مرسدس بنز

نگاهی به داخل اتاق مرسدس بنز کلاس C جدید

فرصتی دست داد تا از نزدیک با مرسدس بنز کلاس C مدل ۲۰۱۵ آشنا شویم؛ البته نه به صورت تست رانندگی و مسائل فنی دیگر، بلکه با طراحی داخلی و تکنولوژی‌های جدیدی که در آن به کار رفته است.

2015 Mercedes-Benz C-Class interior
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C-Class interior

یک اتاق تنگ و تاریک که فقط می‌شد داخل مرسدس بنز کلاس C نشست و از بودن در آن لذت برد. در اولین لحظات، صفحه نمایش سیستم اطلاعات و سرگرمی که عملکرد لمسی بسیار هوشمند است، خودنمایی می‌کند. طراحی داخلی از جهات زیادی شبیه به آخرین مدل‌های کلاس S است. در واقع، طراحی داخلی این نسل از خودروهای کلاس C مرسدس بنز، تغییرات زیادی به خود دیده است. طراحی داخل کابین پر از زیبایی و ظرافت است و عناصری مانند چوب گردوی صیقل داده شده، پلاستیک پیانو-بلک، نوارهای نازک چوبی در آن به کار رفته است. کنترل‌های شیشه‌ها و صندلی‌ها، و همین‌طور سوئیچ چراغ‌ها، مستقیماً از خودروهای کلاس S، الهام گرفته شده‌اند. می‌توان به جرئت گفت که کابین مرسدس بنز، محیطی راحت‌تر از خودروهایی مانند بی‌ام و سری ۳ یا آئودی A4 است. تنها نکته ناامید کننده در طراحی داخلی این خودرو درپوش جای قهوه است. مطمئناً این قطعه با لیزر برش داده شده تا به خوبی در جای خود قرار بگیرد، امّا در عین حال، گوشه‌های آن به صورت نوک‌تیز رها شده است و این احساس را به وجود می‌آورد که انگار، طراحی نیمه‌کاره مانده است. البته جاهای دیگر کابین، از این خبرها نیست.

2015 Mercedes-Benz C-Class interior
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C-Class interior

در دنیای مرسدس بنز، آخرین تکنولوژی‌ها از کلاس S شروع شده و سپس وارد مدل‌های کوچک‌تر و ارزان‌تر می‌شوند. در همین راستا، سیستم اطلاعات و سرگرمی بنز وارد خودروهای کلاس C شده است و از یک صفحه نمایش لمسی استاندارد برای کنترل آن استفاده شده است. صفحه نمایشی که در حال حاضر، بر روی خودروهای کلاس S نصب نشده است. امّا در مرسدس بنز کلاس C، در بالای سوئیچ‌های فرمان، صفحه نمایش بزرگی قرار گرفته که طراحی گرافیکی جالبی دارد و کار با آن، بسیار راحت است. سیستم لمسی آن طوری برنامه‌ریزی شده که وقتی از تمام دست به جای انگشتان استفاده کنید، عمل نخواهد کرد. ورود به بخش‌های مختلف در منوهای بالا و پایین، با استفاده از دکمه‌های چپ و راست، و بالا و پایین انجام می‌شود و شامل مواردی مانند تلفن، موزیک، جهت‌یاب و … می‌شود. کار با سیستم مدیریت بعد از چند وقت، بسیار ساده می‌شود، با این حال می‌توان حالت فرمان صوتی را نیز فعال کرد.

2015 Mercedes-Benz C-Class head-up display
۲۰۱۵ Mercedes-Benz C-Class head-up display

جزئیات صفحه نمایش نیز بسیار چشمگیر است؛ طوری است که انگار با یک آی‌پد کار می‌کنیم. خودروی کلاس C مدل ۲۰۱۵ یک صفحه نمایش لمسی ۸/۴ اینچی دارد که دارای وضوح تصویر بسیار بالایی است و واکنش‌های خیلی خوبی دارد. همچنین طیف رنگی بالا و تغییر زاویه آن به بالا، از دیگر مزیت‌های این صفحه نمایش هستند.

هنوز تست رانندگی این خودروی کلاس C انجام نشده و نظر کلی در مورد خودرو سخت است. ولی با این حال، طراحی داخلی آن تغییر کرده و فوق‌العاده شده است. همچنین مرسدس بنز اعلام کرده که می‌خواهد قیمت این خودروی مدل ۲۰۱۵ را در حدّ همان مدل ۲۰۱۴، نگه دارد و این به نفع خریداران جدید این خودروهاست، زیرا با صرف همان پول، می‌توانند به امکانات مناسب‌تری دست یابند.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۹۴ دیدگاه‌ها

  1. suv

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    زیباااااااااااااااااااااااست.

    موافقم 3
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۲۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      خیلی خیلی خیلی داخل زیباست…

      اما اون مانیتور باید داخله داشبرد باشه…

      موافقم 3
      مخالفم 0
      1. Kurosh

        ۲۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (310 ديدگاه)

        مرسدس بنزو کمتر این ازش انتظاری نیست …
        واقعاً مشتری هاشو سوپریز می کنه..

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. شایان

        ۲۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        پس چطور راننده ببینه؟ اونا فکر همه جارو میکنن شما نمیخواد اظهار فضل کنی

        موافقم 1
        مخالفم 0
      3. حمید

        ۲۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        با نظر Slr کاملا موافقم ، بیخودی دیسلایک ندید ، چون بنزه آیه قرآنه که همه کارهاش درسته ؟ داشبورد قشنگه ولی مانیتورش ضایع است ، انگار یه تبلت با چسب بچسبونی اون جلو ، در جواب شایان عزیز هم بگم که مگه مانیتور تو داشبورد کار گذشته شه مثل ب ام و سری 5 قدیم راننده نمیبینه ؟ بعدشم اصلا راننده قرار نیست اون مانیتور رو ببینه بجز زمان پارک . شما سوار ماشین مانیتور فابریک بشید dvd بذارید سرعت از 20کیلومتر بیشتر شه تصویر میره و فقط مانیتورهای عقب پخش میکنن و شما فقط صدا رو دارید . اون اصلا مانیتور راننده نیست که بخواد ببینه ، GPS که صوتی خونده میشه بقیه اطلاعات هم روی head up display و نمایشگر کوچیک پشت آمپر میاد .

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. حمید

        ۲۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        واقعا از اکثر دیدگاه هات خوشم میاد slr ، کاملا درسته چیزی که هیچ کس اشاره نکرد بهش . تو عکس اول چی میبینید ؟airvent های گرد ، صفحه کیلومتر گرد ، فرمونی که فرم انحناش کاملا هماهنگ و زیباست و از همه زیباتر خط انحنایی که از انتهای در شروع شده از رو صفحه کیلومتر رد شده و یه دفعه به تبلت مستطیل میرسیم که هیچ سنخیتی با این انحناها نداره و خط داشبورد رو بریده، هر چقدر میخوای دیسلایک بدین ولی مجسم کنید اون تبلت که چسبوندن اونجا میرفت داخل داشبورد و انحنای داشبورد بدون اینکه قطع بشه از روی مانیتور هم رد میشد و ادامه میداد ، زیباتر بود.

        موافقم 1
        مخالفم 0
      5. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود بر همه.
        بهترین جای مانیتور همون جاست.
        شک نکنید.
        خدایا کارمون به جایی رسیده که داریم از مرسدس بنز ایراااد میگیریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        خدایا مارا به راست هدایت بفرما.
        این بنز در سگمنت c هست.
        پس باید در حد عرف و معقول نسبت به بقیه محصولات بنز ارزان تر تمام بشود.
        این مانیتور بوده که باید تحت تاثیر طراحیه جلوداشبورد قرار بگیره نه جلو داشبورد.
        همیشه اول کل هست بعدا جزئ.
        بعدشم مطمئن باشید که اگر مانیتور در جلو داشبورد قرار میگرفت.منهای این که شاید داشبورد به این زیبایی نبود هزینه ی ساخت این مدل بالاتر بوده و نیازمند یک قالب سازیه بیشتر برای مانیتور بوده.
        این کم کاری نیست.
        این کار بنز داره به یک الگو در تمامیه مدل های کوچکش به حساب می اید.
        بدون تعصب و بدون نگاه فنی به این مسایل نگاه نکنید.
        همه ی زندگیه ما شده قشنگی.قیافه.تیپ.
        کاربرد و کیفیت و واقعیت و لرهان از ما دور شده.
        در ضمن المان ها بیش از حد منظم و با دقت و دقیق و….. هستند.

        ((( به امید دیدن نگاه های فنی تر )))

        موافقم 2
        مخالفم 0
      6. LAMBORGHINI DIAM

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        معلومه که تست رانندگی اش خوبه . از ویژگی های بسیار خوب مرسدس که قابل مقایسه با هیچ ماشینی نیست طراحی داخلی تجملی و اشرافی و رانندگی روان این خودرو است!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      7. محسن.د

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        خیلی خیلی زیباست ولی به نظر منم اون مانیتور یکم نابهمگونه!

        موافقم 1
        مخالفم 0
      8. حمید

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        میلاد جان فقط آلمان فقط بنز ، چطور همه از طراحی تکراری پورشه و ب ام و ایراد میگیرین بعد به انتقاد از بنز میرسه میگی ما را به راه راست هدایت فرما ؟ منم میدونم این داشبورد c class هست و توقع ندارم به اندازه s هزینش کنن ولی این دلیل نمیشه که چون میخواد کم هزینه بشه زحمت طراحی بهتر جای مانیتور رو به خودش نده . بازم میدونم اول کل طراحی میشه بعد جز یه طوری حرف میزنی انگار ما از پشت کوه اومدیم!!!در ضمن برای بنز خیلی هم هزینه مهم نیست ، نه مثل تویوتا دنبال سود زیاد و فروش دهن پر کنه نه به اندازه کیا و هیوندای ارزون ، بنز c و ب ام و 3 گرون ترینها در کلاس خودشون هستند و ازشون انتظار میره بهترین هم باشند . واسه بنز هزینه پایین اولویت نیست . مهندسی اولویته همیشه هم همین بوده . اگر این مانیتور کیا بود اهمیتی نداشت ولی بنز چون بنزه باید بهش ایراد گرفت . این مانیتور واسه بنز ایراده عاره . من نمیفهمم شماها که اون همه از داشبوردهای ب ام و ایراد میگرفتین یه همچین مانیتوری رو چطور قبول میکنید

        موافقم 1
        مخالفم 0
      9. km

        ۲۲ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (679 ديدگاه)

        من نمیفهمم طراحی داخلش چشه؟ مانیتورو اونجا نمیذاشت کجا میخواست بذاره؟ فقط رنگش صندلیاش اسپرتن که بعضیا میتونن دوست نداشته باشن. دیگه دریچه کولر که الان این شکلی مده و خیلی هم بهش میاد :|

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. slr722

      ۲۲ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      من مخالف زیاد دارم چون مثل دیگران نیستم…

      موافقم 2
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۲۲ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        ا باریکلا

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. mohammada

      ۲۳ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6 ديدگاه)

      خوشا تیبا و خوشا به داشبورد زیبایش !!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. زیگما

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    واقعا زشته.وااااقعا زشته.ساده و زشت.خیلی خیلی زشته.فکرش هم نمیکردم در این حد زشتو ساده باشه

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. altima3600

      ۲۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (138 ديدگاه)

      زیگما نظرت مثبته وجنبهشو داری که جو خراب کنی

      موافقم 1
      مخالفم 0
    2. LAMBORGHINI DIAM

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      زیگما معلوم شد که فقط برای جنجال راه انداختن نظر می دهی . هیچ کسی نمی تونه بگه طراحی اش زشته!!!!!ممکنه بگه یه جاش اگه اونجوری بود بهتر بود ولی کسی نمی گه که زشته!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود لامبو جان.

        کسی نباید بگه.
        همه باید سکوت کنند.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 1
        مخالفم 0
    3. شهاب

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (266 ديدگاه)

      این دوستمون چقد دیس لایک خورده!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. km

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    داخلشم شبیه اس کلاسه ولی این عکس ها باید برای مدل اسپرتش باشه. زیگما اگه دوسش نداری میتونی نخری!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. کرمانشاه

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (109 ديدگاه)

    این جور خودروها بر عکس خودروهای کیا و هیوندای بعد مدتی دچار یکنواختی ظاهر نمیشن .خودروهای آلمانی ماندگارن.اصل بر اساس کیفیته نه ظاهر هرچند موندم کجای کابینش زشته خیلی هم شیکه! قطعا مهندسان بنز خیلی کار کردن تا به اون دسته دنده رسیدن که خیلی قشنگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امین

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    بهتر بود مینوشتین سیستم سرگرمی در c کلاس 2015

    به پای conected drive بی ام و که نمیرسه
    ولی در کل مرسدس بنزه دیگه ، حرف برای گفتن نداره!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.
      اقا امین از شما انتظار همچین دیدگاهی را نداشتم.

      صنعت خودرو سازی در دنیا مدیون مفورد و مرسدس بنز است.

      بقیه بوق بزنند .

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. محسن.د

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        آقا میلاد!دوست خوبم! نظرت یخرده تنده ها!

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود بر محسن جان.

        همه دارند از اعلیحضرت مرسدس بنز ایراد های بی مورد میگیرند.
        که اصلا این اعتراض ها و ایراد ها وارد نیست.
        دادگاه هم رسمیست.

        ((( درود بر المان و ماشیناش )))

        موافقم 0
        مخالفم 1
      3. محسن.د

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        نام بنز به اندازه کافی بزرگ هست و با این حرفها کوچیک نمیشه ولی این دلیل نمیشه که دیگران حق اظهارنظر نداشته باشن!

        موافقم 1
        مخالفم 0
      4. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.
        من نگفتم کسی حق نظر دادن نداره.
        میگم صنعت خودرو سازی مدیون شرکت های فورد و مرسدس بنز است.
        ایراد هایی هم که دوستان میگیرند توجه داشته باشند که از پروفسور ((( گوردن واگنر ))) دارند میگیرند.
        چنتا شرکت معدود هستند که طراحاشون لقب پروفسور دارند.
        پس این ایراد ها وارد نیست.
        بی احترامی به کسی نشه یک موقع. همینطور شما محسن جان.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
      5. محسن.د

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        من از این قضیه پروفسور خبر نداشتم. میدونستم منطقی هستی.
        (البته بی منطق بودن از طرفدارهای آلمان به دوره!)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      6. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.
        البته بی منطق نیستیم ولی دیکتاتور هستیم.

        بیا این جا با هم بحث کنیم.

        ((( MILADOLF.G65AMG@GMAIL.COM )))

        ایران و المان

        موافقم 0
        مخالفم 0
      7. حمید

        ۲۲ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        اولین اکسل سه تیکه دنیا رو کی زد ؟ اولین کیلومتر سنج برقی ؟ اولین ماشینی که on-board computer داشت ؟ اولین ماشینی که نشان دهنده زمان سرویس داشت ؟اولین ماشین دیزلی با تزریق سوخت الکترونیکی ؟ اولین چراغ زنون؟اولین چراغ بای زنون؟ سنسور پارک؟زمان بندی متغیر سوپاپ ها؟سنسور تفکیک ایربگ ؟ اولین ماشین غیر فرمولا 1 با گیربکس sequential؟اولین ار HDC کی طراحی کرد ؟اولین خنک کننده آبی دینام ؟ شدت متغیر چراغ ترمز ؟ جواب همش میشه :BMW ، خودروسازی دنیا فقط به بنز مدیونه میلاد جان ، شما درست میگی!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      8. حمید

        ۲۲ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (645 ديدگاه)

        پروفسور باشن طراح هاش ، خدا که یستند ، هرکی پروفسوره درست میگه ؟؟؟ یا کارش بی نقصه ؟؟؟پس بچسبیم به نیوتون فیزیک مدرن رو بریزیم دور چون نیوتون پرفسور بود!!! این چه استدلالیه ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
      9. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۲ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود بر حمید جان.
        بله.
        صنعت خودرو سازی مدیون شرکت های فورد و بنز هست.
        اون موقع که کارل بنز ماشین تولید میکرد بی ام و کجا بود؟؟؟
        موتور هولپیمارم تولید نمیکرد!!!!
        مرسدس بنز در سال 1909 رکورد سرعت 226.91 کیلومتر رو به ثبت رسونده.
        سندش هم هفته نامه ی خودرو ی امروز صفحه اخر شماره ی 163 به تاریخ 30 شهریور.
        این رو مطمئن نیستم ولی فکر کنم سیستم تزریق مستقیم سوخت توسط انژکتور ها در داخل سیلندر ها در مدل بنز گالوینگ بوده.بنز به قدری سرش شلوغه و کارش وسیعه که وقت اینجور کار هارو نداره.
        تو ماشین های تجاری.در همه ی ساز ها و کامیون های مخصوص ارتش .فکر میکنی اسونه طراحیه اینطور ماشین ها؟؟؟؟
        اتوبوس های درون شهری و برون شهری.که بیشترین لقب انتخاب اتوبوس سالرو از ان خود کردند در اروپا.
        ماشین های ون یا مخصوص کار.
        شاسی بلند ها. سواری ها. قایق مرسدس بنز و AMG . هلی کوپتر مرسدس.
        این همه پروژه را داره با اون بحرانی که اروپارو گرفته داره اداره میکنه.
        اگر بخواد تمام فکر و ذکرش رو روی یک موضوع قرار بده که دنیا هیچی کهکشان هارو میگیره.

        شرکت های دیگر در مقابل این لینک هایی که میگذارم چه حرفی برای گفتن دارند؟؟؟
        http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%D9%BE%D8%B1%D9%86%D8%AF%D9%87-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3-%D9%85%D8%B1%D8%B3%D8%AF%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%B2/

        http://www.pedal.ir/%D8%A8%D9%86%D8%B2/%DA%A9%D9%84%D8%A7%D8%B3-%D8%A7%D8%B3-%D8%A8%D9%86%D8%B2-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87/

        برو تحقیق کن ببین کدام کامیون دنیا تونسته بیشترین جوایز رو از ان خود کنه که حتی رقبای ان حتی نتوانند که نصف اون جواز رو داشته باشند!!!!فقط مرسدس بنزه.
        بی ام و اصلا قدرت و تکنولوژیو مهندسیه طراحیه موتور کامیون رو نداره چه برسه به خود کامیون.
        مرسدس بنز برای چندین سال متوالی کامیون سال اروپا لقب گرفته.
        همین طور اتوبوس های درون شهری و برون شهری.
        بی ام و نمیتونه ماشینی در حد کلاس G مرسدس بنز تولید کنه.
        و……..
        که اصلا یادم نیست.
        به موقع و با سند بیشتر برات دلیل میاورم.
        در ضمن بنز ترمز ABS را اختراع کرد.
        تنها ماشینی که تکیه گاه صندلی های عقبش تغییر حالت میده فقط بنز S کلاس است.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید

          ۲۲ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          ب ام و هم متمرکز رو ماشین نیست ، از کیف سی دی بگیر تا دوچرخه و موتورسیکلت ، abs هم سال 78 روی w116 نصب شد و اختراع بنزه درسته.البته که بنز به صنعت خیلی خدمت کرده ولی صنعت فقط مدیون بنز نیست . فراموش نکن میلاد جان این ستاره ایمنی هایی که بنز میگیره مدیون ایربگهایی است که دهه 60 کرایسلر اختراع کرد . صنعت امروز حاصل همکاری همه در گذشته است . مدیر عامل بنز نمیگه صنعت به بنز مدیونه شما میگی !!! این طوریه دیگه هرکسی یه جوره.از اینور عکس هلیکوپتر میندازی میگی بنزه در حالی که همه میدونیم اصلا لوگوی ب ام و پره های در حال چرخش هواپیماست . همه ویدئوها نشون میده mهای ب ام و همیشه از amgهای بنز سر بوده ، نمونش درگ m5،E65،جگوار و پانامرا که M5 همه رو میگره با موتور کوچیکتر از بنز ، با گیربکس ساده تر از PDK پورشه ، نمونش کل کل M3 و C63 تو تاپ گیر ، مطلق نداریم ، صنعت رو همه ساختن نه بنز .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۲۳ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود.
          حمید جان من به شما هیچ جسارتی نکردم که از پشت کوه اومدی.
          اگرم جایی بد حرف زدم و صحبت کردم من معذرت خواهی میکنم.
          اگر قرار به مسابقه باشه فقط AMG را نبین.من برگه های بهتری برات رو میکنم.چرا برابوس رو قایسه نمیکنی که با 8 سیلندر 850 اسب بیرون میده.
          من این برگه هارو رو میکنم.
          برابوس.کیخرر یا کیچر.لورینزر.فاب دیزاین و….. که روی همه ی محصولات کار میکنند و مختص بنز نیستند.
          شرکت AMG از نظر ظاهری و فنی طوری تیون میکنه که از حالت استاندارد و گارانتی خارج نشه.یعنی باید توی چهار چوب کار کنه و مثل دیگر شرکت ها دستش باز نیست.
          و این چهار چوب از نظر شما کم کاری و ضعیف تلقی میشه.
          قبل از این که بی ام و ای در کار باشه یا بهتره بگم خودرو سازی در کار باشه((( البته به جز فورد ))) ارم 3 پر بنز بر این معنا بوده:
          بالی که رو به بالا هست= تسلط بر اسمان.
          بالی که به سمت راست هست=تسلط بر دریا
          بالی که به سمت چپ هست=تسلط بر خشکی.
          اون کیف سی دی هم که شما عرض کردی اصلا ربطی به این موضوع نداشت.چون اگر 2 سال پیش مجله های پلاک رو میخوندید بامحصولات غیر خودرویی خودروساز هارو متوجه میشدی.
          عینک.پالتو.کلاه.چتر.کاپشن.و……
          ایربگ هم ساخته ی امریکایی هاست چون اونها عقیده ای به بستن کمر بند ایمنی نداشتند.
          این چنتا لینک رو هم میذارم تا با محصولات مرسدس بنز اشنا شوی که قبل از اختراع و یا به کار بردن ایربگ چطوری خودروهاشونو تست ایمنی میگرفتند.فقط خواهش میکنم که ببینی وسادی نگیری.همینطور بقیه ی دوستان.از همه خواهش میکنم.بحث برند نیست بحث غیرت و وجدان کاری و کیفیت و ….. است.

          1_http://www.aparat.com/v/g4TkX

          2_http://www.aparat.com/v/rpL04

          3_http://www.aparat.com/v/kGlDU

          4_http://www.aparat.com/v/YOc4t

          5_http://www.aparat.com/v/ogi5c

          6_http://www.aparat.com/v/kdrxq

          7_http://www.aparat.com/v/iPekV

          حمید جان سعی کردم بهترین ویدئو هارو برات بذارم.
          حتما ببین و نظرت رو بگو.

          ((( فقط المان.فقط بنز.فقط هیتلر. )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۲۳ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          در ضمن حمید جان شما نگفتی میدونی نسل اول بنز C کلاس کدام است؟؟؟
          این لینک هایی که برات گذاشتم نمیدونم چرا به خود اپارات وصل نیست.الته من بی ام و و پورشه و ائودی و اپل رو خیلی دوست دارم ولی میگم بنز از همشون سرتره.
          ولی در مقابل دیگر کشور تا پای جونم ازشون حمایت میکنم.
          این رو قبول کن که مرسدس بنز واژه ی ((( ترین ) هارو داره درو میکنه.
          درسته که بنز موتور نمیزنه ولی چند سال پیش شرکت معظم AMG موتور های شرکت دوکاتی رو تقویت میکرد.
          ولی قبول کن طراحی و ساخت کامیون ها زتروس و یونیماگ کار ساده نیست.
          چه برسه به اکتروس و ….
          همینطور اتوبوس.
          این از دوام بالا و استهلاک پایین ماشین های بنز است که در المان به عنوان تاکسی استفاده میشود.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. حمید

          ۲۳ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          میلاد جان من نمیگم بنز کمه ، محض اطلاعت عرض کنم من از هر کسی که تو این سایت کامنت میذاره بیشتر بنز سوار شدم به دلیل علاقه پدرم ، w116چهارتا ،w124 سه تا،w126 یکی،معماری 3تا،w123 سه تا، حتی 180 مدل 1954 هم داشتیم که از اجداد e حساب میشه،حتی 450SEL6.9 که تو ایران انگشت شماره ، اتاق تانک لانک کپل سوسماری شکاری دانشجویی فقط سنم به بنز 170 قد نداد الانم یه معماری 72 داریم بالای 2000 هم تجربه داشتم مدلهای زیادی. مشکل من با بنز نیست میتونی بری تویوتا هایلندر نظرات من رو بخونی که از بنز چی گفتم (خواهش میکنم این کارو بکن) . مشکل من با مطلق گرایی و تعصب بی جاست .حتی اگه بنز هم اشتباه کنه باید پذیرفت (خود مدیران به دور از غرور بارها اشتباهاتی رو پذیرفتند).من با مطلق مخالفم . من میگم بنز همیشه از ب ام و بهتر نیست ب ام و هم همیشه از بنز بهتر نیست . همونطور که میگم بنز با تقلید از سری سه c کلاس رو زد ، ب ام و هم با تقلید از s سری 7 رو زد . من با تعصب بی جا مخالفم . این جا هم این مانیتور جالب نیست حتی اگر مانیتور بنز باشه.در ضمن اینم میگم که توپ آلمان آلمانت پر اد شه حال کنی ، ایربگ هم اختراع آمریکا نیست ، یه مهندس آلمانی برای کرایسلر طراحی کرد .

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. حمید

          ۲۳ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          در ضمن میلاد جان بارابوس رو با m ب ام و مقایسه نکن که اصلا به هم ربطی نداره . اون یه شرکت مجزا است که ماشین رو زیر و رو میکنه و معادل دقیق m ب ام و همون amg است . می تونی بارابوس رو با هامان مقایسه کنی .
          http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/BMW_X6_customised_by_Hamann.jpg
          اگر هم به برگ رو کردن باشه که بهتره یه موتور بهتر از موتور f1 معرفی کنی که با تنفس طبیعی بهتر از اون باشه و سالها رکورد دار باقی بمونه . مطلق گرایی رو بذاریم کنار ، بنز عالیه اما خطاپذیره ، همیشه بهترین نیست و گاهی هم بهتر از بنز وجود داره تو بعضی کلاسها،یکم از slr یاد بگیریم .اسمش اسم یه بنز مک لارنه ولی اعتراف میکنه موتور f1 بی نظیره و مانیتور بنز هم اشتباهه . تعصب رو بذارید کنار . بنز در مجموع عالیه بخاطر این دوس داشتنیه نه بخاطر بی نقص بودن ، بنز هم اشتباه میکنه بی نقص نیست . ب ام و هم همینطور .

          موافقم 0
          مخالفم 0
      10. محسن.د

        ۲۲ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        اینکه یه شرکت تو چندزمینه مختلف حرف واسه گفتن داشته باشه خیلی خوبه و نشون دهنده بزرگی شرکته اما لزوما به این معنی نیست که تو تک تک اون قسمت ها بهترینه! به عنوان مثال شرکت رولزرویس موتورهای هواپیما و همچنین موتورهای کشتی هم تولید میکنه اما آیا میشه گفت پس تو خودروسازی بهترینه؟؟؟!!! اگر بخوایم اینطوری حساب کنیم شاید بشه گفت هوندا از بنز هم سرتره! چون محصولاتش شامل همه این چیزهاست: انواع واقسام خودرو(شامل شهری،اسپرت،شاسی بلند،هیدروژنی،هیبریدی،خورشیدی)،انواع موتورسیکلت(انواع شهری،کراس وحتیGP)،موتور4چرخ،ماشین چمن زن،اره برقی،قایق،روبات انسان نما،هواپیما! و…

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. سینا

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      آخه داری چیه بی ام و رو با این مقایسه می‌کنی؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      این اسمش بنزه، اسمش به تنهایی بی ام و رو قورت می‌ده!!!!!!!!!!1

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. amir.t.

