مرسدس بنزهفته نامه

فیس‌لیفت مرسدس بنز S کلاس، بازتعریف واژه لوکس

سرانجام مرسدس بنز نسخهٔ فیس‌لیفت شدهٔ سدان پرچم‌دار S کلاس خود را پیش از نمایش رسمی در نمایشگاه شانگهای معرفی کرد. مرسدس بنز این فیس‌لیفت را در کل خانوادهٔ S کلاس انجام داده و تمامی آن‌ها شامل S کلاس معمولی، S63 AMG، S65 AMG و مایباخ را همزمان معرفی کرده است. در S کلاس جدید استانداردهای جدیدی در کیفیت داخلی تنظیم شده و همچنین این سدان پرچم‌دار آلمانی یک گام به رانندگی کاملاً خودکار نیز نزدیک‌تر شده است.

mercedes-benz-s-class-2018-1024-01

پیش از پرداختن به تمامی ویژگی‌های S کلاس فیس‌لیفت، اجازه دهید ابتدا نگاهی داشته باشیم به تغییرات بیرونی آن چراکه مرسدس بنز با ایجاد تغییراتی در این سدان پرچم‌دار سعی داشته نمای متمایزی در آن اعمال کند تا با دو برادر کوچکش اشتباه گرفته نشود. کل خانوادهٔ S کلاس جدید به جلوپنجرهٔ جدیدی مجهز شده‌اند که دارای سه‌تیغهٔ افقی کرومی است اما در نسخه‌های شش سیلندر ساده و S63 تیغه‌های عمودی به رنگ مشکی براق هستند درحالی‌که در نمونه‌های مایباخ و S65 این تیغه‌ها کرومی هستند. همچنین در نمونه‌های AMG و همین‌طور مایباخ، آرم متمایزی بین تیغه‌های جلوپنجره نصب شده است.

mercedes-maybach-s560-2018-01

علاوه بر این، برای S کلاس جدید چراغ‌های جلوی LED چند پرتویی به‌صورت سفارشی ارائه شده است درحالی‌که سه خط LED نیز به‌عنوان یک عنصر طراحی منحصربه‌فرد در چراغ‌های آن کار شده است. در عقب نیز گرافیک داخلی چراغ‌ها تغییر کرده و در آن‌ها از لامپ‌های LED با نمایی جواهر مانند استفاده شده است؛ اما غیرازاین‌ها، چهار نسخهٔ شش سیلندر، S63، S65 و مایباخ در جلو نیز با سپرهای متفاوت از یکدیگر متمایز می‌شوند. در این بخش، مایباخ دارای ورودی‌های هوای متفاوت با زه‌های کرومی قطور است درحالی‌که در S65 هم ورودی‌هایی با زه کرومی نازک به همراه توری‌های داخلی کرومی بکار رفته است.

در همین حال، S63 از ورودی‌های هوای مشکی‌رنگی در سپر جلو استفاده می‌کند و نسخهٔ شش سیلندر هم سپر ساده‌ای دارد که شبیه به نسخه‌های AMG پیش از فیس‌لیفت به نظر می‌رسد. در عقب نیز طراحی سپر در همهٔ مدل‌ها تغییر کرده که شامل سر اگزوزهای کرومی یکپارچه می‌شود و در هر نسخه تفاوت‌هایی با یکدیگر دارد. در این بخش دیفیوزری مشکی‌رنگ با تریم کرومی بکار رفته که در سراسر بخش عقبی خودرو کشیده شده و در بین هر چهار مدل مشترک است. خریداران همچنین می‌توانند از بین هفت رینگ جدید از سایزهای ۱۷ تا ۲۰ اینچی یکی را انتخاب کنند که تعدادی به‌صورت استاندارد و تعدادی سفارشی هستند.

در داخل S کلاس جدید دو صفحه‌نمایش با وضوح ‌بالا تعبیه شده است که هرکدام ۱۲.۳ اینچی و از نوع منحنی هستند. این دو صفحه‌نمایش زیر یک پوشش شیشه‌ای مشترک قرار گرفته‌اند که موجب شده مانند یک نمایشگر افقی عریض به نظر برسند. علاوه بر این، در غربیلک فرمان نیز کنترلرهای لمسی تعبیه شده که درست مثل صفحه‌نمایش گوشی‌های هوشمند با لمس انگشت کار می‌کنند و راننده را قادر می‌سازند سیستم اطلاعاتی-سرگرمی را بدون آنکه نیاز باشد دستانش را از فرمان جدا کند، از روی غربیلک کنترل نماید. همچنین کروز کنترل هم برای اولین بار در S کلاس از روی غربیلک فرمان قابل تنظیم است.

mercedes-benz-s63_amg-2018-1024-15

mercedes-benz-s-class-2018-1024-0d

مرسدس بنز همچنین بر ارتقاء کیفیت داخلی S کلاس نیز بسیار تأکید داشته است. بدین منظور در کابین این سدان لوکس از چوب و چرم بسیار باکیفیتی استفاده شده است درحالی‌که بسته به هر مدل، طیف گسترده‌ای از رنگ‌های مختلف نیز برای آن در نظر گرفته شده است که ازجملهٔ آن‌ها می‌توان به طیف مختلف قهوه‌ای شامل قهوه‌ای اسپرسو یا قهوه‌ای بژ اشاره کرد. علاوه بر این، یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد S کلاس فیس‌لیفت، سیستم «کنترل راحتی انرژی‌دهنده» است که برای اولین بار است در یک خودروی تولیدی ارائه می‌شود.

این سیستم با استفاده از کنترل تهویه، تنظیمات صندلی، گرم‌کن‌ها، روشنایی داخلی و موسیقی، حالات راحتی مختلفی را به‌منظور ارائهٔ شرایط سلامتی خاص متناسب با خلق‌وخو و نیاز هر کاربر ارائه می‌کند. در این سیستم راننده می‌تواند از میان شش حالت راحتی گوناگون شامل برودت، حرارت، نشاط، لذت، آسایش و آموزش یکی را انتخاب کنند. شاید جالب‌ترین این حالات، حالت آخر یا آموزش باشد که متشکل از سه حالت ریلکس کردن عضلات، فعال کردن عضلات و تعادل بوده و هریک را با چند تمرین به راننده آموزش می‌دهد. این برنامه به مدت ۱۰ دقیقه اجرا می‌شود و با نورپردازی داخلی و موسیقی مناسب نیز همراه است.

در بخش پیشرانه‌ها اما خبر مهم اینکه نیز مرسدس بنز موتورهای جدیدی را برای فرزند ارشد خود ارائه کرده است. لیست این موتورها از یک نمونهٔ ۳ لیتری V6 بای‌توربو با ۳۶۵ اسب بخار قدرت آغاز می‌شود؛ اما نکتهٔ مهم‌تر عرضهٔ یک مدل جدید بنام S560 است که در دو نسخهٔ استاندارد و مایباخ ارائه می‌شود. این مدل جدید مجهز به یک پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 بای‌توربو جدید است که ۴۷۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور دارد. مرسدس بنز می‌گوید این موتور یکی از مقرون به‌صرفه‌ترین پیشرانه‌های V8 جهان بوده و حدود ۱۰ درصد مصرف سوخت کمتری نسبت به نمونه‌های قبلی دارد. برای کاهش هرچه بیشتر مصرف سوخت نیز امکان غیرفعال کردن چهار سیلندر از هشت سیلندر موتور وجود دارد.

mercedes-benz-s-class-2018-1024-05

در مدل اسپرت S63 AMG نیز همین پیشرانهٔ ۴ لیتری V8 جدید جایگزین موتور ۵.۵ لیتری V8 قبلی شده است. البته این موتور قوی‌تر از نمونه‌ای است که در مدل S560 بکار رفته به‌گونه‌ای که در S63 قدرتی برابر با ۶۱۰ اسب بخار و همین‌طور گشتاور خارق‌العاده‌ای معادل ۹۰۰ نیوتن متر تولید می‌کند. بدین ترتیب موتور جدید S63 علیرغم حجم کمتر، ۲۷ اسب بخار قدرت بیشتری نسبت به موتور قبلی دارد و می‌تواند این سدان لوکس اسپرت را ظرف تنها ۳.۵ ثانیه از صفر به سرعت صد کیلومتر در ساعت برساند. علاوه بر این، گیربکس قدیمی هفت سرعتهٔ اتوماتیک نیز با یک نمونهٔ جدید ۹ سرعته اسپرت بنام اسپیدشیفت MCT جایگزین شده که با همکاری سیستم چهارچرخ محرک ۴Matic+ عملکردیِ AMG، نیروی عظیم موتور را به چرخ‌ها می‌رساند. این سیستمِ چهارچرخِ محرکِ کاملاً متغیر، به‌صورت استاندارد فقط در مدل S65 ارائه می‌شود.

mercedes-benz-s63_amg-2018-1024-1b

بزرگ خاندان خانوادهٔ S کلاس یعنی S65 AMG اما تغییراتی در بخش پیشرانه نداشته و همچنان از همان نیروگاه ۶ لیتری V12 بای‌توربو با ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۱۰۰۰ نیوتن متر گشتاور استفاده می‌کند. بااین‌حال به گفتهٔ توبیاس مورس، رئیس هیئت‌مدیرهٔ AMG، مدل S65 با پیشرانهٔ دوازده سیلندر خود همچنان به‌عنوان رهبر و پرچم‌دار خانوادهٔ S کلاس باقیمانده است. نسخه‌های دیزلی S کلاس نیز همچنان از همان پیشرانهٔ ۳ لیتری شش سیلندر خطی سابق استفاده می‌کنند که برای تناسب با قوانین تولید گازهای گلخانه‌ای آینده، تنظیمات جدیدی را تجربه کرده است. این موتور در دو مدل S350d و S400d ارائه می‌شود که در اولی ۲۸۵ اسب بخار قدرت و ۶۰۰ نیوتن متر گشتاور و در دومی ۳۴۰ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این دو نسخه به ترتیب در هر صد کیلومتر ۵.۵ لیتر و ۵.۶ لیتر گازوئیل مصرف می‌کنند.

mercedes-benz-s65_amg-2018-1024-11

عملکرد نسخه‌های AMG این خودرو نیز توسط ویژگی‌هایی از قبیل سیستم اگزوز عملکردیِ قابل‌کنترل AMG و تعلیقِ تنظیم‌شده برای ارائهٔ حداکثر پویایی افزایش داشته است. این مدل‌ها همچنین از فرمان حساس به سرعت و سیستم ترمز عملکرد بالا نیز سود می‌برند. همان‌طور که اشاره شد، مدل‌های AMG در بیرون نیز با سپر جلوی بازطراحی شده، دیفیوزر بروز شدهٔ عقب و سر اگزوزهای بازطراحی شده از نسخه‌های معمولی متمایز می‌شوند که البته این موارد در بین S63 و S65 نیز متفاوت است. S63 AMG به‌صورت استاندارد از رینگ‌های آلیاژی سبک‌وزن ۱۹ اینچی سود می‌برد درحالی‌که مدل S65 به رینگ‌های ۲۰ اینچی ۱۶ پره مجهز است.

در داخل این نسخه‌های اسپرت نیز صندلی‌های اسپرت AMG، غربیلک فرمان عملکردی سه پره با پدال‌های تعویض دنده و منوی خاص AMG ارائه شده است که می‌تواند دمای روغن پیشرانه و گیربکس، شتاب جانبی و طولی، میزان قدرت و گشتاور خروجی موتور، میزان بوست توربوها، درجه حرارت و فشار باد لاستیک‌ها و… را به نمایش درآورد. خریدارانی که به سفارشی کردن S63 یا S65 خود علاقه‌مند هستند نیز می‌توانند آپشن‌هایی را از استودیو عملکرد AMG سفارش دهند. به‌عنوان‌مثال برای بیرون خودرو می‌توان پکیج شب، رینگ‌های سفارشی و پکیج کربنی را سفارش داد. آپشن‌های داخلی هم عبارت‌اند از چرم ناپا مشکی، غربیلک فرمان عملکردی و عناصر و تریم مشکی پیانو و کربنی می‌شود.

mercedes-benz-s-class-2018-s63-amg-02

اما غیرازاین مدل‌های متنوع، مرسدس بنز ارائهٔ پیشرانه‌های جدید دیگری را هم برای S کلاس برنامه‌ریزی کرده است که شامل یک موتور شش سیلندر خطی بنزینی می‌شود. این موتور در قالب یک نمونهٔ پلاگین‌هیبریدی ارائه خواهد شد که می‌تواند حدود ۵۰ کیلومتر را به‌صورت تمام برقی طی کند. در همین حال فناوری‌های جدیدی مانند سیستم ۴۸ ولت نیز برای این سدان لوکس در نظر گرفته شده است. ویژگی جدیدی دیگری که در S کلاس فیس‌لیفت ارائه شده است، سیستم کج کردن بدنهٔ خودرو است. این سیستم در پیچ‌ها به‌منظور کاهش احساس نیروی گریز از مرکز توسط سرنشینان، بدنهٔ خودرو را تا ۲.۶۵ درجه به سمت داخل پیچ کج می‌کند.

mercedes-benz-s-class-2018-s65-amg-01

همان‌طور که در ابتدا گفته شد، S کلاس فیس‌لیفت با تجهیز به سطح کاملاً جدیدی از تکنولوژی رانندگی هوشمند مرسدس بنز، یک گام بزرگ به سمت رانندگی کاملاً خودکار برداشته است. به‌طور خلاصه پکیج‌های کمک‌رانندهٔ جدید این ماشین شامل دستیار فعال تغییر خط، دستیار ترمز اضطراری فعال و شناسایی فعال علائم ترافیکی می‌شود. علاوه بر این‌ها، صاحبان S کلاس جدید می‌توانند از سیستم پارک از راه دور نیز استفاده کنند. در این سیستم راننده می‌تواند خودرو را از طریق گوشی هوشمند خود در فضاهای تنگ و یا در پارکینگ از راه دور پارک کند. خانوادهٔ مرسدس بنز S کلاس فیس‌لیفت رسماً در نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ برای اولین بار به نمایش عمومی درخواهند آمد.

mercedes-benz-s-class-2018-s65-amg-02

[دانلود ویدئو]

پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ در پدال، با ما همراه باشید…

shanghai-auto-show-2017-4

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۶۳ دیدگاه‌ها

  1. سامان

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (35 ديدگاه)

    با احترام به بقیه برندها ولی اونها فقط باید برای مقام دوم به بعد تلاش کنند. بهترین خودروی جهان از هر لحاظ فقط S کلاس مرسدس بنز هست. تغییرات انجام شده بسیار عالی و بجا بودو فکر نکنم دیگه بهتر از این بشه کاری انجام داد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Daniel

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (951 ديدگاه)

      از این حرف ناراضی هستم ولی باید اعتراف کنم تو این سگمنت حریف نداره.
      لعنتی این دیگه اشرافیت نیست …. اشرافیت اینه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. shirko.merceds benz

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (200 ديدگاه)

      زیباترین ماشین سدان قرن ، اونایی که برندهای اسیایی رو رقیب این اعجوبه می دونن فقط یه خورده این و به دقت ، نظارش کنن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. کاوه آهنگر

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (432 ديدگاه)

        دوست گرامی اس کلاس از نظر شما زیباترینه،از نظر بنده لکسس LS طراحی زیباتری داره.
        کاملا مشخصه که لکسس نسبت به بنز وقت بیشتری گذاشته برای طراحی

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. shirko.merceds benz

          ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (200 ديدگاه)

          واقعا خندیدم ، عجب جوکی ??

          موافقم 0
          مخالفم 0
    3. شاهین

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      سلطان

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. Ace

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      .
      بهترین یا هیچ …
      ❤❤❤
      به عمق این شعار مرسدس الان دارم پی میبرم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. Carbonado Aventador

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      بزار آئودی A8 و بی ام و سری 8 معرفی بشن…!!!!
      اون وقت معلوم میشه سلطان کیه!!!
      ای جان عجب رقابتی بشه!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. شایان

        ۵ مرداد ۱۳۹۶
        سوابق: (1 ديدگاه)

        طراحی سری 8 بی ام و بسیار خاص و فوق العاده است…بزودی که معرفی به خلاقیت طراحی داخلی رو به همه نشان میده

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. GT

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (544 ديدگاه)

    ای جون رئیس با کت شلوار جدید اومد ❤?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. peyman

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2029 ديدگاه)

    وووووو چه جیگری شده??

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. OMID-LAMBO

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (409 ديدگاه)

    انصافا زیباست و هم از نمای بیرون و مخصوصا کابین و طراحی داخلی خودرو !
    و باید منتظر بود و دید بی ام دبلیو چه پاسخی به این کار مرسدس میده
    ولی چیزی که تو نمای داخلی خودرو به چشم میاد فرمون خودرو هستش که بیشتر بهش میاد برای ماشینای کوپه ی مرسدس باشه تا یه لوکس .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. جواد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (990 ديدگاه)

    این موتور 8 سیلندر بنز عجوبه ای هستش از 420 تا 600 اسب بخار تو نسخه های مختلف قدرت داره و دیگه نیاز به موتور 8 سیلندر با حجم های مختلف برطرف کرده الان بنز باید دستی رو موتور 12 سیلندر خودش بکشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. رامکال

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (594 ديدگاه)

    یا خدا!!!!!!!!!!!!!!
    متن رو خوندید؟؟؟؟؟؟
    این دیگه چه هیولاییه؟؟؟!!!!!!!
    گشتاور میخواید فقط برید مشخصات موتورهای بنز رو بخونید.
    مثل این یکی.
    طرف تو نسل جدید پرچمدارش هیچ چیز خاصی عرضه نمیکند ولی بنز توی فیس لیفتش طوفان بپا میکنه.
    جالبه که تو هر نسلش دل همه رو آب میکنه.
    اون از رونمایی از نسل اکنونیش این هم از فیس لیفت همین نسلش.
    آفرین آفرین آفرین.
    فقط تنها چیزی که ندارد تولید محدود ه تا بخواد پز اشرافی بودنش رو بده.
    هرچند که این مورد فقط برای عده ایی جذابه.
    هرچی که بخوای دارد.
    آخه مگر داریم؟ مگر میشه؟
    باید نشان سه پر مرسدس بنز رو در بالای سر در ورودی زمین هم نصب کنند تا فضایی ها هم با سجده از زیرش رد بشن.
    حالا این وسط عده ایی جلز و ولز میکنند و منفی میزنند به اندازه پوست پیازی هم واسه ما ارزش ندارد.
    لطفا حرص بخورید که دیدنی میشید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ahmad

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      کمتر کسی پیدا میشه که بنز رو دوست نداشته باشه.شما هم خاطر جمع باش اگه دیس گرفتی به خاطر این سطح از قلو و این جو گیر شدنته.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. moein

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (890 ديدگاه)

      دیگه خیلی جو گیر نشو بابا
      یواش برو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. #ali.m#

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (1836 ديدگاه)

      رونمایی نسل اکنونیش ?
      سر در ورودی زمین ?.
      زمین در حالت اکنونیش سر در نداره .
      اما در حالت غیر اکنونیش ممکنه سر در داشته باشه در اینده .
      ☺☺

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. Ahmad

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1170 ديدگاه)

    این عکسها رو که میبینم و این اعداد و ارقام رو میخونم؛ به خودم میگم واقعا من تو همین دنیا و همین عصر این خودرو ها زندگی میکنم.
    واقعا اینا برای من شبیه آیندس ؛ آینده ای که شاید هیچ وقت نبینم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Machine

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1199 ديدگاه)

    با اینکه چندان طرفدار مرسدس بنز نیستم ولی باید بگم که به احترام این ماشین فقط باید سکوت کرد، شاهکار قرنه این اعجوبه!
    با قاطعیت میگم کار برای رقبا خیلی سخت شد، باید ببینیم آئودی با نسل جدید A8 چکار میکنه
    من برم تا با دیدن این عکسا فشارم نیفتاده!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. f

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (5 ديدگاه)

    وای وای وای من عاشق این قسمت شدم:ویژگی جدیدی دیگری که در S کلاس فیس‌لیفت ارائه شده است، سیستم کج کردن بدنهٔ خودرو است. این سیستم در پیچ‌ها به‌منظور کاهش احساس نیروی گریز از مرکز توسط سرنشینان، بدنهٔ خودرو را تا 2.65 درجه به سمت داخل پیچ کج می‌کند.اصلا مگه داریم ؟؟؟؟؟ یعنی تا این حد رفاه و آسایش میتونه مهم باشه
    واقعا شاهکاره بنز

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. NSX

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (172 ديدگاه)

      یکی از دوستانم که تجربه ی رانندگی این نسل از S رو داشت برام از رانندگی این ماشین تعریف میکرد که بهترین و متفاوت ترین سواری رو تا حالا با این ماشین داشته جالبه که خودش عاشق ماشینای اسپرت و کوپه بود یعنی اصلا تو کار خریدو فروش اینجور ماشینا بود.خودش تو منطقه آزادم خرید و فروش میکرد و یه مدتم ماستنگ گرفته بود برا خودش و هیچ ماشینی نبود که نرونده باشه 370z. چه کوپه های ب ام و و مرسدس چه ماسل و و و… خلاصه همه چی ولی ییار که سوار S class شده بود میگف که دیگه نمیخواستم پیاده شم و کلا شیفتش شده بود و نظرش کلا عوض شده بود در مورد این کلاس با اینکه خودش اصلا تو این فازا نبود نظرش 180 درجه فرق کرده بود.خلاصه که در مورد تکنولوژیای عجیب این ماشین تعریف میکردو میگفت که تمومی نداره یعنی واقعا یه دنیای دیگس و انگار یه دهه از همه جلوتری و اصلا با تعریف من درک نمیکنی اینارو. همین بس که مرسدس 7 سال رو سیستم magic body control کار کرده که تو این نسل ازش استفاده کرده و باعث میشه تو ماشین تو دل آدم آب تکون نخوره.هیچ خودروسازی به اندازه ی مرسدس بنز رو ماشیناش اینقدر کار نمیکنه مخصوصا کلاس S و این واقعا احترام به مشتریه.واقعا حرفی نمیمونه واقعا اعجوبس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. Kamran

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    ?? Return Of The King ? ?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. Sardar

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (165 ديدگاه)

    بسیار زیبا و لوکس . تنها فرمونش رو قبول ندارم . این فرمون واسه ماشین لوکس تناسب نداره بنظرم

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Infinite

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (452 ديدگاه)

      فیس لیفت جدید واقعا عالی شده و اس کلاس رو چند پله بالاتر برده ولی من هم با شما هم‌عقیده‌ام. نمی‌تونم زیاد با این فرمان ارتباط بگیرم. فرمان مدل سال گذشته بهتر بود. و یک نکته این که چراغ دایر‌ه‌ای شکل کوچک داخل هدلایت این فیس لیفت قبلا در قالبی شبیه چشم قرار داشت که اون رو به نظر من زیباتر می‌کرد. اما با این حال باز هم نتیجه کار فوق‌العاده‌ست!
      The best or nothing

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. Kamran

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (919 ديدگاه)

    در همین حال فناوری‌های جدیدی مانند سیستم 48 ولت نیز برای این سدان لوکس در نظر گرفته شده است. ویژگی جدیدی دیگری که در S کلاس فیس‌لیفت ارائه شده است، سیستم کج کردن بدنهٔ خودرو است. این سیستم در پیچ‌ها به‌منظور کاهش احساس نیروی گریز از مرکز توسط سرنشینان، بدنهٔ خودرو را تا 2.65 درجه به سمت داخل پیچ کج می‌کند.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. امیر

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (92 ديدگاه)

    چراغای جلوش به نسبت قبلی زشت تر شدن اون طرح قبلی زیباتر بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. آریا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (263 ديدگاه)

    الان عمیقا مفهوم عبارت {بهترین یا هیچ} رو درک کردم.
    ولی تغیرات واقعا زیاد بودن
    موتور جدید،گیر بکس جدید،تکنولوژی های جدید.
    اگه طراحیشو عوض میکردن میتونستن بهش بگن نسل جدید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. كوروش

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1125 ديدگاه)

    چی بگیم اصلا چی میشه گفت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ناشناس

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (18 ديدگاه)

    کلا خودروی آلمانی در طول تاریخ یک فیس لیفت از نمونه اولیه بودن که پورشه 911 واضح ترین نمونه این مورد میباشد البته اوضاع برای بنز و بی ام دبلیو کمی بهتر است و تنها خودرو ساز آلمانی که کمی در طراحی بی پروا تر است فولکس واگن است

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mehran911

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (2025 ديدگاه)

      فولکس پی پروا تره ؟!؟!؟!؟!؟
      .
      اتفاقا فولکس در طراحی یک شعار معروف داره
      که میگه اوج زیبایی در سادگیست
      و به نظر من این حرف حقیقت محضه
      .
      راستی این حرفت که گفتی ((کلا خودروی آلمانی در طول تاریخ یک فیس لیفت از نمونه اولیه بودن))
      رو کاملا قبول دارم
      چون آلمانی ها لزومی نمی بینن مدل جدید بسازن آلمانی ها با همین فیس لیفت ها همه ی رقبا رو نابود کردن و حریفی ندارن
      وای به روزی که بخوان مدل جدید بسازن
      .
      .
      حالا جدای این شوخی ها توصیه میکنم در مورد حرفی که میزنی بیشتر فکر کنی دوست ناشناس

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. Cvm

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (544 ديدگاه)

      ناشناس
      چون این فیس لیفته و نسل جدید نیست.با این حال چراغ جلو کاملا عوض شده اگه دقت کنید.یعنی فقط گرافیک داخلش تغییر نکرده بلکه کلا فرم چراغ عوض شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. آریا

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      خودروی آلمانی یک فیس لیفت از نمونه ی اولیه بوده؟؟؟!!!
      ایرانی عزیزم ایرانی
      فیس لیفت 405 شد پارس( اولین خودروی لوکس ایرانی به تابیر ایران خودرو)
      فیس لیفت سنگین 405 شد سمند بعد سمند ال ایکس
      فیس لیفت ال ایکس شد سورن(که بازم به تابیر ایران خودرو لوکس محسوب میشه)
      و بالاخره فیس لیفت سورن شد دنا( که لابد اینم سوپر لوکسه…)
      راستی فیس لیفت 206 یکیش شد رانا اون یکی شد 207i
      حالا فهمیدین فیس لیفت یعنی چی؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. یوسف

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (740 ديدگاه)

    اون حالت آموزش خیلی باحاله، عملا ماشین رو تبدیل به باشگاه فیتنس میکنه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. علی

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (210 ديدگاه)

    عالیییییییییییییییییی زبان انسان از دیدن این شکوه و عظمت ماشین بند میاد..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. Danial

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (33 ديدگاه)

    یه سوال اون تیکه ای که رو جلو پنجرشه انگار شیشیه چیه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. کارال

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (91 ديدگاه)

      اون قسمت دوربین و حسگرهای اتومبیل هستش . برای حرکت در بین خطوط . پیشگیری از تصادف و قابلیت های خودران خودرو هم از اون قسمت کنترل میشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. Ali

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    فوق العادست مثل همیشه❤️به نظرم فراتر از یک خودرو یا یک خودران هست❤️❤️

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ahmad m

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (62 ديدگاه)

    فوق العادست , مخصوصا رنگ مشکیش , رنگ مشکی به هیچ ماشینی تو دنیا به اندازه مرسدس بنز نمیاد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. Mercede kaviani

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    با درود به دوست عزیز امیر دهقان
    سپاس از زحمات شما و همه دوستان ونویسندگان عزیز سایت پدل بهترین سایت اتوموبیل به زبان فارسی
    اگر امکان دارد به معرفی کمپانی های بدنه های اتوموبیل کلاسیک ولی با سیستم های جدید را انجام می دهند بفرمایید مثل اس کلاس مدل روز ولی با بدنه اس 300 مدل 1968
    چون از دهه 1980 طراح بدنه اتوموبیل ها را دوست ندارم
    با سپاس از پاسخ و راهنمایی شما
    دوستدار شما مرسده کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. احمد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (128 ديدگاه)

    یه مقدار چراغ جلو خطوط رو کاپوت شبیه جنسیس جی 80 شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آریا

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (263 ديدگاه)

      آهان رمز 130 سال موفقیت بنز معلوم شد. تقلید از جنسیس
      حالت خوبه دوست عزیز
      جنسیس داره از audi و بنز تقلید میکنه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. احمد

        ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (128 ديدگاه)

        پسرم حالم خوبه
        اگر به قدمت باشه ایران خودرو قدمتش از هیوندا بیشتره یا فورد با قدمت بیش از 100 سال میاد خود سانتافه هیوندا رو کپی میکنه
        https://www.netcarshow.com/ford/2017-escape/1024×768/wallpaper_07.htm
        قدمت یکی از مولفه های موفقیت میتونه باشه کما اینکه ایران خودرو قدمت داره اما موفقیت ندار الهام گرفتن تمام خودروسازان دنیا از هم متداول چیزی از ارزش هاشون کم نمیشه

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Cvm

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (544 ديدگاه)

          احمد این ماشین 2 تا خط رو کاپوتش بیشتر نداره که قبل فیس لیفتم همینطور بود حالا چطور شبیه جنسیس شده؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. احمد

          ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
          سوابق: (128 ديدگاه)

          cvmجان گفتم یه مقدار چراغ جلو خطوط رو کاپوت شبیه جنسیس جی 80 شده همه ماشین نگفتم که شبیه جی 80

          موافقم 0
          مخالفم 0
  24. Mercede kaviani

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (551 ديدگاه)

    راستی دوست عزیز اریا
    برخلاف ایرانخودرو وسایپا مرسدس اس فیس لیقت افزایش قیمت نداشته است
    در مورد کامنت قبلی هم ببخشید دوستان عاشق دیزاین دهه های 1960 و 1970 هستم لباس مبلمان معماری واتوموبیل
    باسپاس از دوستان
    دوستدار شما مرسده کاویانی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. Omid622

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (744 ديدگاه)

    بازم فراتر از تصور من که s63 رو میپسندم با ۶۱۰ اسب با نیروگاه وحشتناک ۹۰۰ گشتاور

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. رامین

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (3020 ديدگاه)

    کیفیت کابین بنتلی شاید کمی بهتر باشه. درست میگم یا اینطور نیست؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سهيل

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (138 ديدگاه)

      مواد کابین بنتلی مرغوبتره اما قیمتش ۴ برابر اس کلاس و ۲ برابر می باخه با آپشنها و راحتی کمتر از اس کلاس

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آریا

        ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (263 ديدگاه)

        قیمت بنتلی 2 برابر اس کلاس و برابر مایباخه

        موافقم 0
        مخالفم 0
  27. حمیدرضا

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    کاش یکم قیافش با باقی محصولات فرق میکرد مدلای کوچیک تر خرابش میکنن بهتر بود بنز به همون چهره های متفاوت رو می اورد که یکم ابهت بیشتری برای کلاساش به ارمغان می اورد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. محمد

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (29 ديدگاه)

    یه فیس لیفت زیرکانه و رسیدن به کمال…
    حالا البته خیلی راه داره به فیس لیفتهای کمر شکن سایپا و ایرانخودرو برسه…
    چه بسا از نظر مدیران محترم این دو شرکت یه وانت تپلم از توش درمیاد￷!!!￵
    دیروز یه مدل ۲۰۱۵ رو تو نمایشگاه نزدیک محل کارم دیدم…
    به امید خدا حقوق اینماهم واریز بشه￷￵￷,￶￷,,,￵یه بار دیگه میرم ببینم￷￵….

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. احسان

      ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (252 ديدگاه)

      مرسدس بنز دوباره یه نیش گاز کوچولو داد و بقیه آلمانی ها (و نه بقیه کشورها ) را تو آینه نقطه کرد..!
      لطفا عکس شماره ۲۸ را دوباره با کمی تامل نگاه کنید…

      موافقم 0
      مخالفم 0
  29. ahmad

    ۳۰ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (659 ديدگاه)

    ابهت از سر و روش میچکه لامصب!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. cfz

    ۳۱ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (44 ديدگاه)

    این ماشین چیه اصن؟ تموم تن و بدن من داره میلرزه :)))

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا