نسل جدید دوچرخه‌های ب ام و

لذت سواری چیزی است که ب ام و می‌تواند آن را به شما هدیه دهد چه با یک خودرو یا با دوچرخه. حالا نسل جدید دوچرخه‌های باواریایی با همان رویکردی که در شرکت خودروسازی در جریان است، به خط تولید می‌روند.

BMW Launches Third Generation Bicycle Collection
BMW Third Generation Bicycle Collection

سری جدید دوچرخه‌های ب ام و با طراحی بدون درز، فریمی یک تکه دارند که نقطه جوشی در آنها مشاهده نمی‌شود. بعلاوه اینکه کابل ها نیز همانند موتورسیکلت ها، پنهان شده و از داخل فریم عبور می‌کنند.

BMW Bicycle
BMW Bicycle

ویژگی‌های فنی همچنان با برندهای شیمانو و سانتور پشتیبانی می‌شوند. سری جدید شامل یک مدل تحت نام M Bike و یک مدل الکتریکی Cruise e-bike نیز می‌شود.

22 دیدگاه

  1. javid
    سوابق: (92 دیدگاه) ,

    واقعا مردم دوچرخه دارن ما هم دوچرخه داریم دوچرخه هاشون از ماشینای ما بهتره

    پاسخ
    1. علیرضا
      سوابق: (500 دیدگاه) ,

      دوچرخه هاشون که هیچ بخدا فرقون هاشون هم از اتومبیل های ما مهندسی ساز و نوآورانه تره
      من زیاد با ماشین های بی ام و(به جز z4) حال نمیکنم اما بی ام و توی صنعت موتور سیکلت و دوچرخه سازی فوق العادست و دهن هر منتقدی رو میبنده

      پاسخ
    2. امین آرا
      سوابق: (11 دیدگاه) ,

      البته دوستان دقت کنند
      BMW در دوچرخه به اندازه ماشین معروف نیست و تکنولیش در حد:
      SANTA CRUZ
      GIANT
      SCOTT
      CUBE
      نیست.

      پاسخ
  2. امیر
    سوابق: (95 دیدگاه) ,

    ما که ماشینشو نمیتونیم بخریم حداقل دوچرخش بیاد دوچرخشو بخریم بگیم BMW سواریم :دی

    پاسخ
    1. فرید
      سوابق: (3 دیدگاه) ,

      دوچرخشم بیاد یه قیمتی خواهد داشت که از ماشینها ی داخلی ما گرونتره
      اون وقت دوچرخشم نمیشه سوار شد.

      پاسخ
      1. Zonda R
        سوابق: (1591 دیدگاه) ,

        F.A
        کاش میشد تو تهرانم دوچرخه سوار شد
        تو مسیرایه کوتاه حداقل

        پاسخ
    1. دانشجو مملکت
      سوابق: (1 دیدگاه) ,

      تکنولوژی که در ساخت این دوچرخه هست توی پراید نیست

      پاسخ
  3. زیگما
    سوابق: (3078 دیدگاه) ,

    آخه کی دیگه حال داره با دوچرخه رفت و آمد کنه؟ برو بابا

    پاسخ
    1. shayan
      سوابق: (1312 دیدگاه) ,

      خیلی ها مشکل تو اینه که اون چیزیو که خودت فکر میکنی و درست میدونی

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        اجباری نیست،چشماتو روی کامنت های من ببند!

        پاسخ
    2. احمدرضا بی ام و
      سوابق: (128 دیدگاه) ,

      زیگما تو خارج حال دارن آخه بنزین تو اروپا لیتری 8 هزار تومنه

      پاسخ
      1. زیگما
        سوابق: (3078 دیدگاه) ,

        آره میدونم. این بزرگنمایی بود . منظور اینه که دیگه کسی مثل گذشته از دوچرخه استفاده نمیکنه….

