چشم اندازمرسدس بنز

مرسدس بنز M-Class مدل 2012

مرسدس بنز ام کلاس برای سال ۲۰۱۲ تغییراتی را به خود خواهد دید که شامل تغییرا اندک ظاهری، تغییر کامل داشبورد و کابین و بهبود در کارایی خودرو می باشند. طراحی آن بدون تغییر اساسی، اندکی تهاجمی تر شده است. چراغهای روشنایی LED روزتاب آن سهمی از تغییرات در جلوی خودرو را برعهده می گیرند.

طراحی کنسول با الهام از مدلهای سواری جدید بنز در سه قسمت مجزا شده و با خطوطی ملایم به هم پیوستگی می یابند. کیفیت چرم صندلیها و چرم داشبورد بهبود یافته و در کنار چوب پهن و مورب نصب شده، طرحی اشرافی و در عین حال اسپورت را ایجاد نموده اند.

مدلهای ۶ سیلندر ML-350 بنزینی با قدرت ۳۰۲ اسب بخار و یا ۳ لیتری توربو دیزل با قدرت ۲۴۰ اسب بخار ارائه می شوند. سیستم انتقال قدرت نیز همچون سابق ۷ سرعته خودکار خواهد بود و سیستم ۴Matic انتقال قدرت را به همه چرخها برعهده دارد.

M-Class جدید بهبودهایی نیز در میزان سروصدا و لرزش به خود دیده است . بعلاوه در جاده پایداری بیشتری نیز از خود نشان می دهد که بخاطر افزایش استحکام شاسی آن است.

تعلیق بادی این خودرو علاوه بر افزایش پایداری در سرعتهای بالا، در جاده های شیب دار نیز زاویه خودرو را تنظیم می کند. عایق سازی شیشه ها و کابین و آب بندی اطاق بهبود یافته و با استفاده از آلیاژ منیزیم یا آلیاژ آلومینیوم (در مدلهای دیزلی) برای اتصالات قوای محرکه، لرزشها را کاهش داده اند.

ایمنی چیزی نیست که مرسدس بنز آن را ساده انگارد. نه عدد کیسه هوا در مدلهای استاندارد این خودرو گنجانده می شود از جمله کیسه هوا برای زانوی راننده و کیسه های پهلو برای سرنشینان عقب. کروز کنترل، سیستم دید در شب و سیستم نمایش نقاط کور خودرو نیز در دسترس می باشند.

درون کابین یک صفحه نمایش ۷ اینچی وضعیت راهها و آب و هوا و پخش رادیو HD و موارد دیگر را بطور آنلاین دریافت و نمایش می دهد.

وزن خودرو با استفاده از آلیاژ منیزیوم کاهش یافته و درب کاپوت و گلگیرها نیز از جنس آلیاژ آلومینیوم ساخته می شوند. بنابراین خودرو می تواند مسافت بیشتری را با هر گالن سوخت طی کند. مصرف سوخت ترکیبی آن ۲۳ مایل بر گالن ( ۱۰.۳ لیتر در صد کیلومتر) اعلام شده که برای یک خودرو شاسی بلند در این کلاس بسیار عالیست.

این خودرو تابستان امسال به بازار می آید و با اینکه تاکنون قیمت آن اعلام نشده اما بنظر می رسد که تفاوتی با مدلهای پیشین خود نداشته باشد و با همان قیمت (حدود ۴۳ هزار دلار پایه) عرضه گردد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. میلاد. فقط المان.فقط بنز.

    ۱۰ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (6525 ديدگاه)

    درود.
    عجب ماشینی.کاشکی این نسلش وارد ایران میشد.
    ولی کنسولش یه مقدار شبیه C کلاس است.پ

    ایران و المان

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. مرتضی

    ۳۱ شهریور ۱۳۹۲
    سوابق: (849 ديدگاه)

    یه ماشین بینظیر به نظر ایکس 6 بی ام و واقعا ماشین معمولیه نسبت به کلاس ام بنز هر چند بی ام و فوق العادست اما اگه تست کلاس ام مدل 2012!! رو ببینین از دیدن توانایی کلاس ام لذت خواهید برد

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. amir.t.

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    شبیه سورنتو میمونه …

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. سعید

      ۲ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      سورنتو شبیه اینه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. amir.t.

    ۲۱ آبان ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    شبیه سورنتو میمونه.البته اصالتش فرق داره …

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. parseh net30

    ۵ آذر ۱۳۹۳
    سوابق: (283 ديدگاه)

    ی جورایی خاصه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا