اسمارتمرسدس بنز

نمایش نسخهٔ کراس‌تاون اسمارت فورفور در شانگهای

این خودرو ممکن است به جذابیت فیس‌لیفت مرسدس بنز S کلاس یا کانسپت A کلاس سدان که در نمایشگاه شانگهای رونمایی شدند نباشد اما اسمارت فورفور کراس‌تاون هنوز هم خودرویی شایان توجه است. این خودرو نیز برای اولین بار در شانگهای رونمایی شده است و در آیندهٔ با رنگ‌های مختلف به بازار عرضه خواهد شد اما اسمارت هنوز اعلام نکرده است که این نسخه صرفاً به‌صورت محلی در چین عرضه خواهد شد یا اینکه در بازارهای جهانی هم ارائه می‌شود.

تمامی فورفورهای کراس‌تاون دارای یک سری تجهیزات و ویژگی‌های ظاهری منحصربه‌فرد هستند که شامل محافظ‌های نقره‌ای‌رنگ زیر سپرها و رکاب‌ها و همین‌طور پوشش‌های پلاستیکی اطراف گلگیرها می‌شود. همچنین این تجهیزات در کنار پکیج استانداردی بنام استایل شهری قرار گرفته‌اند که این پکیج هم شامل تعلیق اسپرت با ۱۰ میلی‌متر ارتفاع کمتر، سر اگزوز کرومی، رینگ‌های ۱۶ اینچی آلیاژی، غربیلک فرمان سه پره با پوشش چرمی و روکش فولاد ضدزنگ پدال‌ها.

پکیج دیگری که برای این ماشین ارائه شده نیز LED & Senso نام دارد که چراغ‌های روشنایی در روز LED، چراغ‌های عقب LED، پروژکتورها با سیستم روشن کردن پیچ‌ها و سنسور نور و باران را بدون هیچ هزینهٔ اضافی به خودرو اضافه می‌کند. همچنین اسمارت فورفور کراس‌تاون به پنجره‌های عقب دودی با عایق گرما هم مجهز شده است.

پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی شانگهای ۲۰۱۷ در پدال، با ما همراه باشید…

 

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

یک دیدگاه

  1. NSX

    ۵ اردیبهشت ۱۳۹۶
    سوابق: (172 ديدگاه)

    یکی از قشنگترین و خلاقانه ترین تبلیغایی که دیدم تبلیغ اسمارت فور فوره

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا