فراخوان مرسدس بنز آمریکا برای مدل‌های E ،GLE و S کلاس

سازمان ملی ایمنی ترافیک بزرگراهی آمریکا از اعلام فراخوان برای سه مدل سواری مرسدس بنز خبر داده است. هیچ‌یک از این فراخوان‌ها از نظر تعداد چشم‌گیر نیستند اما تنوع و هم‌زمانی این فراخوان‌ها توجه ما را به خود جلب کرده است.

mercedes-benz-s65_amg_coupe-2015
بزرگ‌ترین فراخوان برای E کلاس و مخصوصاً سدان E300 2017 (در دو فرم تک و دو دیفرانسیل) است که بین 10 دسامبر 2015 و 30 ژوئن 2016 ساخته شده‌اند.

2017 Mercedes-Benz E300
2017 Mercedes-Benz E300

این فراخوان به خاطر سیستم سوخت‌رسانی خودرو است که ممکن است به خاطر برخورد با فریم صندلی عقبی آسیب ببیند. دایملر تخمین زده که تعداد 6858 دستگاه خودرو در آمریکا تحت تأثیر این فراخوان قرار بگیرند.

01_mercedes_gle500e
اما فراخوان‌های کوچک‌تر به تحت تأثیر قرار گرفتن 2215 دستگاه کراس اوور GLE و 996 دستگاه S کلاس کوپه و کانورتیبل مربوط می‌شود. دلیل فراخوان به چراغ‌های نور پایینی که به‌طور نامناسب تنظیم شده‌اند مربوط است. این ماجرا مدل‌های 2016 و 2017 GLE 300d 4Matic، GLE 350، GLE 350 4Matic و GLE 400 4Matic و همچنین S550 4Matic کوپه، S63 AMG 4Matic کوپه و کانورتیبل و در نهایت S65 AMG کوپه را در برمی‌گیرد.

2017 Mercedes-Benz S-Class Cabriolet
2017 Mercedes-Benz S-Class Cabriolet

مدل S65 AMG کوپه با بهای آغازی 236,250 دلاری و پیشرانه‌ی 621 اسب بخاری یکی از گران‌بهاترین و قدرتمندترین خودروهایی است که از زمان فراخوان پاگانی هوایرا در چند ماه گذشته فراخوان شده است. هوایرا نیز از پیشرانه‌ی 12 سیلندر 6 لیتری توئین توربوی ساخت مرسدس-ای ام جی بهره می‌برد.

2015 Mercedes S65 AMG Coupe
Mercedes S65 AMG Coupe

صرف‌نظر از خاص بودن و بها و قدرت، خودروهای فراخوان شده باید به نمایندگی‌های مرسدس بنز مراجعه نمایند تا چراغ‌های آن‌ها دوباره تنظیم شود.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

35 دیدگاه

  1. ناشناس
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    پر تبلیغ ترین و بی کیفیت ترین خودروها همین خودروهای اروپایی مخصوصا آلمانی ها هستند که چندین ساله با هیاهو و جنجال سعی دارند خود را در صدر نگه دارند.

    پاسخ
    1. amin
      سوابق: (115 دیدگاه) ,

      دوست عزیز ناشناس نه من خودرو آلمانی داشتم و نه به این زودی ها خواهم داشت ولی برسی مجلات معتبر خلاف این نظر شما رو دارند.
      همیشه جدید ترین فناوری ها در ضمینه خودرو در محصولات اروپایی بخصوص آلمانی برای اولین بار ابداع و استفاده میشه و همیشه اولین ها ممکنه دچار مشکلاتی شن که البته نه بطور جد مشکل سازن و نه غیر قابل حل

      پاسخ
      1. داود
        سوابق: (8 دیدگاه) ,

        دوست عزیز آلمانیا چه فن اوری جدید پیدا کردن یکیشو بگو ما هم یاد بگیریم هر دوز و کلکی را که فن آوری نمیگن بهش . اگه فن اوری دارن مصرف بنزین و الایندگی را بیارن پایین .از چندین سال پیش تمام خودروهای بنز و بی ام و مشکل پمپ بنزین و خرابی واتر پمپ و خرابی ecu . …وغیره دارن که همه را به کیفیت بنزین و بدی هوا ی ایران ربط میدن در حالیکه اینجوری نیست واقعا مشکل دارن .دم امریکا گرم که مشکلاتشونو یکی یکی پیدا میکنه و رسوا میکنه . وقتی bmw مصرف بنزین خودروهای 28i با حجم کمتر از 2000 سی سی رو 5.5 و 6.5 لیتر اعلام میکنه ولی در عمل بالای 12.5 مصرفشونه این تقلب نیست یا به نظر شما فن آوریه حساب میشه!؟

        پاسخ
        1. فرامرز
          سوابق: (743 دیدگاه) ,

          نمیدونم این ایرادات از کجا میان! تو آلمان خیلی ها رو میشناسم که ب ام و دارن و بعضاْ بالای ۳۰۰ هزار کیلومتر کار کردن و فقط قطعات مصرفی رو عوض کردن. یا مردم آلمان خیلی استاندارد رانندگی و نگهداری میکنن، یا ما ایرانی ها خیلی وحشیانه با ماشین برخورد میکنیم یا دوباره ما ایرانیا متعصبانه برندهای برتر رو میکوبیم. دوست عزیز شما برو مقالات سایت های معتبر رو بخون ببین صدی ۱۲ لیتر ب ام و تخت گاز زیاده یا صدی ۲۲ لیتر کامارو در مصرف عادی (مرجع CarBuyer).

    2. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
      سوابق: (1605 دیدگاه) ,

      بی کیفیت ترین خودرو ها خودرو های المانی !!!!!!!!!!!!!
      قصد بی احترامی ندارم اما اگه منم همچین دیدگاهی داشتم همون ناشناس میموندم …….

      پاسخ
    3. كوروش
      سوابق: (325 دیدگاه) ,

      واسه تنظیم نور و احتماااال برخورد صندلی عقب با فریم خودرو فراخوان دادند باز این نوابغ دم از کیفیت زدند
      بنظرم برترین سازنده خودرو لوکس جهان (بنز) برای کسی که ذره ای از خودرو بفهمد نیازی به نشان دادن کیفیت ندارد
      قطعا با کیفیت تر از خودرو های ساخت المان کم پیدا میشه
      عملکرد بالا و لذت رانندگی و ایمنی و زیبایی و بالاترین فناوری و تکنولوژی روز و پشتیبانی عالی همه در اکثر خودرو های المانی قابل دستیابی هست هر برند المانی به تنهایی با چندین شرکت خودرو ساز در بازار های مختلف رقابت می کنه اصلا انگشت شمار بازار خودرو ی بزرگی پیدا میشه که خودرو ساز های المانی جز برترین هاش نباشند فعلا هیاهویی تبلیغاتی که علیه این هاست با این حال فروششون هنوز بالا و مثبت هستش اکثر فناوری های جدید اگه نگیم همه اون ها (چراغ زنون و سیستم های کمک راننده و ایربگ وabs و هزاران مورد) توسط خودرو ساز های المانی جهانی شدند شاید در بعضی اولین نبودند ولی زودتر از اکثر رقیبانشون به بازار ارائه کردند
      فناوری متالوژی فوق العاده بالا چیزی که امروز ژاپنی ها ب سال سعی کردند برای پیدا کردن این فناوری که امروز به پایین بودن استهلاک معروفند المان ها و امریکایی ها سال ها قبل اجرایی کرده بودند و عمده توانشون رو به فناوری های نوین اختصاص دادند که تاثیراتش رو امروز توی مابقی خودرو ها می بینیم خودرو سازی المان نماد صنعت خودرو سازی همیشه بین بهترین ها بوده و هست کیفیت بی نظیر برندی مانند بنز هم از مدل e230 1975 که اکثر شون حتی توی ایران با کارکرد بسیار بالا هنوز موتورشون باز نشده خودش گوییای خیلی حرف هاهست نمونه های بسیار زیادی خودم از افرادی که از قدیم مکانیک خودرو خارجی بودند سراغ دارم در میدان قزوین بخصوص مکانیک امریکایی ها که خیلی جالبه وقتی از برتری خودرو های امریکایی می گویند خیلی جاها برترشون این بوده که مثلا منیفولدشون شبیه
      بنز بوده یا سیبک المانی به امریکایی ها می بستند تا عمرش ٢ برابر بشه همشون هم اخرش میگند بنز گرونه ولی یک چیز دیگس

      پاسخ
    4. تصویر پروفایل نوید جهرمی
      نوید جهرمی
      سوابق: (1452 دیدگاه) ,

      نمیخواستم کامنت بدم اما طاقت نیاوردم.این نظرات بی پایه ترین نظری بود که راجب ماشینای آلمانی خوندم. یکی میاد میگه کیفیت نداره یکی کلن تکنولوژی آلمانیها رو کتمان میکنه.
      دیگه پا رو از کوبیدن خودروهای کره ای و فرانسوی فراتر گذاشتن دوستان. لاقل اگر راجب چیزی اطلاع نداریم نیازی نیس با اظهار نظر کورکورانه خودمون رو نشون بدیم . بهتره که بپرسیم یا تحقیق کنیم تا روشن شیم.

      پاسخ
  2. Amin
    سوابق: (115 دیدگاه) ,

    خوش بحال مردمی که در سرزمینی زندگی میکنند که برای جان و مالشون ارزش قائل اند……..

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل Nima
    Nima
    سوابق: (794 دیدگاه) ,

    امروز 3 تا خبر از آلمانی ها اومد ستاشم خوب نبود
    1. فراخوان BMW
    2. فراخوان بنز
    3.کشف احتمالی نرم افزار کاهش آلودگی توی گیربکس (حتی احتمالش هم تا الان ارزش سهام شرکت رو آورده پایین)

    خلاصه روز خوبی نبود.

    پاسخ
  4. ناشناس
    سوابق: (4 دیدگاه) ,

    مشکل اصلی در خودروهای اروپایی مخصوصا از نوع آلمانی ارائه فن آوریهایی است که نیاز چندانی به آنها در خودرو احساس نمیشود و برای همین آپشنها مبلغی به اندازه قیمت خودرو اصلی را مطالبه میکنند که این موضوع بیانگر عدم تکامل این تکنولوژیها میباشد لذا خودروسازان اروپایی به جهت سودجویی و تبلیغات اقدام به نصب آنها روی خودروهایشان میکنند در صورتی که این موارد در خودروسازان آمریکایی و ژاپنی بسیار کمتر دیده میشودیعنی تا از عملکرد صحیح آپشنی مطمئن نشود آنرا بر روی خودرو نصب نمیکنند.

    پاسخ
    1. Amin
      سوابق: (115 دیدگاه) ,

      *تا از عملکرد صحیح آپشنی مطمئن نشود آنرا بر روی خودرو نصب نمیکنند*
      بهتره اینطور بگیم که اول منتظر میمونن تکنولوژی توسط دیگران ابداع بشه بعد تست بشه و مشکلاتشو رفع کنن در نهایت زحمت بکشن و روی ماشینشون نصب کنن
      در ایران همین آپشنهای به قول شما بدون نیاز در خودرو ها وجود نداره که ما هنوز داریم پراید سوار میشیم@

      پاسخ
    2. كوروش
      سوابق: (325 دیدگاه) ,

      خب کاملا اختیاری هستش
      موقع خرید لیست اپشن ها رو دریافت می کنید هر کدوم بنظر اضافی بود رو نخرید
      تقیبا اکثر خودرو ساز ها همینطورند

      پاسخ
  5. mohammadrr
    سوابق: (78 دیدگاه) ,

    تنظیم نبودن نور چراغ!! 😑
    دمشون گرم واقعا!!
    اینجا نور هر ماشین جوری تنظیم شده که فقط تو چشمه راننده جلویی باشه!! :/

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل محمد
    محمد
    سوابق: (26 دیدگاه) ,

    بابک عزیز اژدها رو خوب اومدی خیلی خندیدم اژدهای بخار…

    پاسخ
  7. داود
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    کلا اروپاییا مخصوصا آلمانیا آدمهای متقلبین .
    دوستانی که میفرمایند تکنولوژی جدید استفاده میکنن بفرماین که چه تکنولوژی تا حالا استفاده کردن که خودروسازای دیگه ندارن . خودرو های بنز و بی ام و
    که در ایران موجودند اکثرا مشکل واتر پمپ و پمپ بنزین و خرابی ecu و…..دارند چرا تا حالا فراخوان نشدن . اگه ترس از آمریکا نبود هزار سال دیگه هم فراخوان نمیدادن . تو ایران همه مشکلات خودروهای آلمانی را به بنزین و هوا ربط میدن درحالیکه اینجوری نیست واقعا مشکل دارن و صدای ایرانیا به جایی نمیرسه.

    پاسخ
    1. كوروش
      سوابق: (325 دیدگاه) ,

      بنزین ایران که مورد داره به کنار چه مشکل خاصی دارند المانی ها ؟

      پاسخ
    2. MPH
      سوابق: (222 دیدگاه) ,

      آره دیگه آلمانیا متقلبن ما که نه دزدیم و نه دروغگو…

      پاسخ
    3. تصویر پروفایل محمد
      محمد
      سوابق: (26 دیدگاه) ,

      اره درست میگین تکنولوژی هاشون تو بقیه خودروها هم هست منتها اول اونها استفاده کردن بعد آمریکایی ها و انگلیسی ها . در ضمن اون مشکلاتی رو که بیان کردین یه لینکم بدید ما مطالعه کنیم مشکل بنز و بی ام دبلیو های توی ایرانو لطفا

      پاسخ
  8. fara2001
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    یکی از دوستان یه bmwمدل 325i داشت که کلی هزینه رو دستش گذاشت بجز مشگل واتر پمپ ظرف یکسال دوبار کمک فنر های جلورو عوض کرد

    پاسخ
    1. فرامرز
      سوابق: (743 دیدگاه) ,

      حتماْ باهاش میرفته آفرود!!!

      پاسخ
    2. بابک
      سوابق: (13 دیدگاه) ,

      اره
      راست میگی
      دوست منم بی ام و سری سه تاش همیشه تو تعمیرگاه بود
      بعد فروخت سری هفت خرید اون که اصلا از تعمیرگاه بیرون نیومد
      بعد بنز اس گرفت اونم فاجعه بود
      پورشه پانامرا و آیودی ار هشت رو هم امتحان کرد اونام فاجعه بودن از نظر کیفی
      بعد فروخت 918 گرفت اونم آشغال بود
      الان لکسوس داره خیلی راضیه
      الو سلام دوست خوبم چطوری؟اتفاقا با بچه های پدال ذکر خیرت بود
      چی شده ؟ برا قسط پرایدت پول دستی میخوای؟ باشه شماره کارتت رو بده

      پاسخ
      1. KING 918 ( سلطان اشتوتگارت)
        سوابق: (1605 دیدگاه) ,

        این دوستت کیه گفته 918 اشغاله …ها ؟؟؟؟
        😡😡😡😡

        پاسخ
  9. احمد باقری
    سوابق: (4296 دیدگاه) ,

    این صحبتها در مورد مرسدس، خیلی بی انصافیه.

    پاسخ
  10. مهدی اکرمی
    سوابق: (11 دیدگاه) ,

    بابت تنظیم نبودن نور پایین!!!!!!

    خداییش کارشون خیلی درسته، تو ایران اینجور چیزا حتی عیب حساب نمیشه چه برسه به اینکه بخوان درستش کنن، مورد داشتیم ماشینو بدون سپر و ضبط صوت تحویل دادن و گفتن خودت برو بخر!!!!!!!!!

    پاسخ
  11. علیرضا
    سوابق: (187 دیدگاه) ,

    خداوکیلی بی ام و استهلاکش بالاس توی تمام دنیا هم معروفه ولی بنز کم استهلاکه ولی خب اگه خراب بشه دیگه درست شدنش پدر صاحبشو در میاره خودروهای ژاپنی هم خب کم خراب میشن اگر هم بشن نه هم راحت تعمیر میشن هم هزینشون کمتره آمریکایی هم راستش تجربش رو نداشتم دیگه اون بستگی به مصرف کننده داره معیارش چیه حالا شما هم هی توسر همدیگه بزنید آلمان خوب ژاپن خوبه چی به شما میرسه خودتون چند مرده حلاجید!!!!!

    پاسخ
  12. fara2001
    سوابق: (67 دیدگاه) ,

    اصلاح کنم ظرف یکسال جفت کمکهاشو عوض کرد که من به اشتباه نوشتم دوبار.
    خودم برخی از مدلهای برند bmw رو ستایش میکنم اما متاسفانه در باره اون مدل 325i این اتفاقها براش افتاد .

    گاهی شاید حق با شما نباشد

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.