حضور مرسدس کلاس E در نمایشگاه دیترویت

مرسدس با نسل جدید کلاس E در نمایشگاه بزرگ خودروی دیترویت حاضر شده است. البته این خودرو تقریباً به‌طور کامل پیش از این نمایشگاه، معرفی شده بود.

2017 Mercedes-Benz E350
2017 Mercedes-Benz E350

بنابراین ممکن است این عکس‌ها برای شما آشنا باشد زیرا در پدال پیش از این تعداد زیادی از تصاویر کلاس E جدید و مشخصات آن را منتشر نموده‌ایم. در واقع کلاس E درصدد مخفی کردن رابطه‌اش با کلاس C و البته S نیست. ازجمله این شباهت‌ها می‌توان به جلوپنجره بزرگ و چراغ‌های مانند کلاس S اشاره کرد. در حال حاضر با توجه به انتخاب سطح‌تریم داخلی خودرو، سه نوع جلوپنجره برای این کلاس ارائه شده است.

2017 Mercedes-Benz E400 4MATIC
2017 Mercedes-Benz E400 4MATIC

2017 Mercedes-Benz E350
2017 Mercedes-Benz E350

طراحی فضای داخلی این خودرو یک جهش رو به جلوی بزرگ برای کلاس E نسبت به مدل پیشین خود محسوب می‌شود. در فضای داخلی خودرو از دو نمایشگر بزرگ در قسمت جلو استفاده شده است. فرمان این خودرو حساس به لمس راننده است و از سیستم صوتی سه بعدی Burnmester استفاده شده است.

2017 Mercedes-Benz E400 4MATIC
2017 Mercedes-Benz E400 4MATIC

2017 Mercedes-Benz E350
2017 Mercedes-Benz E350

عاملی که باعث می‌شود این خودرو عمیقاً یگانه به نظر برسد استفاده از مجموعه‌ای از سیستم‌های ایمنی و کمکی است که شامل سیستم رانندگی نیمه‌خودکار که Drive Pilot نام دارد می‌شود. با فعال‌سازی سیستم Drive Pilot خودرو به‌صورت خودکار تا سقف 210 کیلومتر در ساعت می‌تواند در اتوبان حرکت کند. این خودرو سیستم پارک به وسیله ریموت کنترل نیز دارد که امکان پارک کردن خودرو از راه دور را به‌واسطه یک ریموت برای راننده مهیا می‌سازد.


در ابتدای ورود به بازار، خودروی کلاس E در دو مدل به مشتریان اروپایی عرضه خواهد شد. مدل اول دارای یک موتور 2 لیتری توربوشارژ بنزینی است که می‌تواند 184 اسب بخار توان تولید کند که در E200 شاهد آن هستیم. مدل دیگر یعنی E220d شامل یک موتور 2 لیتری دیزل است توان خروجی آن 195 اسب بخار می‌باشد. به مشتریان آمریکایی هم پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر 241 اسب بخاری پیشنهاد می‌شود. تمام مدل‌ها از گیربکس 9 سرعته اتوماتیک بهره می‌برند.


[دانلود ویدئو]

درباره نویسنده

تصویر پروفایل علی طهوری

علی طهوری، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی خودرو، گرایش طراحی سیستم‌های دینامیکی خودرو دانشگاه علم و صنعت

19 دیدگاه

  1. امير علي
    سوابق: (247 دیدگاه) ,

    عالیه ولی خیلی شبیه اس کلاس و سی کلاسه

    پاسخ
    1. arman
      سوابق: (100 دیدگاه) ,

      واقعا بیشتر از قیمتش می ارزه

      پاسخ
  2. Iman mclaren p1
    سوابق: (151 دیدگاه) ,

    چراغای جلوش دیگه E کلاس نیست…چراغای نسل قبلی میگفت که من E هستم ولی بنظرم این دیگه مطلوب نیست که همه مدلا رنگ و بوی S کلاسو داشته باشند…

    پاسخ
  3. علي
    سوابق: (902 دیدگاه) ,

    به نظر خودروی پر فروشی خواهد بود. من که خیلی خوشحالم از ورودش به بازار.

    پاسخ
  4. رضا
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    با این که از طرفداران مرسدس بنز هستم ولی بنظرم دیگه شورشو در آورده با این طراحیش

    همش شبیه همه

    خسته نباشن

    پاسخ
  5. تصویر پروفایل Danial
    Danial
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    در این که خیلی عالیه شکی نیست..
    در این هم که منم یدونه میخواهم شکی نیست… 😐

    فقط ی سوال فنی چجوری میشه موتور 2 لیتری داشتنه باشیم با دو خروجی اسب بخار متفاوت اون هم با این تفاوت فاحش 184 تا 241 تقریباً 50 تا فرقشونه… ؟!؟!!؟

    پاسخ
  6. Car Designer
    سوابق: (5 دیدگاه) ,

    خوب باید مرسدس اسم کارخونشو کم کم عوض کنه بزاره حاج خانوم…آخه این چه طراحی دیگه اون از SLA و S و C و حالا E خیلی طراحی هاشون سوسو لین اصلا انگار بنز ابهت کلا کنار گذاشته…واقعا که…
    به قول ننم آدم چیزی نگه بهتره….

    پاسخ
  7. مهران
    سوابق: (187 دیدگاه) ,

    از بنز خواهشمندیم جان مادرت مدلاتو انقدر شبیه هم نکن

    پاسخ
  8. hamid
    سوابق: (57 دیدگاه) ,

    مرسدس همیشه جزو پیشگامان نوآوری در صنعته ولی طرح سه کلاس اخیرش انگار کپی پیست کرده و فقط فونت اونها را عوض کرده

    پاسخ
  9. تصویر پروفایل moein
    moein
    سوابق: (775 دیدگاه) ,

    واقعا شکوه و جلال از سرو روش می باره

    پاسخ
  10. تصویر پروفایل سعید
    سعید
    سوابق: (477 دیدگاه) ,

    به نظرم نباید همه طرحاش شبیه اس کلاس باشه خوب خز بازیه اس کلاس باید خاص باشه

    پاسخ
  11. باربد.فقط شورولت.فقط کامارو
    سوابق: (811 دیدگاه) ,

    زیباست به ویژه فناوری های جدیدی که تو این مدل به کار برده شده قابل تحسینه اما در کنار
    اینها از ظاهرش نمیشه گذشت نه اینکه بگم زشت شده اتفاقاً زیباس همون طور که ابتدای نظرم گفتم ولی تفاوت خاصی با S کلاس نداره تنوع مدل های برخی لوکس ساز ها داره از بین میره و مرسدس یکی از اون هاست به نظرم. علیرغم تمام خوبی هاش…

    پاسخ
  12. احمد باقری
    سوابق: (4283 دیدگاه) ,

    کلا مرسدس بنز حرف نداره، اما بهتره روی طراحیهای جدید هم کار کنه.

    پاسخ
  13. ;کامران
    سوابق: (78 دیدگاه) ,

    2 لیتر 241 اسب بخار ، ای لعنت به هرچی کمپرسور و توربوشارژه.
    امکانات داخلش از خونه ما بیشتره ، نه به SLK و Z4 داخلوشن کپی پیکان هستش نه CL – E- ,S ,-CLS,و سری 7 که سرزمین عجایبه.
    باید یه تز دکترا برداری تحقیق کنی چی به چیه هر دکمه چیکار میکنه.
    خدا به دادت برسه ایرانی هم باشی سریع بخوایی چراغ پارک استاد کنی ، باید 2 -3 روز وقت بزاری از زندگیت و آب و غذا بزنی فنشو در بیاری …

    پاسخ
  14. تصویر پروفایل MjM
    MjM
    سوابق: (298 دیدگاه) ,

    امید وارم یه خودرو پر فروشو با این طراحی به یه خودرو معمولی تبدیل نکرده باشه!!….که طبق نظر کارشناسا تو نمایشگاه هم مثل نسل های قبلش ازش استقبال نشده!

    پاسخ
  15. تصویر پروفایل نوید جهرمی
    نوید جهرمی
    سوابق: (1443 دیدگاه) ,

    یه رندر براش زده بودن که چراغش کشیده بود و طرحش اصلاح شده ی سری ای کنونی بود.
    اون رندر از این کار زیباتر بود.
    هنوزم انتخابم توی این کلاس محصولات مرسدسه اما این شباهتای بیش از حد واقعاً در شأن کمپانی دایملر نیست.
    باید هر ماشینی از دور قابل تشخیص باشه (بر خلاف نظر دوستان که میگفتن مردم عادی فرقی براشون نمیکنه) حتی مردم عامه هم باید بفهمن.نه این که تا پشت ماشینو نخونن نفهمن که کدوم مدلشه.
    اما عشق دلیل و منطق نیاز نداره و هر چی که باشه بازم عاشق بنزم.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.