حالت دریفت برای مرسدس E63 AMG چهارچرخ محرک

درحالی‌که نسل جدید مرسدس E63 ای‌ام‌جی به‌صورت چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد، رئیس بخش پرفورمنس مرسدس بنز تائید کرده که برای خشنودی طرفداران این مدل دارای “حالت دریفت” خواهد بود.

2017-mercedes-amg-e63-spied-melting-snow-near-the-arctic-circle_4
توبیاس موئرز رئیس ای‌ام‌جی در گفت‌وگو با موتورینگ تائید کرده که نسل جدید E63 واقعاً سریع خواهد بود و به‌صورت استاندارد نیروی پیشرانه را به هر چهارچرخ انتقال خواهد داد. همچنین حالت دریفت نیز در این خودرو وجود خواهد داشت.

2017-mercedes-amg-e63-spied-melting-snow-near-the-arctic-circle_10
شاید AMG چندین برگ از کتاب فورد فوکوس RS را قرض گرفته باشد اما انتظار نداریم که این عملکرد در حقیقت در مرسدس بنز “حالت دریفت” نامیده شود. حال اسم آن هر چه که باشد، خاطرجمع هستیم که E63 بیش فرمانی زیادتری از فورد خواهد داشت.

2017-mercedes-amg-e63-spied-melting-snow-near-the-arctic-circle_7
در حقیقت موئرز اعلام کرده که سیستم چهارچرخ محرک E63 این توانایی را دارد که تمام نیروی پیشرانه را به چرخ‌های عقب منتقل کند (این میزان در فوکوس RS تنها 70 درصد است). این سیستم در ترکیب با پیشرانه‌ی 8 سیلندر 4 لیتری توئین توربو با قدرت 563 اسب بخاری پتانسیل کافی برای به هم ریختن خیابان‌ها را دارد.

2017-mercedes-amg-e63-2
استفاده از سیستم چهارچرخ محرک همچنین تضمین می‌کند که نسل جدید سریع‌تر از قبل خواهد بود و تنها 3.5 ثانیه طول خواهد کشید تا تریم S این خودرو به تندی 100 کیلومتر در ساعت برسد.

mercedes-2017-e63-1

mercedes-2017-e63-2
امکان این امر نیز وجود دارد که مدلی دیفرانسیل عقب در برخی بازارها عرضه شود اما تاکنون چنین چیزی تائید نشده است.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل شاهین احمدزاده

شاهین احمدزاده، نویسنده و مترجم مطالب مربوط به دنیای خودرو

13 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل <<<<<
    <<<<<
    سوابق: (244 دیدگاه) ,

    واقعا مرسدس اعصابمو خراب کرده با این طراحی های شبیه به هم
    حالا اینجا اومدین عکسهای پوشش دار مدلی یک سال پیش رو گذاشتید خدا عالمه
    دیگه تغییر عمده ای که قرار نیست داشته باشه.. فوقش گلگیر و یه سری فلاپ اسپرت اضافه میشه
    اعصابم خرابه منفی ندین

    پاسخ
    1. حسین
      سوابق: (20 دیدگاه) ,

      نظر شخصی من این هس که طراحیش قشنگه.
      استراتژیهای بازار رقابتی ، قیمت تمام شده ،زبان طراحی خاص ، فناوریهای نو استفاده شده و هزار دلیل دیگه که ما ها نمیدونیم ولی احتمالا اونها میدونند که چیکار دارن میکنند و واس همین هم تا حالا موندند.

      پاسخ
      1. uss zumwalt DDG-1000
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        افرین به حسین عزیز
        دلیل های خوبی گفتی

        پاسخ
    2. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3673 دیدگاه) ,

      فعلا که فروش این مدل های شبیه به هم در تاریخ چند سال اخیر مرسدس یک رکورد محسوب میشه.
      .
      واقعا سی کلاس و ای کلاس جدید خیلی خیلی زیباتر شدن
      c class الان کاملا خودشو از ماشین های هم قیمتش جدا میکنه و کاملا معلومه یک ” بنز ” هست.
      سی کلاس ها همیشه برای یک بنز معمولی بودن. الان این مشکل حل شده
      ای کلاس هم که اوفففف.

      پاسخ
      1. uss zumwalt DDG-1000
        سوابق: (4441 دیدگاه) ,

        اخه مجید عزیز نمیشه گفت همه مدل ها بنز شبیه همدیگه هستن
        یعنی خود بنز شعورش نمیرسه؟؟؟؟
        مسلما خوب میدونه داره چیکار میکنه

        پاسخ
    3. کامیاب
      سوابق: (459 دیدگاه) ,

      همین استتار باعث میشه مشتاقان خرید (که البته من و شما نیستیم)هیجان زیادی برای تغییراتش داشته باشن.

      پاسخ
  2. سید علیرضا
    سوابق: (52 دیدگاه) ,

    .
    من عاشق MERCEDES E63 AMG هستم.
    حالا از هرسال تولیدی که می خواد باشه.

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      ایول به شما عاشق مرسدس بنز

      پاسخ
  3. یاس ی
    سوابق: (116 دیدگاه) ,

    به نظر من هم نسل قبلش ابهت بیشتری داشت و خاصتر بود ولی خداییش نمیشه از این خوشم نیاد.

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      همه مدل هاش خوبه

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.