توان بیشتر در پکیج رقابتی ب‌ام‌و برای M3 و M4

در اغلب موارد خواسته مشتری مبتنی بر افزایش توان پیشرانه، به پس از فروش خودرو و به شرکت‌های تیونینگ محول می‌شود که معمولاً خیلی بیشتر از نیاز مشتری چنین کاری را انجام می‌دهند. کمپانی ب‌ام‌و کمی متفاوت عمل می‌کند. در صورتی که می‌خواهید خودروهای M3 و M4 خود را تقویت کنید، نیازی به سپردن خودروی خود به مراکز تیونینگ غیر مرتبط با ب‌ام‌و نیست که موجب شود گارانتی خودروی شما باطل شود. فقط نیاز است از بسته رقابتی (Competition Package) ب‌ام‌و استفاده کنید.

2016 BMW M4 Competition Package
2016 BMW M4 Competition Package

قیمت بسته رقابتی برای M3 و M4 کوپه 5500 دلار و برای M4 کانورتیبل 5000 دلار است که در نهایت افزایش 19 اسب بخاری به توان پایه 425 اسب بخار خودرو اعمال خواهد شد تا نهایتا به 444 اسب بخار برسد. به‌منظور اینکه مطمئن شوید که این توان افزوده شده حتماً از طریق چرخ‌ها به زمین منتقل می‌شود، در این پکیج یک سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر پیش‌بینی شده است. علاوه بر این، تغییرات جزئی در دیفرانسیل عقب و سیستم کنترل پایداری خودرو اعمال خواهد شد. شتاب صفر تا 96 کیلومتر بر ساعت با گیربکس دستی در این مدل به 4 ثانیه و با گیربکس اتوماتیک با شیفت سریع‌تر و کلاچ دوگانه به 3.8 ثانیه رسیده است.

2016 BMW M4 Competition Package
2016 BMW M4 Competition Package

تغییرات فراوانی در ظاهر خودرو با سفارش این بسته ایجاد می‌شود. پکیج رقابتی از رینگ‌های آلیاژی با قطر 20 اینچ استفاده می‌کند. همچنین از تریم های حاشیه مشکی در فضای داخلی استفاده می‌شود. در فضای داخل خودرو شاهد صندلی‌های اسپرتی‌تر خواهیم بود و بر روی کمربند آرم BMW و سری M به شکل برجسته دوخته شده است. اگزوزهای با خروجی کُرومی با سیاه در بسته رقابتی به مشتریان خواستار این بسته عرضه خواهد شد.

2016 BMW M4 Competition Package
2016 BMW M4 Competition Package

2016 BMW M4 Competition Package
2016 BMW M4 Competition Package

ممکن است کمپانی BMW در جریان نباشد ولی نام رقابتی بر روی این پکیج بسیار نام درخور و مناسبی برای گروه جدیدی از به‌روزرسانی‌هاست. دو رقیب بزرگ این خودرو، کادیلاک ATS-V و مرسدس بنز AMG C63 می‌باشند که ازنظر توان خروجی بر خودروهای سری M کمپانی BMW غلبه می‌کنند. با استفاده از این بسته رقابتی خودروهای سری M یک بار دیگر به میدان رقابت واقعی برخواهند گشت، هرچند هنوز در پشت سر 469 اسب بخار C63 و 464 اسب بخار ATS-V قرار می‌گیرند.

2016 BMW M4 Competition Package
2016 BMW M4 Competition Package

.

درباره نویسنده

تصویر پروفایل علی طهوری

علی طهوری، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی خودرو، گرایش طراحی سیستم‌های دینامیکی خودرو دانشگاه علم و صنعت

14 دیدگاه

  1. مهرداد شیدایی
    سوابق: (22 دیدگاه) ,

    آخه چرا این ماشین اینقدر جذابه؟

    پاسخ
  2. تصویر پروفایل Lord Cezar
    Lord Cezar
    سوابق: (305 دیدگاه) ,

    به عنوان یه طرفدار دو آتیشه مرسدس بنز اعتراف میکنم این ماشین خدای جذابیت هست .
    روح و چهره اسپرت در یه وجود تمام اسپرت.
    نمیشه ازش گذشت.
    با اینکه اگر بخوام بخرم سی 63 اس رو انتخاب میکنم ولی این ماشین و سی کلاس تو این رده بهترینن . حریف ندارن .کادیلاک ATS-V هنوز مونده برسه به اینا .تو موتور ترند بررسی هر سه تاشونم موجوده و بی ام دبلیو و مرسدس واقعا یه سر و گردن از کادیلاک بالاتره.

    پاسخ
    1. رامتین
      سوابق: (735 دیدگاه) ,

      البته هر کسی نظری داره. منم موافقم کادیلاک در حد بنز و بی ام و نیست. اما خداییش c63 در برابر بی ام و ضعیفتره. قیافه c63 واقعا ناامیدکننده است. بهتره صرفا از چند مدل بنز طرفداری کنی نه همه مدلهاشو . منم عاشق بی ام و هستم، اما در بعضی سگمنتها مانند suvها، پورشه و در سدانهای بزرگ، بنتلی و … مدنظره.

      پاسخ
      1. تصویر پروفایل Lord Cezar
        Lord Cezar
        سوابق: (305 دیدگاه) ,

        رامتین >
        قیافه سی63 نا امید کننده نیست.
        واقعا هر کی بتونه اون ارتباط با ماشین رو برقرار کنه و طراحیشو قبول کنه میفهمه چیه.
        منم اولش با دیدن عکس نظر شما رو داشتم و از بنز نا امید شدم ولی با دیدن نسخه معمولی سی200 نظرم عوض شد چه برسه به مدل آ ام گ.
        این 2 ماشین واقعا تفاوت خاصی ندارم به جز تفاوت ناچیز شتاب 0 تا 100 و طراحی ماشین که انتخابش سلیقه ای هستش.
        سی63 به نظرم با اینکه اون خشونت مدل قبلیشو نداره (مخصوصا بلک سری) ولی بازم هیچی از ارزش هاش کم نمیشه.

        پاسخ
    2. تصویر پروفایل (پهلوان مک لارن)new great britain
      (پهلوان مک لارن)new great britain
      سوابق: (843 دیدگاه) ,

      اتفاقا bmw از هر لحاظ که فکر کنید جلوی مرسدس کم میاره هم طراحی هم تکنولوژی و……
      الان ده ساله که این ماشین به جز تغییرات جزیی هیچ تغییرات دیگه ای تو ظاهرش نمیده.

      پاسخ
  3. تصویر پروفایل Danial
    Danial
    سوابق: (221 دیدگاه) ,

    من با رینگش حال نکردم اما بقیش خیلی عالیه…

    پاسخ
    1. Mustang
      سوابق: (250 دیدگاه) ,

      اتفاقا رینگاش خیلی عالیه

      پاسخ
    2. خسته شده
      سوابق: (623 دیدگاه) ,

      یه خرده سادست با توجه به هیبت ب ام و اون آرمش که در وسطه باید قشنگتر و سنگین تر میبود در کل بد نیست

      پاسخ
  4. mohsen
    سوابق: (901 دیدگاه) ,

    چیزی ندارم بگم …. ماتم!!

    پاسخ
  5. احمد باقری
    سوابق: (4319 دیدگاه) ,

    این ماشین، خیلی عالیه، هر چند به نظرم بهتره یک طراحی جدید توسط بی ام و برای داخل کابین انجام بشه، به نظر میاد کابینش کمی حالت قدیمی به خودش گرفته.

    پاسخ
  6. تصویر پروفایل moein
    moein
    سوابق: (775 دیدگاه) ,

    این ماشین مخصوصا M3 e36.46 واقعا ماشین های عزیزی هستن همین الانشم مدل های سال های اخیرش تو پیست های کشور طرفتارای خودش رو داره و نکته دیگه BMW در کمال لوکس بودن حس جوانی و سر زندگی رو به آدم القا می کنه واقعا لایق پرستشه

    پاسخ
    1. علی
      سوابق: (54 دیدگاه) ,

      وای گفتی E46
      دیوونه میکنه ادمو لامصب
      مخصوصا اگه نسخه CSL باشه
      من ک حاضرم قید همه ماشینا رو بخاطرش بزنم

      پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.