خبرهای جدید از بوگاتی شیرون

اِستفان برانگز (Stefan Brungs) مدیر بازاریابی و فروش بوگاتی، به‌تازگی در مصاحبه‌ای سه خبر جدید از شیرون داده است.

Bugatti-Chiron-1
نخست این‌که وی هرگونه شایعه در مورد نسخه رودستر را رد کرده و صراحتاً گفته که شیرون رودستر تولید نخواهد شد.

Bugatti-Chiron-5
دوم، با وجود عدم ارائه مدل روباز، احتمال عرضه نسخه تارگا (Targa) همچنان وجود دارد.


سوم هم این‌که این خودروساز نمایندگی فروش جدیدی در منطقه مِی‌فِیر (Mayfair) لندن افتتاح می‌کند.


وی در بخش دیگری از اظهارات خود به این موضوع اشاره می‌کند که فعلاً تمرکز اصلی بوگاتی روی فروش تمامی 500 دستگاه در نظر گرفته‌شده برای مدل پایه شیرون بوده و برای تصمیم‌گیری قطعی درباره عرضه نسخه‌ای سریع‌تر، حداقل تا پایان دهه جاری صبر خواهد کرد.


هیولای چندرگه جوان در حال حاضر با پیشرانه‌ی غول‌پیکر 8 لیتری W16 خود 1500 اسب بخار در چنته دارد و قرار است سال آینده رکورد سرعت جدیدی ثبت کند. البته در مدل تولیدی قضیه کمی متفاوت بوده و حداکثر سرعت به‌صورت الکترونیکی به 261 مایل بر ساعت (420 کیلومتر بر ساعت) محدود می‌شود.

goodwood_Bugatti Chiron 01
همین اعداد و ارقام بزرگ باعث تولید حواشی جالبی پیرامون شیرون شده که ازجمله آن‌ها سقف سرعت بالقوه 288 مایل بر ساعت (468 کیلومتر بر ساعت) است! اگر این عدد درست باشد (که به‌شخصه بعید می‌دانم) بوگاتی خودکشیِ راحتی داشته و در یک چشم برهم زدن ویرون دوست‌داشتنی را پشت سر فرزند جوان خود قرار خواهد داد.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل امین قوام‌ صفری

نویسنده و مترجم اخبار و مقالات خودرو.

21 دیدگاه

  1. Vahid porsche
    سوابق: (241 دیدگاه) ,

    باید ببینیم تو نوردشلیف چه میکنه

    پاسخ
    1. الف.ی
      سوابق: (127 دیدگاه) ,

      مطمعن باش عملکرد های شیرون نیازی به دیدن نداره تا بهش اطمینان کنی

      پاسخ
  2. NEMESIS
    سوابق: (31 دیدگاه) ,

    رودستر واس چیشه اخه ……
    460 تا رودستر پر کنی خب حالت موهات به هم میریزه ………..
    نه اقا گردنت از 6 ناحیه به طور xray میشکنه …….
    اقا جمع کنین مسخره بازیا رو اصلا تولید نمیکنیم برین گم شین بینم ….
    (مدیران بوگاتی در نشست تولید بوگاتی رودستر )

    پاسخ
  3. Iman mclaren p1
    سوابق: (151 دیدگاه) ,

    من نمیدونم چرا این شیرونم خیلی زود تازگیشو برا من از دست داد…
    الان نیومده هنوز من همش فکر میکنم مدل جدیدش کی میاد…مثلا ویرون که اواخر تازگیشو از دست داده بود.
    ولی جدای اینا من اگه من پول یه سوپر کار داشتم انتخابم قطعا و بازم قطعا کونیخ زگ رگرا بود…
    بنظرم رگرا هم از لحاظ طراحی و هم تکنولوژی و موتور خیلی فراتر از زمان خودشه…
    درضمن اینم درنظر داشته باشیم که کونیخ زگ حمایت کمپانی ای میلیاردی مثل ولکس واگن پشت سرش نیست بلکه انگیزه و جاه طلبی کریستین ون کونیخ زگ پشت سرشه…

    پاسخ
    1. uss zumwalt DDG-1000
      سوابق: (4441 دیدگاه) ,

      من نمیدونم چرا رکوردگیری انجام نمیده کمپانی کوینخ زگ
      فقط حرف میزنه که فلان ماشین 1340 اسب بخار. رگرا 1500 اسب بخار
      هیچ کدوم هم تست نکرده.دلیلشو نمیدونم

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل اسطوره
        اسطوره
        سوابق: (3715 دیدگاه) ,

        چند بار گفتم بازم میگم …عزیزان، مقایسه ی بوگاتی با کونیگزگ از پایه غلط است.
        چیزی که در واقعیت وجود داره با بازی های کامپیوتری فرق داره.

        پاسخ
        1. uss zumwalt DDG-1000
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          دید جالبی داری
          چرا غلط؟؟؟؟؟

        2. تصویر پروفایل اسطوره
          اسطوره
          سوابق: (3715 دیدگاه) ,

          – تجمل در حد رولزرویس و بنتلی با سرعت 450 کیلومتر
          -ایمنی فوق العاده
          -کیفیت ساخت بسبار بالا. (پلمب بودن موتور. یعنی اطمینان 100% به کارکرد)
          -فشار نیومدن به موتور و افزایش دوام و کارکرد آن (من شنیدم ضمانت 25 ساله)
          – سابقه ی 75 ساله و تجربه ی بالا
          – گشتاور قبل کنترل و افزایش امنیت (برتری AWD به 2WD)
          -حداکثر سرعتی که چندین بار تست شده و در حد تبلیغات و حرف نیست.
          – کابین فوق العاده بی صدا. (صدای کونیگزگ اینقدر به کابین میاد که کر کننده هست)
          -نمایندگی و خدمات پس از فروش عالی و پشتیبانی از خریدارن در هر جای دنیا
          – تولید محدود نبودن. یعنی اگه 2.5 میلیون دلار داشته باشی راحت میتونی تا 5 سال دیگه شیرون بخری. تا الان هنوز نصفش فروش رفته. ولی رگرا قبل از تولید تماما پیش فروش شده. یعنی باید پول واسه ماشینی بدی که هنوز عملکردش ثابت نشده. حتی ندیدیش.
          – قیمت کمتر
          – استفاده از دانش و تجربه ی فولکس واگن و نوابغ خودروسازی.
          بازم بگم؟؟؟؟؟
          همه چیز فقط 0-300 نیست.

        3. uss zumwalt DDG-1000
          سوابق: (4441 دیدگاه) ,

          درود برشما.حال کردم

  4. uss zumwalt DDG-1000
    سوابق: (4441 دیدگاه) ,

    چرا سال اینده رکورد میزنه؟؟؟؟؟ خیلی دیر که
    تا اون موقع شاید کوینخ زگ و هنسی ونوم رکورد شیرون رو بزنن

    پاسخ
  5. عام پوری
    سوابق: (74 دیدگاه) ,

    اینا اول خودرو میسازن بعد تا بگردن ببین چی داره طول میکشه :)))

    پاسخ
  6. علي
    سوابق: (902 دیدگاه) ,

    همچیش خوبه فقط ی مشکل داره که رو اعصاب منه اونم اینه که خیلی خیلی عالیه و نمیشه بهش خورده گرفت.😾

    پاسخ
  7. آرش آمریکایی
    سوابق: (96 دیدگاه) ,

    سلام دوستان
    ببخشید یه راهنمایی میکنید چطور آواتار میذارید
    ممنون میشم

    پاسخ
    1. NEMESIS
      سوابق: (31 دیدگاه) ,

      عزیز برو سایت گراواتار اونجا قدم به قدم راهنماییت میکنه …..
      پایین پست های پدال هم هست
      مخلص …..

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل اسطوره
      اسطوره
      سوابق: (3715 دیدگاه) ,

      ز همین بالای صفحه کلیک روی اسم پروفایل
      بعد کلیک روی زبانه ی Profile
      change profile photo
      انتخاب گزینه ی select your file در کادر آبی
      انتخاب عکس
      crop کردن عکس

      پاسخ
  8. حميد
    سوابق: (868 دیدگاه) ,

    خیلی خوبه این همه قدرت و سرعت
    شاهکار مهندسی خودرو
    میگند ادم به هر چی فکر کنه میرسه حالا منم شروع کنم یکی رو بخرم
    نتیجه رو اعلام میکنم

    پاسخ
  9. Parvaz
    سوابق: (119 دیدگاه) ,

    صفر تا صد فقط کوینگزگ تاپ اسپید هم فقط بوگاتی

    پاسخ
  10. Regera 1790
    سوابق: (24 دیدگاه) ,

    یکی از دوستان نوشت: صفر تا صد فقط کوئنیگزگ، تاپد اسپید فقط بوگاتی. مردم از خنده. چون دقیقا برعکسه.
    محصولات بوگاتی بخاطر سیستم AWD (تمام چرخ ها متحرک) شتاب صفر تا صد دیوانه کننده ای دارن مثل ویرون سوپر اسپرت با 2.5 ثانیه و شیرون که میگن زیر 2.5 ثانیه وکوئنیگزگ ها هم همشون شتاب ثانویه عالیییی دارن. از اون ccx گرفته تا رگرا.
    در ضمن اونایی که گفتن: (کوئنیگزگ فقط در حد ادعاست و چرا ثابت نمیکنه،) برن یوتیوب یکم کلیپ درگ محصولات کوئنیگزگ ببینن بعد نظر بدن.
    بجز شیرون هایپر کارهای دیگه(ویرون*918*پی1*لافراری*ونوم 2013*هوآیرا *و…….) درحد “آگرا آر” هم نیستن چه برسه “وان وان” و **رگرا**

    پاسخ
  11. مسعود
    سوابق: (548 دیدگاه) ,

    از نظر من تولید شیرون تنها به این دلیل بود که کمپانی برای تحقیق و توسعه و ساخت ویرون کلی هزینه کرد و بعد فهمید که سود آوری نداره و مجبور شد حدود 180 دستگاه بیش از تعداد پیشبینی شده (300دستگاه) بسازه که بتونه هزینه های تقبل شده رو به کار خونه مادر (فولکس واگن) برگردونه و نهایتا” ویرون با تعداد تولید قریب به 500 دستگاه در 24 تیپ و ظاهر مختلف و پس از یک دهه خط تولید رو ترک گفت ، حالا مدیران بوگاتی برای دستیابی به سود و همچنین سیراب کردن مشتری های در صف انتظار که با کمال تعجب رو به فزو نی اند مجبور به ادامه راه با خودرویی هستند که علارقم تمامی ادعاهای کمپانی خودرو دوستان همان ویرون را در بطن آن می‌بینند .
    حال این کمپانی از تجربیاتی که در تولید ویرون کسب کرده برای کسب درآمد در مدل شیرون به کار خواهد بست برای مثال انتخاب تعداد تولیدی 500 عدد برای شیرون بسیار آشناست.
    به شخصه امیدوارم بوگاتی تولید سدان گالیبیه رو هرچه زودتر در دستور کار قرار بده و همچنین خودروی سوپر اسپرتی در رده پایین تر از بوگاتی ، حال که گروه فلکس واگن پیشرانه ای بسیار خوب برای مدل بنتایگا توسعه داده استفاده از آن در این دو مدل جدید بوگاتی عاقلانه به نظر میرسه.

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.