بی ام و

توان بیشتر در پکیج رقابتی ب‌ام‌و برای M3 و M4

در اغلب موارد خواسته مشتری مبتنی بر افزایش توان پیشرانه، به پس از فروش خودرو و به شرکت‌های تیونینگ محول می‌شود که معمولاً خیلی بیشتر از نیاز مشتری چنین کاری را انجام می‌دهند. کمپانی ب‌ام‌و کمی متفاوت عمل می‌کند. در صورتی که می‌خواهید خودروهای M3 و M4 خود را تقویت کنید، نیازی به سپردن خودروی خود به مراکز تیونینگ غیر مرتبط با ب‌ام‌و نیست که موجب شود گارانتی خودروی شما باطل شود. فقط نیاز است از بسته رقابتی (Competition Package) ب‌ام‌و استفاده کنید.

2016 BMW M4 Competition Package
۲۰۱۶ BMW M4 Competition Package
قیمت بسته رقابتی برای M3 و M4 کوپه ۵۵۰۰ دلار و برای M4 کانورتیبل ۵۰۰۰ دلار است که در نهایت افزایش ۱۹ اسب بخاری به توان پایه ۴۲۵ اسب بخار خودرو اعمال خواهد شد تا نهایتا به ۴۴۴ اسب بخار برسد. به‌منظور اینکه مطمئن شوید که این توان افزوده شده حتماً از طریق چرخ‌ها به زمین منتقل می‌شود، در این پکیج یک سیستم تعلیق تطبیق‌پذیر پیش‌بینی شده است. علاوه بر این، تغییرات جزئی در دیفرانسیل عقب و سیستم کنترل پایداری خودرو اعمال خواهد شد. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر بر ساعت با گیربکس دستی در این مدل به ۴ ثانیه و با گیربکس اتوماتیک با شیفت سریع‌تر و کلاچ دوگانه به ۳.۸ ثانیه رسیده است.

2016 BMW M4 Competition Package
۲۰۱۶ BMW M4 Competition Package
تغییرات فراوانی در ظاهر خودرو با سفارش این بسته ایجاد می‌شود. پکیج رقابتی از رینگ‌های آلیاژی با قطر ۲۰ اینچ استفاده می‌کند. همچنین از تریم های حاشیه مشکی در فضای داخلی استفاده می‌شود. در فضای داخل خودرو شاهد صندلی‌های اسپرتی‌تر خواهیم بود و بر روی کمربند آرم BMW و سری M به شکل برجسته دوخته شده است. اگزوزهای با خروجی کُرومی با سیاه در بسته رقابتی به مشتریان خواستار این بسته عرضه خواهد شد.

2016 BMW M4 Competition Package
۲۰۱۶ BMW M4 Competition Package
2016 BMW M4 Competition Package
۲۰۱۶ BMW M4 Competition Package
ممکن است کمپانی BMW در جریان نباشد ولی نام رقابتی بر روی این پکیج بسیار نام درخور و مناسبی برای گروه جدیدی از به‌روزرسانی‌هاست. دو رقیب بزرگ این خودرو، کادیلاک ATS-V و مرسدس بنز AMG C63 می‌باشند که ازنظر توان خروجی بر خودروهای سری M کمپانی BMW غلبه می‌کنند. با استفاده از این بسته رقابتی خودروهای سری M یک بار دیگر به میدان رقابت واقعی برخواهند گشت، هرچند هنوز در پشت سر ۴۶۹ اسب بخار C63 و ۴۶۴ اسب بخار ATS-V قرار می‌گیرند.

2016 BMW M4 Competition Package
۲۰۱۶ BMW M4 Competition Package
.

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

علی طهوری

علی طهوری، دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی خودرو، گرایش طراحی سیستم‌های دینامیکی خودرو دانشگاه علم و صنعت

مطالب مشابه

‫۱۴ دیدگاه‌ها

  1. مهرداد شیدایی

    ۲۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (22 ديدگاه)

    آخه چرا این ماشین اینقدر جذابه؟

    موافقم 0
    مخالفم 0
  2. Lord Cezar

    ۲۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (300 ديدگاه)

    به عنوان یه طرفدار دو آتیشه مرسدس بنز اعتراف میکنم این ماشین خدای جذابیت هست .
    روح و چهره اسپرت در یه وجود تمام اسپرت.
    نمیشه ازش گذشت.
    با اینکه اگر بخوام بخرم سی 63 اس رو انتخاب میکنم ولی این ماشین و سی کلاس تو این رده بهترینن . حریف ندارن .کادیلاک ATS-V هنوز مونده برسه به اینا .تو موتور ترند بررسی هر سه تاشونم موجوده و بی ام دبلیو و مرسدس واقعا یه سر و گردن از کادیلاک بالاتره.

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. رامتین

      ۲۶ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (3046 ديدگاه)

      البته هر کسی نظری داره. منم موافقم کادیلاک در حد بنز و بی ام و نیست. اما خداییش c63 در برابر بی ام و ضعیفتره. قیافه c63 واقعا ناامیدکننده است. بهتره صرفا از چند مدل بنز طرفداری کنی نه همه مدلهاشو . منم عاشق بی ام و هستم، اما در بعضی سگمنتها مانند suvها، پورشه و در سدانهای بزرگ، بنتلی و … مدنظره.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. sina

        ۲۶ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (307 ديدگاه)

        قدرتی بیشتره بنز

        موافقم 0
        مخالفم 0
      2. Lord Cezar

        ۲۶ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (300 ديدگاه)

        رامتین >
        قیافه سی63 نا امید کننده نیست.
        واقعا هر کی بتونه اون ارتباط با ماشین رو برقرار کنه و طراحیشو قبول کنه میفهمه چیه.
        منم اولش با دیدن عکس نظر شما رو داشتم و از بنز نا امید شدم ولی با دیدن نسخه معمولی سی200 نظرم عوض شد چه برسه به مدل آ ام گ.
        این 2 ماشین واقعا تفاوت خاصی ندارم به جز تفاوت ناچیز شتاب 0 تا 100 و طراحی ماشین که انتخابش سلیقه ای هستش.
        سی63 به نظرم با اینکه اون خشونت مدل قبلیشو نداره (مخصوصا بلک سری) ولی بازم هیچی از ارزش هاش کم نمیشه.

        موافقم 0
        مخالفم 0
    2. great britain

      ۲۶ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (2777 ديدگاه)

      اتفاقا bmw از هر لحاظ که فکر کنید جلوی مرسدس کم میاره هم طراحی هم تکنولوژی و……
      الان ده ساله که این ماشین به جز تغییرات جزیی هیچ تغییرات دیگه ای تو ظاهرش نمیده.

      موافقم 0
      مخالفم 0
      1. mohsen

        ۲۷ دی ۱۳۹۴
        سوابق: (1063 ديدگاه)

        از هر لحاظ؟

        موافقم 0
        مخالفم 0
  3. Danial

    ۲۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (466 ديدگاه)

    من با رینگش حال نکردم اما بقیش خیلی عالیه…

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. Mustang

      ۲۶ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (544 ديدگاه)

      اتفاقا رینگاش خیلی عالیه

      موافقم 0
      مخالفم 0
    2. خسته شده

      ۲۶ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (623 ديدگاه)

      یه خرده سادست با توجه به هیبت ب ام و اون آرمش که در وسطه باید قشنگتر و سنگین تر میبود در کل بد نیست

      موافقم 0
      مخالفم 0
  4. mohsen

    ۲۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (1063 ديدگاه)

    چیزی ندارم بگم …. ماتم!!

    موافقم 0
    مخالفم 0
  5. احمد باقری

    ۲۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (4717 ديدگاه)

    این ماشین، خیلی عالیه، هر چند به نظرم بهتره یک طراحی جدید توسط بی ام و برای داخل کابین انجام بشه، به نظر میاد کابینش کمی حالت قدیمی به خودش گرفته.

    موافقم 0
    مخالفم 0
  6. moein

    ۲۶ دی ۱۳۹۴
    سوابق: (856 ديدگاه)

    این ماشین مخصوصا M3 e36.46 واقعا ماشین های عزیزی هستن همین الانشم مدل های سال های اخیرش تو پیست های کشور طرفتارای خودش رو داره و نکته دیگه BMW در کمال لوکس بودن حس جوانی و سر زندگی رو به آدم القا می کنه واقعا لایق پرستشه

    موافقم 0
    مخالفم 0
    1. علی

      ۲۸ دی ۱۳۹۴
      سوابق: (340 ديدگاه)

      وای گفتی E46
      دیوونه میکنه ادمو لامصب
      مخصوصا اگه نسخه CSL باشه
      من ک حاضرم قید همه ماشینا رو بخاطرش بزنم

      موافقم 0
      مخالفم 0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.

دکمه بازگشت به بالا