طراحیمرسدس بنز

بازتعریف تجمل توسط مرسدس-مایباخ 850 لندولت 2020

مرسدس-مایباخ G650 لندولت نسخه‌ی رؤیایی مرسدس G واگن برای دوستداران این خودرو است اما این تنها شروعی برای برند مرسدس-مایباخ به شمار می‌رود. هنرمند معروف Jan Peisert رندری جدید از سدان طویل و لوکس مرسدس-مایباخ را به تصویر کشیده است. او این خودرو را مرسدس-مایباخ ۸۵۰ لندولت می‌نامد و در شکل‌دهی آن از طراحی کانسپت برجسته‌ی مایباخ ۶ و مرسدس-مایباخ S600 فعلی الهام گرفته شده است.

2020-mercedes-maybach-850-landaulet-rendering
این دو خودرو با هم ترکیب شده‌اند تا کانسپتی با نمای اورهنگ طویل در جلو و عقب و فرمی ظریفی که به خوبی گویای ارزش مایباخ است را به وجود آورند.

2020-mercedes-maybach-850-landaulet-rendering-2
۸۵۰ لندولت دارای جلوپنجره‌ی شیکی است که ما را به یاد مایباخ ۶ کانسپت می‌اندازد. جزئیات کرومی عمودی به همراه لوگوی مایباخ حالتی جذاب را به وجود آورده و در حالت خودران یا نرمال شکل خاصی به خودرو می‌بخشند. دوربین‌های دید عقب نیز جایگزین آینه‌های استاندارد شده‌اند تا خودرو شکل آئرودینامیکی بهتری داشته باشد. چراغ‌های LED جلو نیز ظاهری گیراتر ایجاد کرده‌اند.

2020-mercedes-maybach-850-landaulet-rendering-01
این کانسپت از فاصله‌ی بیشتر بین محورها نسبت به S600 کنونی برخوردار بوده و بنابراین کابین جادارتری دارد. یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر در جلو و دو پیشرانه الکتریکی در عقب مجموع قدرت ۸۵۰ اسب بخاری را تولید می‌کنند. از همین‌جا می‌توان به علت نام‌گذاری خودرو اشاره کرد. ۸۵۰ لندولت نیز همانند کانسپت مایباخ ۶ محدوده‌ی حرکتی حدود ۳۲۰ کیلومتری دارد.

Mercedes-Benz vision Maybach 6 concept 2016
Mercedes-Benz vision Maybach 6 concept 2016
Mercedes-Maybach S600 2016-
Mercedes-Maybach S600 2016-
این خودرو به‌صورت استاندارد با رینگ‌های ۲۴ اینچی ارائه شده و سیستم فرمان پذیری هر چهار چرخ داشته و نیروی پیشرانه به تمامی چرخ‌ها منتقل می‌شود. البته منحصربه‌فردترین ویژگی این خودرو سقف بازشدنی آن است. سه پانل شیشه‌ای به داخل صندوق‌عقب تا شده و همین امر باعث دسترسی سرنشینان عقب به هوای آزاد می‌شود. Peisert معتقد است این خودرو در صورت تولید می‌تواند سال ۲۰۲۰ وارد بازار شود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. Man

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (71 ديدگاه)

    عزمت ماشین آدمو میگره. فکر کنم که دیگه این آخر تجملات و راحتی باشه. و از سایر رقبا بالا بود بالاتر هم رفت.

    موافقم 2
    مخالفم 0
    1. اقای 918

      ۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      کم کم دیگه خودروساز ها دارن چراغ ها رو حذف میکنن اینقدر باریک اخه ……

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Ace

      ۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      یک زمانی بعضی دوستان مایباخ رو یک برند ورشکسته و تموم شده میدونستن.
      خوشحالم که بنز داره اینطوری اسم مایباخ رو زنده نگه میداره
      نهایت شکوه ……… .

      موافقم 1
      مخالفم 0
    3. امیر

      ۷ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (5 ديدگاه)

      عظمت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. ناشناس

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11 ديدگاه)

    جلوش بسیار عالی و پشتش وحشناک زشت

    موافقم 0
    مخالفم 2
  3. سینا

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (347 ديدگاه)

    حیف که تو پارکینگ ما جا نمی شه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hamid_hk

      ۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (62 ديدگاه)

      البته ما مشکل پارکینگ نداریم چون کلا پارکینگ نداریم:) تو کوچه می زارمش.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. Kamran

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (919 ديدگاه)

    درود به روح افسانه‌های دنیای‌ خودرو گوتلیب دایملر ویلهلم مایباخ و پدر دنیای خودرو کارل بنز کبیر، که پرستیژ، عظمت و اعتماد رو با مرسدس بنز معنا‌ کردن

    نشان سه پر مرسدس یعنی تسلط بر زمین دریا و اسمان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ENER-G-FORCE

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (204 ديدگاه)

    مدل ارائه شده زیباست ولی یک اشکال داره …
    اگه دقت کنید مدل کوپه ویژن6 با اضافه کردن یک در به سدان تبدیل شده این در حالیه که بقیه المان های بدنه ماشین بدون تغییر باقی مونده. انحنا و فرم بدنه فقط متناسب با مدل کوپه ست برای همینه که ویژن 6 بیشتر به دل می شینه . من و باش ! دارم راجع به میراث گوتلیب دایملر , ویلهلم میباخ و کارل فردریش بنز!!!!! نظر میدم…!!!!!!! موفق باشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. محمد رضا

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (804 ديدگاه)

    مرسدس بنز یکبار شکست بدیرو دربین سال های 2002 تا 2011 با تولید خودرو هایی با برند میباخ تجربه کرد. واگر بخواد دو باره وارد قلمرو بنتلی و روزلزرویس بشه شکست میخوره .البته سهم قطعاتی که در این دوانگلیسی هست بیشترش از آلمان وارد میشه
    اگر به مقایسه های او زمان توجه کنید میباخ حتی از رولزرویس هم بهتر بود. ولی شاید بالای40 سال کار لازم بازشه تا میباخ رو از نظر اعتبار و برند بالا تر از رولزرویس ببره
    البته همه میدونیم که. اگر مهندسی آلمانی نبود قطعا رولز رویس وبنتلی هم مثل سایر انگلیسی ها به فرا موشی سپرده میشدن چون هیچ کس بجز آلمانی هانمیتونه خودرویی بسازه که بشه بهش گفت بهترین سدان لوکس جهان
    البته تمام تکنولوژی ای که امروز در بوگاتی هست تماما آلمانیه که سریع ترین وباشیرون پرشتاب ترین خودرو جهانه

    موافقم 1
    مخالفم 1
    1. پهلوان مک لارن

      ۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (2751 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز محمدرضا جان.امیدوارم خوب باشی.
      ((البته همه میدونیم که. *اگر مهندسی آلمانی نبود قطعا رولز رویس وبنتلی هم مثل سایر انگلیسی ها به فراموشی سپرده میشدن ??چون هیچ کس بجز آلمانی هانمیتونه خودرویی بسازه که بشه بهش گفت بهترین سدان لوکس جهان??*
      البته تمام تکنولوژی ای که امروز در بوگاتی هست تماما آلمانیه که سریع ترین وباشیرون پرشتاب ترین خودرو جهانه))
      دوست عزیز و گرامی.الان مک لارن-استون مارتین-جگوار -لندروور-و…..(اگه بخوام بگم زیاد میشه مثل کیتینگ -نوبل-وخیلیای دیگه)الان بدون آلمانی ها به فراموشی سپرده شدن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!
      شما اصل کاری ها رو ول کردی فقط معیارتون بنتلی و رولز رویس و مینی هستش؟؟؟؟
      من بازم میگم سرمایه(در درجه ی اول) و مدیریت درست باعث پیشرفت میشه نه یه کشور خاص.
      دوست عزیز شما به جز انجین بوگاتی یه سرچی بکنید و ببنید قطعات بوگاتی(مثل گیربکس و سیستم ترمز و….)از کجاها تامین میشه.بعد بگین تمام تکنولوژی های بوگاتی آلمانیه.
      شاید سریع ترین باشه ولی پرشتاب ترین قطعا نیست.
      در باره ی سدان لوکس هم شما باید منتظر نسل جدید xj باشید بعد خواهید دید که به جز آلمانی ها خیلیای دیگه توانایی ساختن بهترین سدان رو دارن.
      امیدوارم از این به بعد کمی منطقی تر به قضیه نگاه کنید.و همچنین با آگاهی بیشتری کامنت بزارین.
      موفق باشی.

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. محمد رضا

        ۷ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (804 ديدگاه)

        یعنی شما میگی جگوار خودرویی برای رقابت با بنتلی ورولزروس میسازه وبهتر از اونها؟ وبدون کمک آلمانها؟ این امکان نداره.
        جگوار در تمام مقایسه های حرفه ای در پس بنز بی ام و بوده ومثال نقضش رو بیار
        خیلی از قطعات مکلارن هنوز از آلمان وارد میشه
        اصلا مکلارن باکمک بی ام و خودرو ساز شد به باکمک مرسدس ادامه پیداکرد
        واگر بی ام و نبود قطعا f1 نمیتونست سریعترین وپرشتاب ترین خودرو جهان بشه
        تقریبان تمام قطعات ویرون بجز گیربکس ایتالیاییش حتی شاسی به طور کامل آلمانیه ومسلا لاستیکاش یا پوسته بدنش که تو فرانسه تولید میشن

        واما لندرور وآستون مارتین
        جزء بهترین سوپر اسپرت سازهای مستقله اما بهترین نمیتونی باشه چون تکنولوژی آلمان توش نیست وطبق معمول شیرون در سرعت شتاب وهندیلگ بهترینه
        لندروروچون پلتفرم شاسی بلنداش ازسدان قرض گرفته نشده در تمام نمونه های تولیدی هرکدام در کلاس خودشون در آفرود بیرقیبن وحتی glsوبنتایگارو هم پشت سر میزاره
        چون بیماری پلتفرم سدان به اونها سرایت کرده
        ودر واقع در تمام کلاس های شاسی بلند باهیچ خودرو یی قابل مقایسه نیست نه اینکه فقط بهتر باشه نوع استفادشون متفاوته وجهان به شدت به این خورو ساز تشنس وبهش احتیاج داره
        البته روی آسفالت از تمام رقیباش به دلیل. خشک تر بودن سیستم تعلیق عقب میوفته که به دلیل کلاس کاری جداش هست
        ولی باز هم با اختلاف از gکلاس عقب میوفته و باز هم
        بهترین آفردر دنیا توسط یک آلمانی ساخته میشه
        بهترین شاسی بلند روی آسفالت بنتایگا
        بهترین سدان دنیا فانتوم که حتی بدنه اون پس از رنگ در آلمان به بریتانیا فرستاده میشه
        شیرون هم که از نظر شتاب سرعت وهندلینگ در جهان اوله
        شما هیچ خورویی در هر کلاسی رو نمیتونی در مقام اول جهان ببینی مگر اینکه 70% قطعاتش توی آلمان تولید بشه

        موافقم 1
        مخالفم 0
  7. shirko

    ۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    بسیار ماشین راحت و لوکسی می شه ولی تا رسیدن به رلزرویس و بنتلی راه زیادی رو در پیش داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ایران

      ۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (3 ديدگاه)

      نباید این و با یه برند لوکس یا نهایت سوپر لوکسی مثل رولزرویس و بنتلی مقایسه کرد تعریف جدید اینه ابر لوکس قبلا میگفتن ابر قدرت به کشورهای ابرقدرت(یا سوپر پاور) الان تعریفه جدید و بالاتری از ابر قدرت در اومد به معنی هایپر پاور این همون هایپر پاور اتومبیل هاست

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا