بیوک

نسل جدید بیوک ریگال، همزاد آمریکایی اوپل اینسیگنیا

همان‌طور که احتمالاً اطلاع دارید، اوپل/واکسهال اینسیگنیا در بازار آمریکای شمالی تحت برند بیوک و با نام ریگال عرضه می‌شود. حال چهار ماه بعدازاینکه نسل جدید اینسیگنیا برای اروپایی‌ها معرفی شد، نسخهٔ آمریکایی آن یعنی نسل جدید بیوک ریگال هم در دو نسخهٔ اسپرت‌بک و TourX پیش از نمایش رسمی در نمایشگاه نیویورک معرفی شده است.

buick-regal-2018-sportback-01

به‌طورکلی، ریگال اسپرت‌بک یک سدان لیفت‌بک زیبا است که طراحی کاملاً مشابهی با اینسیگنیا گرند اسپرت دارد. از سوی دیگر، ریگال TourX نیز یک کراس استیشن است که کاملاً با اینسیگنیا اسپرت تورر یکسان است. این برای اولین بار است که نسخهٔ کراس استیشن اینسیگنیا توسط بیوک هم در آمریکا عرضه می‌گردد چراکه در نسل قبلی تنها نسخهٔ سدان این خودرو در ایالات‌متحده عرضه می‌شد. در همین حال، اینسیگنیا در استرالیا هم به‌عنوان نسل جدید هولدن کومودور عرضه می‌گردد.

buick-regal-2018-sportback

بدین ترتیب نسل جدید بیوک ریگال از لحاظ فنی هم بسیار به اینسیگنیا و کومودور جدید شباهت دارد که قبلاً ویژگی‌ها و مشخصات آن‌را گزارش کرده‌ایم. بااین‌حال برای یادآوری باید بگوییم که برای ریگال سیستم چهارچرخ محرک هوشمند با کلاچ دوگانه به همراه یک گیربکس هشت سرعتهٔ اتوماتیک قابل سفارش است؛ اما برای کسانی که خواهان نسخهٔ دیفرانسیل جلو هستند تنها گیربکس موجود، یک نمونهٔ ۹ سرعتهٔ اتوماتیک است.

buick-regal-2018-sportback-03

در بخش قوای محرکه نیز ریگال ۲۰۱۸ مانند اینسیگنیا مجهز به یک پیشرانهٔ ۲ لیتری چهار سیلندر توربو با ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۳۵۲ نیوتن متر گشتاور در نسخهٔ دیفرانسیل جلو است؛ اما در نمونهٔ چهارچرخ محرک این گشتاور به ۴۰۰ نیوتن متر افزایش پیدا می‌کند. این موتور به‌صورت استاندارد به سامانهٔ توقف-حرکت نیز مجهز است. دیگر ویژگی‌های کلیدی استاندارد ریگال اسپرت‌بک ۲۰۱۸ شامل سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، ۱۰ ایربگ، گرم‌کن آینه‌های جانبی و ترمز کمکی شروع حرکت در سراشیبی‌ها می‌شود.

buick-regal-2018-sportback-04

علاوه بر این موارد، برای نسل جدید بیوک ریگال پکیج‌های Driver Confidence I و Driver Confidence II هم قابل سفارش هستند. پکیج اول سیستم‌های هشدار تغییر خط، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و دستیار کمکی پارک را به ماشین اضافه می‌کند درحالی‌که پکیج دوم شامل سیستم‌های کمکی حفظ حرکت میان خطوط، ترمز خودکار هنگام تشخیص عابر پیاده در جلو، هشدار برخورد از جلو و کروز کنترل تطبیقی با ترمز خودکار می‌شود.

buick-regal-2018-tourx-01

اما جنرال موتورز تصمیم گرفته است برای اولین بار نسخهٔ کراس استیشن اینسیگنیا را هم با نام بیوک ریگال TourX برای رقابت مستقیم با خودروهایی چون آئودی A4 آلرود، ولوو V60 کراس کانتری و سوبارو اوت‌بک در بازار ایالات‌متحده عرضه نماید. این مدل به‌صورت استاندارد انحصاراً با نسخهٔ قوی‌تر موتور ۲ لیتری با ۲۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۰۰ نیوتن متر گشتاور و سامانهٔ چهارچرخ محرک عرضه خواهد شد.

buick-regal_tourx-2018-1024-09

بیوک ریگال TourX به میزان ۸.۶ سانتیمتر طول بیشتری از مدل اسپرت‌بک داشته و در پشت صندلی‌های جلو نیز فضایی برابر با ۲۰۸۰ لیتر را ارائه می‌کند. همچنین این مدل با تمامی آپشن‌های نسخهٔ اسپرت‌بک و در سه تیپ TourX، Preferred و Essence عرضه خواهد شد. جزئیات بیشتری از این کراس استیشن آلمانی-آمریکایی به‌زودی منتشر می‌شود.

buick-regal-2018-tourx-02

ریگال اسپرت‌بک برخلاف نسل قبلی، به یک سدان لیفت‌بک تبدیل شده است که کارایی آن‌را افزایش می‌دهد به‌گونه‌ای که بیوک گفته است این خودرو فضای بار بیشتری از ب‌ام‌و سری ۴ گرن کوپه و آئودی A5 اسپرت‌بک ارائه می‌کند درحالی‌که انتظار می‌رود نسخهٔ کراس استیشن TourX نیز فضای بار بیشتری نسبت به رقبای مذکور داشته باشد. در داخل نیز هر دو نسخهٔ ریگال از تمامی تکنولوژی‌های کمک‌رانندهٔ جنرال موتورز سود می‌برند درحالی‌که یک صفحه‌نمایش ۸ اینچی با قابلیت پشتیبانی از کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل نیز به‌صورت استاندارد برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

همچنین ریگال اسپرت‌بک و TourX به یک ویژگی ایمنی جدید بیوک با نام کاپوت فعال نیز مجهز شده‌اند. این سیستم در هنگام تشخیص تصادف قریب‌الوقوع با عابر پیاده در سرعت‌هایی بین ۲۵ تا ۵۰ کیلومتر در ساعت، به جهت کاهش اثرات و آسیب‌ها، با استفاده از یک محرک انفجاری، کاپوت را تا حدود ۱۰ سانتیمتر بلند می‌کند. قیمت‌گذاری تیپ‌ها و مدل‌های مختلف نسل جدید بیوک ریگال و همین‌طور مصرف سوخت و سایر جزئیات آن هنوز اعلام نشده است اما گفته شده در سه‌ماههٔ چهارم امسال به بازار عرضه خواهد شد و در زمانی نزدیک به عرضه، این مشخصات به همراه قیمت‌گذاری اعلام می‌گردد. همان‌طور که اشاره شد، هر دو نسخۀ نسل جدید بیوک ریگال رسماً در نمایشگاه نیویورک رونمایی شده و برای اولین بار به نمایش عمومی درمی‌آید.

buick-regal_sportback-2018-1024-08

با پوشش کامل جدیدترین رویدادهای نمایشگاه خودروی نیویورک ۲۰۱۷ در پدال همراه شما هستیم.

newyork-auto-show-2017

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

امیر دهقان

نویسنده و مترجم پدال، عاشق ماشین، عشقی که حد و حصر نداره

مطالب مشابه

‫۱۱ دیدگاه‌ها

  1. بهنام طیبی

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (4433 ديدگاه)

    از طراحیش خوشم اومد

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. فورد

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (856 ديدگاه)

      طراحیش بیشتر اروپایی درکل خیلی زیباست البته من از استیشنش بیشتر خوشم اومد

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. (ali (CHEVY NOVA

        ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
        سوابق: (6798 ديدگاه)

        ماشالاه بیوک با این مدل زیبا
        یه ماشین بسیار زیبا و شکیل
        در مورد تاریخچه رگال بگم که در سال 1973 معرفی شد
        نسل اول رگال از سال 1973 تا1977 بود
        لیست موتورها در نسل اول از 231 اینچ 6 سیلندر تا 455 بیگ بلاک 8 سیلندر بیوک بود
        نسل دوم در سال 1978 عرضه و تا سال 1987 تولید شد
        موتورها در نسل دوم از انجین 6 سیلندر 196 تا 350 اولدزموبیل رو شامل میشد
        نسل سوم هم از 2011 تا الان ادامه داره تولیدش

        موافقم 0
        مخالفم 0
  2. ونوم اف ۵

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    بعد فروش اپل تکلیف این دو سه تا مدل مشترک چطور میشه مثل اینسیگنیا و رگال و اینکه اپل میتونه از انجین جی ام و پلت فرم مشترک استفاده کنه یا نه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  3. ونوم اف ۵

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (1274 ديدگاه)

    یه سوال دیگه هم داشتم کاپوت بالا بیاد چطور میتونه به امنیت عابر کمک کنه

    موافقم 0
    مخالفم 0
  4. حمیدرضا

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (2415 ديدگاه)

    جالبه قدرت موتورش از بی ام دبلیو سری هفت بیشتره چجوری جی ام اینهمه گشتاور از موتور بیرون میکشه طراحی های بیوک رو همیشه دوست داشتم هم زیباست هم خیلی لوکسه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. (ali (CHEVY NOVA

      ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
      سوابق: (6798 ديدگاه)

      حمید رضا جون هنر امریکاییها از 60 سال پیش همین بود که همیشه بیشترین گشتاور رو از موتور میگرفتن

      موافقم 0
      مخالفم 0
  5. فيصل.

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (350 ديدگاه)

    اسپرت بکش چراغ عقبش برعکس شده چراغای لکسس هست، کنسول وسط هم تویوتا آوالون

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. moein

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (856 ديدگاه)

    یه جوری خیلی رسمیش کردن کت شلوار پوشیده

    موافقم 0
    مخالفم 0
  7. aref

    ۱۸ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (7 ديدگاه)

    ما بدبختیم یا اونا که ماشینای خوب سوار میشن خیلی خوشبختن؟طراحی کوییک چیزی ازاین کم نداره

    موافقم 0
    مخالفم 0
  8. sevlan

    ۱۹ فروردین ۱۳۹۶
    سوابق: (13 ديدگاه)

    واقعا زیباست ،دست مریزاد بیوک!!!

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا