بوگاتیپورشهفراریمک لارن

جنگ هایپرماشین‌ها (راند اول)

آلِخاندرو سالومون (Alejandro Salomon) فیلم‌ساز نام‌آشنای خودرو به‌تازگی ۵ هایپرماشین افسانه‌ای دنیا یعنی فِراری لافراری، پاگانی هوآیرا، بوگاتی ویرون سوپراسپورت، پورشه ۹۱۸ اسپایدر و مک‌لارن P1 را گردهم آورده و رقابتی نادر و معرکه را استارت زده است.

HYPER 5 First Part
World’s Top 5 Hypercars Are Ready For An Epic Battle
این اولین قسمت از مجموعه‌ی سه قسمتی جدال بسیار هیجان‌انگیز این اَبرخودروهاست. دوتایشان بیشتر حس به‌اصطلاح اولداِسکول (Oldschool) دارند و تجربه رانندگی فیزیکی‌تری به‌دست می‌دهند، درحالی‌که بقیه با داشتن فناوری قوای محرکه هایبرید کوکِ موافق‌تری با قرن ۲۱ دارند؛ باید دید که در آینده وضعیت به چه شکل خواهد بود!

HYPER 5 First Part
HYPER 5 First Part
ویرون سوپراسپورت (SS) از پیشرانه W16 میانی ۸ لیتری مجهز به ۴ توربو شارژر و سامانه چهارچرخ متحرک سود می‌برد. قلب مذکور برای این نسخه مورد به‌روزرسانی قرارگرفته که طی آن حداکثر قدرت از ۱۰۰۱ به ۱۲۰۰ اسب بخار افزایش‌یافته و بیشینه گشتاور به ۱۵۰۰ نیوتون‌متر رسیده است، پس از این نظر در صدر گروه جای می‌گیرد. همچنین ۲.۵ ثانیه زمان احتیاج دارد تا از حالت توقف کامل به مرز ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. درواقع می‌توانیم بگوییم که فولکس‌واگِن با ارائه‌ی این مدل قوانین گروه هایپرماشین‌ها را به خوبی وضع کرد!

HYPER 5 First Part
HYPER 5 First Part
هوآیرا که نامش را از الهه باد در داستان‌های افسانه‌ایِ آیمارا گرفته در سال ۲۰۱۲ با قلب میانی و چرخ‌های متحرک عقب جایگزین مدل به‌یادماندنی زوندا شد. پیشرانه‌ی آن نمونه توسعه‌یافته ۶ لیتری توربو دوقلوی V12 مرسدس-آاِم‌گ است که خروجی ۷۲۰ اسب بخار و ۱۱۰۰ نیوتون‌متر را در اختیار قرار می‌دهد تا شتاب اولیه تنها در ۳ ثانیه ثبت شود و سقف سرعت به ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت (۲۳۰ مایل بر ساعت) برسد.

HYPER 5 First Part
HYPER 5 First Part
P1 اولین تجربه خودروساز انگلیسی در ورود به ورطه قوای محرکه هایبرید است که دو سال پیش (۲۰۱۳ میلادی) در نمایشگاه بین‌المللی ژنو پرده از چهره برداشت. در تولید آن توجه زیادی به مقام جانشینی مدل ارزشمند F1 شده است. قوای فنی‌اش بلوک V8 توربو دوقلوی ۳.۸ لیتری و یک موتور الکتریکی است که درمجموع ۹۰۳ اسب بخار قدرت و ۹۷۸ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کنند. مدل‌های دیفرانسیل عقب شتاب ۰-۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در ۲.۸ ثانیه لمس کرده و می‌توانند تا ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت (محدودشده به‌صورت الکترونیکی) به گردوخاک کردن ادامه دهند.

Mclaren P1 and Porsche 918
Mclaren P1 and Porsche 918
۹۱۸ اسپایدر ۶ سال پس از توقف تولید کاررا جی‌تی متولد شد. قلب ۴.۶ لیتری V8 میانی به همراه یک موتور الکتریکی، سامانه چهارچرخ متحرک، بیشینه ۸۸۷ اسب بخاریِ قدرت و گشتاور ۱۲۸۰ نیوتون‌متری همه و همه شتاب اولیه را در مدت‌زمان ۲.۵ ثانیه میسر می‌کنند و سقف سرعت ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت (محدودشده به‌صورت الکترونیکی) را به ارمغان می‌آورند.

Ferrari Laferrari
Ferrari Laferrari
در آخر نوبت به “لافِراری” می‌رسد که در نمایشگاه ژنو ۲۰۱۳ رونمایی شد و وظیفه سنگین جانشینی مدل جاودان “اِنزو” را بر عهده گرفت. قلب V12 تنفس طبیعی آن ۶.۳ لیتر حجم دارد و در کنار فناوریِ های-کِرس (HY-KERS) و یک پیشرانه مدرن برقی مجموعاً حدود ۹۵۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتون‌متر گشتاور را روانه‌ی چرخ‌های عقب می‌کند. حاصل کار نیز دستیابی از حالت ایست کامل به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت در کمتر از ۳ ثانیه و تماشای بیشینه ۳۵۰ کیلومتر بر ساعت (۲۱۷ مایل بر ساعت) داخل نشان‌دهنده‌های پشت فرمان است.

Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Bugatti Veyron Grand Sport Vitesse
Pagani Huayra
Pagani Huayra
با پدال همراه باشید تا در قسمت‌های بعدی به تماشای تاخت‌وتاز رخ در رخ این هیولاها بنشینیم.


[دانلود ویدئو]

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

امین قوام‌

گزارشگر و راننده آزمایش وبسایت پدال

مطالب مشابه

‫۸۶ دیدگاه‌ها

  1. سامان اذری

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3197 ديدگاه)

    Just bugi

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. پژمان

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (296 ديدگاه)

      اقای امین قوام‌صفری اطلاعاتی که درباره لافراری دادی اشتباه هستش شتاب 0 تا 100 لافراری بنابر تست موتورترند که فیلمش هم موجوده 2.6 ثانیس و حداکثر سرعتش هم 350< یعنی بیشتر از 350 کیلومتر اعلام شده و کیلومترشمارش هم تا 400 کیلومتر زده شده

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. لانتا

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (48 ديدگاه)

        اطلاعات شرکت سازنده مد نظر دوست عزیز وگرنه خیلی تست های دیگم انجام شده که ماشینای فوق بهتر از اون چیزی که نشون دادن هستن اما در نهایت اطلاعات کارخانه سازنده مد نظر نه اطلاعات یک مجله .

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. enzo

          ۲۵ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (321 ديدگاه)

          اتفاقاً رکوردهای واقعی برای شتابگیری و… تو همین تستهای مجلات معتبر تو حالت استادارد ماشین به دست میاد و خیلی هم معتبرتر وقابل استناد تر از از ارقام رو کاغذ کمپانیای سازنده هستش
          فرضاً یه کمپانی ادعا کرد 0 تا 100 زیر 2ثانیه باید راحت به عنوان فکت قبولش کرد؟

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. shahab

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      اول بوگاتیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Nissan...Japan

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (36 ديدگاه)

        پاگانی
        لافراری
        ۹۱۸
        بوگاتی
        مک لارن

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. احمد باقری

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    اول: بوگاتی
    دوم: فراری
    سوم: پاگانی
    چهارم: مکلارن

    و اگه بشه جایگاهی در نظر گرفت، میرسه به پورشه. ببینید این چهار ماشین، چه طراحیهای زیبا، پر ابهت و چشم نوازی دارن، حالا پورشه رو نگاه کنید، سالهاست که همین است و سالهاست که با شماست. هر چقدر هم یک ماشین از نظر فنی بالا باشه، باید طراحی جالبی هم داشته باشه و فقط تلاش در جهت افزایش کارایی فنی به نظر من چیز خوبی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 1
    1. سعید

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (9 ديدگاه)

      اول : پاگانی
      دوم : مک لارن
      سوم :لافراری
      چهارم : پورشه
      پنجم : بوگاتی
      از کلیه جهات این دسته بندی بهتره ، نه؟؟؟

      موافقم 0
      مخالفم 1
      1. shahab

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        بوگاتی پنجم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
        شما ماشین باز هستی؟؟؟؟
        من دیگه حرفی ندارم

        موافقم 1
        مخالفم 0
        1. Carbonado Aventador

          ۲۴ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (4461 ديدگاه)

          اره عزیزم چون ماشین بازیم میگیم بوگاتی پمنجم///
          چون تو پیست تاپ گیر بوگاتی از هوایرا . سستو المنتو . هوراکان . اونتادور و mp4 عقب تره!!!

          موافقم 0
          مخالفم 0
    2. مک میسل

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2707 ديدگاه)

      حرف مفت نزنید.
      طراحی 918 بر اصول ارگونومی و بهترین درصد در تونل باد رو گرفته،به نظر من چراغ های زیبایی هم داره و اصالت رو میشه توش پیدا کرد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. shahab

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (647 ديدگاه)

        918 یه آلمانیه و حرف واسه گفتن زیاد داره

        موافقم 1
        مخالفم 0
      2. Zonda R

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (1872 ديدگاه)

        @.F
        دیدن این 5 تا تو یه مکان کنار هم =اوردوز
        اول یه تشکر از امین عزیز
        واقعا کلام قاصر و حروف ناتوان برای توصیف این اثار هنری یا بهتره بگم خودرو هایی که میشه جزو عجیب هفتگانه خوندشون
        اما انتخاب یه مولتی میلیاردر برای خرید:
        جواب همشون
        البته دیگه برای فروش وجود ندارن و تموم شدن
        اما انتخاب من:
        من به عنوان یه عاشق دنیای خودرو نمیتونم انتخاب کنم چون برای داشتن لافراری باید 4 یا 5 تا فراری داشته باشم که ندارم
        بوگاتی که تموم شده ایضا مکلارن و پورشه
        پس مجبورم پاگانی رو بردارم بله فارغ از سرعت قدرت تکنولوژی و……که شاید پاگانی از همه اینا پایین تر از بقیه باشه
        ولی از همه خاص تر هستش و من خاص بودن رو ترجیح میدم
        منتظر قسمت بعدی هستیم
        ارادت

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. reza

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (112 ديدگاه)

    صنعت خودروسازی دنیا به کجا رسیده . ما هم اندر خم یک کوچه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. peyman

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1 ديدگاه)

    مثل اینه که از آدم بپرسن پدرتو بیشتر دوس داری یا مادرتو
    همشون عالی اندhigh end

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    شرکتی که از طراحی جدید و هزینه در این بخش، بترسه، به نظر من اصلا شرکت خوبی نیست.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      اقای باقری تا حالا 911 مشکل داشت حالا شد 918 ………
      یعنی میگی طراحی 918 بده ؟ نکنه میخوای بگی شبیه 911 ست
      بابا دست بردار یکم منطقی نظر بده دوست عزیز ………………….
      یعنی شما به 918 هم ایراد میگیری عجببببببببببببببب بابا …………..

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. shahab

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (647 ديدگاه)

      باشه آقا شما درست میگی
      الان با حرف شما پورشه گیربکس گذاشت زمین و خودروسازیو تعطیل کرد
      آخه برادر من شما در مورد ساپا که صحبت نمیکنی

      موافقم 0
      مخالفم 0
  6. KING 918

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    واویلا سلطان 918 رو دیدین چقدر این ماشین باحاله درسته ارزوی دست نیافتنیه ولی اگه اون دنیایی در کار باشه اگه بهشتی در کار باشه اگه من بهشتی باشم یه 918 میخوام ازشون ا ی ی ی ی خداااااااااااااااا
    راستی 918 شتابش 2.2 نه 2.5 ……………..
    لا فراری و p1 هم خدایی جذبت میکنن بوگاتی که اصلا حرفی در باره اش نمیشه زد پاگانی هم عالی
    918 هم که تاج سره دوستان کدوم رو بخریم چون سخت ترین قسمت کار انتخابه پول که مهم نیست

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. مهدی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (195 ديدگاه)

    کونیخزگ one:1 کو؟؟
    مگاکار یا هایپرکار؟؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ali

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (30 ديدگاه)

      آره مهدی جان
      جای کونیگزگ خیلی خالیه
      اصلا مگه میشه صحبت از هاپر کار باشه ولی کونیگزگ نباشه؟

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. yahya

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (214 ديدگاه)

      اول ویدئو میگه دیکه ، این فیلم بدون دخالت هیچ کمپانی ساخته شده ، تمام ماشین های به کار رفته ، مال مشتریان کارخونه ها هستن و هیچ ارتباطی با کمپانی سازنده ندارن مگر این که مشتریشونن . علت این که کوئنیگ زگ regera یا آستریون نیست ، اینه که اینا هنوز روانه بازار نشدن .

      موافقم 0
      مخالفم 0
  8. سعید

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (76 ديدگاه)

    سلام ، جای KOENIGSEGG AGERA و LAMBORGHINI AVENTADOR SV خالی است .

    موافقم 0
    مخالفم 0
  9. محمد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (63 ديدگاه)

    پس آگرا کجاست ؟ حیفه که نباشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. Sina

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (307 ديدگاه)

    مگه مکلارن واسه انگلیس نوشته p1 اولین …؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مهرداد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    این ک بوگاتی اول باشه، واقعا واسش یه افتخار ک بعد از این همه سال و بین این همه هایپرکار با تکنولوژی های جدید هنوز حرف اولو میزنه… ولی به نظر من بعد بوگاتی، 918 میتونه عملکرد بهتری داشته باشه، بعدم شاید پاگانی..
    لافراری و مک‌لارن میشه گفت تقریبا هم سطح همن.
    البته اینا نظر شخصی من بود
    باید منتظر بود…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  12. ali ayat

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (716 ديدگاه)

    جای دو بردار عصبی خالیه
    one:one
    regera

    موافقم 0
    مخالفم 0
  13. مهرداد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    اول بوگاتی
    918
    پاگانی
    لافراری
    مک‌لارن

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. KING 918

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    رگرا
    بوگاتی
    اگرا
    918
    پاگانی
    p1
    لافراری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. مهرداد

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (17 ديدگاه)

    رگگگگگگگرا که واقعا قویترین هایپرکار تولید شده رو زمینه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. nissan

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (91 ديدگاه)

    مقایسه کنید…
    dodge calanger srt helcat…707 hp **60000$
    ford mustang shelby gt 350…664 hp **59000$
    chevrolet camaro zl1…650hp**70000$
    dodge chacharger srt helcat…707hp**60000
    nissa gtr…560 hp**100000$
    posche 911 turbo s…560hp**160000
    audi r8 …430hp**129000$
    mazerarti QUATTROPORTE GTS…530hp**140000$
    aston martin vantage…570hp**300000
    با پول یک مکلارن میشه 9 تا ماشین بالای 500 اسب بخار خرید…ارزششو داره…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. نيما

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (1658 ديدگاه)

      قوى ترین ها و ارزون ترین ها آمریکایى هستن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  17. KING 918

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2493 ديدگاه)

    دادش 911 توربو اس بالای 200 هزار دلاره تازه اونم مدل بیس کارخونه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  18. ali

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (3 ديدگاه)

    طبق معمول p1 اول میشه
    بقیه هم زیرش

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      طبق کدوم معمول یکی از اون معمول هارو یاد اوری کن ………

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. great britain

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (2761 ديدگاه)

        قشنگ معلوم بود این مرد از p1 خیلی خوشش اومد. بعدشم لافراری. ماشین قرن از نظر مهندسی p1 وشرکت قرن از لحاظ مهندسی mclaren. ولی در کل همشون خوب بودن.

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Zonda R

          ۲۴ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (1872 ديدگاه)

          @.F
          جناب great britain
          عجب اواتاری تبریک
          من از طرفدارای دو اتیشه ی شوالیه تاریکیم

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. ارمان

          ۲۵ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (190 ديدگاه)

          داداش اگر همه مثل شما اطلاعات داشتن که خوب بود…مکلارن یک هیولایی هست که اون 4 تا یه طرف مکلارن یه طرف مکلارن سنگینی میکنه به 4 تاشون

          موافقم 0
          مخالفم 0
  19. Rouzbeh

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (171 ديدگاه)

    لا فراری و رو عشقه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. great britain

      ۲۵ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2761 ديدگاه)

      ZONDA R منم دقیقا اینه تو عاشق بتمنم. ومعتقدم هیچ کس جز نولان نمیتونه بتمن بسازه. بازیه بتمن هم فقطrocksteady میتونه بسازه. درضمن اساسینم خیلی باحاله. من باشماره یکش خیلی حال کردم اتزیو هم باحال بود.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  20. منصور

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (89 ديدگاه)

    خداوندا! بهشتت را نمیخواهم اگر مادرم و یه عدد بوگاتی آنجا نباشد…..

    موافقم 0
    مخالفم 0
  21. ahmad

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (16 ديدگاه)

    لافراری
    پی وان
    اسپایدر
    هوایرا
    بوگاتی
    تو سوپر اسپرتها حرف اولو هندلینگ و فرمان پذیری میزنه و لافراری با پی وان رقابت نزدیکی دارن با هم

    موافقم 0
    مخالفم 0
  22. american and japan

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (199 ديدگاه)

    کونیگ زگ کو؟؟؟هنسی کو؟؟؟؟فورد جیتی جدید هم جاش خالیه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  23. Archi KHAN

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (2165 ديدگاه)

    “” صنعت خودرو سازی یعنی فِراری و پورشه “”

    موافقم 0
    مخالفم 0
  24. dawood

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (44 ديدگاه)

    سلام باید بگم که لا فراری و پاگانی اگه تو پیست نه مسیر مستقیم تست بشن قطعا پاگانی برندس چون تو تاپگیر 1:13 رکوردش بود لا فراریرو هم تست کردن ولی بعد اینکه جرمی رفت با مجری جدیدش فیلمش تو آپارت هست رکورد لا فراری 1:14 شد اونم با 950 اسب در برابر 730 اسب هوایرا!!!!
    فلپ های هوایرا جادو میکنن بوگاتیم که قطعا تو پیست به همه باخته چون بالای 1900 kg وزن داره . به نظرم تو مسیر مستقیم بوگاتی اوله تو رکورد پیستو هندلینگ هوآیرا صدای موتورم فراری

    موافقم 0
    مخالفم 0
  25. نيما

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1658 ديدگاه)

    دوستان تمام اینا عالى هستن
    ولى خداییش کوروت نسبت به قیمتش نگاه کنین چه عالیه:
    Chevrolet corvette Z06
    130000$
    0-100: 2.95
    Top speed: 340

    انصافا من باشم با پول یک دهم اونا کوروت رو میخرم.بازده رو نگاه کنین!
    تقریبا خیلى کم با لافرارى اختلاف داره و بقیشون!
    هیورا 3 ثانیه اینم 3 ثانیه
    بقیه هم 2.8-2.5 هستن
    فوقش تو تاپ اسپید (جز بوگاتى) ١٠-٢٠ تا اختلاف داره
    خوب تازه میگین مثلا جنس موادش مثل اونا نیس خوب میدى منصورى هم تقویت موتور برات میکنه و هم لوکسش میکنه قیمتشم بالاى 250000 دلار مطمئنا نمیره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      چرا کوروت نیما جان من یه 911 توربو اس رو پیشنهاد میدم باکیفیت تر لوکس تر و سریع تر از کوروت …….
      شتاب 2.6 مکس اسپید 345 البته میتونه بیشتر هم بره ……..
      تو درگ و پیست خیلی از کوروت جلوتره تازه میدونی ماشین زیر پات حاصل 50 سال مهندسیه قیمتش هم از 250 هزار دلار بالاتر نمیره ………………..
      البته پیشنهاد برای اونی که میخواد بخره و ما فیلماشو نگاه کنیم ………

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. نيما

        ۲۴ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (1658 ديدگاه)

        داداش فدات شم
        خوب این که قیمتش شد 250000 دلار که
        میشه همون منصورى کوروت(حتما شتاب و سرعتش هم بیشتر میشه)
        راستى کوروت تو پیست سریع تره کوروت دقیقا 62 سالشه که داره میره تو 63
        والا ما که نمیتونیم بخریم
        بیخیال

        راستى تازه جالبیش اینه که کوروت ZR1 که از Z06 قدیمى تره ولى تو پیست سریع تره

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. KING 918

          ۲۴ آبان ۱۳۹۴
          سوابق: (2493 ديدگاه)

          اقا نیما میدونی از چیت خوشم میاد تو این پدال برای هرکی نظر بدی یا پاسخ بدی به ندرت جوابت رو میدن یا دیگه اصلا به مطلب قبلی سر نمیزنن ببینن چی شد پاسخ اومد یا نه ولی شما حرف نداری یه دونه ایی ……….
          تو مطلب بنتلی بنتیگا بود دیگه بحث مهندسیه انگلیس درسته که درست شد از اونجا کاملا این مطلب رو که بهت گفتم میشه فهمید براوو داداشه گلم این جوری خوبه ………….

          موافقم 0
          مخالفم 0
  26. Maysam..laferrari

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (581 ديدگاه)

    1_ Laferrari
    2_p1
    3_918 spyder
    4_ pagani huayra
    5_ veyron ss
    مورد اول یه طرف بقیه شون یه طرف دیگه?

    موافقم 0
    مخالفم 0
  27. سعید رنجکش جهرمی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    بوگاتی از نظر قدرت و گشتاور از بقیه بهتره ولی هندلینگ ضعیف تری داره در ضمن لافراری در مجموعً۱۰۵۰ اسب بخار قدرت داره در اینجا ۹۵۰اسب قید شده

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. KING 918

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (2493 ديدگاه)

      داداش کجا گفته 1050 اسب بخار قدرت داره احتمالا تو مجله ی تاریخ گذشته خوندی خود سایت فراری زده 950 شما 100 اسب بهش اضافه کردی………
      دمت گرم ارادت

      موافقم 0
      مخالفم 0
  28. سعید رنجکش جهرمی

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (31 ديدگاه)

    اابته بهتر بود به جای لافراری فراری fxx k جایگزین میشد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. سجاد

      ۲۴ آبان ۱۳۹۴
      سوابق: (3 ديدگاه)

      سلام سعیددمت گرم کاشکی جای لافراری fxxk میوردن دهن همشو سرویس می کرد می رفت ایتالیا

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. آرمان بی ام دبلیو

        ۲۵ آبان ۱۳۹۴
        سوابق: (1116 ديدگاه)

        آره بعدش مکلارن جی تی آر میزد لافراری اف ایک ایکس کا سرویس میکرد
        هیچ کجا نمیتونه از مکلارن فاصله بگیره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  29. مهران

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (191 ديدگاه)

    دقت کردین مجریشم خیلی قوی و کاراکتریک بود

    موافقم 0
    مخالفم 0
  30. محسن.د

    ۲۴ آبان ۱۳۹۴
    سوابق: (1447 ديدگاه)

    ~ 900 ps
    0-100 = 2.5s
    cons.= 3 L/100km
    CO2 ~ 1/4 CO2 Laferrari
    ;-) “This is “Porsche

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا