بی ام و

تصاویر غیررسمی ب‌ام‌و M4 CS منتشر شد

تعدادی از تصاویر غیررسمی و جاسوسی ب‌ام‌و M4 CS به‌صورت آنلاین در سایت بیمرپست منتشر شده است.

bmw-m4-cs-4
صحبت درباره‌ی این خودرو چیز جدیدی نیست. در واقع در چند ماه اخیر پروتوتایپ های متعددی از ب‌ام‌و M4 CS در خلال تست‌ها شکار دوربین‌ها شده‌اند. این خودرو در جایگاهی بین M4 استاندارد و مدل قدرتمندتر M4 GTS خواهد نشست. نام M4 CS قبلاً در اسپانیا و برای نسخه‌ی مخصوص خودروی اسپورت بکار رفته اما CD یاد شده یک هیولای کاملاً متفاوت بوده و شاید به‌صورت جهانی عرضه شود.

bmw-m4-cs-3
تصاویر ذکر شده نشان می‌دهد که M4 CS دارای ویژگی‌های متمایزی برای جدا شدن از سایر مدل‌ها است. برای مثال در بخش عقب اسپویلر لبه‌ای بزرگ و چراغ‌های به‌روز شده‌ای را می‌بینیم. به علاوه رینگ‌های اسپورت منحصربه‌فردی زیر خودرو قرار گرفته و همچنین شاهد ترمزهای سرامیک کربنی و اسپلیتر فیبر کربنی بزرگی در جلو هستیم.

bmw-m4-cs-2
به نظر می‌رسد که قدرت M4 CS احتمالاً بالاتر از ۴۴۴ اسب بخار مدل مجهز به پکیچ مسابقه‌ای خواهد بود. مخصوصاً اگر ب‌ام‌و بخواهد از رقبای قدرتمند خود عقب‌تر نیفتد این موضوع را در نظر خواهد گرفت. احتمالاً خروجی پیشرانه‌ی این خودرو به مرز ۵۰۰ اسب بخار نزدیک خواهد شد.

bmw-m4-cs-1
هرچند این خودرو در مقایسه با GTS، بیشتر مناسب استفاده در خیابان‌ها خواهد بود و بنابراین از بازنگری‌هایی در سیستم تعلیق بهره برده و شاسی ریلکس‌تری خواهد داشت.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره‌ی زمان رونمایی این خودرو وجود ندارد اما این احتمال وجود دارد که M4 CS را در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۱۷ ببینیم.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

شاهین احمدزاده

نویسنده و مترجم مجله "پدال"

مطالب مشابه

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. shirko

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (200 ديدگاه)

    لامصب این قد فروش داشته هر روز یه نسخه ی جدید می ده بیرون !!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Madjid

    ۱ اسفند ۱۳۹۵
    سوابق: (11564 ديدگاه)

    قدرت ها روز به روز داره افزایش پیدا میکنه
    معلوم نیست این رقابت چه زمانی قراره تموم بشه.

    موافقم 0
    مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا