آسانی بیرون آورد و آن را به ونی باری با کف‌پوشی آلومینیومی تبدیل کرد.

اما تجهیزات رفاهی و مبلمان داخل کابین عبارت‌اند از کابینت‌های کناری که دارای ظرف‌شویی، گاز و میز تاشو و… که تنظیمات خوبی را دارند. پوشش چرمی روی تمامی صندلی‌ها بکار رفته و سیستم تهویه‌ای که روی سقف واقع شده باعث خنک نگه داشته شدن کابین می‌شود. نورپردازی LED نیز در نشان دادن زیبایی‌های کابین نقش دوچندانی دارند.

گاهی اوقات کنترل اوضاع از دست برخی از کمپانی‌های تیونینگ خارج می‌شود اما ون اسپرینتر هارتمن هم برای تعطیلات آخر هفته و هم برای اهداف تجاری کاربرد دارد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. امپراتور لامبورگینی

    ۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    بی نهایت شیک و دلربا شده. مخصوصا با رنگ مشکی. انگار رنگ‌ مشکی رو‌ فقط واسه بنز درست کردن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. یاس ی

    ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (1019 ديدگاه)

    واقعا با توجه به دوکاره بودن عالی شده، هستن ونهایی که داخلشون بسیار لوکس طراحی شده ولی این باتوجه به نوع کاربرد دوگانه عالی شده.

    موافقم 1
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا