مرسدس بنز

عاشقانه ی تیونرها برای SLS AMG

اختصاصی از نمایشگاه ژنو:

در نمایشگاه امسال در بخش تیونرها دو مرسدس بنز SLS AMG با رنگ قرمز خودنمایی می کنند.این دو مرسدس محصول دو تیونر با نام های هامان و FAB دیزاین هستند که اولی تیونری آلمانی و دومی از سوئیس در ژنو با محصولات خود پا به صحنه گذاشته اند.

در مرسدس هامان با نام HAWK SLS AMG از اجزای مختلف به منظور بهبود عملکرد آیرودینامیکی استفاده شده است.به این منظور در نمای جلو سپری جدید جایگزین شده که با ورودی های هوای بزرگتر تنفس موتور را بهبود ببخشد علاوه بر این کاپوت جدیدی با طرح کربن در نظر گرفته شده است.همچنین گسترش گلگیرها به میزان ۶۰ میلی متر در جلو و ۷۰ میلی متر در عقب را شاهد هستیم و سرانجام با اضافه شدن سپر جدید عقب که دیفیوزر یکپارچه ای را در خود جای داده به این مبحث خاتمه داده شده است.

در کنار این موارد دستکاری پیشرانه ، قدرت ۶۳۶ اسب بخار و گشتاور ۶۸۰ نیوتن متر را برای این روداستر قرمز رنگ به ارمغان آورده است.این تغییرات حداکثر سرعت ۳۲۰ کیلومتر در ساعت و صفر تا صد ۳.۶ ثانیه ای را نیز به همراه داشته اند.

از دیگر تجهیزات اضافه شده ی مهم می توان به سیستم اگزوز از فولاد ضد زنگ و رینگ های ۲۱ اینچی در کنار تغییرات نمای داخل اشاره کرد.

عاشقانه ی دوم از سوئیس با ظاهری مشابه و چند قدم آن طرف تر با نام جدید Jetstream که از سوی FAB دیزاین برای این محصول انتخاب شده است.

کیت بدنه ای که این محصول به خود می بیند شامل سپر جلو با لامپ های روز که به طور عمودی جا داده شده اند ، گلگیرهای گسترده تر به منظور هدایت جریان به سمت هواکش های تعبیه شده ، سپر عقب همراه با منافذ بزرگتر و دیفیوزر عقب در کنار اسپویلر می باشد.

این مدل از سیستم اگزوز جدیدی از فولاد ضد زنگ که به خروجی های کلاسیک دایروی ختم می شوند بهره می برد.

با تغییرات اعمال شده در پیشرانه Jetstream ، این مدل به قدرت ۶۰۷ اسب بخار ، گشتاور ۶۹۰ نیوتن متر ، صفر تا صد ۳.۶ ثانیه و حداکثر سرعت ۳۲۵ کیلومتر در ساعت دست پیدا کرده است.

سران شرکت امیدوارند این محصول همانند محصولات قبلی دل شیخ نشین های عرب را بدست آورد.

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

محمدرضا ریاضی

محمدرضا ریاضی ، همراه با شما در دنیای هیجان انگیز خودرو

مطالب مشابه

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. hesan

    ۲۶ مهر ۱۳۹۱
    سوابق: (484 ديدگاه)

    sls امیخته ای از هنر کلاسیک و اسپرت هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سعید

      ۳ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      و لوکس

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. سعید

    ۲۷ اسفند ۱۳۹۱
    سوابق: (173 ديدگاه)

    اوه… عجب تیونینگی کرده پدر.. چقد قشنگ شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. خاوری مزراتی

    ۱۰ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (1103 ديدگاه)

    تیون فاب قشنگتره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Hadi

    ۱۱ خرداد ۱۳۹۳
    سوابق: (18 ديدگاه)

    هامان زیباتره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا