معرفی مدل‌های جدید بیوک ورانو در نمایشگاه گوانگ‌ژو

در اینجا نگاهی نزدیک‌تر به بیوک ورانو هاچ‌بک و ورانو GS خواهیم داشت؛ مدل‌هایی که از اواخر سال جاری میلادی با قیمت ۱۴۵ هزار و ۹۰۰ یوان در نمایندگی‌های فروش در چین قرار می‌گیرند.

Buick Verano GS
Buick Verano GS

مدل ۵ در ورانو نسبت به مدل جدید ورانو سدان که تابستان امسال در بازار چین عرضه شده، طراحی متفاوتی دریافت کرده است. طول اضافه پنجره عقب و خط سقف شیب‌دار، ظاهر بسیار زیباتری را برای مدل‌های جدید ایجاد کرده‌اند. هر دو مدل ورانو هاچ‌بک و GS از یک غربیلک فرمان سه‌پره‌ای، درگاه شارژ USB در عقب و همین‌طور سیستم‌عامل اپل کارپلی در یک نمایشگر ۸ اینچی IntelliLink در کنسول وسط بهره‌مند هستند.

Buick Verano GS
Buick Verano GS

Buick Verano GS
Buick Verano GS

در همین حال، برای ورانو GS، تجهیزات خاصی مانند طرح‌های قرمزرنگ سپرهای جلو و عقب، کالیپرهای ترمز، دوخت صندلی‌ها و طراحی روشنایی داخل کابین درنظر گرفته شده است. در داخل کابین، پدل‌شیفترها، صندلی‌های آلکانترا و تریم فیبرکربنی، از جمله مواردی هستند که جلب‌توجه می‌کنند. همچنین چرخ‌های ۱۷ اینچی آلومینیومی با رنگ‌آمیزی تیره، به همراه چراغ‌های جلوی کامل LED ماتریکس با قابلیت نوربالای اتوماتیک و تنظیمات در شرایط رانندگی مختلف، از دیگر امکانات ارائه شده در این پکیج بیوک هستند. بیوک ورانو GS با یک سری از تکنولوژی‌های ایمنی نیز همراه است؛ از جمله سیستم ترمز پیش‌برخوردی، کروز کنترل انطباقی و دستیار پارکینگ اتوماتیک.

Buick Verano GS
Buick Verano GS

به لطف استفاده گسترده از آلومینیوم، بیوک توانسته به طور متوسط، نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم از وزن هر یک از دو مدل جدید را کاهش دهد. این خودروها که بر اساس همان پلتفرم به کار رفته برای اوپل آسترا ساخته شده‌اند، از نسل جدید تکنولوژی سیستم تعلیق بهره می‌برند و بیش از یک سال را برای آزمایش در پیست نوربرگ‌رینگ آلمان سپری کرده‌اند.

Buick Verano GS and hatchback
Buick Verano GS and hatchback

Buick Verano hatchback
Buick Verano hatchback

در زیر کاپوت مدل استاندارد ورانو هاچ‌بک، یک موتور ۱/۵ لیتری SIDI استفاده شده که قدرتی برابر ۱۱۶ اسب‌بخار و گشتاور حداکثری به میزان ۱۴۵ نیوتن‌متر دارد. در نتیجه، مطابق گفته بیوک، این خودرو قادر است که در مدت ۸/۸ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. مدل پایه هاچ‌بک از یک گیربکس ۶ سرعته DSG استفاده می‌کند و این در حالی است که مدل GD یک گیربکس نسل جدید ۷ سرعته DSG دریافت کرده است.


اخیراً گزارش‌هایی مبنی بر تصمیم جنرال‌موتور برای صادرات کراس‌اور بیوک انویژن از چین به ایالات متحده بوده است. این امیدواری وجود دارد که مدل‌های جدید ورانو نیز به این برنامه اضافه شوند.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل مسعود انیس حسینی

مسعود انیس حسینی، مترجم اخبار و مطالب در سایت پدال

12 دیدگاه

  1. تصویر پروفایل ali ayat
    ali ayat
    سوابق: (719 دیدگاه) ,

    یکی از با کیفیت ترین ماشین های حال حاضر دنیا حتی بالاتر از تویوتا و فروش یک دهم تویوتا پس میشه نتیجه گرفت که همه چیز در فروش به کیفیت ختم نمیشه و اینکه مردم اونور آب تویوتا میخرن دلیلش چیز دیگریست

    پاسخ
    1. رامتین
      سوابق: (733 دیدگاه) ,

      اتفاقا اصلا اتومبیل جالبی نیست. چقدر مدل هاچبک بیوک تقلید از اوپل کرده.!!!!! بگذریم. این محصولات در برابر محصولات آلمانی به حسابم نمیان. در فرمول1 که غوغا کرد بنز. در کابریولت آئودی rs5 بینظیره. در سدان لوکس، s;کلاس و در هاچبک هم rs1 آئودی. در شاسی بلند هم بنزml یا آئودیq7. در سدان متوسط هم سری3 بی ام و که اصلا به عنوان معیاره و کلا هر کسی در هر جای دنیا بخواد چیزی بسازه با این اتومبیل مقایسه میشه.

      پاسخ
    2. تصویر پروفایل shahab
      shahab
      سوابق: (646 دیدگاه) ,

      تویوتا هیچ وقت در کیفیت کم نذاشته، کم نمیذاره و کم نخواهد گذاشت

      پاسخ
  2. تصویر پروفایل جواد
    جواد
    سوابق: (319 دیدگاه) ,

    عزیزم شما خیلی بد نتیجه گرفتین تویوتا تمام مدل های خودشو تو تمام بازارها با برند تویوتا میفروشه ولی جنرال موتورز عکس اونه اپل تو اروپا …… واکسهال که در واقع همون اوپله تو انگلیس و کشورهای تابعه اون مثل اسکاتلند و استرالیا و نیوزلند …… تمام بیوک ها هم بر اساس پلتفرم و موتور اوپل تولید میشن اونها هم در بازار امریکا و چین . همین سیاست برای جی ام .. جی ام سی ….. شورلت هم وجود داره

    پاسخ
  3. مهران
    سوابق: (187 دیدگاه) ,

    بیوک لاکراس خدا بود ولی این حس ماشین چینی داره

    پاسخ
  4. Ashkan
    سوابق: (312 دیدگاه) ,

    دقیقآ با اولین نگاه منو یاده اپل انداخت

    پاسخ
  5. احمد باقری
    سوابق: (4279 دیدگاه) ,

    بیوک همینجوری کار کنه کم کم میتونه جایگاه واقعی اش رو پیدا کنه.

    پاسخ
    1. خسته
      سوابق: (83 دیدگاه) ,

      میتونست خوب باشه،
      میشه گفت داره میشه.،
      بهتر میبود طراحی بهتر باشه،
      اگر بخاد این روند تکراری رو ادامه بده من دیگه زیرش کامنت نخواهم گذاشت و از نظرات کارشناسانه ی من محروم میشه،
      ماشین خوبی میتونه باشه به شرطی که خوب باشه..
      پورشه خوبه اما داره به شدت تکراری کار میکنه و طراحیش هم زشته.،
      به شخصه میتونست بهتر از اینی باشه که میخواست میشد بشه…

      و همچنان نظرات کارشناسانه و رهنمودهای دلسوزانه ی جناب دکتر احمد باقری چراغ راه خودروسازان جهان میباشد..

      پاسخ
  6. محمد
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    بیوکا قدیم ظاهرشون چیز دیگه ای بوده وهست…یه عظمت وکلاس خیلی خاصی دارن
    یکم احساسی و..شده

    پاسخ
  7. محمد
    سوابق: (500 دیدگاه) ,

    میگم چرا ارم لیفان اینقدر شیبه بیوک هست؟؟!!!!!
    نگیدکپی کرده اصلاباورم نمیشه

    پاسخ
  8. تصویر پروفایل shahab
    shahab
    سوابق: (646 دیدگاه) ,

    اول فک کردم اوپله!!!!!!!
    بیوک ماشین خوبیه اما نسخه چینیش رو نمیدونم امیدوارم مثل بیوکای آمریکایی باشه

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.