معرفی مرسدس V مدل 2014 [ویدئو]

سرانجام نسخه نهایی V-class در شهر مونیخ و با حضور بیش از 450 مهمان بین المللی رونمایی شد. V-class خودرویی است که به اعتقاد مرسدس باید تنها گزینه خرید شما در بازار ون های لوکس باشد. این خودرو، پادشاه مینی ون ها به شمار می رود. 

2014 Mercedes V-Class
2014 Mercedes V-Class

V-Class که به جانشینی مدل های سابق ویانو آمده، طراحی خود را مدیون سایر اعضای جدید خانواده مرسدس مانند E-class و C-class و حتی S-class است. جلوپنجره خودرو که دارای خطوط افقی است توسط چراغ های LED دار جدید احاطه شده، در نمای جانبی نیز هرچقدر به قسمت انتهایی نزدیک می شویم، می بینیم که خطوط شانه خودرو روبه بالا حرکت می کنند. همچنین وجود شیشه های دودی عقب فضای اختصاص تری را برای سرنشینان V-class فراهم کرده است.

درون کابین V-class ذات لوکس این خودرو بیشتر خودنمایی می کند؛ ویژگی هایی مانند صندلی های چرمی، کنسول عقب، تریم چوبی، نورپردازی داخلی و نمایشگر سیستم COMAND که بالای کنسول جاسازی شده از جمله ویژگی های خوب V-class خواهند بود. مشتریان همچنین میتوانند این ون اشتوتگارتی را در مدل SWB با فاصله محوری 3200 میلیمتر و LWB با فاصله محوری 3430 میلیمتر سفارش دهند.

مرسدس برای این خودرو سیستم های پایداری و ایمنی جدیدی مانند Crosswind Assist و همچنین ATTENTION ASSIST را بصورت استاندارد بکار برده اما درعین حال موارد دیگری مانند دوربین 360 درجه ای، سیستم کمکی پارک و گیربکس 7G-TRONIC PLUS اتومات و … بصورت سفارشی خواهند بود. برای V-class فعلا سه انجین چهارسیلندر تدارک دیده شده که مشخصات آنها به قرار زیرست:

  • 136 اسب بخار قدرت؛ 330 نیوتن متر گشتاور (200CDI).
  • 163 اسب بخار قدرت؛ 380 نیوتن متر گشتاور (220CDI).
  • 190 اسب بخار قدرت؛ 440 نیوتن متر گشتاور (250BlueTec)

[jwplayer mediaid=”60845″]
خط تولید V-class که با سرمایه گذاری 250 میلیون دلاری دایملر در شهر ویتوریای اسپانیا ساخته شده، از اواسط تابستان 2014 اولین نسخه های تولیدی این خودرو را با قیمت پایه ای معادل 57,800 دلار روانه بازار می کند.

48 دیدگاه

  1. حسین
    سوابق: (1163 دیدگاه) ,

    هر موافقه دولت با پول های بلوکه شده ايراان در خارج از این بنز ها بخره و جایگزین ون های فرسوده بکنه لایک کنه و هر کی مخالفه منفی بده!

    پاسخ
    1. محمد
      سوابق: (37 دیدگاه) ,

      57 هزار دلار قیمتشه, می شه با پولش برای تاکسی پورشه وارد کنیم.

      پاسخ
    2. علی
      سوابق: (500 دیدگاه) ,

      طراحیش فوق العادست اما چرا موتورهاش ضعیفه؟
      ترانسپورتر موتورهای قویتر روش سواره. انتظار داشتم حداقل موتورهای تا 300 اسب روش سوار میکردن

      پاسخ
      1. carbonado aventador
        سوابق: (3638 دیدگاه) ,

        براي ماشين هاي ون و شاسي بلند ، تورك خيلي مهمتر از قدرت مي باشد!!!!!

        پاسخ
      2. Zonda R
        سوابق: (1591 دیدگاه) ,

        F.A
        برایه یه ون
        خیلی لوکس ومدرنه
        ادم دوست داره بخرتش
        مرسدس بزار بقیه هم یه نفسی بکشن

        پاسخ
      3. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.

        علی جان موتورهاشون دیزل هستند .

        ((( به واژه ی CDI دقت کن )))

        پاسخ
  2. مسعود
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    این یک ون لوکسه، اگه بیارن هم میشه ماشین دولتی ها، تاکسیش که نمیکنن!

    پاسخ
  3. Kurosh
    سوابق: (311 دیدگاه) ,

    از قیمت وکلاسش مشخصه به گروه خونی خط تولید عمده نمیخوره…

    پاسخ
  4. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
    سوابق: (6524 دیدگاه) ,

    درود.

    خیلی خوشگله .

    طراحیش فراتر از یک ون است .

    پایین درب راننده یک تیکه اضافه است.

    فکر کنم درب باک ماشین باشه.

    ((( المان اولین سازنده ی خودرو در جهان است )))

    پاسخ
    1. یارو . فقط المان . فقط فولوکس
      سوابق: (290 دیدگاه) ,

      میلاد چرا خط تولیدش تو اسپانیاست . چرا تو خود المان نذاشتن

      پاسخ
      1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
        سوابق: (6524 دیدگاه) ,

        درود.

        فکر کنم تو کارخونه های المان ظرفیت نداشته که تولید بشه .

        از طرفی تو اسپانیا به صرفه تر و کم هزینه تر است .

        ((( ایران و المان )))

        پاسخ
        1. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          ربطی به ظرفیت نداره.مالیات بر تولید کننده ها در اسپانیا نسبت به بقیه کشور های اروپایی کمتره.از این رو تویوتا سوزوکی نیسان جنرال موتورز بنز پژو سیتروئن و…. در اسپانیا کارخانه مونتاژ دارند.

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود.

          زیگما با قطعیت نگفتم که .

          نبودی تمرین بودی ؟؟؟ یا تو زمین ؟؟؟

        3. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          😐 خیلی نمکی به مولا میلاد.
          سعید خان عزیزم تو ایرانه که ون فقط واسه مسافر کش هاس! در امریکای شمالی اکثر خانواده ها از این نوع خودرو ها دارن….
          البته فولکس واگن هم یه مدل از این خودرو ها بر اساس پلتفورم دوج گرند کاروان می زد که با شکست مواجه شد و تولیدش رو سریع متوفق کردن. خدا میدونه چقدر خرج تبلیغ این ماشین فولکس کردن! تو برنامه ی اپرا مجری محبوب هم حتی آوردنش ولی اینقدر مشکل داشت که ….

  5. Ehsan
    سوابق: (51 دیدگاه) ,

    چند تا عکس از داخلش هم میزاشتین!

    پاسخ
  6. ALi.sd
    سوابق: (51 دیدگاه) ,

    ای کاش بنز فقط تمرکزش رو رو سدان های لوکس میذاشت ،
    مثل سری s ، فقط ماشینای لوکس و کلاسیک پرستیژی میزد ،
    چون تو این زمینه خیلی قوی تره و بازار هم از این سری ها استقبال شدیدی داشته :p

    پاسخ
    1. arash1354
      سوابق: (121 دیدگاه) ,

      تو رو خدا ميبيني ناز هم ميكنيم . ون به اين قشنگي خوشت نيومد؟

      پاسخ
      1. Zonda R
        سوابق: (1591 دیدگاه) ,

        F.A
        چه گرافیکه قشنگی داره چراغای جلوش
        اولی ونیه که منو جذب کرده

        پاسخ
  7. mjh
    سوابق: (26 دیدگاه) ,

    با این پول میشه ماشینای بهتری خرید ولی اگه بخواید ون بخرید از این بهتر پیدا نمیشه همه چیش عالیه و پولتون رو دور نریخدین

    پاسخ
  8. محسن . فقط آلمان . فقط پورشه
    سوابق: (1422 دیدگاه) ,

    مرسدس با این مدل کار رو برای فورد خیلی سخت کرد!

    این العان مینی ون حساب میشه ؟؟!!

    پاسخ
  9. mehran911
    سوابق: (791 دیدگاه) ,

    یکی از چیزایی که باعث میشه بنز رو دوست داشته باشم اینه که برای هر سلیقه و نیازی ماشین داره
    راستی دوستان گیربکس 7G-tronic plus یکی از بهترین و پیشرفته ترین گیربکس های دنیاست که در این ماشین به صورت آپشن قابل سفارش است

    پاسخ
  10. arash1354
    سوابق: (121 دیدگاه) ,

    طراحي داخليش فوق العاده است

    پاسخ
  11. SAEED
    سوابق: (198 دیدگاه) ,

    سلام.
    اگه بخوای تو کلاس خودش مقایسه کنی واقعاً حرف نداره!!!خیلی نازه!!!!لیاقت اسم مرسدسو داره!

    پاسخ
  12. امین
    سوابق: (809 دیدگاه) ,

    خوبه ولی به نظرم طراحی عقبش برای بنز سادست … انتظار یه طراحی قشنگتری از بنز داشتم برا عقبش

    داشبردش هم که با c class 2015 مو نمیزنه

    ولی اینا ملاک نیست ….. مارک بنز رو جلو پنجرش مهمه !!!!!

    car just german

    پاسخ
    1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
      سوابق: (6524 دیدگاه) ,

      درود.

      امین اینطوریا هم که میگی نیست .

      داشبوردش تفاوت داره .

      در مورد پشتشم باید بگم که کلا وانت ها و ون ها به خاطر طراحیه عقبشون

      نمیتونند زیاد روی زیبایی چراغها مانور بدن .

      یک نگاهی به چراغ عقب ون های دیگر و پیکاپ ها بنداز .

      ((( ایران و المان )))

      پاسخ
      1. آقا محمد ، فقط ژاپن ، فقط لکسوس
        سوابق: (1683 دیدگاه) ,

        همه ی طراحی های مرسدس بنز شبیه هم شدن ، به خصوص اتاق هاش…علت این کمک کاریا چیه؟؟؟

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود.

          محمد جان بیشتر برند ها همینطور هستند .

          البته کم و زیاد داره .

          چراغ های جلوی کادیلام رو ببین . همینطور عقب .

          ائودی و ب ام و و … را نگاه کن . این به نوعی زبان

          طراحی به حساب میاد . طوری که در همه ی محصولات بنز و

          در چراغ جلوشون ، لامپ های راهنما به یک شکا هستند و

          در یک جا هستند . مثل ائودی .

          یکی از علت های طراحیه داخل هم همون دلیل بالا ( زبان

          طراحی است ) البته دلایل دیگری هم دارد .

          اینکه اگر ارم بنز رو از روی فرمان بردارند و شما را

          چشم بسته داخل ماشین قرار بدهند ، بتونی متوجه بشی

          که این طراحی مختص بنزه . این مدل دریچه ی هوا برای

          بنزه . هر شرکتی یکجور کار میکنه .

          علتش اینه .

          ((( ایران و المان )))

      2. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        اصلا هم این طور نیست میلاد خان! تویوتا سینا رو برو ببین.واقعا پشتش زیباست و در ضمن مثل این ساده هم نیست و از نظر فروش هم خیلی خیلی موفق بوده!! بنز روی پشت این کم کار کرده.قبول کن برادر دل انگیز!
        عکس هایی از تویوتا سینا:
        جلو:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-road-front-view.jpg
        عقب:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-beach-kites.jpg
        عقب:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-red-rear-beach.jpg
        عقب مدل اسپرت:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-silver-rear.jpg
        عقب اسپرت:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-duo-beach.jpg
        داخل:http://www.toyota.com/content/gallery/photos-videos/2014/sienna/full-screen/sienna-bisque-front-cabin.jpg
        همون جور که می بینید خیلی زیبا تر از این هست پشتش
        این یکی از معدود ماشین های تویوتا هست که من بهش عشق می ورزم…..♥♥

        پاسخ
        1. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود.

          واااااااااااااااااای زیگما . این مسخره ترین مقایسه ای

          بود که در عمرم دیدم .

          اولا که تویوتا با بنز نباید مقایسه بشه .

          بعدشم اگر قرار به مقایسه ی اتاق باشه ، بنز R کلاس

          باید با اون تویوتا مقایسه بشه !!!!!!!

          ون ها گنجایش 11 تا 15 نفر رو دارند .

          ایا این تویوتا گنجایش 11 تا 15 نفر ر دارد ؟؟؟

          اگر به مقایسه باشه ، این بنز باید با تویوتا هایس

          مقایسه بشه .

          اصلا ارتفاع ماشین ها به هم نمیخوره .

          بعدشم این ون بنز لوکسه . از تک صندلی استفاده

          میکنه .

          اگر قرار به کاربد های متفاوت باشه ، ردیف

          صندلی ها بیشتر میشه .

          مثل بنز های MB 140 که قابلیه مسافر کشی و یا

          امبولانس رو دارند .

          این تویوتا سینا قابلیت امبولانس و مسافرکشی رو

          ندارد . واااااااااااااای

          تو چطور متوجه نشدی؟؟؟؟؟

          تویی که از همه ایراد میگیری؟؟؟

          پایین لینکهای عکساشونو میذارم تا مقایسه کنید .

          ((( ایران و المان )))

        2. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-v-class/1024×768/wallpaper_26.htm

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-v-class/1024×768/wallpaper_27.htm

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-v-class/1024×768/wallpaper_2b.htm

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2015-v-class/1024×768/wallpaper_29.htm

          همونطور که گفتم اصلا قابل مقایسه با هم نیستند ،

          بعدشم ازادی عملی که در اتاق این بنز داری در تویوتا

          داری؟؟ امکانات و کیفیت این بنزو داری؟؟؟ این یک

          نسخه ی خاص از یک ون است .

          رقیب این بنز در این کلاس میشه این تویوتا :

          http://www.irtoya.com/Default.aspx?tabid=161

          البته به شرطی که مدل کار این ون رو با این تویوتا

          مقایسه کنی .

          رقیب همکلاس اون تویوتا سینا هم میشه این بنز :

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-r-class/1024×768/wallpaper_3b.htm

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-r-class/1024×768/wallpaper_19.htm

          http://www.netcarshow.com/mercedes-benz/2011-r-class/1024×768/wallpaper_63.htm

          یا این تویوتا پریویا رقیب بنز R کلاس است :

          http://www.irtoya.com/Default.aspx?tabid=171

          گرفتی چی میگم زیگما؟؟؟؟؟

          ایران و المان

        3. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          1.از طراحی حرف میزنیم!بحث طراحیه که بنز خیلی در عقب این خودرو کم کار کرده و صحبت در مورد اینه.اگه بنز لوکس تر از تویوتا هست پس باید طراحی بهتری داشته باشه
          2.گنجایش این ون بنز و اون تویوتا یکسانه تقریبا(با سفارش کنسول میانی برای سینا)
          3. قابل مقایسه نیستند. ولی بنز که در سطح بالا تری قرار داره باید بهتر از سینا عمل کنه در طراحی! بحث طراحی دو خودرو هست.ما کاری نداریم به دیگر بحث ها مثل مشخصات و امکانات.

        4. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          در ضمن.آر کلاس که اصلا مینی ون نیست!یه ماشین اسپورت واگن هست .اصلا در هاش کشویی باز نمیشه!در ضمن.از این خودرو قرار نیست برای آمبولانس استفاده بشه.اون یه مدل دیگه بنزه که اسمش Mercedes-Benz Vito هست!(یا در جاهایی همون Sprinter به عنوان آمبولانس استفاده میشه و این مدل اصلا مدل کار نداره و اصلا ربطی به قست تولیدات تجاری و کامیون ها و کامیونت های بنز نداره و برعکس Sprinter یاVito توسط بخش خودرو های سواری طراحی شده ) شما کلا قاطی کردی.مینی ون خانوادگی به این میگن .مثل تویوتا سینا با این تفاوت که لوکس تره بنز.

        5. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          میلاد تو ناسلامتی عشق بنز هستی چطور اینو نمیدونستی که این مینی ون هست و قرار نیست به عنوان آمبولانس یا چیز دیگه استفاده بشه؟

        6. « میلاد . فقط آلمان . فقط بنز »
          سوابق: (6524 دیدگاه) ,

          درود.

          حرفت کاملا اشتباهه .

          این به جای ویتو و ویانو امده . چون مدل ویتو از سال

          2011 نه فیس لیفت داشته و نه تو برنامه های جدید

          بنز قرار داره .

          بعدشم این مدل بنز کاربری های متفاوت داره بر اساس

          نیاز و بازار داخلش تغییر میکنه .

          منظور من از امبولانس هم فقط در ایران بود .

          چون کاربری های متفاوت داره طراحیه عقبش سادست .

          ولی بتز از چراغ های خوبی استفاده کرده . درونش از

          نئون است .

          بعدشم من گنجایشو کار ندارم . این تویوتایی که

          لینکشو گذاشتی رقیب ار کلاسه نه این وی کلاس .

          این مدل وی کلاس نمونه ی بزرگتر بنز سیتانه .

          ولی لوکسه .

          اگر برای مصارف دیگه به کار گرفته بشه داخلش عوض

          میشه .

          ار کلاس درسته اسپرت واگنه ولی در کلاس سینا هست .

          بعدشم مگه به درب کشویی باز شدنه؟؟؟

          بیشترشون اینجوری هستند ولی بنز نخواسته اینجوری کار

          کنه .

          بعدشم من اسپرینتر های 2013 رو همین امسال در ترکیه

          دیدم .

          جدیداش مثل مینیبوس شده . اصلا به کلی فرق کرده .

          در ضمن من استفاده ی این ونو در داخل ایران گفتم که

          شاید به عنوان امبولانس استفاده بشه . چون تو ایران

          اینجور کلاس ها و اتاق ها ناشناخته و نعشکش معنی شده .

        7. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          وای میلاد .چقدر آدمو اذیت میکنی.در تعریف مینی ون اومده که “باید” درب کشویی باشه.اون اسپرت واگن هست که شما میگی.این ون اصلا برای مقاصد تجاری و باری نیست.نسخه کار به خدا نداره.به ابرفزل نداره.این اولین مینی ون لوکس هم که تولید میشه.تاکید میکنم نسخه کار نداره در ایران هم آمبولانس نمیشه.این اصلا سگمنتش متفاوته.مینی ونه.مینی من پشتش صافحه یه کاپوت کوچیک جلوش داره و باید دراش کشویی باشه.این فول سایزه لوکسه.تویوتا سینا فول سایزه ولی لوکس نیست.اون مینی ونی که نشونم دادی در ایرتویا مید سایزه. در ضمن گفتم که اصلا تو خود معرفی این خودرو اون رییس دایملره کیه که سیبیلش کلفته خودش گفت و توضیح داد این در بخش تولیدات سبک بنز تولید شده .البته برای اولین بار در دنیا هست که مینی ون لوکس داره تولید میشه.میلاد به حرف های من اعتماد کن.در مورد این مینی ون و اطلاعاتم شکی ندارم میلاد….

  13. Saied
    سوابق: (823 دیدگاه) ,

    به درد ون سوار با كلاس مي خور 🙂
    مثلا فكرشو بكنين طرف خيلي پولدار باشه ولي دوس داشته باشه مسافر كشي كنه! اون وقت اين ماشين واسش انتخاب مناسبي هست!
    البته همش شوخي بود! دوستان زياد جدي نگيرن!.

    پاسخ
  14. محمد
    سوابق: (737 دیدگاه) ,

    واقعا این ماشین یکی و شاید زیباترین ون موجود تو بازار باشه فقط کمی قدرتش کمه برای این ون بزرگ باید قدرت بسیار بیشتری در نظر می گرفتن وگرنه دیگه هیچ مشکلی نداره

    پاسخ
  15. km
    سوابق: (681 دیدگاه) ,

    خیلی لوکسه ولی فکر نکنم اونقدر فروشش بالا باشه… امیدوارم برای مرسدس مثل R CLASS نباشه

    پاسخ
  16. پژو rcz
    سوابق: (19 دیدگاه) ,

    اقا بعضي از دوستان اين ون به اين زيبايي ولوكسيرو به تمسخر براي تاكسي بودن ميگيرن واقعا پدال ممنون بابت اطلاعاتت شخصا پسنديدم و بايد بگم بنز شركت واقعا قوي از نظر طراحي فني وراحتيه
    واقعا زيباست

    پاسخ
  17. سینا . فقط ایتالیا . فقط فراری
    سوابق: (620 دیدگاه) ,

    بسمه تعالی

    تو ون ها فقط بنز

    پاسخ
  18. مجتبی
    سوابق: (50 دیدگاه) ,

    سلام به همه.
    اونجوری که من برداشت کردم ظرفیتاین ون 6 نفره؟!
    درسته؟یامن اشتباه میکنم؟
    اگه درسته،چرا فقط 6 نفر؟؟؟

    پاسخ
  19. بهزاد
    سوابق: (759 دیدگاه) ,

    تمامی ساختارش عالیه.
    اما با این قیمت نمیشه انتظار موفقیت زیادی داشت.

    پاسخ
  20. M.M
    سوابق: (8 دیدگاه) ,

    آقا این آلمانیا اگه یه آفتابه هم بخوان درست کنن انقدر روش کار میکنن که بهترین کیفیتو تکنولوژیو مهندسی داشته باشه مثلا آفتابهه آبش چجوری بریزه کی بریزه با چه فشاری که طرف اذیت نشه دسته های ارگونومیک کرومکاری و..و..و…

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.