کیت کارلسون برای B-class

کارلسون پکیج جدید برای مرسدس B-class اتاق W176 معرفی کرده؛ این پکیج هم شامل تغییرات ظاهری است و هم شامل بهبودهای مختصر فنی . . .

Mercedes B-Class by Carlsson
Mercedes B-Class by Carlsson

اما اجزای کیت بدنه کارلسون شامل چیست؟ اسپویلر جلو، طراحی مجدد رکاب ها، اسپویلر سقفی عقب و نهایتا سپر جدیدی که دیفیوزر بسیار ساده ای در وسط آن جاسازی شده. کارلسون همچنین ارتفاع تعلیق B-class را 30 میلیمتر کاهش داده، از اگزوزهای فولادی ضدزنگ با خروجی های دوبل در طرفین استفاده کرده و رینگ های آلومینیومی اختصاصی از سری تیتانیوم یا بریلیانت ادیشن با سایزهای 18 تا 20 اینچ را برای مشتریان فراهم کرده است. برای تایرها نیز مشتریان می توانند از بین دانلوپ یا Vredestein یکی را به دلخواه انتخاب کنند که سایزشان 225/40 برای رینگ 18 و 225/35 برای رینگ 19 و 235/30 برای رینگ 20 اینچی است.

با اینکه جزییات دقیق کابین منتشر نشده اما مشتریان بنا به سلیقه خود می توانند انواع و اقسام تریم های مختلف آلومینیومی و یا چرمی را سفارش دهند. در قسمت فنی، کارلسون پکیج خود را که مطابق استاندارد آلایندگی یورو5 و یورو6 ساخته شده، تنها برای سه مدل مهیا کرده است که عبارتند از:

  • 146 اسب بخار برای B180 ؛ 31 اسب بیشتر از حالت استاندارد.
  • 187 اسب بخار و 300 نیوتن متر برای B200 ؛ 29 اسب بیشتر از حالت استاندارد.
  • 253 اسب بخار و 420 نیوتن متر برای B250 ؛ 38 اسب بیشتر از حالت استاندارد.

12 دیدگاه

  1. nima
    سوابق: (255 دیدگاه) ,

    پدال اینو برای قسمت فیسبوک اپلود کن .

    پاسخ
  2. AMIR1992
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    باز هم آلمان.
    درود بر آلمان وصنعت خودرو سازیش.

    پاسخ
  3. AMIR1992
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    این خودرو ها خودشون عالی هستن با این حال تیون میشن برای بهتر شدن
    باز هم آلمان.
    درود بر آلمان وصنعت خودرو سازیش.

    پاسخ
  4. AMIR1992
    سوابق: (79 دیدگاه) ,

    اونا استاندارد یورو 6 اجرا کردن ما تازه رسیدیم به یورو4.

    پاسخ
  5. اسکالید
    سوابق: (127 دیدگاه) ,

    یورو 4 را هم شک بکن بهش، کی رفته تست کنه ببینه آلایندگی پژو کم شده یا زیاد ؟ 3300000 تومن در پژو 405 و پرشیا اضافه دارن از مردم میگیرن برای استاندارد یورو 4 که به هیچ دردی نمیخوره و هیچ توضیحی برای توجیه ریالی به مردم ندادند که چه قطعه ای اضافه کردن و با چه ارزشی>
    در حالی که فرق یورو 2 با یورو 4 توی بازار برای ماشین پژو 405 فقط 700 هزار تومنه

    پاسخ
    1. نخود آش
      سوابق: (276 دیدگاه) ,

      موافقم باهات. اینم یه جور پول زور گرفتنه. به شیوه صلح آمیز

      پاسخ
  6. احسان -ب
    سوابق: (47 دیدگاه) ,

    واقعا دمت گرم المان . ایران هنوز مراحل یورو چهارو به کلی انجام نداده. اقا یورو چهارم برای خدتون اما کیسه هوارو 4تا کنید و ایربک برای خودرو ها بگذارید بقیه پیش کش

    پاسخ
  7. حامد MASERATI GT
    سوابق: (281 دیدگاه) ,

    جالب اینجاست اونا یورو6 رو میارن اما قیمتش انچنان زیاد نمیشه شایدم اصلا نشه اما ما تازه یورو4 رو میخوایم بیاریم خیلی راحت 3 تا 4 ملیون قیمتو میبره بالا اونم واسه ماشینایی که تکنولوژیه 25 سال پیشه

    پاسخ
  8. مهزیار
    سوابق: (113 دیدگاه) ,

    خیلی بهتر از قبل شده ولی در کل Bکلاس خیلی با یه بنز فاصله داره.
    خیلی طراحی عادی ای داره. کلا هیی نیست که آدمو جذب کنه

    پاسخ
  9. arash zx
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    درود بر شرکت های آلمانی، واقعا آلمانی ها در صنعت خودرو فوق العاده هستن……… ببینید واسه مشتری هاشون چقدر ارزش قائل هستن، در این حد که یارو برند لاستیک ماشینش رو خودش انتخاب میکنه ولی تو ایران چی؟؟؟تو ایران چقدر واسه مشتری ارزش قائل هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ میدونم جوابی واسه این سوال وجود نداره……………

    پاسخ
  10. رامتین
    سوابق: (735 دیدگاه) ,

    مرسدس در ساخت کراس اور و SUV مهارت لازم را در خلق اتومبیلهای زیبا نداره…

    پاسخ
  11. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    برخلاف بقیه شاسی بلند های آلمانی این مدل چندان زیبا به چشم نمی خورد و زود از چشم می افتد.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.