        پاسخ
        1. مسلم
          سوابق: (32 دیدگاه) ,

          سلام جناب زیگما
          پاسخ سئوالت تو پست فرانسوی تازه وارد رو اینجا میدم چون گفتم شاید دیگه اون پستو نگاه نکنی
          نیروگاه های هسته ای معمول مثل بوشهر از روش شکافت هسته استفاده می کنن که هسته اورانیم 235 رو به چند عنصر سبک تر میشکنه و انرژی هم آزاد میشه ولی یه روش جدید هست که فعلا فقط آمریکا داره روش کار میکنه و اون همجوشیه مثل چیزی که تو خورشید اتفاق میافته یعنی دو تا اتم هیدروژن تبدیل به یه اتم هلیوم میشن و این روش به خاطر محدودیت منابع اورانیم مورد توجه هست و میدونم که کنترلش کار نسبتا سختیه ولی در مورد اینکه هلیوم تولید شده آلودگی اتمی داره یا نه اطلاعی ندارم و حدس میزنم که داشته باشه
          در واقع سوزاندن هیدروژنه که آلودگی تولید نمیکنه نه استفاده ازش به عنوان سوخت راکتور هسته ای

        2. زیگما
          سوابق: (3078 دیدگاه) ,

          خیلی ممنون . ولی من همون جا منتظر پاسختون بودم که اینجا دیدمتان!
          در مورد هلیوم آزاد شده من هم اطلاعی ندارم ولی میدونیم که”هلیم طبیعی در شرایط استاندارد، آسیب رسان نیست”
          ولی اگر مقدارش هم زیاد بشه ، برای بدن جایگزین اکسیژن میشه و دردسر ایجاد میکنه…
          اینا هم تو ویکی پدیا بود:
          “مزیت همجوشی هسته‌ای نسبت به شکافت هسته‌ای مقایسه می‌شود:
          منابع سوخت آن بسیار فراوان است. به عنوان مثال دوتریوم حدود ۱۵۳ ۰/۰ درصد اتمی ازهیدروژنهای آب اقیانوسها را تشکیل می‌دهد. تریتیوم نیز در فرآیند جذب نوترون توسط لیتیوم قابل تولید است.
          به ازاء هر نوکلئون از ماده سوخت، انرژی تولیدی نسبت به روش شکافت بیشتر است.
          معضل پسماندهای هسته‌ای را ندارد.
          اینکه در هنگام وقوع حوادث احتمالی، راکتور همجوشی از کنترل خارج نمی‌شود.
          به عنوان مثالی از انرژی تولیدی در یک راکتور همجوشی می‌توان گفت اگر یک گالن از آب دریا را که دارای مقدارکافی دوترون است در واکنش همجوشی استفاده کنیم معادل ۳۰۰ گالن گازوئیل انرژی بدون آلودگی تولید می‌کند.”
          دانشگاه روچستر در ایالت نیویورک تأسیسات ملی احتراق و علوم فوتونی (کالیفرنیا)دارن روی این موضوع کار میکنن گویا.
          اون تاسیسات هم روی روشی کار میکنه که با لیزر روی یک ماده خاص کار میکنه تا به هم جوشی برسن…..
          مسلم میخوام بدونم نیروگاه های هیدرو الکتریک در ابعاد بزرگ مثل سد هوور در نوادا معمولا بازدهی بالاتری دارن یا نیروگاه های حرارتی گازی؟زغالی چطور؟
          اینو میدونی که چرا نسبت به آینده نوادا و لاس وگاس اینقدر نگرانی وجود داره؟میگن سد هوور در آینده نمی تونه از پس نیاز این شهر بر بیاد. خب چرا از نیروگاه های حرارتی استفاده نمیکنن؟مشکلی در تامیین سوخت در اون منطقه وجود نداره(با توجه به اینکه امریکا تا سال 2040 میلادی به بزرگترین تولید کننده و صادر کننده نفت در دنیا تبدیل خواهد شد)

        3. مسلم
          سوابق: (32 دیدگاه) ,

          سلام
          ببخشید که دیر جواب دادم چون این پست رو ندیده بودم
          در مورد راندمان نیروگاه های حرارتی فسیلی نوع سوخت تاثیر زیادی نداره چون بویلر نیروگاه طوری طراحی میشه که تمام انرژی شیمیایی سوخت آزاد شه و راندمانم حدود 40هست فقط سیکل ترکیبی هست که راندمانش حدود 50 هست وسوختشم الزاما باید گازوئیل یا گاز طبیعی باشه و به این دلیل تو کشورایی مثل ۀمریکا زیاد فراگیر نشده و در مورد نیروگاه هیدرو الکتریک چون سوختی مصرف نمیشه خیلی خوبه ولی دو عیب وجود دارد اول اینکه همه جا رود خانه و شرایط سد زدن وجود نداره و جایی هم که هست مقدار آب و شیب و انرژیش محدوده و دوم اینکه زدن سد اکوسیستم طبیعی رو به هم میزنه و اکثر کشورای پیشرفته دیگه سدهای خیلی بزرگ مثل دز در ایران زده نمیشه و به همین دلیل هم ایران تو سدسازی مدعیه چون بقیه دنبال سد بزرگ ساختن نیستن. و در مورد احداث نیروگاه حرارتی در نوادا و لاس وگاس کلا فعالان محیط زیست و مردم تو امریکا به این راحتی نمی زارن یه نیروگاه حرارتی به این همه آلایندگی و دود و فاضلاب و غیره اطراف شهرشون ساخته شه.

      2. میلاد
        سوابق: (56 دیدگاه) ,

        قیمت بنزین توی اروپا رقمی هست در حدود 6هزارتومن حالا یه خرده کم تر یا بیش تر (در کشورای مختلف متفاوت) هست و نه 8 هزار تومن!
        نکته ی بعدی این که اروپایی ها درآمدشون یورو هست و قیمت بنزین هم به یورو.و این که مثلا بگیم چون بنزین لیتری فلان تومن هست قیاس از بیخ و بن غلطی هست.مگر این که اروپایی ها تو ایران پول در بیارن و بنزین رو تو اروپا تهیه کنند!!
        این که تو اروپا مردم تمایل به دوچرخه سواری بیش تری دارن علاوه بر قیمت بالای سوخت فراهم بودن شرایط اجتماعی هم هست که توی کشورهایی مثل ایران از الان تا n سال دیگه فراهم شدن این شرایط…
        قیمت این دوچرخه های بی ام دابلیو هم اون قدر که می گین بالا نیست و فکر کنم چیزی در حدود 3 تا 4 میلیون تومن هست.(اگر اشتباه نکرده باشم)

        پاسخ
        1. فرامرز
          سوابق: (756 دیدگاه) ,

          میلاد جان همه حرفات درسته. اما من تا الآن ندیدم کسی دوچرخه بی ام و سوار بشه. اکثر دوچرخه ها بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ یورو هستن. دوچرخه های الکتریکی بوش هم از ۱۰۰۰ تا ۳۰۰۰ یورو دیدم. این دوچرخه ها بیشتر برای حرفه ای هاست و برای اکثر مردم خریدش مقرون به صرفه و معقول نیست.

  4. احسان(احسان سابق)
    سوابق: (2213 دیدگاه) ,

    یه دوچرخه دارم که وقتی باهاش 10 دقیقه رکاب میزنم تمام اعضای داخلیم رو مورد عنایت قرار میده.واقعا به یکی از اینا نیاز دارم وگرنه معلوم نیست با دوچرخه ای که من دارم تا کی عمر میکنم

    پاسخ
  5. احمدرضا بی ام و
    سوابق: (128 دیدگاه) ,

    عالی عالی بی ام و بهترین کمپانیه دنیا است

    پاسخ

دیدگاه شما چیست؟

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفاً از نوشتن به‌صورت پینگلیش، اجتناب نمایید. نظرات حاوی توهین، عبارات غیراخلاقی، سیاسی، مطالب غیر مرتبط، اسپم، ترول و تبلیغاتی پذیرفته نمی‌شوند. برای تغییر آواتار خود می‌توانید از سایت گراواتار استفاده نمایید.