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    نمای داخلش که حرف نداره.دیگه داره کم کم به سمت ماشین های فضای پیش میره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مرتضی

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    شاید بنز میخواد یه وی 124 دیگه ای به بازار عرضه کنه یه سری جاودانه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. حمید

      ۲۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (645 ديدگاه)

      اولا w124 نه v124 ، بعدشم با 124 مقایسه نکنید اون ماشین E بود . این c هست ، c جاودانه نمیشه چون قدمتش به اندازه هیوندای و کیا است ، ماشین موندگار این کلاس فقط سری 3 که دو برابر c قدمت داره .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        درود.
        حمید جان با چی یا با کی میخوای بجنگی؟؟؟؟
        شما اصلا میدانی نسل اول مدل c کلاس کدام بنز است؟
        بعدشم اکثر خودرو ساز ها از …… مرسدس بنز میخورند.
        نشونش همین نسل اول CLS بود که وقتی به بازار اومد اکثر خودرو ساز ها از روی این طرح اتاق کپی و الگو گرفتند.
        همین ائودی و بی ام و و ….

        ((( چشمت را روی واقعیت ها نبند )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. حمید

          ۲۳ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          اتقاقا میلاد جان من نه با کسی نه با چیزی نمیجنگم ، این شمایی که با مطلقگرایی متعصبانه میجنگی.نسل اول c بنز E190 دهه هشتاد بود ، که با یه نظریه کاملا مسخره برای رقابت با سری سه مرسدس میخواست سایز w124 رو کوچیک کنه که بالاخره به نتیجه رسید این کار مضحکه و باید یه ماشین از پایه نو طراحی کرد و کلاس c رو شروع کرد . بعدشم شما با این طرز حرف زدن که همه خودروسازها از … بنز میخورن عابروی هر چی طرفدار بنز و بنز سواره میبری . این چه طرز حرف زدنه ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. حمید

          ۲۳ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          توجه داشته باش عابرو رو بردی نه آبرو ، چون آبروی بنز با این حرفها از بین نمیره.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        3. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۲۳ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          افرین حمید.افرین.خیلی خوشم اومد.
          حالا یعنی شما مطلقگرایی و متعصبانه حرف نمیزنی؟؟؟بهت نشون بدم؟؟؟
          همین سریه 6 کوپه 4 در.
          مگه از نو طراحی شده؟مگه جز اینکه نمای عقب و جلوی ان همانند برادر 2 در خودشه؟
          اگر بنز این کار رو کرده سال 1984 بوده چکار داره به 2014؟بعدشم میتونی موفقیت های اون بنز رو بری مطالعه کنی.
          پارسالا روزنامه ی ایران روزهای 2شنبه یک ویژه نامه ی خودرو داشت.
          دقیقا این مدل بنز 190 E با سریه 3 بی ام و مقایسه کرده بود.
          حالا این کار بی ام و مضحک نیست؟من زیاد مدل های ائودی رو نمیشناسم.ولی اون هم همین کارو کرد!!!
          بله حرف من بد بود.چون خیلی عصبانی شدم.خون خونمو داشت میخورد.خداییش فشارم رفته بود بالا.
          ولی قبول کن که بنز یک چیز دیگست.
          ((( این جیمیل منه.بیا اینجا. MILADOLF.G65AMG@GMAIL.COM )))
          البته شنبه جواب میدم.

          ما بهترینیم.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        4. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۲۳ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          حمید تو تا به حال کجا بودی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          گفتی بنز 450 SEL 6.9 ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
          وتااااااااااااای ترکوندی پسر.ترکوندی.
          خوش به حالت.خوش به سعادتت.
          حتما به جیمیلم سر بزن.

          ((( درود پروردگار بر المان دوست ها )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
        5. حمید

          ۲۳ آبان ۱۳۹۲
          سوابق: (645 ديدگاه)

          میلاد جان ، سالها بنز E کوپه نداشت . حالا مدل کوپه داره و اصلا هم کار بدی نکرده که کوپش رو زده . ب ام و هم سالها سری 6 سدان یا فست بک نداشت حالا زده و اصلا هم کار بدی نیست . ولی اگر یه اتق رو کوچیک بزرگ کنی بندازی تو یه کلاس بالاتر یا پایین تر به نظر من کار قشنگی نیست . مثلا z4 در نظر بگیر همکلاس slk هست حالا ب ام و به جای سری 6 بیاد z4 رو از سر و ته بکشه اسمش هم بذاره z4,190 تا با sl رقابت کنه ، وجدانا خودت تو سر ب ام و نمیزنی ؟ داستان e190 هم همین بود . اگه درست بود چرا بنز ادامه نداد و سری c رو شروع کرد ؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
  8. جلال

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (585 ديدگاه)

    سلام
    خیلی قشنگ شده
    ولی بهتر نبود صفحه نمایشگر رو به صورت یکدست با داشبرد طراحی میکردن؟
    این جوری ادم فکر میکنه یه تبلت رو روی داشبرد نصب کردن…….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    چقدر داخلش زیباست.داشبئردش که خیلی عالی شده.
    نسبت به نسل قبلی هم طراحی و هم زاویه های نرم تر و سیال تری دارد و هم از ان شلوغی و دکمه های زیاد دیگر خبری نیست.
    دریچه های کولرش که واقعا عالی شدن.
    به نظر من حتی از دریچه کولر مدل های SL & SLS & …. که مانند مدل های قدیمی و طرح به علاوه ( + ) خیلی زیباتر هستند.
    لینک هاشونو در قسمت پایین میگذارم.
    قضاوت با خودتان.

    ((( دروغ مثال برف است که هرچد ان را بغلتانید بزرگ تر میشود )))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. slr722

      ۲۰ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (1347 ديدگاه)

      میلاد جای مانیتور جالب نیست…
      انگار یه چیز جدا از ماشینه…

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. یه پسل باهوش

        ۲۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1135 ديدگاه)

        اینگاری یه تبلت رو وصل کردن رو داشبورد

        ولی به هر حال ارادتمند بنزیم دربست

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. شایان

        ۲۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        اتفاقا خیلی قشنگه قدرته تکنولوژیشو به رخ میکشه شما نمیخواد کارشناسی کنی

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. یه پسل باهوش

        ۲۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1135 ديدگاه)

        ببخشید اقا شایان عذر می خوام

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. شایان

        ۲۰ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1355 ديدگاه)

        یه پسل باهوش با شما نبودم با همه چی دانه این سایت بودم!

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      این جلو داشبورد نسل قبل :
      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2012-c-class_uk_version/1024×768/wallpaper_2e.htm

      این هم دریچه کولر طرح قدیم ( به علاوه ):
      http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2014-sls_amg_black_series/1024×768/wallpaper_10.htm

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. فرهاد

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (378 ديدگاه)

    عاشق این رنگ چرمَم
    یعنی با آدم حرف میزنه
    خیلی قشنگه
    بنز داره از رقیباش جلو میفته

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود فرهاد جان .
      بنز از همه جلوتر بود.
      کافیه به قدمت 127 سالش نگاه کنی.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  11. Sina.fb

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    **آقا من قبول نمی کنم این عکس ها تکراری هستن**

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. saied

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    پدال لطفا در مورد RUF هم مطلب بذار . در ضمن ممنون از این همه مطالب قشنگتون .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهدی62

    ۲۰ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (132 ديدگاه)

    مثل همیشه المانه بنزه خوب چی بگم لایقش باشه
    (توجه کردین اثالت وقدیمی بودن طرح اولیه داشبوردو که هر چی طراحی میکنن رو همون پلت فرمه)

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      هر وقت یاد گرفتی اصالت نه اثالت اون وقت بیا حرف بزن.البته از طرفدارای آلمان انتظار دیگه ای نیست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. LAMBORGHINI DIAM

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (4461 ديدگاه)

        زیگما می بینم دوباره قهوه ای شدی!!!!!!!

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. محسن.د

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        زیگما از اول قهوه ای بود :-)

        موافقم 0
        مخالفم 0
      3. مهدی62

        ۲۳ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (132 ديدگاه)

        تو دی گه در مورد طرفدار بودن حرف نزن که طریدی
        اشتباه کردم بابت اشتباهم از همه معزرت میخوام.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  14. کرمانشاه

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (109 ديدگاه)

    زیگما تو طوری رو کره تعصب داری که مدیر عامل هیوندای نداره.نکنه معتقدی آلمانها ژاپنی ها و آمریکایها بی اصالتن و کره اصالت داره!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ali

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (96 ديدگاه)

    یه سوال فنی آقا اون دسته دنده اس یا موس یا جویستیک ؟!!! دیگه ببخشید دیگه من تاحالا از نزدیک این چیزا رو ندیدم ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. احسان ۱۶v

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (133 ديدگاه)

    بخدا قسم سوار یه سمند شدم صاحبش خیلی سمند دوست داشت گفت خداشاهده این سمندا توشون مثه هواپیما میمونه …..آقا من مردم از خنده.دارم فکر میکنم اگه اون آدم بشینه تو این بنز چی میخواد بگه زبونش بند میره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. amir.t.

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (542 ديدگاه)

      احسان جون بعضی ها سمند هم براشون رویاست…(هر کس به داشته هایش مینازد)امیدوارم تا اخرش بفهمی چیه منظورم …

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. مهیار

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (129 ديدگاه)

    مرسی پدال که داخل ماشینا رو به ما نشون میدی که وقتی میخوایم خوابشو ببینیم ضمیر ناخوداگاهمون از داخلش یه تصویر داشته باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. Sina.fb

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    **زیگما جون من که نفهمیدم تو طرفدار کدوم ماشینی یا طرفدا ر کدوم سازنده ای چون هر ماشینی که پدال داره مطلب میزاره تو با اون مخالفی )میتونم دلیلشو بپرسم؟؟رخصت میدید تا بپرسم؟؟!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      من طرفدار هیوندای کیا هستم.ایراد بی دلیل هم نمیگیرم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۱ آبان ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        برو ببینیم بابا.

        هروقت تونستی بگی هیوندای و کیا در سال 1927 در حال انجام چه کاری بودند اونوقت اجازه میدم صحبت کنی!!!!!!!!!!!!!!!

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
  19. اسی 2160

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    بنز همیشه بهترینه هم از نظر سرعت و شتاب کیفیت و طراحی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  20. اسی 2160

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (144 ديدگاه)

    بنز خیلی ماشین با کلاسه تو کاراشم همیشه موفق بوده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. عینک

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    دوستانی که میان مطالب رو به همراه کامنتها میخونند لطفا از نوشته های زیگما رنجیده خاطر نشن و اصلا سوال نشه براتون که چرا همچین حرفایی میزنه.بگذرید.

    تو یه بشقاب نیم کیلو طلا بریزید و تو بشقاب دیگه نیم کیلو شکلاتای رنگارنگ و بزارید جلو یه بچه 2 ساله…….ایا تفاوت ارزشی این 2 رو درک میکنه اون بچه؟خیر.

    با طراحی چنین فضای داخلی واقعا بنز داره به مشتریهاش احترام میزاره.این همه زحمت و شباهت به اس کلاس رو روی کلاس سی پیاده میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. علیرضا

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    خدایا، یه خدایی کن، ایرانیها را لایق بنز و ماشینهای با کلاس بدون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Sina.fb

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    **ببخشید می تونم سؤال بپرسم؟؟
    اونی که اون وسط قرار داره و شبیه موس کامپیوتره وبه جای دنده ی ماشین های ما قرار داره چیه؟؟من خیلی به اون فکر کردم آخرم به جایی نرسیدم،ببخشید دیگه از این جور چیزها ندیدم!!!!**

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود بر پدال.

    چرا دیدگاه من و حذف کردی؟

    موافقم 1
    مخالفم 0
  25. amir.t.

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    دوستانی که میگن مانیتور باید داخل داشبورد باشه ی ذره کم لطفی میکنن.اگه مانیتور داخل داشبورد باشه طراحی و ظاهر داشبورد قدیمی میشه و در این صورت با مدل های قبلیش فرق چندانی نداره.البته نا گفته نماند این طوری که مانیتور رو هم گذاشتن انگار ی چیز کاملا مجزاست و انگار خود شخص براش گذاشته.(نتیجه====از همون اول طراحی داشبورد اشتباه بوده هه هه هه هه هه هه هه هه هه …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. mehran911

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (2025 ديدگاه)

    میلاد ازت خیلی خوشم اومد چه خوب از چیزی که دوست داری حمایت میکنی

    دمت گرم

    موافقم 1
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      نوکرتم.
      ولی مهران جان این حمایت نیست.
      این یک وظیفه است.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 1
      مخالفم 0
  27. Sina.fb

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    دوستان خواهش میکنم به این سوالی که من کردم جواب بدین البته درسته از شما انتظاری نیست این سوال وباید پدال جواب بده.
    حالا بگین اونی که اون وسط قرار داره وشبیه موس کامپیوتر هست ودر ماشین های ما دنده به جای اون قرارداره چیه؟ممنون میشم از اعضا و پدال عزیز.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود بر سینا جان.

      به طور قطع نمیتوان گفت که چیه و چه کاربردی داره.
      ولی به نظر من
      اون قطعه که شبیه دایو هست جوی استیک مانیتور هستش.
      به دکمه های روی ان با دقت نگاه کن.
      فکر کنم اون فلشه کاره برگشت ((( BACK ))) هستش.
      اون ستاره برای علامت گذاری اهنگ یا مخاطبان در دفترچه تلفن است.
      اون یکی را هم نمیدانم.
      ولی خودمم برام سوال شده که اهرم دنده کجاست.
      شایدم توسط دکمه انتخاب دنده بشه که اونور اون جوی استیک هست.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۱ آبان ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      در ضمن سینا جان.
      یک فضای خالی بالای اون 3 تا دکمه هست.
      اون قسمت هر عددی که با دست بکشی توی مانیتور ظاهر میشه و اون شماره گرفته میشه.
      اگر به عکس اخر توجه کنی راحت تر متوجه میشوی.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. masoud v12

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (145 ديدگاه)

    طراحی داخلی این نسل بنز از حالت لوکسی در امده و به طرف اسپورتی شدن رفته و این در حالیست که نسل قبلی حالت کمی لوکس و کمی اسپورتی داشت همان طور که طراحی نسل جدید کلاس اس از حالت نیمه لوکس و نیمه اسپورت به حالت صد در صد لوکسی رفته تا با نوع کاربرد و سایز خودرو هماهنگتر بشه و در ذهن مردم کلاس اس یک خودروی لوکس باشه هر چند که قابلیت اسپورت در ضمیر ناخوداگاه بنز اس کلاس نهفته شده است ولی با چشم قابل دیدن نیست باید باهاش رانندگی کرد تا پی به این موضوع برد در مورد کلاس سی جدید هم همان طور که سبک طراحی داخلیش اسپورتی شده باید طراحی بیرونی خودرو هم نگرشی اسپورتی داشته باشه تا داخل خودرو با بیرونش هماهنگتر جلوه کنه بنده اصلا نمیگم که بنز تقلید کاره ولی باور کنید در طراحی داخل اتاق سی جدید رگه هایی از طراحی لکسوس ای اس جدید و بی ام و سری سه جدید دیده میشه به کنسول کشیدش نگاه کنید یاد ای اس جدید میفتید و به مانیتور وسط هم توجه کنید سری سه جدید در ذهنتان نمایان میشه که البته عرض کردم این نکات بد نیست بنظرم اگر خودروسازها هیچ وقت از هم تقلید نکنن تا ابد طراحی همه خودروها ناقص و قابل انتقاد میمانه پیشرفت طراحی هیوندا طی چند سال اخیر مستلزم این موضوع میباشد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. Sina.fb

    ۲۲ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    **میلاد جان خیلی ممنونم**

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. حمید

    ۲۳ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (645 ديدگاه)

    در ضمن میلاد جان بارابوس رو با m ب ام و مقایسه نکن که اصلا به هم ربطی نداره . اون یه شرکت مجزا است که ماشین رو زیر و رو میکنه و معادل دقیق m ب ام و همون amg است . می تونی بارابوس رو با هامان مقایسه کنی .
    http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/ae/BMW_X6_customised_by_Hamann.jpg
    اگر هم به برگ رو کردن باشه که بهتره یه موتور بهتر از موتور f1 معرفی کنی که با تنفس طبیعی بهتر از اون باشه و سالها رکورد دار باقی بمونه . مطلق گرایی رو بذاریم کنار ، بنز عالیه اما خطاپذیره ، همیشه بهترین نیست و گاهی هم بهتر از بنز وجود داره تو بعضی کلاسها،یکم از slr یاد بگیریم .اسمش اسم یه بنز مک لارنه ولی اعتراف میکنه موتور f1 بی نظیره و مانیتور بنز هم اشتباهه . تعصب رو بذارید کنار . بنز در مجموع عالیه بخاطر این دوس داشتنیه نه بخاطر بی نقص بودن ، بنز هم اشتباه میکنه بی نقص نیست . ب ام و هم همینطور .

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا