مرسدس بنز

سه‌گانه ویژه مرسدس-اِی‌ام‌جی برای نمایشگاه ژنو

بازوی پرفورمنس مرسدس‌بنز، مرسدس-اِی‌ام‌جی یک سه‌گانه ویژه برای نمایشگاه امسال ژنو ترتیب داده است؛ نسخه‌های خاص GT C رودستر، C63 و C43.

Mercedes-AMG GT C Roadster Edition 50
GT C ادیشن ۵۰ رودستر همانند همتای سرپوشیده‌اش، ۵۰ سالگی AMG را جشن می‌گیرد. این مدل خاکستری (Graphite Gray Magno) که تولید آن در بازار جهانی به ۵۰۰ دستگاه محدود شده و ۵۰ دستگاه از آنها منحصراً‌ برای بازار امریکا خواهد بود، با برخی طراحی‌های خاص، از جمله یک الگوی مشکی و نقره در داخل کابین، نشان‌های ویژه “Edition 50” و الگوهای کروم سیاه‌رنگ بر روی لبه کناری بدنه، جلوپنجره، اسپلیتر جلو، هواکش‌های گل‌گیرهای جلو و دیفیوزر عقب همراه است. البته این موضوع را نیز باید اضافه کرد که مرسدس قبلاً در هنگام معرفی GT C ادیشن ۵۰ کوپه نیز از اضافه‌شدن نسخه ۵۰ سالگی GT C رودستر خبر داده بود.

Mercedes-AMG GT C Roadster Edition 50

بزرگداشت این سالگرد طلایی AMG به همین جا ختم نمی‌شود و این برند زیرشاخه مرسدس‌بنز از نسخه ویژه C63 S کابریولت اوشن بلو ادیشن نیز در نماشگاه اتومبیل ژنو رونمایی می‌کند. البته عنوان این نسخه ارتباطی با رنگ‌آمیزی بدنه آن دارد و در بدنه آن از رنگ سفید (Cashmere White Magno) استفاده شده است. نام آبی اقیانوس (Ocean Blue) از طرح آبی تیره اقیانوس به کار رفته در سقف کانورتیبل و همین‌طور، الگوهای موجود در عقب و جلوبندی بدنه، قاب‌های آینه‌های بغل، اسپویلر بله و طرح وسط چرخ‌ها گرفته شده است. به علاوه، این طیف رنگی راه خود را به درون طراحی کابین نیز پیدا کرده و در مواردی چون ساعت آنالوگ و دوخت‌ها دیده می‌شود. البته مالک یک C63 اوشن بلک ادیشن بسیار خوش‌شانس خواهد بود؛ چرا که تنها ۱۵۰ دستگاه از این خودرو در سراسر جهان تولید می‌شود.

Mercedes-AMG C63 Cabriolet Ocean Blue Edition

Mercedes-AMG C63 Cabriolet Ocean Blue Edition
و در آخرین رونمایی از این سه‌گانه، مرسدس-‌اِی‌ام‌جی یک پکیج عملکردی جدید با عنوان «AMG پرفورمنس استودیو» برای C43 کوپه و کانورتیبل معرفی می‌کند. در این پکیج، تجهیزات تیره «نایت پکیج» برای C43 کوپه، شامل جلوپنجره سیاه‌رنگ، اسپویلر لبه و جزئیات جلو و عقب بدنه استفاده شده و علاوه بر آن، چرخ‌های مشکی ۱۹ اینچی و غربیلک فرمان با کفِ تخت و پوشش چرم و جیر به خودرو اضافه شده است.

Mercedes-AMG C43 4MATIC Cabriolet Night Edition

در همین حال، قیمت‌گذاری تمام این مدل‌های خاص همچنان در پشت پرده باقی می‌ماند. برنامه مرسدس-‌اِی‌ام‌جی برای شروع سفارش گیری برای این سه‌گانه، از تابستان آینده است.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

مطالب مشابه

‫۴ دیدگاه‌ها

  1. madjid

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    لذتی که در خوندن اخبار مرسدس بنز هست در خوندن اخبار هیچ ماشینی نیست.
    هر چقدر از زیبایی AMG-GT بگم کم گفتم ???

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. the best or nothing

      ۸ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (38 ديدگاه)

      داداش دمتگرم ،این کامنتتو باس طلا گرفت ، تنها چیزی که منو همیشه به دنبال کردن اخبار خودرو ترغیب میکنه وجود همین کمپانی معظمه ❤ بهترین !!و دیگر هیچ❤

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. ace

        ۸ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        ممنون رفیق.
        حرف دلم بود

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. Kamran

    ۸ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (919 ديدگاه)

    سلطان و دیگر هیچ

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا