تبدیل کلاس E مرسدس به هیولای 853 اسبی

تیونر آلمانی، Posaidon شهامت به خرج داده و دست روی بالاترین مدل کلاس E یعنی E63 AMG گذاشته است و این یعنی تیون روی تیون!

Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon

به نظر تقویت موتور AMG کار آسانی نباشد و حتی نیازی هم به تیونینگ این موتور پرقدرت احساس نمی‌شود. اما همواره کسانی پیدا می‌شوند که تشنه قدرت بیشتری باشند. بنابراین موتور هشت سیلندر V شکل 5.5 لیتری با توربوی دوقلو که 585 اسب بخار نیرو و 800 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند، هم می‌تواند ارائه‌دهنده قدرت بالاتری باشد.

Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon

در اینجا، Posaidon با استفاده از دو توربوشارژر بزرگ‌تر، سیستم اگزوز سفارشی و ترفندهای برنامه‌ریزی جدید برای موتور، قدرت آن را به 853 اسب بخار و گشتاور آن را به رقم شگفت‌انگیز 1300 نیوتن متر رسانده است.

Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon

برای هماهنگی با این قدرت اضافه، مهندسین Posaidon محور عقب و گیربکس خودرو را نیز تقویت کرده‌اند. درنهایت این خودرو می‌تواند با حذف سیستم محدود کننده سرعت به بیشینه سرعت 345 کیلومتر بر ساعت دست یابد. در حالی که نسخه استاندارد AMG با محدودکننده سرعت تنها 250 کیلومتر بر ساعت، سرعت می‌گیرد. شتاب صفر تا صد این خودرو نیز، زیر 3.4 ثانیه می‌باشد.

Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon

Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon
Mercedes-Benz E63 AMG by Posaidon

برای افرادی که فکر می‌کنند، قدرت 853 اسب بخاری، بیش از اندازه است، پکیج‌های کم قدرت‌تری با توان 630 و 749 اسب بخار نیز قابل سفارش می‌باشد.

16 دیدگاه

  1. ويكي
    سوابق: (135 دیدگاه) ,

    لطفا 1 دقيقه ســكـــــــــوت………..!!

    پاسخ
    1. E 36
      سوابق: (753 دیدگاه) ,

      لامبورگینی ای شده واسه خودش !..

      پاسخ
  2. Just germany...
    سوابق: (264 دیدگاه) ,

    دمش گرم ولی ای کاش کاپوت رو ساده باقی میزاشت

    پاسخ
  3. Franknestein
    سوابق: (77 دیدگاه) ,

    اینا چه قدر گارانتی میدن به به تیون هاشون؟؟

    فکر کنم سر سال باید موتور رو کامل عوض کنی!!

    با این همه قدرت کل موتور ماشین اگه از تیتانیوم هم باشه بعد یه مدت نابود میشه

    پاسخ
  4. سپهر
    سوابق: (68 دیدگاه) ,

    خوشگگگگگگگگگگگل به جز کاپوتش.

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل M Power///
    M Power///
    سوابق: (416 دیدگاه) ,

    رنگ آمیزیش ساده و تا قسمتی زشت است. البته کیت ماشین هم همین طور است.
    و با این که من عاشق قدرت زیادم به نظرم قدرت E63 AMG استاندارد کافی بود.

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل 4MATIC
    4MATIC
    سوابق: (1057 دیدگاه) ,

    یکی از مدلایی که من عاشقشم به معنای واقعییییییی

    پاسخ
  7. یه پسر
    سوابق: (1125 دیدگاه) ,

    853 اسب بخار چی جوری رو آسفالت می مونه ؟

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل احسان آرسنالی
    احسان آرسنالی
    سوابق: (1108 دیدگاه) ,

    دقیقا با این همه قدرت میشه چیکار کرد؟ فکر نکنم بتونند قدرت رو به صورت بهینه منتقل بکنند

    پاسخ
  9. MAFIA
    سوابق: (435 دیدگاه) ,

    خوشم نیومد خیلی شلوغ کاری شده.

    همون تیون AMG بهترینه

    پاسخ
  10. شهرام قوامی
    سوابق: (18 دیدگاه) ,

    برای افرادی که فکر می‌کنند، قدرت 853 اسب بخاری، بیش از اندازه است، پکیج‌های “کم قدرت‌تری ” با توان 630 و 749 اسب بخار نیز قابل سفارش می‌باشد.

    پاسخ
  11. امیرخان
    سوابق: (1 دیدگاه) ,

    تمام شرکتهای خودروسازی یه کنار مرسدس بنزیه کنار هیچی بنز نمیشه. من هیچ ماشینی روبه اندازه بنزقبول ندارم خداپدرکارول بنز بیامرزه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.