مرسدس بنز

12 میلیون کیلومتر با مرسدس بنز کلاس E جدید

در آستانه رونمایی از نسل دهم مرسدس کلاس E در نمایشگاه اتومبیل دیترویت، یک ویدئوی جدید از مراحل توسعه و آزمون این خودرو پیش از عرضه نهایی منتشر شده است. سازندگان خودرو در شهر اشتوتگارت آلمان گفته‌اند که این تست در مدت ۴۸ ماه گذشته انجام شده و در این مدت، ۱۲۰۰ نمونه اولیه تولید و به‌طور متوسط ۱۲ میلیون کیلومتر در سخت‌ترین جاده‌های دنیا از دمای منهای ۳۲ درجه در شرایط برفی گرفته تا گرم‌ترین صحراهای روی زمین و حرارت ۶۰ درجه سانتی‌گراد تست شده است.

development of the E-Class
مرسدس بنز، برخی از ویژگی‌های این خودرو مانند ترمزگیری خودکار و تعویض مسیر یا لاین خودکار را به ترتیب ۱۰ هزار و ۵ هزار بار مورد آزمایش قرار داده است. تمام این تجربیات کسب‌شده توسط این کمپانی موجب خواهد شد تا سری جدید کلاس E، هم از نظر رسیدن به سر حد تکنولوژی و هم کمیت فروش تضمین شود.

development of the E-Class
اخیراً، مرسدس بنز شمار زیادی از تصاویر و جزئیات مربوط به تزئینات داخلی خودرو منتشر کرده است که نشان از شباهت‌های آن با کلاس‌های C و S داشت.

2017 Mercedes E-Class Interior
۲۰۱۷ Mercedes E-Class Interior
2017 Mercedes E-Class Interior
۲۰۱۷ Mercedes E-Class Interior
2017 Mercedes E-Class Interior
۲۰۱۷ Mercedes E-Class Interior
یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها، انتخاب دو نمایشگر ۱۲.۳ اینچی است که یکی از آن‌ها جایگزین وسایل آنالوگ روی داشبورد می‌شود و دیگری به‌عنوان نمایشگر سیستم اطلاعات و سرگرمی می‌باشد. درصورتی‌که مشتری این آپشن را انتخاب نکند، نمایشگرهای آنالوگ در مدل پایه همچنان در دسترس خواهند بود و یک نمایشگر مرکزی ۸.۴ اینچی نیز بر روی داشبورد نصب می‌شود.

2016 Mercedes-Benz E-Class body
۲۰۱۶ Mercedes-Benz E-Class body
در بحث مربوط به زنجیره انتقال قدرت، معرفی موتور ۶ سیلندر خطی برای سری جدید کلاس‌های E مورد تأیید قرار گرفته است که می‌توان در کنار این موتور احتراقی، موتور درون‌سوز چهار سیلندر دیزل و مدل هیبریدی را برای این کلاس انتخاب کرد. ۱۲۰۰ نفر مهندس تنها برای یک نتیجه کار می‌کنند: نسل جدید مرسدس کلاس E.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۲۶ دیدگاه‌ها

  1. yas

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (68 ديدگاه)

    شعار یا بهترین یا هیچ بنز اینجا کاملا مشخصه.به هیچ عنوان بنز نمیخواد ماشینی بده که حتی یه ذره از رقیباش ضعیف تر باشه.البته نباید هم بسازه چون با وجود ماشین های عالی که قبلا ساخته انتظارات خیلی بالاست به خصوص از E که تو کلاس خاصیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. امیر مرادی

      ۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (113 ديدگاه)

      درست خوندم؟ 1200 نمونه؟ طی 48 ماه گذشته؟ یعنی 4 سال پیش این مدل رو زدن؟ یا خدا ببین کجای کارن اونا…از حالا ببین چی ساختن برای 4 سال دیگه پس…12 میلیون کیلومتر…من دارم چل میشم

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. shahab

        ۹ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        چیزی برای گفتن ندارم
        بنز= خودرویی برای یک عمر

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. محسن

          ۱۰ دی ۱۳۹۴
          سوابق: (2 ديدگاه)

          اشتباه دیس دادم! لایک دادا لایک

          موافقم 0
          مخالفم 0
  2. BMW ///M

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (398 ديدگاه)

    این چیزی که من از استتار کلاس E می بینم به نظر نسخه ی درازتر کلاس C هست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. wolf man

      ۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (72 ديدگاه)

      و نسخه ی کوچیکتر کلاس s !!!

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. ali ayat

      ۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (716 ديدگاه)

      تو مو میبینی و من پیچش مو

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. sina

      ۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (307 ديدگاه)

      داخلش برعکسه یکم کوچک تر از کلاس S

      موافقم 0
      مخالفم 0
    4. محمد

      ۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (70 ديدگاه)

      جالبه بنز تو این ماشین از موتور شش سیلندر خطی استفاده کرده مثل ولوو

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. shahab

        ۹ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        بی ام و هم چنتا موتور 6سیلندر خطی داره که عالی کار میکنن
        نمونش اون موتوری ک روی m3هست 2979سی سی 6سیلندر خطی

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. waliid

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (102 ديدگاه)

    من دیگه حرفی ندارم!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. ali ayat

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    این حس اعتماد به مشتری از همه چیز مهم تره شرکت نباید مشتری های خودشو احمق فرض کنه همین اعتماد هست که میفروشه نه چیز دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. real

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (39 ديدگاه)

    ۱۲میلیون کیلومتر!!!!
    این همه وقت و هزینه و سوخت اونوقت تو ایران یارو به خودش زحمت تعویض قالب برا انتن سقفی رو نمیده میگه هزینه داره تازه بااین که میدونه جاش اشتباهه!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. بنتلی

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    فوووق العااادس،چیه هی میگین شبیه ‏s ‎‏ و ‏c‏ هس؟،این شباهت کلی بین محصولات دیگر شرکت ها هم هس،این از هردوتای اونا زیباتره چون نه زیاد بزرگه و نه زیاد کوچیک،صندوق عقب کشیده و شیب دار ،ستونcخوش فرم و تقریبا باریک ک تناسب بیشتری با ستونaوbداره،ارتفاع کم و مناسب صندوق عقب ک با ارتفاع کاپوت دربالای چرخ جلو تناسب بیشتری داره،ی چیز دیگه،مطمئنم طراحی داخلیش با چیزی ک فعلا نشون دادن فرق میکنه،برین چن تا مطلب قبل تر درموردش روببینین،همون مطلبی ک تصاویر خط تولیدش بود،اگه ب عکس نمای داخلی اون مطلب دقت کنین فرمون دوپره هس و فرم داشبوردش فرق داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Ali.Q

      ۹ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (124 ديدگاه)

      (این از هر دو تا اونا زیبا تره چون نه زیاد بزرگه و نه زیاد کوچیک)
      بنتلی جان داداشم c-class زیادی کوچیکه؟؟؟
      کافیه یه بار بشینی توش …خودش یه قصره

      موافقم 0
      مخالفم 0
  7. mds

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (402 ديدگاه)

    بنز بی ام و آئودی همیشه برترین بودن و هستن، صنعتی خودرسازی آلمان همیشه یک پله بالاتر از رقبا بوده، آلمانی ها همیشه در اندیشه متفاوت بودن مثل سایبان، اگه صنعت خودرسازی آلمانو مثل یک هرم تصور کنید مرسدس بنز در نوک هرم قرار میگیره و از شرکتای هموطنش بالاتر هست
    .
    .
    ققققق

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. Ali.Q

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (124 ديدگاه)

    ://///// ۴۸ ماه پیش؟…. یعنی این مدل از اون موقع آماده بوده :/؟
    بعد تو ایران ۱۰ دقیقه سر طراحی نمیذارن :/
    پرایدو ور میدارن نصفش میکنن میشه هاچبک
    بزرگش میکنن میشه کاروان.
    یه واگن میچسبونن پشتش میشه وانت :/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. بنتلی

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1626 ديدگاه)

    ‏ ‏Ali.Qعزیز شما درست میگین،البته خودم هم میدونم کوچیک نیس و عرضش فک کنم185باشه ک دراینصورت در کلاس متوسط قرار میگیره ولی از طرفی کلاس ‏cجزء خودروهای سدان کوچک خانواده بنز حساب میاد و در بیشترمطالب هم ب این عنوان خطاب میشه،ی چیز دیگه، دلیل زیباییEاز نظرمن تنها اندازش نیس،ادامه حرفم هم بقیه دلایلش هست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. احمد باقری

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    واقعا دمشون گرم، عجب شرایط تست سختی رو پشت سر میذارن تا یه ماشین بدن بیرون. فقط میشه تشکر و قدردانی کرد.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. mohsen

    ۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    علت بی کیفیت بودن خودرو از نظر من خود مردم هستن ته مدیران شرکتهای خودروسازی.
    اینجا فلان خودروساز پیش فروش یک خودروی جدید را اعلام میکنه و بعد شما ببینید مردم چطوری حمله میکنن.
    مردمی که تا حالا این خودرو را به چشم هم ندیدن پس خودروساز دیگه هر کار دلش بخواد و با هر کیفیتی بخواد خودروشو تولید میکنه چون مثلا یک سال زودتر پولشم گرفته.
    حالا همین مردم کافیه 6 ماه خودروهای اشغال تولید داخل رو نخرن که خودروساز 2 راه پیش روی خودش نمیبینه یا کمپانی را تعطیل و اعلام ورشکستگی و یا اینکه کیفیت خودروهاشو ببره بالا و رضایت مشتری را جلب کنه.
    این ملتی را که من میبینم عمرا همچین کاری بکنن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. رضا س

    ۱۰ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (28 ديدگاه)

    کلاس E مرسدس همیشه یک نمونه و هدف نهایی و بقولی پرچم دار تکنولوژی سال بوده و هستش .
    خدایا چقدر تحقیق میکنن ….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. علیرضا

    ۱۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (752 ديدگاه)

    به نظر من طراحی این نسلش بهتر از نسل بعدی هست بابا دیگه خیلی یه شکل میشن اگه قراره اتاق عوض کنن بهتره اتاق جدید نسبت به اتاق فعلی زیباتر باشه نه کپی یه کلاس دیگه!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. Erfan

    ۱۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (77 ديدگاه)

    حرفی برای گفتن نمیمونه که بخوام بزنم…
    امپراطور بنز…
    دوست عزیز zipoo جان کجایی؟
    بیا یکم کر کری بخون در مورد جنسیس….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. داود

    ۱۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (41 ديدگاه)

    واقعا دم شرکت بنز و ائودی گرم که آبروی خودروسازان آلمان رو خریدند با این گندهایی که شرکت bmw و فولگس زدن باید هم بنز چند ملیون کیلومتر تست کنه وگرنه مثل خودروهای bmw سی هزارتا نرفته موتور میاد پایین .
    جالبه تو ایران هنوز عده ای طرفدار bmw هستن
    به این عزیزان میگم یه سری به نمایندگی پرشیا خودرو بزنن باچشم خودشون موتورهای سوخته آشغال n20 b20 جدید بی ام دبلیو رو ببینن
    مارک bmw همون بهتر که پشت پراید و لیفان و جک وپک چسبونده بشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. داود

    ۱۱ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (41 ديدگاه)

    با این گندی که شرکت bmw و فولگس واگن زدند باید هم 12 میلیون کیلومتر تست کنن تا حیثیت خودرو سازای آلمانی بر باد نره واقعا به خاطره همینه که بنز مثل خودروسازان ژاپن و امریکا تمام اطلاعاتی که درمورد شتاب و مصرف و الایندگی به مردم میده درسته . نه مثل bmw که تما م اطلاعات درمورد شتاب و مصرف بنزین دروغ و غیر واقعی باشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  17. محسن

    ۲۹ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (11 ديدگاه)

    بنز همیشه در تست محصولاتش بی رحمترین شرکت دنیا بوده.تستهایی چند ده برابری و وحشتناکو بی رحمانه اونم در بدترین شرایط ممکن.من نمیدونم بنز چی از جون صنعت خودرو سازی میخواد؟ با وجود به خاکو خون کشیدن سایر کمپانی ها در این عرصه داره روحو روان جامعه بشریرو هم تحت تاثیر آثار منفی قرار میده.آخه من نمیدونم این همه خط تولید این همه طراحی اونم با نابترین کیفیت دنیا چجور فراهم میشه؟مدیریت اینا از کجا سرچشمه میگیره؟واقعا تو مخ دیگه نمیگنجه.بی شک اگه بهشتی وجود داشته باشه خدا فقط از مرسدس برا ماشینای آدمای بهشتی استفاده میکنه.هر چند آلمانها کشور خودشونو کردن بهشتو با وعده وعید منتظر بهشت گفته شده نیستن…نژاد برتر بودن اینا رم داره دیگه

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا