بوگاتی

شتاب‌گیری و توقف دیوانه‌وار بوگاتی شیرون!

سورپرایزی وجود ندارد! بوگاتی شیرون واقعاً سریع است!
ظاهراً ترمزهای بوگاتی شیرون نیز به اندازه‌ی پیشرانه‌ی خودرو ماهر و زبردست است. Dan Prosser که از دست‌اندرکاران مجله‌ی Evo بوده ادعا می‌کند مدیر ارشد بوگاتی آقای ولفگانگ دورهایمر به او گفته که شیرون می‌تواند در مدت کمتر از یک دقیقه از سکون به سرعت ۴۰۲ کیلومتر در ساعت برسد و سپس دوباره سرعت خود را به صفر برساند.

bugatti-chiron1
به نظر می‌رسد که ادعای دورهایمر صحیح است. معمولاً شتاب صفر-۴۰۲-صفر کیلومتر در ساعت اندازه‌گیری نمی‌شود اما رکوردهای دیگر مدل‌ها نشان می‌دهند که احتمال دست‌یابی شیرون به چنین عددی وجود دارد. برای مثال یک فورد GT تیون شده توانسته در سال ۲۰۰۹ در مدت ۳۰.۳ ثانیه از سکون به سرعت ۳۰۰ کیلومتر برسد و سپس دوباره سرعت خود را به صفر کیلومتر در ساعت کاهش دهد. همچنین در سال ۲۰۱۱ یک دستگاه کونیخزگ آگرا R توانسته شتاب صفر-۳۲۲-صفر کیلومتر در ساعت را با زمان ۲۴.۹۶ ثانیه ثبت کند.

2017-bugatti-chiron-production-at-molsheim-factory-23
قطعاً بوگاتی شیرون از نظر قدرت کمبودی ندارد. پیشرانه‌ی عظیم ۱۶ سیلندر ۸ لیتری این خودرو با کمک چهار توربو می‌تواند قدرت ۱۴۷۹ اسب بخاری و گشتاور ۱۶۰۰ نیوتون متری تولید نماید. شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت شیرون زیر ۲.۵ ثانیه ثبت شده و کمتر از ۶.۵ ثانیه طول می‌کشد تا این خودرو از سکون به سرعت ۲۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. شتاب صفر تا ۳۰۰ کیلومتر در ساعت این خودرو نیز زیر ۱۳.۶ ثانیه است. یک سیستم محدود کننده‌ی سرعت به شیرون اجازه نمی‌دهد که بیشتر از ۴۲۰ کیلومتر در ساعت اوج بگیرد اما شایعاتی متعددی منتشر شده مبنی بر اینکه پس از حذف این محدودکننده، شیرون می‌تواند حتی به سرعت ۴۶۳ کیلومتر در ساعت نیز دست پیدا کند. ظاهراً لاستیک‌ها توان تحمل چنین شرایطی را ندارند بنابراین قرار دادن چنین محدودکننده‌ای ضروری است.

bugatti-chiron-2017-1024-25
ظاهراً بوگاتی قصد دارد تا در سال ۲۰۱۸ شیرون را برای ثبت رکورد جهانی سرعت به پیست Ehra-Lessien بفرستد. امیدواریم که کمپانی تست شتاب صفر-۴۰۲-صفر کیلومتر در ساعت را نیز همان روز انجام دهد تا این ادعا ثابت گردد.

bugatti-chiron-2017-1024-0d
حتی اگر چنین تستی برگزار نشود چیزی از ارزش‌های شیرون کم نخواهد شد زیرا این خودرو قبلاً ثابت کرده که چقدر سریع است. اندکی قبل از شروع مسابقات لمانز ۲۰۱۶، این هایپرکار وارد پیست معروف مسابقات شد و توانست به سرعت ۳۸۰ کیلومتر در ساعت برسد. این سرعت بیشتر از سقف سرعت خودروهای مسابقه‌ای حاضر در این رویداد است.

bugatti-chiron-at-the-quail12

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۳۶ دیدگاه‌ها

  1. حسین

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (2805 ديدگاه)

    حیف که هزینه استفاده ازش خیلی عست?

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رضا

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (218 ديدگاه)

      ?(سلطان هایپر کارها )?

      موافقم 0
      مخالفم 0
  2. علي

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (848 ديدگاه)

    من تسلیمم و دستام بالاست و حرفی برای گفتن ندارم جز اینکه میتونم بگم وقتی این ماشینو بذاری بقل ی (((مک لارن P1 )))) احتمالا مک لارن از (((عظمت و جبروت و کیفیت ساخت بالا و طراحی زیبای داخل و خارجی بوگاتی شیرون))) به طور کامل از عرصه رقابت جهانی با شرمندگی زیاد کنارگیری میکنه و در افق دور دست غروب خورشید محو و ذوب میشه.
    با تچکر

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. ghost

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (193 ديدگاه)

      دوست عزیز این ماشین 918 و laferrari و … دیگر هم همین اتفاق میوفته مشکل شما معلوم نیس با اینگلیس چیه

      موافقم 1
      مخالفم 0
      1. Tirdad

        ۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (8 ديدگاه)

        دوست عزیز فراری رو وسط نیار فراری یه ماشین اسطوره ای هست که هر سال گرون تَر و خاص تر میشه و یه ماشین کاملا لوکس و بسیار خاصه دیگه از این حرفا در مورد این برند نزن تو در حدی نیستی که حرف بپرونی برای فراری ارتم این مدل

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. ASTON

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (213 ديدگاه)

      در اینکه این ماشین فوق العلاده هست شکی نیست

      اما آخه کدوم از ماشین ها 16 سیلندر دارن ؟؟؟؟؟؟؟؟
      تو تمام مسابقات ورزشی هم وزن ها با هم رقابت میکنن وگرنه که یه جت جنگی رو بذاریم با بوگاتی درگ بذارن ببینیم پشت خروجی موتور جت جزقاله میشه یا نه ؟
      تو زمان بچگی یک بار با برادرم دعوام شد سر کارتهای بازی من کارت ماشین داشتم اون کارت موتور گفیم مسابقه بدیم ملاک حداکثر سرعت نتیجه از پیش معلوم بود

      مک لارن F1 تو برنامه تخته گاز با بوگاتی ویرون درگ گذاشتن تو نصفه اول مسیر مک لارن جلو بود و به اصطلاح نفسهای بوگاتی برای حفظ آبرو و پیروزی به شماره افتاده بود که باعث تعجب من شد به واسطه اطلاعات شتاب گیری این دو خودرو بر روی کاغذ

      موافقم 0
      مخالفم 0
    3. Amirhossein

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (55 ديدگاه)

      سلام دوست عزیز
      خود ریچارد هموند بعد ها گفت برای اینکه مسابقه رو جذاب کنه از لانچ کنترل بوگاتی استفاده نکرده بود. خیلی کار های دیگه هم کردن که این ” نبرد تایتان ها” جذاب بشه.
      وگرنه صفر تا 100 ویرون 2.5 ثانیه هست و F1 برابر با 3.2 ثانیه.
      صفر تا 200 ویرون 7.3 ثانیه و F1 میشه 9.4 ثانیه
      صفر تا 300 ویرون 16.7 ثانیه در مقابل F1 که 22 ثانیه هست.
      موتور 16 سیلندر یعنی ابهت بوگاتی.
      برای همین V12 های مرسدس بنز گاهی دو برابر V8 ها قیمت دارن. در حالی که قدرت و گشتاورشون زیاد فرقی نداره
      تا وقتی سوار ماشین 12 سیلندر و 16 سیلندر نشی ، نمیتونی بفهمی ارزش این موتور ها چقدر زیاده.
      با پراید و پژو 4 سیلندر نمیتونی در مورد بوگاتی W16 قضاوت کنی.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  3. Madjid

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    .
    این ماشین یک معجزه ی تکنولوژی حساب میشه و باید به مهندسین و سازندگانش احسنت گفت.
    من این ماشین رو از تمام جهات به Koenigsegg Regera ترجیح میدم و مهندسی بوگاتی رو در این کلاس ، مهندسی برتر میدونم.
    0 تا 300 شیرون ، با وجود اینکه گشتاورش 400 نیوتن متر از رگرا کمتره فقط 1.3 ثانیه از رگرا بیشتره.
    در عوض سقف سرعتش 53 کیلومتر در ساعت از Koenigsegg بیشتره.

    یاد یکی از زیباترین قسمت های Top Gear افتادم.
    وقتی که جرمی کلارکسون و جیمز می گفتن بوگاتی حتی در سرعت 408 کیلومتر بر ساعت هم بسیار متین. لنگردار و با وقار حرکت میکنه و اصلا حس نمیکنی داری 400 تا سرعت میری.
    اما وقتی یک کوئنینگزگ یا لامبورگینی یا فراری رو به سقف سرعتش نزدیک میکنی حس میکنی که تمام اجزای بدنه ی ماشین دارن از هم میپاشن و جدا میشن
    .
    بوگاتی شیرون = مهندسی برتر = معجزه ی تکنولوژی
    √ حدود 1500 اسب بخار قدرت
    √ 1600 نیوتن متر‌ گشتاور دردور موتور 2000 دور بر دقیقه !!!
    √ موتور وسط ، چهارچرخ متحرک
    √ عشق مجید !! ( این آخریش خیلی مهمه. هر ماشینی نمیتونه عشق مجید بشه !!!(شوخی?))

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saied

      ۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      تو برتری بوگاتی شکی نیست. ولی تو از کجا فهمیدی وقتی با فراری تاپ اسپید میری همجاش میلرزه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ نظر هایه بعضی از دوستان خیلی بانمک و علمی هست.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Tirdad

        ۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (8 ديدگاه)

        اخه این دوستمون داره که فهمیده میلرزه خوشبحاله شما که این ماشینارو سوار شدی و تاپ اسپیدشونم امتحان کردی بازم از تجربه های رانندگیت برامون بگو

        موافقم 0
        مخالفم 0
  4. mohammadreza4060

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (870 ديدگاه)

    فقط بدرد عرب های خرپول میخوره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. hamid

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (81 ديدگاه)

    شما رکورد سال 2011 رو گفتی پس چرا رکورد سال 2015 رو نمیگی مال one:1 که 0-300-0 رو فقط تو 18 ثانیه رفت.

    عشق است koenigsegg – تکنولوژی برتر دنیا – یکه تاز ابر خودروها در منظومه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. سامان اذری

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (3193 ديدگاه)

    به نظر من زیاد مهم نیست که 400 تا تاپ اسپیدش باشه یا 450 یا حتی 500 چون هیشکی هیچ جایی نمیتونه با اون سرعت بره
    به نظر من پرستیژ شتاب اولیه و ابهت ماشین مهمه که همشو شیرون داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. saied

      ۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      اقا مهندس ها خودشونو کشتن تا به این عدد ها رسیدن. بعد تو میگی مهم نیست. مهم نباشه ماتوره یه پیکانو بزار . هزینه هاشم کم میشه. پرستیژ هم باقی میمونه. دمت گرم.
      این ماشین اینده ای از تکنولوژی رو به مردم نشون میده . که مثالا میتونیم بعد ۳۰ سال با سرعت ۴۰۰ تا به مقصد برسیم.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. سامان اذری

        ۴ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (3193 ديدگاه)

        شیرون با 400 تا بره فقط 9 دقیقه مخزن سوختش دوام.میاره براش
        الان واسه شکستن رکورد هزار تا عمل روش انجام.میدن از جمله تاییر ها نوع اسفالت وزش باد ارتفاع از سطح دریا و….
        خب اون شکسته شدند تاپ اسپید برا خریدار به جز پز دادن چیزی دیگه ای نداره
        با 400 تا هم بری اگه ماشین تصادف کنه یا از مسیر.خارج بشه ادم پودر میشه
        لازم نیست ماتور پیکان بزارن روش منم گفتم.که مهم شتاب و پرستیژه که همشو داره

        موافقم 0
        مخالفم 0
  7. Saied

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1262 ديدگاه)

    ???? خیلی از دوستان با هر مقاله نظرشون نسبت به ماشینا تغیر میکنه . یعنی چی لافراری پیشه این هیچه. الان یدونه هم از اون مقاله بزارین انتقاد ها از بوگاتی شروع میشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. mohammadreza

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (27 ديدگاه)

    سلام ببخشید یه سوال داشتم ممنون میشم جواب منو بدین چه فرقی بین سوپر اسپورت با هایپر کار وجود داره

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid

      ۱ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      دوست عزیز
      میتونم در یک جمله به ساده ترین شکل تفاوت هایپرکار و سوپرکار بگم.
      [ هایپرکار ها یک درصد برتر سوپرکار ها در هر زمان هستند ]
      همه ی هایپرکار ها سوپر اسپرت هستند اما عکسش الزاما درست نیست.

      یک هایپرکار باید در 4 زمینه در کلاس خودش بالاترین باشه.
      1- پرفورمنس
      2- طراحی
      3- تکنولوژی بالا که معمولا برای اولین بار در یک اتومبیل جاده ای در این کلاس عملکردی دیده میشن.
      4- قیمت ( معمولا حدود نیم میلیون دلار و بالاتر) ( قیمت بالا به دلیل همون تکنولوژی بالا ایجاد میشه.

      هایپرکار یک مفهوم ثابت نیست و همونطور که گفتم نسبت به رقبا و زمان تعیین میشه
      مثال میزنم.
      لامبورگینی مورسیه لاگو در سال 2005 یک هایپرکار بود. اما در سال 2017 یک سوپراسپرت معمولی بیشتر نیست. در سال 2017 اونتادور S یک هایپرکاره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Bavaria

        ۱ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (581 ديدگاه)

        خداییش آونتادور اس هایپرکار هست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
        .
        خداییش آونتادور اس، توو کلاس لافراری ، ۹۱۸ و P1 (که پایین ترین درجه هایپر کار هستند) جا میگیره؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. ...::: فقط لمبورگینی :::...

          ۲ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          باواریا جان
          قلبم رو شکستی !!
          فقط یک نگاه به سایت car and driver بزن.
          تا قبل از معرفی شیرون ، اونتادور معمولی تنها هایپرکار لیستش بود ! چه برسه به Aventador S .
          اونتادورِ من هایپرکار نباشه ، چه ماشینی میخواد هایپرکار باشه ؟!؟!

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Bavaria

          ۲ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (581 ديدگاه)

          آقا مجید، آونتادور شما هایپر کار هست. ولی بقیه آونتادور ها سوپر کار هستن?

          موافقم 0
          مخالفم 0
      2. mohammadreza4060

        ۳ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (870 ديدگاه)

        شما اولین کسی هستید که میبینم به اونتادور اس میگه هایپر کار

        موافقم 0
        مخالفم 0
  9. رامکال

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (594 ديدگاه)

    عاشقشم.
    کپل و سنگین.
    متین و زیبا.
    آرام و دلنشین.
    شیک و تمیز.
    سریع و آتشین.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  10. ASA

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1867 ديدگاه)

    از طراحی پوکر فیس مانند ویرون بدم میومد
    اما این ماشین همه چیش عالیه
    اون همه قدرت زیر یه پدال گاز باشه یعنی عشق
    طبیعتا عرصه رو سخت میکنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  11. مهدی

    ۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (1583 ديدگاه)

    مطمعنا توی پیست پیش رقیبایی مثل 918 و لافراری مثل یه خرس گنده بی خاصیته و خیلی بهتر از ویرون نخواهد بود
    یه ماشین با 16 تا سیلندر و چهارتا توربو شارژ و هزارتا رادیاتور و … که آخرش هم ضرر اقتصادی باشه واسه شرکت سازندش چطور میشه معجزه تکنولوژی؟؟؟ تکنولوژی یعنی بازده یعنی از کمترینها بیشترینها رو در بیاری یعنی سبک بودن یه ماشین که هزارتا مزیت دیگه از بغلش میزنه بیرون نه یه خرس گنده که معلوم نیست اون 16 تا سیلندر و 8 هزار سی سی حجم و چهارتا توربوش دقیقا چکار دارن میکنن غیر از سنگین کردن ماشین

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid

      ۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      نخیر.

      ویرون 16.4 سال 2005 تولید شد. فقط 2 سال بعد از 3 هایپرکار معروف زمان خودش. ( کاررا جی تی / فراری انزو / بنز اس ال آر ) ولی هر 3 تا رو توی درگ میخورد. تو حداکثر سرعت هم همینطور. حتی تو پیست تاپگیر.
      رکورد ویرون سوپراسپرت در پیست تاپگیر بهتر از فراری 458 هست.
      رکورد ویرون 16.4 در پیست تاپ گیر از پورشه کاررا جی تی ، فراری انزو ، بنز SLR مکلارن ، بهتره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. saied

      ۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (1262 ديدگاه)

      اینو نساختن که تو پیست رکورد بزنه. این ماشین برتریه مهندسیو نشون میده. وگرنه تسلا تو شتاب ۹۱۱ رو میزنه. الان کدومش بده. این ماشینارو درست میکنن که بعد چند سال کم کم تکنولوژی هاش وارد ماشینایه عادی بشه. همون تور میبینیم الان بی ام دبیو ام ۵ شتابش ۳.۵ شده. و این کار با ارزون سازی کردن تکنولوژی هایه سوپر اسپرت ها میسر میشه.

      موافقم 0
      مخالفم 0
  12. Meysam..laferrari

    ۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    نمیدونم چشمای من مشکل داره یا واقعا این ماشین انقدر که فکر میکنم زشت و ضمخته
    حتی قیمت رو هم در نظر نگیرید فقط یه لافراری رو در کنار این تصور کنید بعد صادقانه بگید کدومو انتخاب میکنید!

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Madjid

      ۲ اسفند ۱۳۹۵
      سوابق: (11564 ديدگاه)

      باور کن شیرون رو انتخاب میکنم.
      لافراری به جای خودش ماشین خوبیه.
      اما شیرون برعکس خیلی زیباست.
      عکساش رو نگاه کن
      شتابش هم گفتن 2.5 ولی وقتی بوگاتی خودش میگه 2.5 مطمئنا زیر 2.3 خواهد بود.
      ویرون هم 10 سال تولید شد تا بالاخره 918 فقط در شتاب اولیه و P1 فقط در شتاب ثانویه تونستن به زحمت و با اختلاف میلیمتری شکستش بدن
      بوگاتی ماشین نمیسازه. اسطوره خلق میکنه

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. Madjid

        ۲ اسفند ۱۳۹۵
        سوابق: (11564 ديدگاه)

        منظورم از اون برعکس ، یعنی برعکس حرف شما که گفتی زشته.
        نه خدای نکرده برعکس لافراری.
        باز یه عده آوار نشن رو سرمون ??

        موافقم 0
        مخالفم 0
        1. Meysam..laferrari

          ۲ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (581 ديدگاه)

          به هر حال زیبایی یه مفهوم فلسفیه و برداشت هر کس نسبت به مفاهیم متفاوته. ساخته های بوگاتی با ایده آل هام خیلی فاصله دارن. (حالا یه جور میگم ایده آل ها انگار 12 تا هایپرکار تو پارکینگ خونم دارن خاک میخورن?)

          موافقم 0
          مخالفم 0
        2. Madjid

          ۲ اسفند ۱۳۹۵
          سوابق: (11564 ديدگاه)

          حرف شما درسته.
          سلیقه ی هر کس خاص خودشه.

          موافقم 0
          مخالفم 0
  13. Meysam..laferrari

    ۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (581 ديدگاه)

    یه سری طوری میگن مهندسی خارق العاده (مفهوم کلمه دقیق برداشت بشه) که انگار این قدرت از یه موتور 2 لیتری تنفس طبیعی اومده !
    از نظر فنی ماشین بی نقصیه ولی واقعا چقدر اهمیت داره که ماشین من تو 2.7 ثانیه به 100 کیلومتر برسه یا تو 2.5 ثانیه یا حداکثر سرعتش 350 تا باشه یا 420 تا ؟ شاید این اعداد تو بازیهای ویدیویی خیلی بیشتر بدرد بخورن تا دنیای واقعی. یه عده از بچه ها میگفتن قراره زیر 2 ثانیه برسه به 100KM که میبینم خیلی فاصله داره.
    بنظر من برای یه سوپر اسپورت اگه حداقل ها فراهم باشه (هندلینگ خیلی خوب و شتاب زیر 3.5 ثانیه و حداکثر سرعت 300KM و …) تنها چیزی که اهمیت داره علاقه و حس شما به نسبت ماشینه !
    حالا کسایی که میلیون ها دلار پول مجانی تو حسابشون خوابیده هر چیزی سر و صدا کنه تو پارکینگ خونشون میشه پیدا کرد.
    از نظر فنی قوی نیستم خودم رو هم در حدی نمیبینم که بخوام بزرگانی مثل بوگاتی رو زیر سئوال ببرم ولی این عباراتی که میگن 918 یا P1 و … در برابر این هیچی نیستن خیلی مضحک بنظرم میاد ضمن اینکه شیرون چند سال بعد از اونها داره تولید میشه ؛ هر چند این سگمنت برام مفهوم آنچنان جذابی نداره ولی بخوام انتخاب کنم محصولات کوئنیگزگ جذاب ترن.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  14. کامران

    ۲ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (7 ديدگاه)

    این که بوگاتی شیرون یه ماشین قدرتمندی هیچ حرفی توش نیست.اما
    چرا هیچوقت آگرا one رو در نظر نمی گیرند؟
    واقعاً جز یکی از شاهکاراس که نسبت قدرت به وزن ۱ هستش و از موتور با حجم کمتر یه خروجی خیلی زیاد گرفته.
    تو همین سایت پدال هم کلمه ((رکورد)) سرچ کنید
    شتاب گیری ۰-۳۰۰ آگرا هست که ۱۱.۹۹۲ زده
    ۰-۳۰۰-۰ هم ۱۷.۲۵ هستش.
    اینم لینک:
    http://www.pedal.ir/%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%B1-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D9%88%D9%BE%D8%A7%DB%8C%DB%8C/%D8%B1%DA%A9%D9%88%D8%B1%D8%AF-0-300-0-%DA%A9%D9%88%D9%86%DB%8C%DA%AF%E2%80%8C%D8%B2%DA%AF-%D9%88%D8%A7%D9%86/

    موافقم 0
    مخالفم 0
  15. ایرج

    ۱۴ دی ۱۳۹۶
    سوابق: (1 ديدگاه)

    داخل جعبه سرعت ماشینو ببینین 500 کیلومتر زده
    ولی از کنترل خارج میشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  16. hosein

    ۲۹ مرداد ۱۳۹۷
    سوابق: (4 ديدگاه)

    خدایی نکرده قصد توهین ب بوگاتی رو ندارم اما تسلا رودستر خیلی سریعتر واقتصادی تره فرض کن شیرون و رودشتر درگ ماراتون بزارن این بنزینش تو کمتر از هزار کیلومتر تموم میشه دردحالی ک رودستر تا نهصدو نودوسه کیلومتر خواهد رفت اونم با صفر تا صد یک و هشت دهم ثانیه البته ماکسیمم سرعت شیرون بیشتره تو یوتوب بگردید پیدا می کنید ک با شیرون حدود پونصد تا سرعت رفتن در حالی ک تاپ اسپید رودستر تنها چهارصد و دوتاست ولی بازم دویل سیکستین از هردو بالاتره با صفرتاصد یک و هفت دهم ثانیه و تاپ اسپید پانصدو شصت … با تشکر از دوستانی ک در باره خودرو آگاهی دارن…

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا