تیونینگ عجیب مرسدس-مایباخ S600 توسط تیونر Scaldarsi

قدرت مایباخ S600 به 888 اسب بخار افزایش‌یافته و قیمت آن‌ 1.1 میلیون پوند تعیین‌شده است

همان‌طور که میدانید تیونرهایی چون منصوری، برابوس، هامان و دیگر شرکت‌ها، خودروهای مختلف دنیا را تیونینگ و تقویت کرده و آن‌ها را با عملکردی ارتقاءیافته و ظاهری متفاوت از نسخهٔ استاندارد عرضه می‌کنند. حال تیونری بنام Scaldarsi نیز مرسدس-مایباخ S600 را تیونینگ کرده و آن‌را بانام «Emperor I» عرضه کرده است. در این تیون، مایباخ S600 کاملاً لباس جدیدی را بر تن کرده و تغییرات فراوانی را تجربه نموده است.

scaldarsi-emperor-i-17

اول‌ازهمه به کیت بدنهٔ امپراطور می‌پردازیم که در قسمت جلو کاملاً شبیه به واکسهال اینسیگنیا VXR شده است. همچنین در بسیاری از قسمت‌های جدید این خودرو همچون رینگ‌های غول‌پیکر و سر اگزوزها از طلای 24 عیار استفاده‌شده است.

 

در داخل اما کلیت طراحی داخلی S600 حفظ شده است اما می‌توان تقریباً پوست هر حیوانی را که تصور کنید برای پوشش داخلی امپراطور سفارش داد به‌گونه‌ای که درمجموع 24 نوع مختلف پوست برای پوشش داخلی خودرو قابل سفارش است که می‌توان آن‌ها را در 28 رنگ مختلف انتخاب نمود. بعلاوه امکان سفارش 78 نوع چوب برای تریم داخلی در کنار 16 رنگ بدنهٔ خارجی نیز وجود دارد. همچنین مانند تصاویری که از این خودرو مشاهده می‌کنید می‌توان تمامی اجزا را با تریم مسی نیز سفارش داد.

بااین‌حال اگر می‌خواهد از گزینه‌های سفارشی‌سازی فراوان این تیون بیشتر تحت تأثیر قرار گیرید می‌توانید جام‌های نوشیدنی سفارشی، کیف‌های قابل‌حمل و حتی یک نسخهٔ خاص بانام Edition Rolex را نیز برای امپراطور سفارش دهید.

خبر خوب اینکه در زیر کاپوت امپراطور پیشرانهٔ تقویت‌شدهٔ برابوس نصب‌شده است. این همان موتور 6.3 لیتری V12 دو توربویی است که در برابوس Rocket 900 بکار می‌رود. پیشرانه‌ای که 888 اسب بخار قدرت داشته و به‌راحتی جثهٔ 2335 کیلوگرمی امپراطور را ظرف تنها 3.7 ثانیه از صفر به سرعت 96 کیلومتر در ساعت می‌رساند.

scaldarsi-emperor-i-6

اما قیمت این خودرو چقدر است؟ طبق اعلام تیونر، قیمت 1.1 میلیون پوند برای امپراطور I تعیین‌شده است که افزایش فوق‌العاده‌ای نسبت به قیمت 165,700 پوندی نسخهٔ استاندارد مایباخ S600 دارد. بااین‌حال Scaldarsi اعلام کرده که تنها 10 دستگاه از این خودرو را تولید خواهد کرد.

علاوه بر این، Scaldarsi گفته است که هم‌اکنون در حال کار بر روی تیونینگ خودروهای دیگری ازجمله امپراطور II (مرسدس بنز S65 AMG کوپه)، امپراطور III (بنتلی بنتایگا)، امپراطور IV (مرسدس بنز G65 AMG) و امپراطور V (بوگاتی شیرون) می‌باشد.

scaldarsi-emperor-i-14

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امیر دهقان

نویسنده و مترجم سایت پدال، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی

18 دیدگاه

  1. سعید
    سوابق: (39 دیدگاه) ,

    خیلی عجیب و غریب و خاص شده مخصوص فیلم های هالیوودی شده

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      خییییییییییییییییییییییییییییلی خوووووووووووووووووووووووووبه

      پاسخ
    2. محمد
      سوابق: (68 دیدگاه) ,

      بسیار زیبا و لوکس شده به این میگن تیونینگ حرفه ای نه این که فقط بیان رینگ عوض کنن ارتفاع رو کم کنن یا این که تیکه های فیبر کربن بچسبونن به ماشین

      پاسخ
      1. uss zumwalt DDG-1000
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        من اگه میلیارد دلار ثروت داشتم قطعا یکی از خودروهام بود.
        از ی خودرو سوپرلوکس هر انتظاری داشته باشی در روح این خودرو وجود داره

        پاسخ
    1. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3759 دیدگاه) ,

      با تشکر.
      منم خوشم نیومد.
      از یک کار تیونر هایی مثل منصوری یا همین برابوس خیلی بدم میاد. اونم حذف لوگوی اصلی ماشینه. بنز و مایباخ کلی برای ساخت این ماشین زحمت کشیدن بعد این درست نیست بگردیم هر جا لوگوی بنز بود سریع مخدوشش کنیم. یا کاری که منصوری در مورد لامبورگینی و پورشه و بنز و … میکنه.
      در حالی که مثلا novitec یا heffner یا UGR اصلا این کارو انجام نمیدن.
      به نظرم 75 درصد کار رو شرکت های اصلی انجام میدن تیونر ها میتونن لوگوی خودشون رو کنار نشان برند اصلی بزنن.
      کسی که 5 میلیارد پول واسه یه ماشین میده به brand و لوگوی اون خیلی اهمیت میده.

      پاسخ
      1. دانیال
        سوابق: (64 دیدگاه) ,

        دوست عزیز بسیاری از مشتری های برابوس و منصوری پول میدن که یه منصوری داشته باشن نه یه بنز یا لامبورگینی معمولی.کسی که یه ماشین با تیونینگ منصوری میخره یقینا دوست نداره ماشینش با نسخه استاندارد با چند صدهزار دلار اختلاف قیمت یکسان بنظر برسه.در ضمن تو تیون های منصوری تنها قسمتی که بدونه تغیر میمونه شاسیه وگرنه همه چیز از رینگ و موتور و سیستم تعلیق و تمز ها و کابین باز طراحی شدن و با نمونه های ساخت شرکت جایگزین میشن.حتی تو تیونینگ کربونادو و تروفیو بدنه هم باز طراحی شد و از اول با فیبر کربن ساخته شد.یقینا ابر تیونر دنیا کارش فراتر از نصب توربو و افزایش قدرته.

        پاسخ
        1. uss zumwalt DDG-1000
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          ولی بی انصافی نکنیم منصوری واقعا کارش درست

  2. مجید
    سوابق: (468 دیدگاه) ,

    طراحیش خیلی فانتزی و اغواکننده هستش ولی رینگاش واقعا زیباست

    پاسخ
  3. محمد حسین
    سوابق: (139 دیدگاه) ,

    خیلی ناشیانه و بچّه گانه تیون شده( البته اگه بشه بهش گفت تیونینگ!). S کلاس یک اتومبیل همه چی تمومه ونیازی به بهبود نداره ؛ بنابر این تیون کردنش هم کار هرکسی نیست. حالا اگه بعد از دوقرن یکی پیدابشه که برای این کار اعلام آمادگی کنه اون BRABUS یا منصوریه .

    پاسخ
  4. مهدی 911
    سوابق: (93 دیدگاه) ,

    با طلا خزش کردن قیمتش هم 6 7 برابر شده

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل BMW E9
    BMW E9
    سوابق: (395 دیدگاه) ,

    تشکر از مترجم و همین طور برای قرار دادن این مطلب در سایت.

    پاسخ
  6. دانیال
    سوابق: (64 دیدگاه) ,

    فکر نکنم عربا هم برن بخرنش آخه خیلی تخیلی شده.خیلی افراطیه.به قول ستیو جابز زیبایی در سادگیست

    پاسخ
  7. Saied
    سوابق: (823 دیدگاه) ,

    بعضیا خیلی ***. اخه با پوست حیون چیکار داری. این ادما با گرگ درنده هیچ فرقی ندارن که هیچ. خصلتشون از اونا بدتره. چون حد اقل گرگ به خاطر نیازه غذا شکار میکنه. نه بخاطره لاکچری بودن . واقعا متاسفم

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.