چشم اندازمرسدس بنز

هفت خودروی برتر تاریخ AMG

بازوی ساخت خودروهای تقویت شده استاندارد مرسدس بنز یعنی AMG در طول دوران حیات خود، خودروهای خارق العاده ای را تولید کرده است. اما وقتی تصمیم بر انتخاب بهترینها باشد، کار مشکل می شود. زیرا باید هر خودرو را در ظرف زمان خود در نظر گرفت. این فهرستی از هفت خودروی برتر AMG از نظر ماست:

Mercedes-Benz SLS AMG
Mercedes-Benz SLS AMG
۱- هامر ۳۰۰E
در اوسط دهه ۹۰ میلادی، AMG به دلیل داشتن قطعات سفارشی زیاد برای تمامی مدلهای بنز از ۱۹۰E گرفته تا G-Class تبدیل به تیونر منتخب برای مرسدس بنز شد. اما اگر بخواهید یک سدان چهار درب سریع را انتخاب کنید AMG به شما Hammer (هامر) را پیشنهاد می‌کند.

Mercedes-Benz AMG 300E Hammer
Mercedes-Benz AMG 300E Hammer
Mercedes-Benz AMG 300E Hammer
Mercedes-Benz AMG 300E Hammer
این قضیه یک فرمول بسیار ساده دارد: یک مرسدس بنز مدل ۳۰۰E بخرید و یک موتور V8 با ۳۲ سوپاپ و ظرفیت ۶ لیتر دارای قدرت ۳۸۵ اسب بخار را بین گلگیرهایش قرار دهید. سیستم تعلیق آن را ارتقا داده، جعبه دنده و گیربکسش را از نوع ۴ دور (وضعیت) اتوماتیک انتخاب کرده و یک کیت بدنه و ۲ جفت لاستیک پیرلی پهن بر روی آن قرار دهید ولی کاری به ترمزها نداشته باشید. و نتیجه کار این‌گونه از آب در می‌آید که هامر در سال ۱۹۸۷ تنها در ۵ ثانیه به سرعت ۶۰ مایل در ساعت (حدوداً ۱۰۰ کیلومتر در ساعت) رسیده و یک چهارم مایل را در ۱۳/۵ ثانیه با سرعت ۱۰۷ مایل در ساعت (۱۷۲ کیلومتر در ساعت) طی می‌کند. هامر رسالت و خاص بودن خود را در تعهد به عملکرد فوق العاده حفظ کرده است. تنها تغییرات داخلی می‌تواند صندلیهای برقی مدل Recaro و یک فرمان اسپرت تر باشد.

۲- مرسدس بنز مدل C36 AMG
در حالی که AMG به خاطر موتور V8 خود مشهور است اما موتورهای ۶ سیلندر تخت زیادی را ساخته و یا ارتقا بخشیده است. C36 AMG تنها مدلی است که تا کنون به طور رسمی به امریکا صادر شده و در آنجا به فروش رفته است. این مدل مجهز به یک پیشرانه ۲۸۶ اسب بخار دست ساز با یک موتور ۶ سیلندر تخت با ظرفت ۶/۳ لیتر است که ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر را در ۹/۵ ثانیه طی می‌کند و باید ممنون ترمزهای ۱۲/۹ اینچی قدرتمند خود باشد که از مدل SL600 گرفته شده و در چشم به هم زدنی خودرو را متوقف می‌کند.

Mercedes-Benz C36 AMG
Mercedes-Benz C36 AMG
Mercedes-Benz C36 AMG
Mercedes-Benz C36 AMG
اگرچه این مدل نمی‌تواند از پس بی ام و M3 بر بیاید ولی می توان C36 AMG را یک سدان اسپرت کمیاب با عملکردی بی نظیر دانست که قیمت بالای آن شما را ورشکسته نخواهد کرد. به راحتی می‌توانید یکی از ۲۰۰ مدل امریکایی آنرا در بهترین شرایط با قیمتی کمتر از ۲۰،۰۰۰ دلار خریداری کنید.

۳- مرسدس بنز CLK GTR
احتمالاً باید بدانید که CLK GTR همان خودرویی است که باعث تحقیر مارک وِبِر شد به طوری که ۲ بار در تعطیلات آخر هفته در سرعتی بیش از ۲۹۰ کیلومتر در ساعت او را بین درختان حاشیه Le Mans Mulsanne پرتاب کرد. واقعیتی که کمتر می دانیم این است که کل زمان تیونینگ و ارتقای CLK GTR از ابتدا تا انتها فقط ۴ ماه بوده است. با وجود مواردی که در ثبات و پایداری این خودرو وجود داشته، هنگامی که CLK GTR وارد مسابقات ۱۹۹۷ FIA GT شد با یک شاهکار زیبا و مهیج روبرو بودیم.

تنها ۲۶ نسخه جاده‌ای از آن بین سال ۱۹۹۷ تا ۱۹۹۸ ساخته شده است. این مدل ۶ لیتری با موتور V12 خود توانست با توان ۶۱۲ اسب بخار بر اساس قوانین نامحدود FIA 100 کیلومتر را در کمتر از ۳ ثانیه و بیش از پایان مسابقه با سرعت ۳۳۰ کیلومتر در ساعت طی کند. این رکورد نمی‌تواند برای یک خودروی ۱/۸ میلیون دلاری بد باشد.

۴- مرسدس بنز SL73
سبک نسل R129 خانواده SL شاید از انتخاب جوانترها مستثنی باشد و یا برایشان جذایتی نداشته باشد اما در تریم مدل SL600 به عملکرد بالا و ظاهری لوکس برای خریداران متمول و ثروتمند توجه شده است. این مدل از یک موتور V12 با ظرفیت ۶ لیتری بهره می‌برد که در CLK GTR و پاگانی مدل C12S نیز از همین موتور استفاده شده است و خیلی هم از این دو مدل کندتر نیست.

mercedes-benz SL73 AMG
Mercedes-Benz SL73 AMG
Mercedes-Benz SL73 AMG
Mercedes-Benz SL73 AMG
اما عملکرد یک مقوله نسبی است و از دیدگاه AMG توان بالاتر همیشه چیز خوبی است. بنابراین تیونرهای Afalterbach ابتدا این موتور را به یک V12 با ظرفیت ۷ و سپس ۷/۳ لیتری تغییر دادند. در تریم SL توان ۵۱۰ اسب بخاری با گشتاوری معادل ۵۵۰ پوند بر فیت منتقل می‌شود که کاملاً برای تبدیل یک رودستر ۴۵۵۰ پوندی (۲ تنی) به یک موشک با سرعتی معادل ۳۰۵ کیلومتر در ساعت کافی به نظر می‌رسد. تا کنون تنها ۸۵ عدد SL600 تبدیل به یک SL73 AMG قدرتمند شده‌اند و اگر احیاناً به یکی از آنها برخورد کردید بدانید که شانس به شما رو کرده است.

۵- مرسدس بنز E55 AMG
ممکن است W210 E55 AMG یکی از کمیاب‌ترین یا سریع‌ترین خودروها در فهرست کمپانی AMG نباشید اما قطعاً یکی از مهمترین بخشهای تاریخ AMG است. همزمان با ادغام مرسدس بنز و AMG و تولید اولین مدل رسمی E55 در سال ۱۹۹۸، این مدل اولین محصول AMG بود که برای فروش در سراسر دنیا تولید شد.

E55 AMG W210
E55 AMG W210
E55 AMG W210
E55 AMG W210
با توجه به اینکه در آن زمان این مدل دارای یک موتور V8 5/5 لیتری با توان ۳۷۶ اسب بخار بود می توان پذیرفت در مقایسه با BMW M5 خودروی کندتری محسوب می‌شود. اما E55 AMG پیامی روشن برای کل دنیا داشت: مرسدس بنز واقعاً در مورد عملکرد خودروهایش جدی است.

۶- مرسدس بنز SLS سری Black
SLS سری Black یک موفقیت معنوی از مدل SL65 است اما چیزی که در توازن و تعادل SL65 سری Black کم است همان بال عقب SLS می‌باشد. با وجود توان ۶۲۲ اسب بخاری و یک موتور V8 2/6 لیتری با دور موتور بالا می توان این مدل را نمونه ای برای پیشرفت AMG از سال ۱۹۶۷ به بعد دانست. باید از سیستم تعلیق دستی بهبود یافته، مشخصات آیرودینامیک و لاستیکهای میشلن مدل Pilot Sport Cup2 ممنون باشیم که SLS را به یکی از بهترین خودروهای سال ۲۰۱۰ تبدیل ساخت.

Mercedes-Benz SLS AMG Coupe Black Series
Mercedes-Benz SLS AMG Coupe Black Series
Mercedes-Benz SLS AMG Coupe Black Series
Mercedes-Benz SLS AMG Coupe Black Series

۷- مرسدس بنز CLA 45 AMG
در حالی که این مدل یکی از قدرتمندترین مدلهای AMG است که اخیراً تولید شده، می توان آنرا یک مدل موفق و بسیار مهم هم برای مرسدس بنز و هم برای AMG دانست. CLA یکی از جدی‌ترین رقبای سدانهای اقتصادی ژاپنی است. در تریم AMG مدل CLA به جایگاهی رسیده است که میتسوبیشی لنسر Evolution و سوبارو STI نتوانستند به آن دست یابند: عملکرد فوق العاده ای که می‌توانید به طور کامل از آن لذت ببرید فارغ از اینکه مانند یک اوباش وحشی رانندگی کنید. در قلب CLA45 AMG یکی از قویی‌ترین موتورهای ۴ سیلندر فعلی با توان ۳۵۵ اسب بخار و گشتاوری معادل ۳۲۲ پوند بر فوت می‌تپد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

غفاری

غفاری، مهندس مکانیک و علاقه مند دنیای خودرو، مترجم و نویسنده مجله پدال

مطالب مشابه

‫۷۰ دیدگاه‌ها

  1. محمد حسین

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (38 ديدگاه)

    بابا این آلمانی ها دیگه کی هستند جون من یه بار دیگه مراحل پیشرفتو نگاه کن اینام ماشین می سازن سایپایی ها هم ماشین می سازم بابا پراید از دست طراحان خسته شد فقط چراغاشو تغییر می دن ولی آلمانی هی…………………………

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahsa

      ۲۶ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      پرایو با بنز مقایسه میکنی
      !!!!!!!!!*!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. محمد حسین

        ۲۷ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (38 ديدگاه)

        باسلام به دوستان وممنون از نظرتون
        محسا جان خوتاتن بهتر می دانید که بنز سرتر از اکثر شرکت های خودرو سازی هست پس زیاد واژه (پراید) رو زیاد نگیرید.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. pooya

          ۲۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (21 ديدگاه)

          سلام آقای محمد حسین قبول بنز از اکثر شرکت های خودروسازی سرتره ولی وقت یا شاید در قدرت موتور سرتره و در سواری زیاد حرفی برای گفتن نداره.مخصوصا در برابر رقیب اصلیش یعنی بی ام و یا بی ام دبیلیو.

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. م

          ۲۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (38 ديدگاه)

          دوستان نظر شما کاملا محترم ولی هر شرکتی برای خودش یه خوب ویه بد داره مطمئنا bmwهم ماشین هایی در حدکلاس amg داره اما این دلیل نمی شه که زیاد بین این دوشرکت معروف فرق بذاریم هردو شرکت از معتبرترین ها هستند.

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

      ۲۶ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (6525 ديدگاه)

      درود.

      وااااااااااااااااااااااااااااااااااای پدال ترکوندی.

      ممنونم ازت. سایتتو میبوسم.

      همشون خوبن.

      بین این ها نمیشه انتخاب کرد.

      این جملتو باید طلا گرفت :

      CLA یکی از جدی‌ترین رقبایسدانهای اقتصادی ژاپنی است. در تریم AMG مدل CLA به جایگاهی رسیده است که میتسوبیشی لنسر Evolution و سوبارو STI نتوانستند به آن دست یابند: عملکرد فوق العاده ای که می‌توانید به طور کامل از آن لذت ببرید فارغ از اینکه مانند یک اوباش وحشی رانندگی کنید. در قلب CLA45 AMG یکی از قویی‌ترین موتورهای 4 سیلندر فعلی با توان 355 اسب بخار و گشتاوری معادل 322 پوند بر فوت می‌تپد.

      سوبارو با موتور 2.5 لیتری تونسته 315 اسب بخار تولید کنه.

      لنسر هم با موتور 2 لیتری تونسته 296 اسب بخار تولید کنه.

      خوشم اومد.کار المانی ها واقعا غیر قابل پیش بینی هست.مثل فوتبالشون.

      با اینکه احترام خاصی برای لنسر و سوبارو قائلم ولی مرسدس با این کارش

      به این دو کارخونه نشون داد که خیلی عقب هستید.تازه این بنز بدون شلوغ

      کاری ظاهری ((( فلاپ و بال و …. )))زیباتره.

      اقای قفاری از شما هم ممنونم.

      ((( ایران و المان )))

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

        ۲۶ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (6525 ديدگاه)

        تصحیح میکنم :

        اقای غفاری.

        ((( ایران و المان )))

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن.د

          ۲۷ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (1447 ديدگاه)

          میلادجان!من همچنان منتظر جوابتم!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. میلاد . فقط المان . فقط بنز .

          ۲۸ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (6525 ديدگاه)

          درود محسن جان.

          شرمنده.

          تا جاییکه من میدونم هیچ فرقی نمیکنه با مدل های ساده.

          شرکت AMG تنها شرکتیه که با این که در قسمت های فنی و

          امکانات و تجهیزات دخالت میکنه و ماشین های بنز از

          حالت گارانتیه شرکت خارج نمیشه.از همون اول همینطور

          بود.

          ((( ایران و المان )))

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. محسن.د

        ۲۶ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (1447 ديدگاه)

        4سیلندر و 355 اسب بخار! واقعا نمیدونم چی بگم! تازه این کارو یه تیونر متفرقه نکرده که بگیم هزارتا بلا سر ماشین آورده که فقط عدد اسب بخار بره بالا!
        یه سوال:مدت ضمانت مدل های AMG با معمولی چقد فرق داره؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. زیگما

          ۲۶ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (3072 ديدگاه)

          محسن تا جایی که من میدونم محصولات بنز هیچ کدوم ضمانت یا وارانتی ندارن(در بازار مرجع امریکا) و باید بالاش پول بدی!!بخیل هستن متاسفانه!پولی هم که جداگانه بابت ضمانت میدی برای خودرو های ای ام جی گران تره!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. carbonado aventador

          ۲۷ آذر ۱۳۹۲
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          پسر خوب اینو هرکی می دونه که محصولات مرسدس گارانتی داره . بعدش اینقدر ماشین هاش با کیفیت هست که 10 سال بدون مشکل جدی ای کار می کنه!!!!!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
      3. زیگما

        ۲۶ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (3072 ديدگاه)

        گشتاورش خیلی کمه.دو تا توربو هم گگذاشتن روش.این قدرت کاملا طبیعیه.لازم نبود این همه شلوغ کنی.

        موافقم 0
        مخالفم 0
      4. میلاد

        ۲۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (56 ديدگاه)

        البته سعی کنید نسبت به هیچ چیز با تعصب صحبت نکنید.
        میتسوبیشی موتور های قدرتمند تر هم داره(که روی لنسر بذاره) که اتفاقا با وجود قدرت زیاد استهلاک بسیار پایینی هم دارن.
        مورد بعد این که تعادل سوبارو و میتسو واقعا خوبه و توی مانورهای شهری خیلی خوب خودشونو نشون می دن.
        منتها انتقادی که می شه به میتسو کرد اینه که چرا روی لنسر از گیربکس با ضرایب بسیار کوتاه استفاده کرده که موقع رانندگی می تونه بدجوری اعصاب خردکن باشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    3. سینا

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (217 ديدگاه)

      اصن AMG/// کلّاً برتزه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      تازه 2014 S65 AMG//// هنوز مونده، با اون مصرف کم و بتزده بالاش!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. carbonado aventador

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      چرا slr نبود!!!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    5. PRC

      ۲۸ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (42 ديدگاه)

      کاش -حداقل- چراغاشو تغییر میدادن!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. km

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (679 ديدگاه)

    CLK GTR شاهکار بود. اگه کلا AMG رو بدون بنز در نظر بگیریم باید پاگانی ها و دوکاتی ها رو هم اضافه کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. محسن.د

      ۲۶ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1447 ديدگاه)

      درسته،حتما مهندس پاگانی دلیل محکمی داشته کهAMG رو برای هوایرا انتخاب کرده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. km

        ۲۶ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (679 ديدگاه)

        درسته :) البته فقط هوایرا نبود از اواسط دهه 90 به بعد تمام موتور های 12 سیلندر پاگانی AMG بودند.

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. mahsa

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (293 ديدگاه)

    من شماره 3 و شماره 6 رو دوس دارم یعنی

    SLk gtr
    Sls black

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. farzad

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (201 ديدگاه)

    خدایی خاک تو سرت ایرانخودرو و سایپا

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. iman

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (7 ديدگاه)

    I love you pedal

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بهزاد

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (16 ديدگاه)

    بدون شک خودروهای بنز با امضای AMG دل هر ماشین بازی رو آب خواهد کرد ولی بدترین اتفاقی که سالها در صحنه های مهیج ورزشی در تلویزیون نمایش داده میشد اتفاقی بود که برای GLK GTR در لمانز افتاد و پرواز این ماشین در پیست اونم بدون تصادف و در خط مستقیم اتفاقی که مشابه اون رو مارک وبر در فرمول 1 تکرار کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. توفیقی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    به غیر از CLA 45 و SLS amg
    بقیشونو باید آشغال انداخت.
    هرچیزی تازش رفیق کهنش
    تازه که اومد به بازار کهنه میشه دل آزار
    مثلا من عاشق پورشه 911 قبلی بودم حالا تازش اومده اونم از نوع توربو اس به درک که خط تولیدش قطع شد.
    با 599 رفت ناراحتم شدم ولی به درک برلنیتا هست به درک که رفت.
    2016 هم این مدلهای فعلی به درک سلام به تازه ها

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. carbonado aventador

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (4461 ديدگاه)

      ولی به نظرم شما اشتباه می کنی ! همه ی این ماشین ها آبروی خودرو سازی جهان هستند !!!!!کلاسیک ها همیشه جاشون تو دل ماشین دوست ها می مونه!!!!!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. توفیقی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    درست مثل خانمها مدل تازه اومد قدیمی رو می اندازن دور

    بخورید و بیاشامید و بخوابید و بکشید و برانید و اسراف کنید و حال کنید به راستی که من اسراف کنندگان را دوست دارم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. توفیقی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    چه حال میده انقدر پول داشته باشی با یه اس ال 65 بزنی به دشمنات و لهشون کنی و عین خیالت نباشه پول دیه رو بریزی رو اجسادشون یه تفم نثارشون کنی.

    یا با اس ال اس بکوبی از پشت به یه موتوری بپره هوا……

    حال میده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. توفیقی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    بچه ها من یه شورلت ایمپالا قدیمی گرفتم روزهای تعطیل میریم یه فضای باز دوستمم یه آریا گرفته…میکوبیم ماشینها رو به هم انقدر حال میکنیم…
    جلتون خالی شیشه های بغلم خرد شده از اینکه با سرعت 50 زدن به درهای بغلیم

    DEATH RACE 4 رو ما باید بازی کنیم.
    شما هم امتحان کنید

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. جلال

      ۲۶ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (585 ديدگاه)

      سلام
      توفیقی جان دوست عزیزم
      مثل اینکه بدجوری اعصابت خورده ها؟
      کنترل کن خودتو :)

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mahsa

        ۲۷ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (293 ديدگاه)

        جناب توفیقی شما چرا اینطورین

        موافقم 0
        مخالفم 0
  11. SAEED

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (197 ديدگاه)

    سلام.
    SLS خیلی نازه!!!!!
    چند وقته پیش ((هنرکده کیانفر)) ی SLS قرمز آورده بود،دیوونه کننده بود!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۲۶ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      همون آلبالوییه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. SAEED

        ۲۸ آذر ۱۳۹۲
        سوابق: (197 ديدگاه)

        سلام.
        اره زیگما جون،همون آلبالویی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  12. زیگما

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    E55 AMG W210
    یکی از زشت ترین خودرو ها 15 سال اخیر که من دیدم.چراغاش مث وزغ میمونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. زیگما

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (3072 ديدگاه)

    پشت C36 رو نگا.افتضاحه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. akbar

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (21 ديدگاه)

      شما مثه اینکه در جریان نیستی!

      موافقم 0
      مخالفم 0
  14. مهزیار

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (441 ديدگاه)

    So what about S65 AMG?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مهدی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (623 ديدگاه)

    دورود به همه دوستان
    از نویسندگان سایت پدال برای تلاش در زمینه اطلاعات خودرو سپاسگذارم
    از دئستان یک سوال داشتم
    آماری از قیمت جدید ماشین و سرنوشت بازار دارید؟
    ممنون میشم یه آمر از بازار بدید؟
    سپاسگذارم
    مهدی

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. توفیقی

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1122 ديدگاه)

    از کجا عکس آواتار رو عوض میکنید به منم بگید.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. Sina.Ferrari

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (615 ديدگاه)

    بسمه تعالی
    بهترینشون sls هست ولی از نظر قیافه از ته قلبم cla رو دوس دارم نمی دونم چرا طراحیش خیلی به دلم نشسته.
    به قول توفیقی مردیم از حسرت چرا باید اونا این همه پیشرفته باشن خدایا چرا مسلمون ها باید عذاب بکشند از قدیم هم این بی چاره امامان و پیامبر(ص) عذاب کشیدند و حق رو گفتند ولی این ملعون ها همین الان الان هم دارن به پیامبر توهین میکنن و فیلم درست میکنن و….چرا اونی که درسته عذاب می کشه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ramin

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    i love BENZ.only BENZ

    موافقم 0
    مخالفم 0
  19. ramin

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (80 ديدگاه)

    خطاب به آقای زیگما عرض میکنم:اونموقع که جنابعالی هنوز بوجود!!!نیومده بودید بنز داشت برترین ماشین های دنیارو تولید میکرد حالا تو یه الف بچه که از نظراتت معلومه هیچی از ماشین حالیت نمیشه اومدی اینجا داری از یه شرکت خودروسازی که تو دنیا جزو برترین هاست بد میگی؟؟؟برو یخورده مطالعه کن راجع به صنعت خودرو سازی بعد بیا اینجور جاها نظر بده.تو صنعت خودرو وقتی اسم بنز میاد همه میکشن کنار اونوقت تو چی فکر کردی باخودت که اومدی اینجا اینارو میگی؟؟؟واقعا جای تاسف داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. زیگما

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (3072 ديدگاه)

      اگه نظرتون پاک شد که هیچ
      اگر نشد بهتون پاسخ میدم

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. akbar

    ۲۶ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (21 ديدگاه)

    من طرفدار بنزم ای ماشین واقا بی نظیره، اگه به موزش نگاه کنی واقعن یه تاریخی میبینی که همه ی کمپانی های دنیارو جمع کنی بازم ارزشش هونقد نمیشه. دوست دارم بنز.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. حامد

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (1 ديدگاه)

    وااااای اون clk gtr رو که دیدم وحشت کردم.sls black sriesهم که ادمو به خود کشی وا می داره پدال ترکوندی با این مطلبت

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. popo

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    واقعاً جای SLR توی این لیست خالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ahmad

      ۲۷ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (1170 ديدگاه)

      داداشslr مال مک لارنه.ربطی به amg نداره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  23. عینک

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (68 ديدگاه)

    جناب زیگما چجوری میگید گشتاورش خیلی کمه؟یعنی واقعا خیلی کمه؟حداقل اگر میخوای یه چیزی بگی که نشون بده از بنز خوشت نمیاد نگو خیلی کمه.بگو میتونست بهتر باشه.

    موتور 2 لیتری با 350 اسب بخار و 450 نیوتون متر گشتاور کمه؟چندتا مدل بهتر از شرکت های دیگه معرفی کن که بشه با قیمت cla amg و به زیبایی این خودرو و امکاناتش و اعتبارش پیدا بشه.
    راستی قدرتشم به هر 4چرخ منتقل بشه.اگرم گشتاور این بنز کمه پس رقبایی که باید معرفی کنی باید گشتاور خیلی بیشتری داشته باشند.با همین حجم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. عرفان

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    erfan-s

    توفیقی مثل اینکه تو خیلی بیکاری که 4تا کامنت پشت سر هم گذاشتی و حرفایی زدی که هیچ ربطی به موضوع نداره.

    میدونم اون ایمپالا رو هم دروغ میگی چون امکان نداره کسی ایمپالا 1974 یا 75یا73
    بگیره و همچین کاری باهاش انجام بده.دیگه ازین بچه بازیا انجام نده حرفای چرت نگو و بحث رو به گند نکش لطفا. اینجا جای بررسی خودرو هاست نه اینکه تخیلات بی ارزشت رو بیای بنویسی فهمیدی؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. mahsa

      ۲۸ آذر ۱۳۹۲
      سوابق: (293 ديدگاه)

      من کاملا با نظر شماموافقم این مسئله حتما باید گوش زد میشد

      موافقم 0
      مخالفم 0
  25. عرفان

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (237 ديدگاه)

    erfan-s
    پراید 151 یا همون پراید وانت به بازار اومد با ظرفست 400 کیلو.
    تازه میخوان به چند کشور همسایه هم صادر کنن. واقعا خجالت آوره صنعت خودروسازی دیگه به کثافت کشیده شده.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  26. MBS

    ۲۷ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (238 ديدگاه)

    ماشین خوب تو ایران بالای 100 ملیونه زیر 100 باید ماشین چینی یا ایرانی سوار شیم الان یک پژو پارس اهد بوقی شده 40 ملیون یا ایکس 33 آشغال 60 ملیون شده راستی پول ها خیلی بی ارزش شده .2

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. mili snopy

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    زیگما جون هر موقه هر کدوم از اینارو خواستن بدن بهت شما سوار نشو اصلا نگاشونم نکن که ناراحت بشی گذشته از این حرفا همشون شاهکارن کلان بنز شاهکاره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  28. popo

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (2 ديدگاه)

    داداشslr مال مک لارنه.ربطی به amg نداره
    ——–
    دوست عزیز طراحی بدنه مال مک لارنه موتور ومابقی بنزه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  29. امین

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (821 ديدگاه)

    SLS و دیگر هیچ!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. amir.t.

    ۲۸ آذر ۱۳۹۲
    سوابق: (542 ديدگاه)

    همه ی مدل های بنز برترن …

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا