مرسدس بنز

جزییات و تصاویر مرسدس بنز A کلاس ۲۰۱۶

مرسدس بنز جزئیات کامل و عکس‌های جدید فیس‌لیفت A کلاس ۲۰۱۶ را پیش از شروع نمایشگاه اتومبیل فرانکفورت منتشر کرده است.

Mercedes-AMG A 45 4MATIC
Mercedes-AMG A 45 4MATIC

این هاچ‌بک جمع و جور در یک مدل پایه جدید ۱۶۰ هم عرضه می‌شود که نسخه بنزینی آن A ۱۶۰ از قدرت ۱۰۲ اسب بخار بهره می‌برد، درحالی‌که نسخه دیزلی آن با نام A 180 D BlueEfficiency توان ۱۰۷ اسب بخار تولید می‌کند و مصرف سوختی معادل ۳.۵ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر دارد. میزان انتشار گاز CO2 این مدل تنها ۸۹ گرم در هر کیلومتر است.

Mercedes-Benz A 220d 4MATIC
Mercedes-Benz A 220d 4MATIC

توان خروجی مدل A 220 d بهبود یافته و درحال حاضر ۱۷۴ اسب بخار تولید می‌کند، در حالی که مدل‌های ۲۵۰ A اسپورت و ۲۵۰ A اسپورت ۴MATIC با بهبود ۷ اسب بخاری در حال حاضر ۲۱۵ اسب بخار تولید می‌کنند.

Mercedes-AMG A 45 4MATIC
Mercedes-AMG A 45 4MATIC

علاوه‌براین مدل ویژه “Motorsport Edition” با ظاهری اسپورت که الهام گرفته از خودرو‌های فرمول ۱ مرسدس است، عرضه خواهد شد. نسخه جذاب مرسدس-آ ام گ A 45 4MATIC نیز بروز رسانی شده و با خروجی ۳۷۵ اسب بخار شتاب ۰ تا ۱۰۰ آن به ۴.۲ ثانیه‌ رسیده است. با احتساب A 45 4MATIC، تعداد مدل‌های بروزرسانی شده به ۱۷ نسخه می‌رسد.

Mercedes-Benz A 250 Sport AMG Line
Mercedes-Benz A 250 Sport AMG Line
Mercedes-Benz A 250 Motorsport Edition
Mercedes-Benz A 250 Motorsport Edition
Mercedes-Benz A 250 Motorsport Edition
Mercedes-Benz A 250 Motorsport Edition

فیس‌لیفت وسیع A-کلاس شامل قابلیت انتخاب رانندگی داینامیک، یک شاسی جدید با فنر‌های تطبیقی و چراغ های LED اختیاری است. امکان انتخاب رانندگی داینامیک برای مدل‌های A 200 D 4MATIC ، ۲۲۰ ۴MATIC، A 220 D، A 220 4MATIC D، A 250 4MATIC، A 250 اسپورت و ۲۵۰ A اسپورت ۴MATIC به صورت استاندارد ارائه شده است. همچنین این سیستم به همراه کاهش ارتفاع در همه مدل‌های ۷G-DCT و AMG به عنوان استاندارد گنجانده شده است.

Mercedes-AMG A 45 4MATIC
Mercedes-AMG A 45 4MATIC Interior
Mercedes-AMG A 45 4MATIC Engine
Mercedes-AMG A 45 4MATIC Engine

مرسدس بنز A-کلاس جدید به همراه سیستم CarPlay اپل و MirrorLink، از اوایل سال ۲۰۱۶ عرضه می‌شود. علاوه‌براین، نسل جدید سیستم سرگرمی به همراه ویژگی‌های بصری بهبودیافته عرضه‌ خواهد شد.

بنزینی ۱۶۰ ۱۸۰ ۱۸۰ BEE A 200 A 220 4MATIC ۲۵۰ / A 250 4MATIC
تعداد سیلندر / آرایش ۴ / خطی ۴ / خطی ۴ / خطی ۴ / خطی ۴ / خطی ۴ / خطی
حجم دقیق (سی سی) ۱۵۹۵ ۱۵۹۵ ۱۵۹۵ ۱۵۹۵ ۱۹۹۱ ۱۹۹۱
توان خروجی / دور ۱۰۲ اسب بخار / ۴۵۰۰ تا ۶۰۰۰ دور در دقیقه ۱۲۲ اسب بخار / ۵۰۰۰ دور در دقیقه ۱۲۲ اسب بخار / ۵۰۰۰ دور در دقیقه ۱۵۶ اسب بخار / ۵۳۰۰ دور در دقیقه ۱۸۴ اسب بخار / ۵۵۰۰ دور در دقیقه ۲۱۱ اسب بخار / ۵۵۰۰ دور در دقیقه
گشتاور / دور ۱۷۹ نیوتن متر / ۱۲۰۰-۳۵۰۰ دور در دقیقه ۱۹۹ نیوتن متر / ۱۲۵۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۹۹ نیوتن متر / ۱۲۵۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه ۲۴۹ نیوتن متر / ۱۲۵۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه ۲۹۹ نیوتن متر / ۱۲۰۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه ۲۹۹ نیوتن متر / ۱۲۰۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه
مصرف سوخت بر حسب (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۵.۶-۵.۴ (۵.۴-۵.۱) ۵.۷-۵.۵ (۵.۴-۵.۱) ۵.۲ ۵.۷-۵.۵ (۵.۴-۵.۱) [۶.۶-۶.۳] ۶.۷-۶.۶
انتشار گاز CO2 بر حسب (گرم / کیلومتر) ۱۲۸-۱۲۴
۱۲۶-۱۱۹
۱۳۳-۱۲۷ (۱۲۶-۱۱۹) ۱۲۰ ۱۳۴-۱۲۸ (۱۲۶-۱۱۹) [۱۵۴-۱۴۸] ۱۵۴-۱۵۱
شتاب ۰ تا ۱۰۰ ۱۰.۶ (۱۰.۴) ۸.۹ (۸.۶) ۸.۹ ۸.۱ (۷.۸) [۶.۹] ۶.۵
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۹۰ (۱۹۰) ۲۰۲ (۲۰۲) ۱۹۰ ۲۲۴ (۲۲۴) [۲۲۸] ۲۴۰

 

دیزلی A 160 D A 180 D A 180 D BEE A 200 D / A 200 D 4MATIC ۲۲۰ D / A 220 4MATIC د
تعداد سیلندر / آرایش ۴ / خطی ۴ / خطی ۴ / خطی ۴ / خطی ۴ / خطی
حجم دقیق (سی‌سی) ۱۴۶۱ ۱۴۶۱ ۱۴۶۱ ۲۱۴۳ ۲۱۴۳
توان خروجی ۹۰ اسب بخار / ۲۷۵۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۰۹ اسب بخار / ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۰۹ اسب بخار / ۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۳۶ اسب بخار / ۳۲۰۰-۴۰۰۰ دور در دقیقه ۱۷۷ اسب بخار / ۳۶۰۰-۳۸۰۰ دور در دقیقه
گشتاور ۲۴۰ نتوتن متر / ۱۷۰۰-۲۵۰۰ دور در دقیقه ۲۵۹ نتوتن متر / ۱۷۵۰-۲۵۰۰ دور در دقیقه ۲۵۹ نتوتن متر / ۱۷۵۰-۲۵۰۰ دور در دقیقه ۳۰۰ نتوتن متر / ۱۴۰۰-۳۰۰۰ دور در دقیقه ۳۵۰ نتوتن متر / ۱۴۰۰-۳۰۰۰ دور در دقیقه
مصرف سوخت ترکیبی از (لیتر در ۱۰۰ کیلومتر) ۴.۱-۳.۷ (۳.۹-۳.۷) ۴.۱-۳.۷ (۳.۹-۳.۷) ۳.۵ ۴.۵-۴.۱ ۴.۲-۴.۰
انتشار گاز CO2 ترکیبی از (گرم / کیلومتر) ۱۰۷-۹۸ (۱۰۴-۹۸) ۱۰۷-۹۸ (۱۰۴-۹۸) ۸۹ ۱۱۶-۱۰۶ ۱۰۹-۱۰۴ [۱۲۷-۱۲۱]
شتاب ۰ تا ۱۰۰  ۱۳.۸ (۱۳.۶) ۱۱.۳ (۱۱.۳) ۱۱.۳ ۹.۳ ۷.۵
حداکثر سرعت (کیلومتر بر ساعت) ۱۸۰ ۱۹۰ ۱۹۰ ۲۱۰ ۲۲۴
منبع: carscoops

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

مهرداد فراهانی

مهندس صنایع و از علاقه‌مندان تکنولوژی و خودرو هستم، قبل از پیوستن به پدال در وب‌سایت های خبری دیگر در حوضه آی‌تی می‌نوشتم و وظیفه سردبیر و مدیریت وبسایتی در زمینه آی‌تی و خودرو را هم دارم. درحال حاضر مفتخر به نویسندگی در سایت پدال هستم.

مطالب مشابه

‫۲۷ دیدگاه‌ها

  1. farzad

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (180 ديدگاه)

    یکی از بهترین هاچ بک های دنیا بلا شک

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. آرمااااان

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (358 ديدگاه)

      دقیقا یکی از بهترین هاچ بکاست
      من به شخصه از طراحیش واقعا خوشم میاد،خیلی کامله

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. وحید

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (325 ديدگاه)

    چی بگم
    فقط کفم برید
    اینا رو می بینه حسرت می خوره ما چی سوار می شیم اینا چی سوار می شن

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. SiRoOs

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (2 ديدگاه)

      ما باید بجای این سایپا 111 سوار شیم بخدا حتی تو کشورای افریقایی هم مثله اینجا نیست ان شاءالله این دوتا خونخوار نابود بشن ماهم مثه بقیه جوونای دنیا ماشین سوار شیم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ارش

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (122 ديدگاه)

      داداشه ناراحت نشو برای اینکه از اینا سوار بشی دوتا راه داری!!اولیش اینکه باید در اروپا یا امریکا به دنیا می امدی دوما اینکه بری المان اقامت بگیری اونجا خوب کار کنی یکی دوساله یه دونه میخری!!حالا الان چون ماشالله واسه خودت مردی شدی گزینه اول نمیشه پس میمونه گزینه دوم ایشالله هر وقت المان رسیدی حتما کنار برج ایفل عکس یادگاری بنداز واسمون بفرست ا!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Mostafa

        ۲۰ شهریور ۱۳۹۴
        سوابق: (33 ديدگاه)

        دوست عزیزی که فقط پرایدو میبینی
        خب یه لطفی بکن قیمت بنزین اروپا رو که نه(چون سکته میکنی)
        امریکا رو ببین
        تازه امریکا نسبت به اروپا بنزین مفته
        بعد قیمت بنزینو با ایران مقایسه کن
        شاید کیفیت بنزینشون بالا تر باشه
        ولی شما اگه بنزین لیتری هفت هزار تومن باشه اصلا پول پر کردن یه باک هفتاد لیتری رو نداری
        حالا چه فرقی میکنه بنز باشه یا ب ام و یا پراید وقتی پول بنزینشو نداری
        مشکل از سطح پایین درامد ها تو جامعه ما هستش نه قیمت اجناس
        مشکل اینه قشر متوسط بیست سی میلیون پول خرید خودرو دارن
        مشکل قیمت سمند و هیوندای نیست

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ناصر

          ۱۰ آذر ۱۳۹۵
          سوابق: (2 ديدگاه)

          اونجا برای سطح درامد خودشون قیمت بنزین خیلی هم ارزونه. مقایسه شما درست نیست. همین الان اگه نرخ دلار نرخ حبابی که درست کردن نباشه یعنی قیمت واقعیه دلار باشه برای ماهم که سطح درامد کمتری از اروپا و امریکا داریم . گرون نیست.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  3. The Best Or Nothing

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (56 ديدگاه)

    به نظرم بهترین هاچبک دنیاست
    در کل همه چیزش بدون نقض و عالیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. امیر

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (392 ديدگاه)

    زیبا وبا کلاس وشیک رقابت هر روز داره بین خودروسازا سخت ترمیشه وتو خارج مردم چجوری تصمیم میگیرن چی بخرن بین این همه حق انتخاب من موندم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. Ali

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (23 ديدگاه)

    شتاب 206 بیشتره
    البته از مدلای دیزلی

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. شایان

      ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1355 ديدگاه)

      206؟!!! چی هست اسمه رمزه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. Archi KHAN

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    دوست داشتنیِ کوچولو موچولووو…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. sina

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    چرا اسب بخار تو متن با جدول اخری فرق داره ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. احمد باقری

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    یکی از باحالترین ماشینهای هاچ بک موجود که میشه باهاش حسابی حال کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. HELL CAT

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (196 ديدگاه)

    اون نسخه ای ام جی با ۳۷۵اسب بخارش کو پس؟؟؟؟!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. AHMADREZA

      ۲۰ شهریور ۱۳۹۴
      سوابق: (1022 ديدگاه)

      متاسفانه نسخه ای ام جیش قیمتش اندازه c63 amg و m3 هست همون بهتر که نزارنش

      موافقم 0
      مخالفم 0
  10. امین

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (821 ديدگاه)

    ببینید برای پایین ترین کلاسش چندتا موتور میشه سفارش داد!!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. ali

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (126 ديدگاه)

    خوشگل خوشگل

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. Mahdi Mercedes

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (33 ديدگاه)

    چقدر خوشگل موشگله. رنگ قرمز متالیک خیلی بهش میاد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. شهریار

    ۱۹ شهریور ۱۳۹۴
    سوابق: (176 ديدگاه)

    چی بگم…موندم چی بگم…باور کنید انگشت به دهن موندم…..من که خیلی خوشم اومد ..چشمگیر و دلنواز…همانا کسانی که بنز سوار شوند به بهشت میروند

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. امین

    ۱۱ مهر ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    عزیزم اگه لیتری 7تومن پول میدی ماهانه حداقل3.4هزار دلار حقوق میگیری.همونطور ک قیمت بنزین رو مقایسه میکنی حقوق هم مقایسه کن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. شروین

    ۲۴ مهر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    با سلام و تشکر بابت مطلب کاملتون من یه نمونه از همین سری رو به تازگی توی تبریز دیدم .بنز A180 نوک مدادی صفر که به قیمت 140م برای فروش گذاشته بود (منطقه آزاد) مدل 2016 واقعا دیدنی بود داخلش چرم سفید بود ولی تفاوتی که با عکس های این مدل داشت این بود که توی کنسول میانی اصلا دسته دنده وجود نداشت ! چراغ های لیزریش واقعا زیبا بود فرمونش واقفا خوش دست و بسیار زیبا بود مخصوصا قربیلک میانی که توپل بیرون زده بود.ولی سوال اینجاست تا کی باید با این قیمت این ماشین های بی کیفیت رو سوار بشم!؟؟؟؟؟.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. ناصر

    ۱۰ آذر ۱۳۹۵
    سوابق: (2 ديدگاه)

    من تو ترکیه زیاد دیدم. رنگ ابی و رنگ خاکستریش واقعا جذبت میکنه. برعکس . رنگ قرمزش که باید از همه جذاب تر باشه اصلا شفافیت و درخشندگی لازم رو نداره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. ستاره

    ۱۹ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    ماشین فوق العاده ایه خودم دارم
    نمیتونم بگم چقدرررر خوبه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. یاسر

    ۱۷ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    واقعا عالیه . یعنی میشه منم یه روزی سوار چنین ماشینی بشم . فکر نکنم .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. سهیلا

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۷
    سوابق: (1 ديدگاه)

    کسی قیمتش رو میدونه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا