مرسدس بنز

بنز ML63 AMG با تیونینگ دوباره تاپ کار

اگر دوست داشته باشد که بنز ML خود را از آفرود تبدیل به آنرود کنید، می توانید به شرکت تاپ کار (TopCar) مراجعه کنید. تازه این شرکت یک تیونینگ روی یک خودروی تیونینگ شده یعنی مدل ۶۳ AMG تدارک دیده است.

Mercedes-Benz ML 63 AMG Inferno by TopCar
Mercedes-Benz ML 63 AMG Inferno by TopCar

این پروژه سال گذشته کلید خورده و مهندسان این شرکت با مشارکت Evotech Motorsport و در سه مرحله این خودرو را آماده کرده اند. در مرحله نخست، تغییرات انجام شده در موتور باعث شده توان آن به ۶۴۰ اسب بخار افزایش یابد. گشتاور نیز به رقم خیره کننده ۹۸۰ نیوتن متر می رسد. این پکیج ۷۹۰۰ یورو هزینه دارد. مرحله دوم تا ۱۱ هزار یورو آب می خورد و قدرت به ۶۹۰ اسب بخار و گشتاور به ۱۱۰۰ نیوتن متر می رسد. اما مرحله سوم برای دیوانگان تشنه قدرت است که با پرداخت ۲۱۹۰۰ یورو، قدرت ۷۶۰ اسب بخاری و گشتاور ۱۱۵۰ نیوتن متری را در اختیار خواهند داشت.

Mercedes-Benz ML 63 AMG Inferno by TopCar
ML 63 AMG Inferno by TopCar
Benz ML63 AMG Inferno by TopCar headlight
ML 63 AMG Inferno by TopCar
Mercedes-Benz ML63 AMG Inferno TopCar
ML 63 AMG Inferno by TopCar

برای یادآوری بد نیست قدرت موتور استاندارد هشت سیلندر خورجینی ۵.۵ لیتری ML 63 AMG را که ۵۱۸ اسب بخار و گشتاور ۶۹۹ نیوتن متر است با این موتورها مقایسه کنید. البته AMG یک پکیج ویژه نیز با قدرت ۵۵۰ اسب بخار و گشتاور ۷۵۸ نیوتن متر دارد.

Benz ML63 AMG Inferno by TopCar interior
ML 63 AMG Inferno by TopCar
Mercedes ML63 AMG Inferno by TopCar dashboard
ML 63 AMG Inferno by TopCar
Mercedes ML63 AMG Inferno by TopCar rear
ML 63 AMG Inferno by TopCar

از موتور که بگذریم، بدنه خوابیده ML تاپ کار با کیت فیبر کربن جلب توجه می کند. ضربه گیرهای جلو و عقب، کاپوت، بال جلو و دیفیوزر و اسپویلر عقب که از کربن-کولار ساخته شده اند و چراغهای LED و لوله های اگزوز جدید در بیرون خودرو و پدالهای اسپرت آلومینیومی، پانل و روکش ویژه و تشکهای با آرم تیونر جلب توجه می کنند. کیت کامل بدنه نیز ۲۲۷۰۰ یورو و برای انواع کربنی ۲۷ هزار یورو آب خواهد خورد.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

جواد عقیلی

داستان از جایی شروع می شه که پدال گاز رو فشار بدیم.

مطالب مشابه

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. مصطفي

    ۲۱ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (145 ديدگاه)

    حیقیت اینه که این ماشین همه رقم زیباست .. تیونینگ موتور… مواد بکار رفته در کابین مرغوبه و حرف نداره… طراحی بدنه مخصوصا کاپوت با 2 هودش ادمو مسخ میکنه سپر با دی لایت ها هم ظاهرشو عالی کرده واقعا دلفریب شده کاش پولشو داشتم میتونستم بخرمش ولی حیف که ندارم ولی حداقل و بهترین کار اینه که والپیپرشو رو دسکتاپ بزارم لذت ببرم.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. hesan

      ۲۵ بهمن ۱۳۹۱
      سوابق: (484 ديدگاه)

      عالی,

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. سعید

      ۶ فروردین ۱۳۹۴
      سوابق: (1484 ديدگاه)

      فیس لیفتش خیلی قشنگه

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. amir

    ۲۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (11 ديدگاه)

    خدا وکیلی این LCDپشتش خیلی ضایع اس

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. رهام

    ۲۲ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (186 ديدگاه)

    چه کاریه آدم یه مدل دیگه میخره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. Reza

    ۲۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (16 ديدگاه)

    برای اطلاعات بیشتر خوانندگان عزیز, 0-100 مدل استانداردش (تیون نشده) 4.5 ثانیه هستش یعنی کمتر از مازراتی گرن توریزمو!!!!
    همچنین بنز GL63 هم که شاسی بلند بزرگتریه نسبت به این 0-100 رو تو 4.9 ثانیه پر میکنه!!!! یعنی بازم کمتر از مازراتی …. جالبه نه؟
    فکر کن تو خیابون پشت یه GL63 که ابعاد گنده ای داره نشستی بعد یه مازراتی میاد کنارت… یه نگاه به هم میکنین, راننده مازراتی یه لبخند احمقانه میزنه بعد تو تخته گازش میکنی و اونجاس که راننده مازراتی تصمیم به فروش مازراتی میگیره….

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. امين اصل

    ۲۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (75 ديدگاه)

    اگه توجه کنین میبینین که چقدر ترکیب رنگی فضای داخل ماشین با خارش به هم دیگه میاد ! از فضای داخلی کلاسیکش خوشم میاد
    پس بی ام و X5 جدید رو کی میسازن که بتونه با این رقابت کنه ؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. مهزیار

    ۲۳ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (441 ديدگاه)

    بیشنر شبیه ب ام و های جی پاور شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. v-c63 AMG

    ۲۴ آذر ۱۳۹۱
    سوابق: (32 ديدگاه)

    ml63 تو ایران هست؟؟؟؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. SM

    ۲ بهمن ۱۳۹۱
    سوابق: (8 ديدگاه)

    تو ایران با این اوضاع اقتصادی فعلا پیکان بهترین ماشینه
    کلا تو گاری های ایرانی ، پیکان بهترین گاریست که میتوان اسم ماشین روش گذاشت ، همه ازش راضیند ، قطعاتش به راحتی پیدا میشه ، ماشین با دوام و به درد جاده های چاله چوله دار ایران میخوره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. حمید

    ۱۱ مرداد ۱۳۹۲
    سوابق: (1054 ديدگاه)

    من که می میرم براش

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Xman

    ۱۶ شهریور ۱۳۹۵
    سوابق: (254 ديدگاه)

    عاشقشم!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا