اولین تصاویر از پیش‌تولید مرسدس کلاس E جدید

مرسدس بنز نخستین تصاویر مربوط به مراحل تولید نمونه‌های اولیه کلاس E جدید خود یا W213 را به صورت رسمی منتشر کرد. خودرویی که پیش از این تصاویر جاسوسی از آن را زیر پوشش‌های استتاری دیده بودیم.

2016 Mercedes-Benz E-Class body
2016 Mercedes-Benz E-Class body

نگاهی دقیق به این عکس‌ها بار دیگر ثابت می‌کند که E-کلاس جدید مقروض طراحی برادران دیگر خود یعنی کلاس سی و اس می‌باشد.

2016 Mercedes-Benz E-Class body
2016 Mercedes-Benz E-Class body

2016 Mercedes-Benz E-Class body
2016 Mercedes-Benz E-Class body

در مورد فضای داخلی خودرو نیز از روی تصاویر جاسوسی، شباهت بیشتر با کابین کلاس اس با وجود نمایشگر بزرگ دوگانه قابل حدس است.

2016 Mercedes-Benz E-Class Interior
2016 Mercedes-Benz E-Class Interior

2016 Mercedes-Benz E-Class Interior
2016 Mercedes-Benz E-Class Interior

یکی از بزرگ‌ترین موارد تازه قابل ذکر، موتورهای جدید شش سیلندر خطی توربو دیزل با آرایش‌های دو یا چهار توربوشارژر می‌باشند که این مورد آخری هنوز تأیید نشده است. همچنین شایعاتی در مورد موتور 1.6 لیتری توربودیزل جدیدی شنیده می‌شود که به جای موتور قبلی رنو توسعه می‌یابد. از سوی دیگر یک پیشرانه بهینه شده برای مدل E63 با موتور V8 توئین توربو به حجم 4.0 لیتر که قبلاً هم در C63 و AMG GT به خدمت گرفته شدند، درنظر گرفته شده است.

2016 Mercedes-Benz E-Class body Lissy Brückner, Process Engineer, installing the battery into a hybrid vehicle. Using Man-Robot Cooperation (MRC) and a driverless transport vehicle (DTV), the operation is more flexible
2016 Mercedes-Benz E-Class body
2016 Mercedes-Benz E-Class body
2016 Mercedes-Benz E-Class body

2016 Mercedes-Benz E-Class body
2016 Mercedes-Benz E-Class body

مرسدس روی یک فناوری با نام tour-de-force دراین کلاس کار می‌کند که به نوعی می‌تواند رانندگی نیمه مستقل باشد. از سویی احتمال ارائه این کلاس با فاصله بین دو محور کشیده‌تر و ویژگی‌های لوکس‌تر با برند مرسدس-مایباخ نیز وجود دارد.

14 دیدگاه

  1. رامکال
    سوابق: (195 دیدگاه) ,

    درود.
    میشه یکی به من بگه که چرا خط تولید کارخونه های تولید خودروی خارجی مثل همین بنز و پورشه(منظورم فیلم ها و عکس هایی که قبلا گذاشتید) تمیز و ساکت و خلوته مگر نه این که روغن و این جور چیز ها هم مصرف میشه پس چرا این قدر تر و تمیزند؟

    پاسخ
    1. امیر مرادی
      سوابق: (108 دیدگاه) ,

      اونا تو خیابوناشون هم خیلی تمیزن…اینجا که دیگه کارخونست..مدیریت صحیح آقا مدیریت صحیح…در عوض مال ما….

      پاسخ
    2. فرید
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      این جا فقط یه شاسی و یه روبات رو برای نمایش و تبلیغات گذاشتن
      انگار یه جور حالت نمایشگاهی داره که چند نفر دارن بازدید می کنن

      پاسخ
  2. Lambo
    سوابق: (53 دیدگاه) ,

    ما 1 استاد داریم به عنوان ناظر رفته بود المان بازدید از شرکت bmw.طرف میگفت باید کلی میگشتی تا ادم پیدا میکردی !!البته هم خوبه هم بد بستگی داره با چه دیدگاهی به این قضیه نگاه کنی

    پاسخ
  3. تصویر پروفایل جواد
    جواد
    سوابق: (319 دیدگاه) ,

    ما که عمرمون کفاف نمیده (28سال)اما امیدوارم بچه هامون وقتی بزرگ شدن هیچ اثری از ویران خودرو و سایپا نباشه بتونن بهترین و ایمنترین ماشینها را سوار بشن

    پاسخ
  4. yas
    سوابق: (57 دیدگاه) ,

    میدونم که از لحاظ نو اوری و امکانات و کیفیت و … مثل بقیه المانی ها محشر میشه اما واقعا از این میترسم که بنز بیاد و از اس و سی میانگین بگیره و ای رو تولید کنه و با توجه به اون عکسی که از اتاقش بود فک کنم حداقل اتاقش کپی اس شده

    پاسخ
  5. امین
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    ای خدا خودت شاهدی اونا دارن به کجا میرن ما هنوز داریم سر قیمت و کیفیت دعوا میکنیم . اونا رو ببین ما رو ببین . اونا دارن تلاش میکنن تا بهترین و بروزترین تکنولوژی ها رو توی ماشیناشون استفاده میکنن تا راحتر و ایمن تر بشه ما هنوز سر اجباری بودن کیسه هوا و نبودنش دعوا میکنیم. روز به روز با ماشینهای بهتر ما هنوز داریم دعوا میکنیم تا فلان ماشین سی سال پیش رو کی از خط تولید خارج کنیم البته اونم به ظاهر. خودت شاهد باش خدا که با بنده هات چه میکنن بعضی منفعت طلبان. واگذارشون میکنم به خودت که گفتی خدمت به خلق من یعنی عبادت.

    پاسخ
  6. بنتلی
    سوابق: (1027 دیدگاه) ,

    خیلی از نسل جدید ‏Eخوشم میاد،ب نظرم تناسب ظاهری بیشتری نسبت ب ‏C ‎وSداره،کاپوت کشیده جذاب،درب صندوق عقب کشیده و شیب دار(زیباییشو فدای فضای بیشتر نکرده)،چرخای بزرگ،جلوپنجره برآمده و مرتفع،طول سقف ن چندان زیاد(تناسب مناسب بین طول کاپوت و طول سقف و طول درب عقب)،شیب زیبای ستون ‏C‏،پهنای مناسب ستون ‏C‏(زیاد باریک یا زیاد پهن نیس ک ماشین از قیافه بیفته)،طراحی داخلی با ابهت و شیک با چهار دریچه جذاب در وسط،تکنولوژی و کیفیت هم ک دیگه نیازی ب گفتن نیس و همیشه عالی بوده

    پاسخ
  7. me84
    سوابق: (399 دیدگاه) ,

    من درست متوجه نشدم. یعنی چی که تو متن گفته بجای موتور قبلی رنو؟
    مگه بنز تو محصولاتش از موتورهای رنو هم استفاده میکنه؟

    پاسخ
  8. شایان
    سوابق: (1312 دیدگاه) ,

    اصالت و قدرت یعنی مرسدس بنز

    پاسخ
  9. احمد باقری
    سوابق: (4304 دیدگاه) ,

    مطمئنا مثل همیشه حرف نداره.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.