تبدیل مرسدس کلاس سی به یک گلوله توسط برابوس

برابوس از برنامه خود برای معرفی یک نسخه تیونینگ جدید از مرسدس‌-‌ای‌ام‌جی C63 S در موتور شوی ژنو خبر داده است. این مدل که با عبارت «یک گرگ در لباس میش» توصیف شده، دارای یک کیت بدنه فیبر کربنی است که شامل تجهیزاتی چون یک اسپویلر جلو، یک دیفیوزر تهاجمی و اسپویلر لبه صندوق عقب می‌شود. این خودرو همچنین از دریچه‌های گل‌گیرهای جلو، قابل آینه‌ها و حاشیه هواکش‌ها، همگی از جنس فیبر کربن بهره‌مند خواهد بود. از نکات جالب‌توجه دیگر می‌توان به یک سیستم اگزوز اسپورت از جنس فولاد ضدّ زنگ، یک سیستم تعلیق کویل‌اور با تنظیمات انعطاف‌پذیر و چرخ‌های آلیاژی ۲۰ اینچی اشاره کرد؛ چرخ‌هایی که می‌توانند با تایرهای کانتیننتال، پیرلی یا یوکوهاما همراه گردند.

Mercedes-AMG C63 S by Brabus
Mercedes-AMG C63 S by Brabus

Mercedes-AMG C63 S by Brabus
Mercedes-AMG C63 S by Brabus

این طراحی منحصر به فرد، در داخل کابین نیز ادامه می‌یابد و طراحان با استفاده از چرم پرمیوم و آلکانترا با الگوهای متمایز زردرنگ، جلوه‌ای دیگر برای کابین مرسدس‌بنز ایجاد کرده‌اند. همچنین موارد دیگری چون پدال‌های آلیاژی، روشنایی پنل درها، کف‌پوش‌های مخصوص و پدل‌شیفترهای آلومینیومی در اختیار راننده قرار می‌گیرند.

Mercedes-AMG C63 S by Brabus
Mercedes-AMG C63 S by Brabus
Mercedes-AMG C63 S by Brabus
Mercedes-AMG C63 S by Brabus

Mercedes-AMG C63 S by Brabus
Mercedes-AMG C63 S by Brabus

در زیر کاپوت، موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری V8 به توربوشارژرهای جدید و یک ECU بهینه مجهز شده است. در نتیجه این تغییرات، خروجی این موتور به ۶۴۱ اسب‌بخار و ۸۱۹ نیوتن‌متر افزایش یافته است؛ یعنی ۱۳۸ اسب‌بخار و ۱۱۹ نیوتن‌متر رشد نسبت به مدل تولیدی. در نتیجه، C63 S قادر است تا تنها در ۳/۹ ثانیه، سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را ثبت کند و به حداکثر سرعت ۳۲۲ کیلومتر بر ساعت برسد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

13 دیدگاه

  1. CORVETTE Z06
    سوابق: (218 دیدگاه) ,

    همه چیه بنز رو دوست دارم اما نمی دونم چرا هرکاری میکنم با طرح جدید چراغ های عقبش نمیتونم کنار بیام!!!!

    پاسخ
    1. ali
      سوابق: (31 دیدگاه) ,

      دوست عزیز اگه از نزدیک ببینیشون نظرت عوض میشه !

      پاسخ
      1. CORVETTE Z06
        سوابق: (218 دیدگاه) ,

        از نزدیک روزی ده بار جلوی نمایشگاه های نزدیک خونمون میبینم که میگم-مگر نه همین جوری از عکس که نمیگم!!

        پاسخ
    2. ;کامران
      سوابق: (78 دیدگاه) ,

      طراحی چراغ عقبش که شاهکاره هر دفعه میبنم 45 دقیقه فکر میکنم با چه قالبی ، آخه چه جوری همیچین شاهکاری درست شده . داخلش که دیگی هیچی .
      کلا ذات طرای آلمانی چون چند سال جلو تر هستش یه مدت طول میکشه تا مفهومش به مردم برسه.
      من خودم طرفدار بی ام و هستم ، ولی واقعا سی کلاس های جدید اینقدر پیشرفته و فشنی هست که نمیشه آسون از کنارش رد شد.

      پاسخ
    3. یاس ی
      سوابق: (116 دیدگاه) ,

      به نظر من به سی کلاس میاد این چراغها ولی برای e کلاس چراغهای عقب قبلی زیباتر بود.

      پاسخ
    4. بنز19
      سوابق: (192 دیدگاه) ,

      منم دقیقا با نظرت موافقم واقعا حیف بر عکس نظر دوستی که گفت از نزدیک ببینی
      نظرت عوض میشه باید عرض کنم که من هر وقت از نزدیک سی جدید میبینم غصم بیشتر میشه واقعا حیف شد اون چراغ کلاسیک نسل قبل اصن واسه یه ماشین المانی اونم بنز قابل قبول نیست

      پاسخ
    1. فرشید
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      سوتی باحال تیونینگ کننده این خودرو 😀 😀
      یعنی ابهت کارش تو حلقم

      پاسخ
  2. kaveh
    سوابق: (64 دیدگاه) ,

    جز خوندن مطلب و حسرت خوردن چیزی نصیبم نشد?
    از ما ک گذشت امیدوارم بچه هامون این خودروهارو سوار بشن???

    پاسخ
  3. یوسف
    سوابق: (154 دیدگاه) ,

    تیونینگ حرفه ای و همه چیز تمومیه ولی به نظرم این امکانات برای یه سدان سایز متوسط یه ذره نامتناسبه و با پول این ماشین که مسلما کم نیست میشه خودرویی با طرح بدنه مناسب تر برای این امکانات فنی پیدا کرد مثلا سراغ مدلای اسپرت بنز مثل کوپه ها و روبازها رفت.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.