مرسدس وی کلاس کانسپت با پیشرانه پلاگین هیبرید

نمایشگاه ژنو 2015: خودروهای ون به علت نوع کاربرد آنها، ترجیحاً باید بسیار مقرون‌به‌صرفه باشند. با این وجود، نسخه‌هایی لوکس نیز از این خودروها وجود دارند که برای خریدارانشان، صرفه اقتصادی، مفهومی ندارد. اما در هر صورت، همیشه یک خودروی تکنولوژیک و مدرن با آلایندگی ناچیز و مصرف سوخت پایین، می‌توان مورد توجه قرار گیرد. مرسدس وی کلاس ویژن، یک خودروی کانسپت هایبریدی PHEV (با امکان شارژ جداگانه) است که ترکیبی از ویژگی‌های فن‌آوری مدرن در فضایی بسیار لوکس و راحت است.

Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV

نیروبخش این مدل وی کلاس، یک موتور چهار سیلندر 2.0 لیتری توربو است که قدرت 208 اسبی و 350 نیوتن متری آن با قوای 120 اسبی و 340 نیوتن متری یک موتور الکتریکی جمع می‌شود. پیشرانه در حالت ترکیبی 328 اسب بخار نیرو و 600 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این پیشرانه همان است که در C350 پلاگین هیبرید هم استفاده شده است.

Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV

به گفته مرسدس، مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر، تنها 3 لیتر می‌باشد. میزان آلایندگی آن نیز به 71 گرم CO2 در هر کیلومتر کاهش یافته است.

Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV

با تکیه بر نیروی باتری‌های شارژ شده این خودرو، بدون قطره ای بنزین می‌توان 50 کیلومتر را طی کرد. باتری‌ها 13.5 کیلووات ساعتی می‌باشند و قادرند خودرو را در حالت الکتریکی به سرعت 80 کیلومتر بر ساعت برسانند.

Mercedes V-Class Concept Vision PHEV
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV

شتاب صفر تا صد وی کلاس ویژن به 6.1 ثانیه و بیشینه سرعت آن به 206 کیلومتر بر ساعت می‌رسد که آن را سریع‌تر از مدل V 250 BlueTEC می‌نماید.

Mercedes V-Class Concept Vision PHEV Interior
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV Interior

Mercedes V-Class Concept Vision PHEV Interior
Mercedes V-Class Concept Vision PHEV Interior

طراحی این مدل کانسپت از وی کلاس شامل سپرها و ضربه‌گیرهای جدید، اسپویلر عقب و چرخ‌های 20 اینچی آلیاژی می‌شود. درون کابین هم سقف شیشه ای، روکش‌های چرم ناپای سفید، کف‌پوش چوبی و صندلی‌های انفرادی VIP یک فضای چشمگیر لوکس و راحت را خلق کرده‌اند.

مرسدس طیف گسترده ای از گزینه‌های شخصی را برای کلاس وی آماده می‌کند. بدین ترتیب، قرار است تصویر بهتری از این کلاس به‌عنوان یک وسیله نقلیه خصوصی یا برای کسب‌وکار به‌عنوان یک خودروی منحصربه‌فرد، خلق شود. در طول سال 2015، وی کلاس با مدل‌هایی با طول بدنه کشیده‌تر یا انتقال نیرو به چهار چرخ یا انواع هیبریدی ارائه خواهد شد. بدین ترتیب حضور مرسدس در این کلاس پر رنگ‌تر از همیشه خواهد بود.

10 دیدگاه

    1. NA-NikandreosApotheon-NA
      سوابق: (126 دیدگاه) ,

      جدیدا علاقه وافری به ون پیدا کردم.بگم از S کلاس بیشتر دوسش دارم باور نمی کنید.کلا رانندگی با ون حال میده.آدم حس می کنه راننده مفید وموثری هست.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل نوید
        نوید
        سوابق: (1525 دیدگاه) ,

        ولی رانندگی با SUV های فول سایز خیلی بیشتر حال میده مخصوصا اگه لند کروز باشه

        پاسخ
  1. تصویر پروفایل ALL CARS
    ALL CARS
    سوابق: (467 دیدگاه) ,

    بسیار زیبا تر ازقبل.هرچند هنوز کانسپته
    بااین سایزی که داره بخاطر کمک گرفتن از یک موتور الکتریکی که مصرفشو صدی 3 لیتر کرده وصفرتاصد6.1 خیلی عالی شده که برای همچین خودروهایی با کاربردی که خواهند داشت نیاز به حداکثر سرعت بالایی ندارند وهمین حداکثر سرعت206کیلومتر بر ساعت کافی کافیه
    اینخودرو بدرد مسافرتهای خانوادگی میخوره که بخاطر داشتن صندلی هایی راحت دیگه خستگی سفر وجود نخواهد داشت وفقط لذت بردن از سفررا به دارندگانش تقدیم میکنه
    ممنون از پدال

    پاسخ
  2. تصویر پروفایل Ahmad..F12
    Ahmad..F12
    سوابق: (2517 دیدگاه) ,

    مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر، تنها 3 لیتر می‌باشد. میزان آلایندگی آن نیز به 71 گرم CO2 در هر کیلومتر کاهش یافته است.

    واقعاً تکامل رو در همه حال دوس دارم

    اینم نشون دهندۀ یه تکامل بسیار موفق خودروییه

    واقعاً لذت میبرم، همه چیزش عالی، کاربردی و بهینه است…

    راستی، دیگه نباید بگیم پلاگین هیبرید دیگــــــــــــه…

    مثلاً این خودرو میشه V250 e

    پاسخ
  3. میثم
    سوابق: (61 دیدگاه) ,

    مصرف سوخت این خودرو در هر 100 کیلومتر، تنها 3 لیتر می‌باشد. میزان آلایندگی آن نیز به 71 گرم CO2 در هر کیلومتر کاهش یافته است :-O :-O :-O
    اونوقت اقایون جلوی واردات رو با تعرفه وحشتناک گرفتن و فقط میلیاردرا میتونن ماشین خارجی سوار شن. الودگی و از بین رفتن منابع ملی هم واسه کسی مهم نیست…
    ما پژو پارس سوار میشیم توی شهر راحت 14 تا میسوزونه !!!! لامصبا چرا نباید به حرفه خودتون که گفتین تعرفه واردات خودروهای هیبریدی صفر میشه عمل نمیکنید!!
    ما ایرانیا خیلی بد بختیم….دلم به حاله خودمون میسوزه….

    پاسخ
  4. تصویر پروفایل سعید
    سعید
    سوابق: (1481 دیدگاه) ,

    مصرف سوخت و میزان آلایندگی خیلی خوبه،سرعت و شتابش هم عالیه برا یه ون،داخلش خیلی لوکس و قشنگه،اما قشنگتر از همه اون عکس اولی از نمای جلو که خیلی زیباست

    پاسخ
    1. تصویر پروفایل سعید
      سعید
      سوابق: (1481 دیدگاه) ,

      اینو یادم رفت بگم:

      زیبا،جادار،مطمئن ** وی ون ویژن مرسدس
      😀

      پاسخ
  5. احمد شفيعي
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    من در قسمت سردسیر جیرفت یک مجتمع گردشگری دارم که فاز اول راه اندازی شده است. برای حمل ونقل گردشکران از فرودگاه و سرویس پرسنل در نظر دارم دو دستگاه ون شیک خریداری کنم امیدوارم با راهنمایی شما زود تصمیم نهایی را بگیرم. لطفاً قیمت را هم بفرمایید .

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.