مرسدس بنز

5 نکته مهم درباره مرسدس-مایباخ G 650 کانورتیبل

اگر در طی چند دهه‌ی اخیر مرسدس G واگن توجه شما را به خود جلب نکرده، مایباخ این شاسی‌بلند نمادین را وارد مرحله‌ی جدیدی کرده است.

مرسدس-مایباخ G 650 لندولت به عنوان “شاهکار مهندسی دنیای خودرو” معرفی شده و اولین آفرودر لوکس این برند است. در این نوشتار شما را با مهم‌ترین شاخصه‌های این خودرو آشنا می‌کنیم.

  • قدرت دیوانه‌وار

mercedes-maybach-g650-3
نیروگاه عظیم این خودرو نمونه‌ی ۱۲ سیلندر بای توربو با قدرت ۶۳۰ اسب بخار و گشتاور ۱۰۰۰.۵۹ نیوتون متر گشتاور است. قوس چرخ‌های این خودرو از جنس فیبر کربن بوده و رینگ‌های زیر خودرو ۲۲ اینچی هستند.

  • یک آفرودر واقعی

mercedes-maybach-g650-5
با ارتفاع ۴۵۰ میلی‌متری از سطح زمین، قفل‌های دیفرانسیل ۱۰۰ درصد، اکسل‌های پرتال و… اگر G واگن نتواند آفرود کند پس یک G واگن نیست! مطمئن باشید G 650 شما را مأیوس نخواهد کرد.

  • کابین فرست کلاس

mercedes-maybach-g650-16
سقف فابریک مرسدس-مایباخ g 650 لندولت کاملاً خودکار بوده و یک پارتیشن شیشه‌ای وجود دارد که بخش جلو و عقب را از هم جدا می‌کند. فاصله‌ی بین محورها ۵۷۸ میلی‌متر بیشتر بوده و صندلی‌های عقب از همان نمونه‌های استفاده شده در S کلاس هستند بدین ترتیب شاهد استراحتگاه‌های دست بوده و دارای عملکرد ماساژ هستند بنابراین سرنشینان عقب واقعاً در رفاه کامل خواهند بود. کنسول مرکزی بخش عقب همچنین باعث پنهان شدن دو تبلت مشابه هواپیماها شده و البته عملکرد گرم/سرد شوندگی نوشیدنی‌ها را دارد. البته یک پله‌ی اتوماتیک نیز باعث سهولت ورود و خروج افراد می‌شود.

  • قیمت؟ لزومی ندارد بپرسید!

mercedes-maybach-g650-8
این خودرو در هر صد کیلومتر ۱۷ لیتر بنزین میل می‌کند اما قیمت آن هنوز اعلام نشده است. اگر یک رپر موفق، شاهزاده‌ی سعودی با دلارها نفتی یا هم کارداشیان هستید، تصور می‌کنیم که قیمت برای شما اهمیتی نخواهد داشت. تنها ۹۹ دستگاه از این آفرود لیمیتد ادیشن ساخته خواهد شد.

  • معرفی عمومی انجام خواهد شد

7-maybach-g650
معرفی عمومی مرسدس-مایباخ G 650 لندولت در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ خواهد بود. این نمایشگاه یک هفته دیگر شروع بکار کرده و ما با جدیدترین اخبار این خودرو و دیگر مدل‌های روز دنیا در خدمت شما عزیزان خواهیم بود.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. GT

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (544 ديدگاه)

    از مرسدس کار درست ترم هست؟؟

    موافقم 2
    مخالفم 1
    1. علیرضا میرزایی

      ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (337 ديدگاه)

      بله تویوتا

      موافقم 1
      مخالفم 2
      1. BenzSLR

        ۲۲ خرداد ۱۴۰۰
        سوابق: (1962 ديدگاه)

        😂😂😂

        موافقم 2
        مخالفم 0
  2. MPH

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (418 ديدگاه)

    .
    “”این نمایشگاه ((((یک ماه)))) دیگر شروع بکار کرده””
    ؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟
    .
    هیچ مدلی از g کلاس مثل مدل 6×6 نمیشه….

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. شاهین

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (4524 ديدگاه)

      سلام
      زمان تنظبم نگارش چند روز پیش بوده و الان اصلاح شد.
      ارادتمندم

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. عطا

      ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (186 ديدگاه)

      هر چقدر هم قدرت داشته باشه بعضی جا ها هست که نمیتونن حرکت کنن تو گل و لای یا برف و یخبندان شدید زیاد فایده نداره ولی به هر حال نسبت به اونیکی ماشینا شاید بهتر باشه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. audi sq7

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (95 ديدگاه)

    منصوری قبلا مشابه این بنز رو تیونینگ کرده.ولی نه به این اندازه لوکس
    البته این مدل کابریولت هستش

    http://www.topcarrating.com/2014-mercedes-benz-g500-cabriolet-mansory-speranza.php

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. VIPER ACR

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    فقط واسه آفرود حال میده. هر چند هیچ وقت نمیبرنش واسه آفرود.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. ASA

    ۱۵ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    میره دست سعودیا
    هیچیش به ما نمیرسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سعید(تهران)

    ۱۶ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (496 ديدگاه)

    یه چیزی توی این ماشین درست نیست، یه اشکالی هست…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا