تصورات ذهنی از نسل آینده مرسدس کلاس E

هنوز نسل بعدی مرسدس بنز کلاس E که قرار است سال 2017 روانه بازار شود، رونمایی نشده و تنها تصاویر مخفی و جاسوسی از این خودرو با پوشش استتار را دیده‌ایم که نشان از شباهت این خودرو به مدل‌های جدید کلاس سی و اس می‌باشد.

Mercedes-Benz E class W213 Rendering
Mercedes-Benz E class W213 Rendering

با این وجود، نسل جدید که با کد W213 شناخته می‌شود، چه آن را یک کلاس سی بزرگ شده یا یک کلاس اس کوچک شده بشمارید، خودرویی بسیار مهم و ممتاز خواهد بود. نسخه E63 این خودرو نیز می‌تواند شاهکاری برای رقابت با M5 ب‌ام‌و باشد.

Mercedes-AMG E63 W213 spy-photo
Mercedes-AMG E63 W213 spy-photo
Mercedes-AMG E63 W213 spy-photo
Mercedes-AMG E63 W213 spy-photo

Mercedes-Benz W213 taillight
Mercedes-Benz W213 taillight

فرض این است که پیشرانه آن یک موتور V8 با حجم 4.0 لیتر و توربوشارژر دوقلو است که بهینه سازی شده و قدرتی حدود 510 اسب بخار و گشتاوری 700 نیوتن متری را از طریق یک گیربکس 9 سرعته خودکار در اختیار هر چهار چرخ قرار می‌دهد. ارائه نسخه دیفرانسیل عقب از این مدل احتمال کمی دارد زیرا به گفته توبیاس مورس، رئیس AMG این خودرو با سیستم AWD به طور قابل‌توجهی در پیست عملکردی سریع‌تر خواهد داشت.

Mercedes-AMG E63 S W213
Mercedes-AMG E63 S W213

تصاویری که ملاحظه می‌کنید، رندر طراحان از سدان آینده E کلاس و همچنین E63 S است که از روی اطلاعات به‌دست‌آمده طراحی شده‌اند.

25 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل asa
    asa
    سوابق: (368 دیدگاه) ,

    خیلی هم عالی و زیبا ، از بنز جز این انتظار نمی رفت.

    پاسخ
  2. ZIPPO
    سوابق: (239 دیدگاه) ,

    نقل از متن :

    “””””که نشان از شباهت این خودرو به مدل‌های جدید کلاس سی و اس می‌باشد.””””

    واقعا بنز باحاله
    اخه چرا باید کلاس سی و اس و ای اینقدر شبیه به هم باشند بالای 80 درصد همه کاملا شبیه همند فقط در ابعاد متفاوتند .

    ولی نمیشه از طراحی داخلی و بی رقیب و منحصر به فرد بنز چشم پوشی کرد
    قدرت موتورش هم واقعا عالیه

    ولی رقابت با ام 5 به این راحتی ها هم نیست
    ام پنج یک شاخص تو این کلاسه

    پاسخ
    1. آرمااااان
      سوابق: (335 دیدگاه) ,

      zippo خودتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      ولی واقعا حرف نداره،خیلی با ابهت و شکیله
      البته دیگه نیازی به مخفی کردنش نیست،هر کسی میدونه این عروسک قراره چه جوری بیاد به بازار،با توجه به تغییرات ظاهری خفیفش
      همیشه خاص بوده

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل AliZeus
      AliZeus
      سوابق: (418 دیدگاه) ,

      شباهت بین محصولات، نه فقط بنز، بلکه تو سایر کمپانی ها هم وجود داره و یه جورایی بنظرم مشکل ایجاد کرده..خیلی هم قابل حل نیست…
      چون به یه طرح اصلی بهینه میرسن که مشترکه بین اکثرشون، بعد میان تو مدل های مختلف تغییرات جزئی ایجاد میکنن.

      پاسخ
    3. علي
      سوابق: (902 دیدگاه) ,

      دوست عزیز همیشه روش مرسدس به این روال بوده که بعد از معرفی اخرین مدل S این شمایل و طراحی در شروع کلاس C تکرار میشه و به ورود S جدید که معرفی میشه ختم میشه و به نظر من در این روش ی ثبات وجود داره که زیبایی بهترین و و لوکس ترین مدل به جدید ترین مدل ها ( C-Eو غیره) انتقال داده میشه طوری که رضایت خریداران مدل های ارزانتر هم با خود حمل میکنه .

      پاسخ
    4. تصویر پروفایل نوید جهرمی
      نوید جهرمی
      سوابق: (1443 دیدگاه) ,

      زیپو تو این قضیه حق بهت میدم. اما این شباهت محصولات گریبانگیر خیلی از کمپانی ها شده.
      ب شخصه میگم نباید جوری بشه ک از دور ماشینو دیدی فقط بگی مرسدسه. بلکه از دور باید بتونی بگیر بنز سی کلاسه یا ای کلاسه.
      هرچند این تشخیص برای ما راحت هم باشه اما برای مردم نیس.شاید اینم نوعی سیاست برای برندیگ هس. اما محصولات قدیمی این مشکل رو نداشتن و هر کدوم طراحی جدایی داشت.
      ب نظرم این جور ک از کانسپت ها دیده میشه طراحی خودرو ب اوج خودش رسیده و انگار دیگه قله ای برای فتح نداره. اگه بیشتر یا حتی عایمانه تر نگاه کنی شباهت نه فقط بین محصولات یک کمپانی بلکه بین خیلی از خودرو سازا داره ایجاد میشه.
      ب هر حال بحث زیبایی و دلربایی محصولات مرسدس و ب ام و یه چیزجداس که با این شباهت ها هم خدشه دار نمیشه.

      پاسخ
  3. تصویر پروفایل asa
    asa
    سوابق: (368 دیدگاه) ,

    دوستان این رندر هارو با چه نرم افزاری درست میکنند که اینقدر طبیعی هستش.

    پاسخ
    1. امیر مرادی
      سوابق: (108 دیدگاه) ,

      اتفاقا برا منم سواله که چجوری از روی اطلاعات نوشتاری طرح و شکل میدن بیرون آخه؟؟؟
      جالبه آخر سر هم با دقت 99 درصدی درست از آب در میاد

      پاسخ
      1. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
        سوابق: (811 دیدگاه) ,

        دلیل اینکه بعضی هاش این قدر دقیق هست اینه که عده ای از پروتوتایپ خود ماشین رندر تهیه میکنن یعنی تنها با حذف پوشش استتار و حفظ احجام به کار رفته یه رندر درجه یک تهیه میکنن.در حالی که بعضی از افراد میان کاملاً ابتکاری رندر طراحی میکنن حتی اگه شباهت زیادی هم با خودروی آینده نداشته باشه.

        پاسخ
      2. Archi KHAN
        سوابق: (1658 دیدگاه) ,

        دوست عزیز
        اطلاعات طراحی ، اطلاعاتی نوشتاری و عددی نیست !
        همه اونها شامل ایده ، کانسپت و طرح های کامپیوتری هست که خروجی اون هم تصاویری با کیفیت های بسیار بالاست

        پاسخ
      1. Archi KHAN
        سوابق: (1658 دیدگاه) ,

        البته مهدی جان
        نرم افزارهایی که گفتی بیشتر در زمینه رندرگیری و 3d های معماری و طراحی ساختمان بیشتر کاربرد داره.
        ارادت

        پاسخ
  4. shahab
    سوابق: (646 دیدگاه) ,

    هنوز شبیه نسل قبلشه
    با موتور v8 از پس m5 برمیاد ولی با بقیه موتورهاش بعید میدونم
    البته باید صبر کردو دید که BMW چه میکنه

    پاسخ
  5. احمد باقری
    سوابق: (4311 دیدگاه) ,

    بسیار عالی است. هم طراحی و هم فنی. واقعا یه شاهکاره.

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل Mehdi TuRbO
    Mehdi TuRbO
    سوابق: (204 دیدگاه) ,

    من شخصن طراحیای اسپرت بی ام و را بیشتر دوست دارم،طراحیا ی لوکس بنز رو بیشتر دوست دارم،نظر دوستان؟

    پاسخ
  7. tomcat
    سوابق: (174 دیدگاه) ,

    آقایونی ک انقد از قدرت موتور مرسدس ایراد میگیرین نسبت به بی ام و… ی سری به نتایج فرمول وان بزنین بد نیس!

    پاسخ
  8. حمید
    سوابق: (199 دیدگاه) ,

    خیلی جالب داره میشه ها….یه عده مثل آقای Hellcat و بنده موافق این فرم از طراحی چراغ های بنزن(البته علاوه بر مدل های قدیمیش)،یه عده هم عین بعضی ها که نمیخوام اسم بیارم،فقط کافیه بگن بنز مدل جدید داده بیرون،دیگه وابیلا!!! چشم بسته تا که یک عکس میبینن (دیدن خود ماشین از نزدیک که بماند!)میگن طراحی فقط طراحی نسلللللللللل قدیم نسلللللللللل قدیم… پس نتیجه میگیریم این بحث کامللللللللا سلیقه ایه، خلاص!پس بهتره دیگه کمتر سر طراحی اظهار نظر کنیم و دعوا بگیریم! این اتاق E هم که فوق العادست و اطمینان صد در صد ازش دارم که خوب درمیاید…شک هم نکنید،مخصوصا با اون آپشن های شاخ و بینظیرش که کف همه رو میبرونه…فقط یه چیزی،یه جا چند وقت پیشا خوندم گوردون واگنر تا چند وقت دیگه از مرسدس جدا میشه،راسته؟

    پاسخ
  9. حمید
    سوابق: (199 دیدگاه) ,

    ببین احمدرضا،معلومه که رو ماشین های بنز شناخت نداری که داری این حرف رو میزنی…کمپانی مرسدس بنز به جز فیس لیفت C class اتاق قدیم که شباهتی به E classو S class و سایر مدل های بنز نداشت (که البته ماشین خیلی خشن و خوشگلیه)،توی این صد و خورده ای سال سراغ داری هر مدلیش از نظر شکلی به مدل های دیگش شباهت نداشته باشه؟؟سراغ داری؟؟ نمونه ی بارزش هم S class اتاق W140 (اتاق تانکی ها)اوایل دهه نود با C class های همون سالهاست که به جز چراغ های عقب و اندازه و آپشن ها، شباهت 98 درصدی ای با هم دارن یا بنز های E220وE200 معماری اوایل دهه هفتاد (چراغ خربزه ای ها)با S class های اتاق w108 که اون ها هم شباهت های فراوان ظاهری با هم دارند یا چراغ های عقب C class مدل 2003(همون الگانس های پلیس) با S class اتاق w220 که دقیقا کپی هم هستن و… و این موارد دو چیز رو برای آدم تداعی میکنه،1.اصالت 2.زیبایی های متفاوت با مدل های مختلف خودروساز های دیگه.

    پاسخ
  10. تصویر پروفایل amin
    amin
    سوابق: (99 دیدگاه) ,

    خیلی جالبه با اینکه اینهمه از تصاویر مخفی از این ماشین لو رفته و هنوز این دوستان عشق بنز نمیخوان قبول کنن که این مدل شبیه بقیه مدل های بنزه.
    خوشم میاد هنوز هم امید دارین و نمیخواین این شباهت رو قبول کنید.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.