تجهیزات اضافی برای بالاترین مدل مرسدس بنز

مرسدس بنز کلاس اس اکنون ممتازترین خودروی این شرکت به شمار می‌رود و البته مدل S63 AMG هم گل سرسبد این کلاس است. اما هنوز کسانی هستند که به دنبال خاص بودن و تجهیزات ویژه می‌گردند. بنابراین AMG دست به کار شده و آپشن های جدیدی را برای کوپه این مدل در نظر گرفته است. در ابتدا چرخ‌های آلیاژی 20 اینچی با پره‌های نازک ده تایی، جلب توجه می‌کنند. مخصوصاً وقتی کالیپرهای قرمز رنگ ترمزهای سرامیکی از پشت آن‌ها نمایان است.

Mercedes S63 AMG Coupe AMG Performance Studio
Mercedes S63 AMG Coupe AMG Performance Studio

پکیج فیبر کربن بدنه شامل باله جلو، آینه‌های جانبی، دامنه‌های کناری و دیفیوزر قسمت عقب خودرو می‌شود. همانند کلاس C جدید، پکیج شب یا نایت پکیج شامل اگزوزهای چهارتایی متوازی‌الاضلاع، دیفیوزر، شکاف سپر جلو و روکش آینه‌ها، همگی به رنگ مشکی و خام فیبر کربن رنگ نشده بر جذابیت‌های این خودرو می‌افزایند.

Mercedes S63 AMG Coupe AMG Performance Studio Interior
Mercedes S63 AMG Coupe AMG Performance Studio Interior

پوشش چرم سفید و سیاه رنگ کابین با سوراخ‌های میکرو و دوخت منحصربه‌فرد، پوشش فیبر کربنی موتور و نشان AMG در جای جای خودرو نیز از دیگر تمایزات این اتومبیل فوق لوکس و اسپرت می‌باشند.

Mercedes S63 AMG Coupe AMG Performance Studio
Mercedes S63 AMG Coupe AMG Performance Studio

با وجودی که مرسدس بنز به طور خودخواسته، سرعت ماشین‌هایش را همانند سایر خودروسازان آلمانی به عدد 250 کیلومتر بر ساعت محدود کرده اما با پرداخت اضافی و دریافت پکیج راننده، این سرعت در عدد 300 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

Mercedes S63 AMG Coupe AMG Performance Studio
Mercedes S63 AMG Coupe AMG Performance Studio

70 دیدگاه

  1. Un4given
    سوابق: (236 دیدگاه) ,

    ایول حال میکنه آدم هیبت اینو میبینه. خداییش خیلی خیلی ناز دراومده. بنظرم یکی از بهتربن مدلهای مرسدس باید باشه .

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      شما به من بگو کدام مدلش ناز نیستن .

      پاسخ
      1. e.scamp
        سوابق: (1108 دیدگاه) ,

        میلاد فکر کنم داری اغراق(املاش رو بلد نبستم) میکنی الان کلاس A جزو بدشکلترین مرسدس ها است اگر چه شخصا عاشق کلاس E هستم خصوصا E300 ولی همش ناز نیستن و البته برخی استیشن هاش که اگه جلوش رو ببینی تعجب میکنی استیشن با نمای جلوی فوق العاده و عقب بیریخت

        پاسخ
        1. خاوری مزراتی
          سوابق: (1104 دیدگاه) ,

          راس میگی میلادجون.. من خودم به شخصه عاشق A classهستم و البته cکلاس ولی خداییش نه B نه ML نه GLKناز تشریف دارن
          البته خب اونا هنوز تغییر نکردن و نسل قبلیشون هستن
          در کل این مدل خیلی زیباست..مخصوصا من طراحی داخلی مرسدس رو تحسین میکنم و بنظرم دربهترین حالت ممکن قرار داره چون هم لوکسه هم کلاسیک هم زیبا
          درود

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          دوست عزیز من با شما مخالفم . مرسدس بنز کلاس a از نظر

          طراحی خیلی حرف ها برای گفتن داره . زمانی هم که به

          بازار معرفی شد ، چندین جایزه را از آن خود کرد .

          اگر میگفتی نسل اول a کلاس حرفتو قبول داشتم . ولی

          الان نه . یکی از معدود هاچ بک هایی است که ارتفاع

          پایینی دارد . در ضمن اکثر برندها در این کلاس

          محبوبیت کلاس های c و E را از نظر طراحی ندارند .

          در باره نمای عقب استیشن ها باید بگم که کار حضرت

          فیله که همان چراغ های مدل سدان را روی استیشن ها

          تعبیه کنی .

          اکثر ماشین ها چراغ های مدل استیشن انها با نمونه ی

          سدان فرق داره .

  2. شاهین
    سوابق: (3139 دیدگاه) ,

    ماشین با ابهتی شده.فقط باید از نزدیک این ماشین رو دید.
    عجب رینگ های جالبی داره.افرین به مرسدس بنز.

    پاسخ
      1. رضا
        سوابق: (1690 دیدگاه) ,

        شاهین تبریک! 1000 تایی شدی!
        عکس اول کالیبراش قرمزه!

        پاسخ
        1. شاهین
          سوابق: (3139 دیدگاه) ,

          ممنون داداش رضا.
          عکس اخری قرمز نیست! 🙂

      2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        منم میخواستم عکس اول را بگویم .

        راستی شاهین جان 1000 دیدگاهی شدنت مبارک .

        پاسخ
        1. شاهین
          سوابق: (3139 دیدگاه) ,

          ممنونم میلاد جون،خداییش خیلی خوشحالم که دوستایی مثل شما دارم.امیدوارم یه روز هممون یه جا جمع بشیم.

        2. HUAYRA
          سوابق: (242 دیدگاه) ,

          شاهین 1000 کامنته شدنت مبارک همین چند روز پیش 400-500 تا کامنت داشتی

        3. Ehsan
          سوابق: (1252 دیدگاه) ,

          شاهین جان تبریک به خاطر پیوستنت به باشگاه هزارتایی ها
          ولی به نظر رکورد میلاد عزیز دست نیافتنی باشه
          راستی چند نفر عضو باشگاه هزارتایی ها هستند ؟

          با آرزوی موفقیت شما دوستان در همه زمینه ها
          ارادتمند ( این کلمه از کامنتهای شاهین عزیز اقتباس شده است ، شاهین جان با ذکر منبع که مشکلی نداره ، داره ؟)

        4. خاوری مزراتی
          سوابق: (1104 دیدگاه) ,

          تبریک به شاهین بامعرفت و آقا که همه دوسش دارن.. ماایرانی ها یه اخلاق خیلی خوب داریم به اسم مردم داری که من نشانه هایی ازش رو در شاهین میبینم
          هزار دیدگاهی شدنت هم مبارک

        5. شاهین
          سوابق: (3139 دیدگاه) ,

          دوستان عزیز خودم! واقعا شرمنده ی شما هستم و از طرفی بسیار خوشحالم که در جمع شما هستم.
          هوایرا جان ممنون ازت.
          احسان جان من مخلصتم داداش.ارادتمندم داداش! 🙂
          خاوری عزیز،استاد بنده،داداش من خاک پاتم،همیشه نظراتت در مورد اقتصاد رو با دقت میخونم داداش.
          در کل مخلص تک تک بچه های پدال هستم.

  3. رضا
    سوابق: (1690 دیدگاه) ,

    عاشقشم خیلی زیباست مخصوصا از نمای عقب
    فقط از یه چیزش خوشم نمیاد طرح نشان دهنده ها و این مانیتور بزرگ مستطیل

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود .

      رضا باید خوشت بیاد .

      برو کلیپ صفحه کیلومترش رو در سات اپارات ببین . کف میکنی چه جوری روشن

      میشه .

      پاسخ
      1. رضا
        سوابق: (1690 دیدگاه) ,

        میلاد منظورم گرافیکش نیست کلا مانیتورو میگم کاش از همون عقربه های آنالوگ استفاده میکرد و طراحی قسمت بالای داشبورد اینجوری نمیشد

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          تکنولوژی بالای این ماشین اجازه نمیده که از انالوگ

          استفاده کنند . چون این ماشین سیستم های بسیاری در تمام

          قسمتهای اتومبیل داره و همه ی انها باید در اختیار

          راننده قرار بگیره ، نمیشه . اگر انالوگ بود یا صفحه

          ی نشان دهنده اپشن ها کوچک میشد یا باید به وسط

          داشبورد کوچ میکرد . در اینصورت هم وقتی که راننده

          برای خواندن اطلاعات صرف میکرد بیشتر بود و هم باید

          سر خود را به راست متمایل میکرد . بهترین ایده همانی

          است که روی این ماشین نصب است .

  4. PEUGEOT
    سوابق: (997 دیدگاه) ,

    طراحی داخلی در عین سادگی بسیار زیبا و دلنشینه
    منظورم از شلوغی روی داشبورد خبری نیست

    پاسخ
  5. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود . اول از همه باید تشکر کنم از پدال برای گذاشتن این خبر از

    اعلیحضرت مرسدس بنز .

    دوم اینکه خیلی دوست دارم رقباش هرچه زودتر به میدان بیان و رقابت

    بین شان اغاز بشود تا ببینیم چه برندی چند مرده حلاجه .

    پاسخ
    1. PEUGEOT
      سوابق: (997 دیدگاه) ,

      میلاد جان بابت عکسا ممنونم عالی بود تا حالا 504 به این تمیزی ندیده بودم

      پاسخ
      1. HUAYRA
        سوابق: (242 دیدگاه) ,

        504 چیش خوبه؟؟؟برو ماستانگ جی تی 67 رو نگاه کن که تقویت شده با اون پزو های قراضت

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود .

          دوست عزیز هر برندی در صنعت خودرو به اندازه ی خودش در

          همین صنعت تأثیر گذار بوده . به اندازه ی تأثیرگذاریش

          هم پیشرفت کرده .

          بعدشم شما داری پژو504 که یک سدان خانگی است رو با

          ماستانگ که یک ماسل کار امریکایی تمام عیار است

          مقایسه میکنی ؟؟؟

          جالبه به خدا .

  6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    پدال جان من لوگوی قبلی رو بذار . یا لااقل فونتشو عوض کن .

    پاسخ
  7. HUAYRA
    سوابق: (242 دیدگاه) ,

    ولی خیلی خوشگله سرعت اینتر نتم که پایینه دیر عکسا میان فکر کردم 4 دره

    پاسخ
  8. HUAYRA
    سوابق: (242 دیدگاه) ,

    یه سوال کدام یک؟اس 63 یا سی63 بلک سریس یا گرن کابریو ام سی؟

    پاسخ
  9. mds
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    من در این جهان هیچ چهار چرخی را بالاتر از کلاس S مرسدس نمی بینم و نمی پذیرم بخصوص سدان نسل جدید S65 AMG آخرت دنیای اتومبیل است

    پاسخ
    1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس
      سوابق: (290 دیدگاه) ,

      mdeاین حرفت لایک داشت منم موافقم

      ضمنا هیچ ماشینی حق نداره با اس کلاس مقایسه بشه

      (پرچم بالاست)

      پاسخ
  10. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    شریک آمریکایی خودروسازان؟
    قوت گرفتن شایعه مذاکره خودروسازان آمریکایی و ایرانی
    در روزهایی که خودروسازان کشورمان به دنبال شرکایی جدید برای همکاری در تولید خودرو هستند گویا خودروسازان آمریکایی گزینه‌ای محتمل در «جاده مخصوص» به نظر می رسند چه آنکه شایعه مذاکرات آنها با ایرانی‌ها باز هم قوت گرفته است.

    به نقل از دنیای اقتصاد، پس از توافق هسته‌ای ژنو بود که رسانه‌های اروپایی خبر از مذاکرات پنهان نمایندگان خودروسازی آمریکا با ایران دادند و حالا گویا دوباره مذاکراتی در حال انجام است.گفته می شود دو شرکت خودرو ساز آمریکایی تمایل به همکاری با همتایان ایرانی خود دارند.گرچه این خبر به طور رسمی از سوی دو طرف تایید نشده اما بعید نیست شریک آینده خودروسازی ایران خودروسازانی از این کشور باشد.
    درحالی‌که مدت‌ها خبری از شایعات حضور خودروسازان آمریکایی در ایران نبود، دوباره این شایعه بر سر زبان‌ها افتاده و گفته می‌شود مذاکراتی میان نمایندگان دو طرف درحال انجام است. به گفته منابع آگاه، برخی خودروسازان آمریکایی ظاهرا اقداماتی را در «جاده مخصوص» آغاز کرده و در حال انجام مذاکراتی با همتایان ایرانی خود هستند، هرچند هنوز خبری رسمی در این مورد منتشر نشده است. گفته می‌شود فورد و کرایسلر دو خودروساز آمریکایی هستند که برای حضور در ایران تمایل دارند و این در حالی است که پیش‌تر اخباری مبنی‌بر حضور جنرال موتورز (دیگر خودروساز بزرگ آمریکا) نیز در «جاده مخصوص» شنیده می‌شد.
    البته تا به امروز نه فورد نه کرایسلر و نه جنرال موتورز هیچکدام خبری رسمی ازمذاکره با خودروسازان ایرانی منتشر نکرده‌اند و ایرانی‌ها نیز واکنش خاصی در این مورد نداشته‌اند. در واقع همین‌که هیچکدام از طرفین مذاکرات خود را نه تایید می‌کنند و نه تکذیب، خود بر قوت انجام مذاکره می‌افزاید و هیچ بعید نیست تا چندی دیگر اخباری رسمی در این مورد منتشر شود.
    اما قوت گرفتن شایعه حضور خودروسازان آمریکایی درایران در حالی است که همزمان ایران خودرو نیز اعلام کرده می‌خواهد شریکی معتبر و غیر فرانسوی برای خود دست و پا کند. ایران خودرویی‌ها که به تازگی مذاکراتی مثبت را با پژو داشته و احتمالا تا چندی دیگر شراکتی دوباره را با هم آغاز خواهند کرد به‌دنبال شریکی غیر از پژو نیز می‌گردند و حالا برخی معتقدند شاید این «شریک» آمریکایی باشد. اگر به واقع چنین بوده و ایران‌خودرو با خودروسازان آمریکایی مذاکره کرده باشد باید باز هم منتظر واکنش «دلواپسان» بود چه آنکه حضور پژو را بر نمی‌تابند چه رسد به امثال جنرال موتورز و فورد. «دلواپسان» پیشتر دلواپسی خود را از شراکت دوباره ایران خودرو و پژو ابراز کرده‌اند و حالا اگر پای خودروسازان آمریکایی وسط بیاید قطعا واکنش تندتری را از آنها شاهد خواهیم بود. حالا این پرسش مطرح می‌شود که مخالفان پژو و خودروسازان آمریکایی به‌دنبال چه هستند؟ آیا «دلواپسی» آنها به خاطر گذشته پژو و مسائل سیاسی با آمریکایی‌ها است یا واقعا چیزی را در قرارداد و همکاری با فرانسوی‌ها و آمریکایی‌ها می‌بینند که کارشناسان و مذاکره‌کنندگان خودرویی نمی‌بینند؟
    داستان پژو را که دیگر همه می‌دانند؛ شرکتی فرانسوی که طی دو دهه با ایران خودرو شراکت و همکاری داشت اما به‌دلیل خرید بخشی از سهامش توسط جنرال موتورز آمریکا رابطه‌اش را با ایران خودرو قطع کرد. این قطع ارتباط البته به ضرر هر دو طرف تمام شد چه آنکه ایران خودرو به مشکلات زیادی در تولید برخورد و تیراژش به شدت افت کرد و از آن سو پژو نیز بازاری بزرگ و بی‌دردسر را از دست داد.
    دلیل اصلی رفتن پژو از ایران تحریم‌ها بود وگرنه این شرکت فرانسوی به هیچ وجه راضی به از دست دادن شریکی قانع مثل ایران‌خودرو و بازاری بزرگ مثل ایران نبود. طبعا ایران‌خودرو و نیز که سال‌ها با پژو کار کرده و سبد محصولاتش پر بود از خودروهای این خودروسازفرانسوی، راضی به جدایی نبود چون سخت می‌توانست در شرایط تحریم شریک و همکاری مانند پژو پیدا کند. هر چه بود پژو و ایران خودرو با وجودی که تمایلی به قطع ارتباط نداشتند از یکدیگر جدا شدند تا هر دو روزهای سختی را بدون هم تجربه کنند. حالا بعد از دو سال این دو شرکت دوباره در کنار هم قرار گرفته‌اند تا به احتمال زیاد بار دیگر همکاری مشترک شان را آغازکنند. گفته می‌شود اوایل تابستان فصلی جدید در شراکت ایران خودرو و پژورقم خواهد خورد و این دو پس از دو سال و اندی باز هم در کنار هم زندگی تازه‌ای را آغاز خواهند کرد. این در حالی است که پژو هنوز نیامده با موجی از نگرانی از سوی «دلواپسان» روبه‌رو شده و آنها (دلواپسان) نگران همکاری دوباره این خودروساز فرانسوی با ایران خودرو هستند. از نظرآنها پژو باید تاوان رفتار گذشته‌اش را پس بدهد و در غیر این صورت نباید دوباره میهمان «جاده مخصوص» شود.
    حالا هم اگرچه هنوز اخباری رسمی از مذاکرات خودروسازان آمریکایی با ایرانی‌ها منتشر نشده و به اصطلاح نه به بار است و نه به دار، اما بدون تردید اگر شایعه آمدن آمریکایی‌ها به «جاده مخصوص» به واقعیت تبدیل شود «دلواپسان» باز هم وارد میدان خواهند شد تا به بهانه‌های مختلف مانع ارتباط بزرگان صنعت خودرو دنیا با شرکت‌های خودروساز ایرانی شوند.
    داستان حضور آمریکایی‌ها در «جاده مخصوص» به اواخر سال گذشته برمی‌گردد؛ به روزهایی که فضای سیاسی و بین‌المللی علیه ایران کمی آرام شده و توافق هسته‌ای ژنو این فرصت را به خودروسازان ایرانی و خارجی داده بود تا مذاکراتی را برای همکاری و شراکت با یکدیگر انجام بدهند. همان روزها بود که روزنامه فرانسوی فیگارو در خبری مدعی شد نمایندگان بزرگ‌ترین خودروساز آمریکا (جنرال موتورز) راهی ایران شده و پای میز مذاکره با ایران خودرویی‌ها نشسته‌اند. این خبر البته نه تا به امروز از طرف جنرال موتورز تایید شده و نه ایران خودرو اما با این حال قوت گرفتن شایعه حضور آمریکایی‌ها در ایران، ذهن خیلی‌ها را به این پرسش مشغول کرده که آیا شریک جدید بزرگ‌ترین خودروساز ایران آمریکایی است؟
    اگرچه بسیاری از کارشناسان و مشتریان ایرانی قطعا از همکاری احتمالی ایران خودرو و سایپا با امثال جنرال موتورز و کرایسلر و فورد استقبال می‌کنند، اما بی‌شک «دلواپسان» نیز بیکار نخواهند نشست و همان‌طور که به پژو و مذاکراتش با ایران خودرو تاختند آمریکایی‌ها را نیز آماج حملات خود قرار خواهند داد. این درشرایطی است که باز هم باید از «دلواپسان» پرسید در شرایط فعلی حضور کدام خودروساز باب میلشان خواهد بود تا به رشد حداقلی در این صنعت برسیم؟با خودروسازان قدر یا چینی‌هایی که به‌تازگی خودروساز شده‌اند؟ اگر واقعا این‌گونه باشد و برخی به‌دنبال حضور چینی‌ها در ایران به جای شرکت‌های معتبر جهانی باشند باید به نوعی در انتظار عقب گرد این صنعت باشیم چه آنکه به اعتقاد بیشتر کارشناسان خودروسازان چینی به لحاظ فنی و تکنولوژیکی توان بازسازی صنعت خودرو کشور را ندارند. اگر هم مخالفان در کنار تکفیر امثال پژو و جنرال موتورز و … به‌دنبال چینی‌ها نیز نیستند پس می‌خواهند خودروسازی ایران با کدام شریک و همکار خارجی رشد کرده و خود را به دانش فنی روز دنیا متصل کند؟
    بسیاری ازکارشناسان معتقدند حالا که مواضع منفی غربی‌ها علیه ایران فروکش کرده و مذاکرات هسته‌ای توانسته راه را برای آشتی باز کند باید نهایت استفاده را از این فرصت تاریخی داشت و با انجام مذاکراتی البته تا حد امکان برد-برد، بزرگان خودروسازی دنیا را میهمان «جاده مخصوص» کرد. به اعتقاد آنها اینکه خودروسازان اروپایی و احتمالا آمریکایی‌ها به‌حضور در ایران تمایل دارند اتفاق بسیار مثبتی است و باید قدر آن را دانست نه اینکه با مخالفت‌هایی آنها را راند و راه پیشرفت و توسعه را بر صنعت خودرو ایران بست. چه بخواهیم و چه نخواهیم راهکار برون رفت خودروسازی ایران از چالش‌های کمی و کیفی‌اش همکاری با بزرگان خودروسازی دنیا است چه آنکه با تکیه بر چینی‌ها و امثال آنها امیدی به آینده «جاده مخصوص» نخواهد بود.
    حالا باید منتظر ماند و دید آیا شریک جدید ایران خودرویی‌ها واقعا یک آمریکایی است و اینکه این «آمریکایی» در چه سطحی با بزرگ‌ترین خودروساز ایران همکاری خواهد کرد؟
    چهارشنبه 24 ارديبهشت 1393 0:27

    پاسخ
    1. زیگما
      سوابق: (3078 دیدگاه) ,

      امریکا سیاست کثیفی در مورد ایران به کار گرفت
      توجه کنید به این موضوع که، وقتی صحبت ها بر سر توافق با غرب بالا گرفت و امریکایی ها امیدوار شدن به بازار ایران، ابتدا صنعت نفت ایران رو تا حد اعلی تحریم کردن.(قبلش تحریم نفتی وجود داشت ولی با آغاز مذاکرات جدی تحریم ها بسیار سنگین شد) چرا؟
      چون پیمانکار های اصلی پروژه های نفتی ایران تا اون زمان ، شل و توتال بودن. و امریکایی ها با اجرای این سیاست، این دو شرکت رو از ایران بیرون کردن. در واقع اگر روزی توافق صورت بگیره پیمانکاران امریکایی، به راحتی میتونن وارد بازار بی رقیب ایران بشن.
      در مورد صنعت خودرو هم همین طور شد.
      ابتدا نیسان، و سپس رنو و پژو تحت فشار قرار گرفتن تا از بازار ایران خارج بشن،یک هفته از خروج پژو از ایران نگذشته بود که خبر ارتباط خودروسازان ایرانی و امریکایی منتشر شد!
      در واقع باز امریکایی ها بازار ایران رو خالی از رقیب کردن تا اگه روزی توافق شد بدون مشکل بیان تو ایران.
      همه اینها تصادفی است؟

      پاسخ
      1. Ferya
        سوابق: (687 دیدگاه) ,

        اگه این سیساست کثیفیه ، پس بزار همینجوری سیاست کثیف در مورد ما بکار بگیرن

        یعنی شما رنو و پژو نیسان رو به شورولت و فورد و GMC و کرایسلر و جیپ و لینکلن و Dodge ترجیح میدی ؟ واقعا ؟؟!

        پاسخ
      2. خاوری مزراتی
        سوابق: (1104 دیدگاه) ,

        زیگماجان از شما بعید بود..ببینید دوستان حوزه بین الملل روابط پیچیده ای داره و قطعا هرکس ب فکر منافع خودش هست اما یه نکته بسیار مهمه و اون قواعد بازیه..واقعیتش اینه که در طول سی وچنج سال گذشته ما دائما درحال قاعده شکنی بودیم و و قراردادهای بین المللی دهن کجی کردیم… دوس دارم هم با صادق جان و هو با زیگما و میلاد سر این موضوع بحث کنم ..البته جدل و بحث دو موضوع کاملا مجزا هستند..من باتوجه به وضعیت کنونی کشور و مواضع سیاسیون کشور تحلیل مناسبی نوشتم که جاش اینجا نیست
        اگه دوستان خواستن بگن من دراختیار بذارم و بحث هم دارم سرش
        درود بر ایران و ایرانی

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          کجای حرفم اشتباه بود استاد؟
          این سیاست به نفع خود آمریکاست و قاعدتا هر کشور باید به فکر منافع خودش باشه و من با این موضوع کاری ندارم. ولی فلسفه این ماجرا به خودی خود کثیفه.
          اینکه بقیه رو بیرون کنی تا زمانش که شد بتونی راحت پیش بری! بازار خودروی ایران هم واقعا بازار جذابی هست. کم کمش تو بدترین شرایط سالی نیم میلیون خریدار هست.
          اگه جی ام این مقدار افزایش فروش داشته باشه، شاید بتونه بزرگترین در دنیا بشه. این موضوعات خیلی اهمیت داره.
          در مورد نفت هم همین طور. مثل بحث خودرو بعد از تحریم های نفتی، خبر رسید شرکت های امریکایی شورون و اکسان موبیل وارد مذاکراتی با طرف ایرانی شدن! خیلی پست هستن…..
          Ferya جان من مشکلم این سیاست هست. کاری به شرکت هایی که میخوان بیان ندارم.

      3. Ehsan
        سوابق: (1252 دیدگاه) ,

        زیگما جان تحلیلت در مورد شرکت های نفتی از نظر زمانی اشتباه بود
        باید گفت شرکت هایی مانند شل و توتال نزدیک به هفت و هشت سال از ایران رفتند و بیشتر شرکت هایی که برای صنعت نفت ایران کار میکردند از کشور چین ، مالزی و یک نهاد داخلی بود ، که قرارداد میبستند ولی کاری انجام نمیدادند ، اگر به رویه چند ماه اخیر دقت کنی اکثر این قرارداد ها که با چینی ها و اون نهاد بود لغو شده .
        و به نظرم دوران بازگشت شرکت های بزرگ نفتی به ایران فرا رسیده
        و دوباره شاهد حضور شل و توتال در ایران خواهیم بود و شاید شرکت های نفتی بزرگ امریکا مثل اکسون

        پاسخ
      4. مرتضی
        سوابق: (849 دیدگاه) ,

        زیگما این چه حرفیه میزنی سیاست کثیف که میگی نمیدونی به دوستان جهان سومی امریکا بر میخوره؟؟؟ دوستانی که شرافت و اعتبار و ازادگی رو با موستانگ و کادیلاک طاق؟؟!!! میزنند!!! یعنی ماشین هایی که تو کشور خودشون هم زیر فشار برندهای آلمانی و اسیایی!! قرار دارند و معمولیند!! ولی خوب جهان سومی یعنی همین یعنی هر کی بهشون بیشتر توهین کنه عزیز تره ارباب تره!!!

        پاسخ
        1. Ehsan
          سوابق: (1252 دیدگاه) ,

          مرتضی میشه جهان سوم رو برای ما تعریف کنید ؟ خیلی مشتاق شدم که بدونم از نظر شما جهان سوم یعنی چی ؟

    2. sadegh
      سوابق: (2130 دیدگاه) ,

      میلاد جون مرسی از کامنتت و وقتی که گذاشتی.

      زیگما جون شما هم کاملا درست میگی، اگه جایی دلش برای ایران بسوزه، مطمئن باشید اونجا آمریکا نیست! کاملا درسته که آمریکا به فکر منافع خودشه ولی با این حال ما هم میتونیم از این بارش بارون یه کاسه آب برداریم، با این وجود که آمریکا به فکر ایران نیست ولی حداقل بهتر یه مشت ماشین چینیِ بی خاصیته

      باور کنید اگه صنعت خودرو سازی ما که حدود 45 سال فعالیت داره، به موقع رشد میکرد، الان ما بودیم که برای اونا نقشه میکشیدیدم، نه اونا برای ما!!!!

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود .

        خلاصه از هر گوشه دنیا برای ما یک عتیقه در صنعت خودرو برامون

        باقی مونده .

        آلمان : بنزهای 1921 و 1924 و 2624 .

        ژاپن : نیسان جونیور . ( نیسان آبی ) . مزدا 2000 .

        کره : انواع پراید .

        فرانسه : پژو 405 و 206 .

        انگلستان : وانت پیکان .

        پاسخ
    3. ژیار
      سوابق: (59 دیدگاه) ,

      سلام ولی من فکر میکنم اگه حتی شرکتشان آلمانی و ژاپنی هم تو خود ایران کارخونه بزنن بازم بدلیل سود جویی بعضیا هیچ اتفاقی نیافته. نمونش طرحهای فروش اینترنتی خودروسازهاي وطنی که باسم تعدیل قیمت بازار است اما درعمل با ثبت نام نامحدود خودرو برای هرنفر و خبر دادن به دلالان برای ثبت نام فوری عملا دست مردم برای خرید بدون واسطه کوتاه میمونه

      پاسخ
  11. ساسان.م
    سوابق: (238 دیدگاه) ,

    بچه ها یه سوال
    هنوز به ساکنین مناطق آزاد پلاک گذر موقت میدن برای ورود به کشور؟ شرایطش چطوریه؟

    پاسخ
  12. sajjad
    سوابق: (85 دیدگاه) ,

    من قبلا از طراحی خودروهای بنز خوشم نمیومد وفقط از بی ام دبیلیو خوشم میومد.اما تازگیا طراحی خودروهای بنز ترکونده

    پاسخ
  13. sadegh
    سوابق: (2130 دیدگاه) ,

    اینقد ماشیناشون کامل و بی نقصه که دیگه هیچ تجهیزات ویژه نتونستن بهش اضافه کنن، البته غیر از نوع دوخت و رنگ و چندتا چیز عادی، اونوقت ما داریم برای ایربگ و شیشه برقی رو ماشینامون بحث میکنیم!!!!

    پاسخ
  14. HUAYRA
    سوابق: (242 دیدگاه) ,

    تو آمریکا دوربین عقب اجباری میشه و تو ایران ایربگ پراید تو ایران20 میلیون و تو عراق 3 میلیون تومنه واقعا که…

    پاسخ
    1. sadegh
      سوابق: (2130 دیدگاه) ,

      هوایرا جان، همچین شبیه هم نیستن!!!!!!!

      بعدشم اگر بر فرض محال شبیه هم باشن، سراتو شبیه اینه، نه این شبیه سراتو!!!!!

      پاسخ
      1. Ferya
        سوابق: (687 دیدگاه) ,

        پس سراتو کوپ سال معرفی و تولیدش بعد اینه ؟؟ خخخخ جالبه

        ولی خیلی شبیه لاگونا کوپه هست این اس کوپه !

        پاسخ
  15. HUAYRA
    سوابق: (242 دیدگاه) ,

    همه ی ماشینایی رو که ای ام جی میسازه دوست دام.چه رولوشن و چه هوایرا و چه زوندا آر و چه اس ال اس بلک و چه این و…

    پاسخ
  16. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی

    اصلا از عقبش خوشم نمیاد!!!!
    ولی در عوض داخلش محشــــــــــره بخدا!

    پاسخ
  17. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    تو که ادعات میشه جزو تیزهوشان هستی دیگه چرا ؟؟؟؟

    در متن نوشته شده به نقل از دنیای اقتصاد .

    پس دیدی تیزهوشان همچینم تیزهوش نیستند . خیلی از

    تیزهوشها و نوابغ هستند که پولشو ندارند در همچین

    مدرسه هایی ثبت نام کنند .

    بعدشم شما هرکی هستی برای خودت هستی . تیزهوشی .

    مدیری . ریئیسی . نه شما بلکه همه . حالا هرچی .

    مهترین آیتم در اینجا ادب . احترام . انسانیت .

    روحیه انتقاد پذیری .اطلاعات خودرویی . و …

    از دست من هم دلخور نشی یک موقع . چون دوستت داشتم

    گفتم .

    موفق باشی .

    پاسخ
    1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
      سوابق: (620 دیدگاه) ,

      بسمه تعالی

      واااااای پسر من با چه عقلی این کامنتو دادم؟؟؟؟؟!!!

      ممنون میلاد.

      پاسخ
      1. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
        سوابق: (620 دیدگاه) ,

        بسمه تعالی

        درضمن آقامیلاد خیلی ممنون از لطفت که اشتباهمو بهم فهموندی،ولی حالا چرا توهین میکنی؟؟؟؟؟

        من تا اینجاشم تو ادب و احترام و انسانیت چیزی کم نذاشتم؛هر روزم در مورد فراری انتقاد میکنی و بهم توهین میکنی من بازم سعی کردم به قول خودت روحیه ی انتقاد پذیریمو حفظ کنم؛اطلاعات خودروییم هم قبول دارم نسبت به بقیه خیلی کمه ولی من اینجا برای تفریح نمیام،میام که از اطلاعات پدال و بقیه استفاده کنم.

        **انسان جایز الخطاست**

        اصلا ازت انتظار نداشتم؛البته یکم داشتم هاااا چون بار اول نیست که داری بهم توهین میکنی،هنوز جریان احمدرضا از یادم نرفته.

        پاسخ
  18. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود .

    البته این را برای امین عشق تویوتا میگم .

    یکی از علت های گرانی بنز جی کلاس ، استفاده از سیستم دوخت و چرم های

    گرانبهایی است که در بنزها به کار گرفته میشه .

    پاسخ
  19. قاقالی
    سوابق: (150 دیدگاه) ,

    آقا من دیگه در مورد ماشینهای آلمانی نظر نمیدم آخه نظراتم خیلی تکراری شده ، یکی از یکی زیباترند منم جز تعریف کردن و به به گفتن کاری از دستم برنمیاد . مخصوصا اس کلاس که روح آدم رو جلا میده.

    پاسخ
  20. امین
    سوابق: (139 دیدگاه) ,

    یعنی ممکنه یه زمانی دوباره محصولات شورلت تو ایران خودرو تولید بشه!
    اگه ایران خودرو قدم تو همچین راهی بذاره به نظرم اولین حرکت قابل تحسینش تو این سالها همینه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.